Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hey Roos, Ik denk dat ik dit ook wel een beetje heb hoor. Ik heb soms zelf het idee dat ik mn buik een beetje kan inhouden.. het gedeelte boven mn navel.
    De hele nacht doorslapen gebeurt me niet zo heel vaak helaas want dat mag van mij wel over gaan.

Wij hebben wel een angelsound en dat geeft wel heel veel rust! Ik wilde dit eerst niet omdat ik het onzin vond, maar mn vriend wilde graag mee genieten en toen hebben we er een gehaald.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik zou voor je eigen geruststelling toch maandag even je verloskundige op bellen. Misschien mag je even langskomen om het hartje te horen..... deze onzekerheid is niet fijn!

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hey Josien,

Spannend he! Kan me wel voorstellen ook omdat het wel heel serieus gebracht wordt allemaal. Het is natuurlijk ook serieus maar bij m'n vorige zwangerschap hadden we dit niet en hebben we met 23 weken een pretecho gedaan. Ik ga heel hard voor je duimen.

Verder niet zoveel bijzonders te melden. Behalve dat Apeldoorn op dit moment een ware attractie is! Veel camera's , toeristen en apeldoorners die bloemen neerleggen.... Volgende week 8 mei een herdenkingsbijeenkomst in Orpheus waar de koningin bij aanwezig zal zijn.

Wij gaan zo een feessie vieren van Britt! Trouwens iedereen bedankt voor de felicitaties! Geniet nog even van het laatste mooie daggie!

liefs

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ Daantje.. Haha met JOep is alles goed hoor! ;) Een dag erna was hij heeeeeel druk!!! :evil: Ik dacht: ooow neeeeee waar zijn we aan begonnen!! #-o
    Maar nu istie juist weer rustiger en veel knuffeliger!! :D Het is echt mijn lieverdje!

En balen he van die striea?! Ik baal er echt enorm van!!! Durf straks niet eens meer in een bikini terwijl ik het zo leuk vind om straks met mn buik te pronken!! Ga jij ondanks dat wel in een bikini of ????
    JEEEE wat zijn jullie druk geweest zeg!!! :eek:
    Pas je wel een beetje op?! Je moet wel goed naar je lichaam luisteren he!
    Maar ik vind het heel erg knap!! =D>
    Moet je nog veel regelen voor de bruiloft dan? Of valt dat nog mee?
    Erg he, die beelden van apeldoorn! :( ik word er echt heel boos om!! En verdrietig natuurlijk..Zo erg,.. denk je dat je een leuk dagje weg gaat. Bah.

Sloppy wat knap dat jij dat leuk vind savonds alleen, haha ik vind dat echt geen ruk aan! een paar avondjes wel, maar weken lang? Mm. nee dan zou ik m gwn zelfs missen!

Waterlelie: mooi buikje hoor!! ;)

JOsien, jeee maandag de 20 weken echo al! Wat spannend zeg!! Succes hoor!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ droge ogen, heb ik geen last van gelukkig! Lijkt me behoorlijk irritant!

Odess, aaaa wat schattig 2 konijntjes! ;) Leuk zijn ze he, mijn bunny staat hier mooi op het balkon! Tis echt een scheetje..

Ooh en Daantje, wat super gaaf dat je je kleine hebt gevoeld!! HOop voor je dat het ook doorzet, ik had het id dat ik hem/haar vorige week ook voelde, en nu alweer een tijdje niet!!
    Maargoed, dat komt vanzelf wel..
    Geniet jij er maar lekker van genieten!

Xfactor: wie zijn er uit gegaan!? Heb het niet gezien.. :rolleyes:

Aylin, wat heb jij al een mooie buikje zeg! :D En wat een leuke foto's van je meisje! En van jullie trouwdag! MOOi hoor!

ROos: ik had niet dat ik me minder zwanger voelde, maar wel dat ik idd onder mijn borsten zeg maar tot iets verder naar onderen wat dunner lijkt, maar ik denk dat het maar schijn is omdat mn onderbuik gewoon zo hard groeit..
    Ga er lekker van genieten meid!'

JOenka : veel plezier vandaag met het feestje!! :D

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ga me nu maar is lekker douchen, en ff winkelen!

Fijn weekend iedereen ! :D

Liefsss, Xx

6. Maia

Maia Niet meer actief

@Roos: ik ken het gevoel en ik ben ook super onzeker sinds inderdaad de misselijkheid en de andere "ergere' kwaaltjes zijn verminderd of helemaal weg zijn. Daarom ben ik zooo blij met onze angelsound, als ik weer een onzekere bui heb luister ik even een minuutje en dan ben ik weer gelukkig.

hier net rondje gedaan, konijn van mijn ouders gevoerd, verf e.d. gehaald omdat we de buitenboel gaan schilderen, boodschappen en nu een lekker thuis helemaal niets :D Misschien dat ik straks de "babykamer" ga leeghalen (een beginnetje maken) maar daar heb ik geen haast mee.

Hebben jullie ook dat jullie nagels sinds je zwanger bent een stuk steviger zijn en sneller groeien? Ik kan al mijn sokken weggooien omdat ik er alleen maar gaten in loop terwijl ik ze echt wel wekelijks bijhou :( ... naja, net bij de Hema dus maar goedkoop een nieuwe stel sokken gekocht :)

7. Zo, vandaag alweer 17 weken zwanger! :whistle:

8. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb net toch maar een angelsound gekocht en ben gaan luisteren!

Eerst dacht ik doodleuk dat ik het hartje hoorde was het me eigen hart :( want het was nogal appart dat in helemaal links hetzelfde hoorde als helemaal rechts :p

Toen toch maar even verder gaan zoeken en iets meer aan de rechterkant hoorde ik in ene keer een snellere hartslag ik tellen tot de 10 seconden. en het tikte in die 10 seconden rond de 25/ 26 keer. Dus rond de 160 slagen per minuut. Wel zwom het volgens mij de hele tijd weg en was het aan het schoppen want hoorde beste plopjes. Want ik kon het niet de hele tijd vinden.

Wel raar is overigens dat me eigen hartslag ook rond de 20 per 10 seconden was dus zo'n 120 per minuut :(

9. MvN

MvN Niet meer actief

Ok! nou voor de laatste keer deze week geluisterd wilde er toch zeker zijn dat het het hartje was!

En het was het echt!!! En ik vond het in 1 keer! :D

10. Maia

Maia Niet meer actief

nou zie je wel Roos, helemaal gerustgesteld nu? Heerlijk om even te luisteren he!

@knuffelkonijn: gefeliciteerd met de 17 weken :)

nou hier hebben we dus toch al een begin gemaakt met het schilderen, maar dat wordt een veel wekenplan. Van de babykamer uitruimen is niet zoveel gekomen maar dat doe ik van de week wel als manlief aan het werk is.

11. MvN

MvN Niet meer actief

Jaaa echt! ik loop nu de hele tijd met een glimlach op me gezicht!! :D

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Roos89 heerlijk het hartje horen van je kleintje. Ik geniet er ook iedere keer weer van.
    @Leoniee bedankt meid ben blij met mijn buik vorige zwangerschap zag je pas iets met ruim 20 weken.
    @Maia voor ons idd ook spannend maandag..

Hier gaat alles rustig..Wachtend op de echo aanstaande maandag!!!

13. MvN

MvN Niet meer actief

Is het trouwens echt zo dat als de hartslag boven de 140 is dat het een meisje is hahaha?

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb wel eens van mijn vk gehoord dat meiden idd een snellere hartslag hebben dan jongens. Maar volgens mij in deze termijn geld dat nog niet.

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Fijn hè Roos? Ik merk dat nu ik tegen de 20-weken-echo aanloop toch wat zenuwachtiger ben dan voorheen. Ik luister iedere dag wel even 1 of 2 keertjes (steeds zo'n 20 seconden, niet langer, maar toch even gerustgesteld worden...)

Ik heb inderdaad ook gehoord dat een hogere hartslag een meisje zou betekenen, maar dan vooral in de laatste weken van je zwangerschap. En zelfs dan klopt het niet helemaal ;)...

Hier verder geen nieuws. Ben wat meer moe als ik echt druk ben geweest 's ochtends. Het is ooit te gek hoe lang ik 's middags nog slaap :(.

Groetjes,
    Josien

16. Maia

Maia Niet meer actief

zo net klaar met eten. Was een beetje laat vandaag, omdat we pas na 3 uur (manlief zat in België voor zijn werk en kwam vandaag thuis) konden beginnen, dus ook pas laat met eten. Morgen kan hij goed aan de bak in elk geval ;) Arme hij, net een paar drukke dagen achter de boeg en dan meteen weer aan de slag :D

Hebben jullie dat ook dat je niet goed alleen meer kunt zijn? Normaal kan ik het prima hebben als hij er niet is, maar ik heb hem dus wel flink gemist :oops:

Ik ga weer verder met bankhangen en genieten dat m'n mannetje weer thuis is :D (wat een emodoos ben ik aan het worden :oops:)

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @maia, je bent niet de enige hoor. Ik kan nu ook heel slecht alleen zijn en vind het afschuwelijk als hij moet werken en ik vrij ben van werk :oops:
    Ik merk ook dat ik sneller verdrietig ben..
    Ach, het hoort er allemaal bij :)

Fijne avond iedereen!!!

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Maia dat heb ik ook hoor!Mijn mannetje moet lekker bij me in de buurt zijn hahaha

Vandaag van 2 vriendinnen, waaronder mijn vriendin met IVF gehoord, dat ze zwanger zijn!!!Ben echt super blij voor ze!!!Nu nog in spanning afwachten tot hun echo's en dan gaan we helemaal feesten!!!!Ze zijn ws allebei eind dec uitgerekend!!

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah wat super leuk babydream!! Gaaf zegg! :D

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia,. ik vind het ook niks aan om alleen te zijn! ;) Dus je bent zowiezo niet de enige!!
    En Van emotionele dingen huil ik niet zo snel, maar als ik schrik of heel boos ben juist wel! :|

Kheb vanmiddag een hele leuke mama licious broek gekocht, ze zijn me aaaaaaaltijd te kort, en deze word iets de zoom verlengt, en dan pastie me.. Gelukkig maar ! :D

NOu ik ga lekker weer op de bank zitten!

Liefsss

Deel Deze Pagina