@Maia: Dat heb ik ook hoor! Vanaf maandag is hij echt elke dag weg na 8mnd samen geweest te zijn! Bleh ik zie er heel erg tegen op! @babydream: Wat geweldig!!! Super dat het bij je IVF vriendin ook gelukt is! Het lijkt me zo leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn! en dan straks allemaal een baby! Heel leuk! Wij hebben gisteren een spontaan met een buurvrouwtje op een teras van een standtent gezeten natuurlijk in het zonnetje onder het genot van een hapje en een drankje echt heel erg gezellig! Voor mijn sloppyman was het ook een hele leike dag! Hij is twee keer meegeweest met de boot van de reddignsbrigade. Een goede vriend van ons die bestuurde hem en hij was van tenen tot kruin helemaal nat! Ik was weer zo moe dat ik net even een uurtje was gaan slapen en hij belde me vanaf de boot.............dus ik ben niet mee geweest! Volgend jaar misschien.....
Goeiemorgen meiden!Het is hier gisteravond rustig geweest zie ik! Ik ben nog helemaal in de wolken van het nieuws van mijn vriendinnen! Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Wij hebben vandaag een etentje want mijn oma is in maart 80 geworden, jullie zullen denken wat vier je het dan laat...Maar toen was ze helaas de dag voor haar verjaardag opgenomen en lag dus in het ziekenhuis..Nu gaat het weer goed dus tijd voor een feestje!
goedemorgen dames. zo ik heb niet echt veel te melden alles goed super goed hier gisteren lekker de babykamer uitgeruimd en nu maar eens gaan beginnen met alle meubeltjes schuren. babydream:fijn dat het nu toch weer goed gaat lekker vieren vandaag. Ik vind het juist wel lekker om alleen te zijn heerlijk mijn eigen dingen doen en natuurlijk mijn hondje helemaal platknuffelen haha. voelen: inmiddels voel ik de kleine echt iedere dag heel duidelijk dus als ik de kleine savonds nog niet heb gevoelt ga ik er echt efe voor liggen en daar is ie weer echt heerlijk ik wou vande week proberen om te kijken of mijn man het ook kon voelen hij met zijn hand op mijn buik en hij riep precies ja toen de kleine schopte echt heerlijk.. iedereen een fijne dag veel liefs jaja
goedemorgen! @voelen: nog steeds niet echt iets, dus we wachten hier (on)rustig af @babydream: veel plezier vandaag! @plannen voor vandaag: niet veel, als het weer meezit gaan we nog wat schilderwerk doen maar ik ben bang dat dat niets gaat worden. Manlief ligt nog te slapen want die was kapot. Maar als dat niets wordt ga ik denk ik toch maar de babykamer langzaam uitruimen. @alleen zijn: nee, kan er nu echt niet meer tegen. Manlief moest gisteren wel keihard lachen toen ik meldde dat ik hem zo gemist had en dat hij niet meer weg mocht gaan heerlijk truttig ben ik
Hallo dames, Mijn meisje is gelukkig opgeknapt dus ik heb sinds tijden ook weer nachtrust gehad Ik voel mijn kindje nog niet. Aylin voelde ik pas met 19 weken. Nu zal het waarschijnlijk pas later zijn heb een voorliggende placenta. Dus eerst komt placenta dan kindje. Ik vind het ook niet echt fijn om alleen te zijn hoort er denk ik gewoon bij.
Hallo dames, Weer een tijd geleden!! Tja, druk en druk.... want we zijn nl bezig met de babykamer en die is wellicht in Juni al klaar! De gordijnen zijn al besteld en morgen ga ik glasvezelbehang behangen. De wieg die ik van me oma zijn geverfd maar ga nog een keer verven en dan is ie klaar. Het geldt ook voor de schommelstoel. En daarna gaan we zeil kijken en bestellen en ook de complete kamertje kijken. Mijn partner kan niet tegen warmte, daarom zijn we ook slim vroeg begonnen met opknappen van de babykamer. Als die al klaar is, dan kunnen we gewoon lekker van het zonnetje genieten!! 8) Ik kan haast niet wachten dat die kamer compleet wordt ingericht. Sinds gisteravond begon ik snotteren, niezen en heb er last van mijn keel en oren Grrrr....ben bang dat er griepje aan komt! Maar gelukkig heb ik 1 week vakantie! Dus hoop tegen die tijd beter te worden. Enne tja, van Koninginnedag ga ik hierop niet verder in. Want het is al hoop gezegd en wel jammer dat het maar halve dag leuk was en de rest van de dag zo somber werd! Toch vond ik bijzonder dat koningin Beatrix, kroonprins Willem Allexander, prinses Maxima, prinses margriet en pieter van vollenhoven bij de slachtoffers zijn geweest. Want ze waren natuurlijk erbij toen er gebeurde! Verder is geloof ik goed met de kleine, maar het is natuurlijk weer wachten op 28 mei dan gaan we weer naar verloskundig toe en op 12 juni hebben we dan 20 weken ECHO. T is weer wachten , maar hopelijk met moeite waard! Ook kunnen wij niet wachten wanneer de kleine een flinke schop gaat geven. Nou ik wens jullie toch een fijne dag toe en tot gauw sprekens! Ohja, de oktober mama's hyves heeft al bijna 60 moeders aangemeld!! Geweldig toch?? Liefs Jo
Goedemorgen meiden, zo gisteren van 7 uur 's ochtend tot 22 uur gewerkt, daarna nog een feestje tot 12 uur en nu ben ik kapot... Ben nog even aan het bijkomen, vandaag even kalm aan doen. In dit soort dingen merk je toch dat je minder aan kan! Vandaag 17 weken Woensdag weer naar vk, ben benieuwd wat ze zegt! @ Nijntjes, manlief is een onderhok voor ze aan het bouwen, super leuk want dan hebben ze 2 verdiepingen Ze zijn echt super leuk! Babydream, wat super dat het bij jouw vrienden wel is gelukt, hopelijk blijft die kleine het goed doen!! Jo, fanatiek hoor Maia, haha, ik herken het wel hoor, soms mag meneer van mij ook echt niet weg Jaja, fijn zeg dat je de kleine zo goed voelt! Sloppy, klinkt goed. Gaaf zeg op een reddingsboot, denk dat het met je buik ook niet fijn zou zijn trouwens, dat geschud! Josien, jij hebt je echo bijna al, lekker zeg! Over een paar weekjes is jou kindje gewoon al levensvatbaar, het gaat wel absurd hard als je er zo over nadenkt... Leonie, Joep heeft er niets aan over gehouden dus Vaak worden ze nog liever van castreren! Dus dat knuffelen blijft ie vast wel doen Knuffelkonijn, veel plezier vandaag Zo ik ga even nijntjes kijken en genieten van mn dag
Goedemorgen allemaal, Fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat! De 20 weken echo's zullen nu wel snel gaan komen bij sommigen. Ik ben benieuwd! Klein vraagje voor jullie, hebben jullie nog wel eens pijn in de buik? Ik heb nu al ruim een week pijn rechts onderin m'n buik en het wordt steeds meer. Maak me best een beetje erg zorgen! Mag dinsdag een keertje extra naar de verloskundige. Maar maak me toch zorgen. Weten jullie of die buikpijn er bij kan horen? Groetjes, Jammie
Jippie ben vandaag al 18 weken , wat gaat de tijd nu snel. ook mijn buik begint nu echt te groeien, maar ik voel de kleine ook nog niet en dat komt bij mij omdat ik een voorliggende placenta heb. maar ik kan niet wachten tot ik het ga voelen. konneginnendag, ik ben ook zeer geschokt, maar ja ik kan er veel over zeggen maar dat is allemaal al eens gezegt. ik heb over 2 weken de 20 weken echo, vind het wel spannend, want bij de pretecho hebben ze een white spot gevonden bij het hartje. ben nu benieuwt of het weg is of er nog zit. Babykamer: ik wil zo graag dat het af is, maar wacht op mijn nichtje en haar man want die helpen mee. dus moet ik even gedult hebben. emotioneel ben ik ook heel erg, ik kan zomaar in tranen schieten van een kleine gebeurtenis. ik ben gelukkig niet de enige las ik naam is hier al bekent en het geboortekaartje is ook al uitgezocht. nou meiden ik wens jullie een fijne dag toe vandaag. XXX Gusam
Jammie: ik denk dat het buikbanden zijn, want ik heb ook paar weken last gehad. Maar t gaat even over en daarna komt ie weer ff. Omdat het kleine gaat groeien he! Het is vreselijk, maar de moeite waard! Oddess: dankje. En ik ben ook verzot op Nijntjes. Tijdens Koninginnedag heb ik wat Nijntje speelgoed gekocht! Die zie je niet meer zo vaak in de winkel, en die hebben we nu. Wel waren we hopeloos op zoek naar een stof van Nijntje...wat blijkt de winkels vinden het te duur om van buitenland te kopen en hier in Nederland te verkopen. Maar ik vond het belachelijk, want Nijntje is altijd IN mode geweest! Ze blijven altijd leuk. Ik zelf had vroeger ook iets van Nijntje! Hopelijk komen ze weer terug in de winkel, maar het is blijven zoeken!! Verder is me partner lekker bezig met de babykamer...en ik lig te snotteren, niezen, hoesten! Dat kan toch zeker geen kwaad vanwege de kleine?? Ik hoop alleen dat het snel over gaat. Nou fijne dag verder en hou af en toe hier wel in de gaten, ookal gaat het rap snel! Ook met de hyves! Ik ben blij dat ik ze aangemaakt heb, zo houden we met zn allen contact. Hier ook uiteraard...hopelijk gaan we keer met zijn allen afspreken...alle oktober mama's ...hihi. Liefs Jo
Hoi meiden, Ik ben afgelopen week niet veel hier geweest, feestje, paar dagen preston palace en veel weggeweest. We hebben vrijdag de babykamer gekocht!! Hij wordt eind juli geleverd, kon eerder, maar dat wilde wij niet aangezien het kamertje nog niet af is. Oja ik heb 28 mei een afspraak staan voor de 20 wkn echo. Ik krijg het geslacht denk niet te horen aangezien mijn vriend dat niet wil. Ik heb nog 3,5 wkn om hem om te praten Ik ga klussen in de badkamer, daarna soppen en zuigen dus ben een soort druk
Roos wij hebben voor dat kamertje van de babydump gekozen genoeg opbergruimte en strak en stevig. en vind 500 meer dan zat als hij/zei 2 is kopen we toch een andere kamer. En we hebben de x adventure recheacher gekocht zwart.
Daar heb je gelijk in! zoiets hadden wij ook. Dan heb je denk ik dezelfde als ons? Ambiente? Wanneer krijg je het geleverd?! Wij 12 juni! Wij hebben de Mutsy Transporter gekocht die vond ik toch iets steviger aanvoelen als de x adventure receacher en die van ons heeft 4 wielen. Want tussen die 2 wagens waren wij aan het twijfelen maar de verkoper heeft ons overgehaald voor de transporter aangezien wij ook veel naar het bos gaan.
Hoi Dames, @ babydream; super zeg dat je vriendin nu ook zwanger is @ Jammie; ik begin ook steeds meer last van buikpijn te krijgen en denk ook dat het de banden zijn die op aan het rekken zijn.. je moet het een beetje zien als een boodschappentas die zwaarder wordt waarvan de hendels uit gaan rekken @ Gusam; leuk dat je al een naam hebt gekozen en al weet welk geboortekaartje! @ Jaja; super zeg dat je de kleine al iedere avond voelt, zou ik ook wel willen @Maia; mijn nagels zijn ook een heel stuk steviger en groeien idd als kool! Kan ze elke week veilen want het lijken net messen haha @ Roos89; fijn dat je bent gerustgesteld door de angelsound, fijn is dat he om even te luisteren? Er was laatst een topic over de hartslag mbt jongen/meisje en het blijkt eigelijk niet echt te kloppen.. moet je maar eens kijken bij het onderdeel zwangerschap @ klussers; wat zijn er hier veel meiden bezig met klussen zeg.. lijkt wel of de nesteldrang nu al is toegeslagen haha @ Leonie; Fijn dat alles goed is met Joep en dat hij een stukje rustiger is! die mamalicious broeken zijn fijn he! Fijn dat je eindelijk een mooie passende broek hebt gevonden! Mijn striae wordt inmiddels erger, eerst een stuk of 3 streepjes en het is al verdubbelt haha.. ik ga denk ik niet in bikini deze zomer, denk eerder een mooi badpak ofzo.. Voor de bruiloft moet ik nog regelen dat mijn jurk vermaakt wordt want die had ik dus al ( ik weeg al super lang 50 kilo dus ik kon hem ruim vantevoren kopen, maar nu weeg ik al 57 kilo en mijn buik steekt dadelijk aardig naar voren, als we trouwen ben ik 23 weken. Heb je de beeb trouwens nog gevoeld of niet meer? Ik dan een paar daagjes geleden en vannacht om iets over 00.00 weer ze zeggen dat de kleintjes s nachts het meest actief zijn! Is je buik nog een stuk gegroeid na de laatste buikfoto @ mezelf; Wij zijn gister weer lekker naar de prenatal geweest en nog wat dingetjes gekocht. Verder nog overal gekeken naar verlichting voor de babykamer maar ze hebben totaaal niks.. bij de prenatal hebben ze geen verlichting terwijl we naar een warenhuis waren, bij ikea hebben ze net 2 lampjes ( een zon en een kever haha) en bij de lampenier heb je alleen dingen van mickey Mouse enzo en echt boven de 95 euro.. Vandaag lekker de voor en achtertuin gedaan en binnen weer lekker gepoetst en ideetjes op internet opgedaan voor de babykamer Allemaal nog een fijne zondag gewenst meiden!
@alleen zijn. Kan er geloof ik ook niet echt tegen. Mijn mannetje is gisteren naar Duitsland vertrokken voor een weekje en heb slecht geslapen en heb nu nergens zin in en voel me zelfs een beetje down. Werkt het weer ook niet echt mee met al die regen.
@jammie: ik heb ook wel regelmatig buikpijn, krampachtig gevoel maar soms ook steken. Ik was ook van plan het donderdag even bij de vk te vragen maar ik vermoed ook gewoon dat het "bandenpijn" is. @gusam: hopelijk is bij de 20 weken echo alles in orde! @curly: als jou vriend net zo standvastig is als mijn man geef ik je weinig kans. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij wil het nog steeds niet weten @gandor: sterkte komende week @mezelf: nou aangezien het rotweer is en we dus niet konden schilderen (heeft mijn man even geluk ) zijn we (wat erg nou) maar naar de Baby Dump geweest en hebben daar een groen badsetje gekocht en nog wat dingetjes heerlijk!