Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Aylin; wat een mooie foto's!Een knul wat leuk!!

Dan is de stand nu toch 4 meiden en 2 knullen toch?

2. Maia

Maia Niet meer actief

@Jo: beterschap maar hoesten kan geen kwaad.

@Aylin: wat leuk een Zoon!!! GEFELICITEERD!!!

stand jongens/meisjes: 2 jongens - 4 meisjes

mezelf: gisteren een gezellig avondje met manlief op de bank gehad en hij heeft me heel goed vertroeteld en allerlei comfortfood voor me in huis gehaald dus ik werd steeds gelukkiger :) Verder weinig te melden, donderdag weer vk en volgende week dinsdag 20 weken echo dus ik zit gewoon af te wachten.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen gaaf he het hartje horen super en een leuk jurkje.

Jo nee het is niet erg als je wat grieperig bent hoor zal je kindje geen last van hebben.

Aylin wat gaaf een jongen ( ben je compleet jongen meisje haha).

Hier straks weer werken , morgen vrij dan ga ik met mn vriendin mee naar de gyn die is bijna 35 weken zwanger en draagt een bacterie bij zich dus ze wou een extra oor als ze vertellen hoe en wat.
    en daarna gaan we naar een heel groot tuincentrum oosterik in denekamp.

Ik kan de week wel vooruit kijken ik ben zo nieuwsgierig wat er in mn buik zit een jongen of een meisje ( we zijn met beide heel blij). Maar dan kan ik los gaan hahahaha

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden, wat is er veel gekletst zeg! Ik zal proberen te reageren :)

Josien, sjee meid wat rot zeg! Leef je er zo naar toe en dan weet je nog niets! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!!

Aylin, wat leuk een jongentje, een echt koningsgezin voor jou dus! (ze noemen dat toch een koningswens of zoiets?)

Roos, he bah wat naar dat je hamster dood is! Bij ons is ie ook net 2 weken dood, het is maar een heel klein beestje maar het is nooit leuk he!! Wil je weer een hamster?

Leonie, nou maak je me wel heel nieuwschierig naar hoe jullie kamer eruit ziet ;)

Sannie, lijkt me niet zo heel prettig zo met dit warme weer binnen. Naja, je krijgt er wel lieve kroelpoezen voor terug natuurlijk ;) Maar jullie mogen nog een kamer gaan bouwen dus!! Dat is nog wel even werk!

Jo, ik heb dat ik met hard hoesten ook moet kokhalzen en ja het kan ook pijn doen. Maar zoals de anderen ook al zeggen is het voor het kindje helemaal niet kwalijk, sterker nog je kleintje krijgt al jou anti-stoffen mee :) Maar als het echt pijn doet en het voelt niet goed voor je zou ik gewoon je vk bellen hoor!

Gusam, al een mooi baby buikje :)

Sloppy, die rare gedachten heb ik ook ineens nu hoor, emotioneel ben je toch iets anders nu :( Fijn dat de eerste dag goed bevallen is!!

Maia, wat heerlijk dat je vent dan zo lief voor je is en comfortfood werkt altijd O:)

Danjo, kan je vast vooruit kijken hoe de afspraak bij 35 weken is ;) Pfff in september zijn wij ook zover...

Morgen om 10 voor 10 vk afspraak :) Stond net onder de douche en ik denk even voelen of ik mn bm voel - ik voelde een harde bal tot aan mn navel, het gaat snel :eek: Wil de vk wel even vragen of het normaal is dat ik zo vaak een gespannen/ kramperig gevoel heb onderin mn buik. Ook ben ik af en toe behoorlijk duizelig waarbij ik dan ook misselijk wordt enzo. Afgelopen vrijdag werd ik even heel beroerd, had pijn van mn knieen tot aan mn borst en was misselijk en duizelig. Heel apart, maar de pijn straalde vanuit mn buik uit naar mn benen, mn hele buik en rug. Auwie! Ik denk dat weeen ook ongeveer zo voelen, alleen dan nog veel heftiger...

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

hier alles rustig ik ga zo naar de vk efe hartje luisteren en kijken of ik aan ben gekomen ieeee.En volg week dond de 20 weken echo

aylin:wat leuk een jongen nu zijn jullie ind compleet een jongetje en een meisje haha.

Danjo:11mei heb je een echo zie ik gaan ze dan ook kijken wat het wordt????? spannend nog maar een paar daagjes.

veel liefs jaja

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja 11 mei weten we hopelijk wat het word haha en dan mag de hele wereld het weten

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jaja leuk naar de vk en ben benieuwd of je bent aangekomen ik zat nog steeds met 16 weken op 1,5 kilo

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    aylin, super, een jongen!!! das een koningsgezin he?
    jaja, veel plezier van de vk.
    jo, ik moet ook wel eens niezen of hoesten en voel dan ook de spieren en banden in mijn buik.
    verder weet ik t al niet meer. ik ben erg druk vandaag, lees vanavond weer bij!
    danjo, ik kan nu al niet wachten op je nieuws, ik denk nl dat je een meisje krijgt. (geen idee waarom...)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hahaha ellen dat denken wij ook lachen.
    Toch zijn de meningen verdeeld erover we zien het wel

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden bedankt! We hebben het geslacht echt een paar keer duidelijk in beeld gezien. De echoscopiste heeft wel 3 kwartier gefilmd. En dat voor maar 40,-.

Het belangrijkste is dat alles ook in orde was. Danjo spannend jij ook nog even wachten. Heb je zelf een voorgevoel.

En idd nu hebben we een koningskoppel!

Odess dat gevoel heb ik ook. Soms voelt mijn baarmoeder heel hard aan. Vind het ook niet zo prettig.

11. Maia

Maia Niet meer actief

wat ik me net zat te realiseren: toen ik testte en ongeveer gokte wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en een banner nam, zat m'n banner rond de 250 (volgens mij 247) dagen aftellen. En nu zit ik alweer rond de 150. Het gaat echt supersnel!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Aylin wij denken beide een meid
    eigenlijk hebben we dat altijd gedacht als het allemaal goed gaat word het een meid

13. leuk zeg, een jongen! gefeli!

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik zal proberen op zoveel mogelijk te reageren. Maar ik heb er 2 dagen over gedaan om alles bij te lezen dus ik zal vast wel wat vergeten :(

Aylin, wat leuk! Een jongetje! Gefeliciteerd! :D

Josien, balen van de echo maar gelukkig gaan ze het nog eens over doen. Sterkte met wachten!!

Jo, vervelend dat je ziek bent. Bah! Maar het kan geen kwaad voor je kindje hoor als je maar zorgt dat je ondanks het overgeven genoeg blijft drinken zodat je niet uitdroogt!

Danjo, spannend zeg...bijna de echo!! Wij moeten nog wachten tot 25 mei maar ik ben nu ook zooooooo benieuwd! Gelukkig nog maar 3 weekjes...pfff... Jij nog even succes met wachten! :D

Ellen buddy ;) Gelukkig heb je een lekker weekendje gehad! En wat een mooi jurkje. Ik ga ook nog voor een jurk kijken want ik heb volgende week een bruiloft. Misschien wordt dat hem wel! Wij moeten nog eens even een keer gegevens uitwisselen!

Roos, wat balen van je hamstertje :cry: Ook al is het maar een klein beestje, het is wel je huisdiertje. Sterkte!

Maia, wat lief van je ventje! Lekker laten vertroetelen!

Mijn vriendje is helemaal omgeslagen. Klaagde ik laatst nog over hem, nu doet ie zo lief! Ben helemaal blij! Krijg massages, hij doet UIT ZICHZELF van alles in het huis, hij wast, hij kookt, hij haalt lekkere dingetjes voor me en neemt allerlei zorgtaken over. En hij is superenthousiast over beebje 2 en is er nu veel meer mee bezig. Heeeeeerlijk! Zo ken ik hem weer :D Ben helemaal happy :)

A.s. vrijdag ben ik jarig. Nu heb ik aan veel visite bonnen voor de h&m, prenatal en miss etam gevraagd dus ik ga zaterdag lekker kleding shoppen! Heb ik nu al zin in! :D

Verder weinig nieuws. Afgelopen zondag met ons meisje naar de kids playground in Delft geweest. Wat is dat gaaf zeg! Nu is ze nog erg klein en is ze beperkt in haar spelen maar vanaf 5 jaar is dat echt een speelhemel! Dat hadden ze helemaal niet toen ik klein was. Heb nu al zin om later met mn kids lekker naar al die indoorspeeltuinen te gaan (en zelf een beetje de schade in te halen ook hihi ;) )

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hey Shaula wij hebben ook een afspraak op 25mei voor de 20wkn echo!!

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Woei! Aylin ook een knul :) Van harte meid!

Maia ik dacht hetzelfde vanochtend... Over ong. 150 daagjes is het zo ver ;)

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah Aylin! Super zeg!! En jongen en een meisje! :D helemaal geweldig!!!!

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

:cry: Oow, ik wil nog zoveel reageren, maar ik weet het echt ff niet meer!!
    Ben zo ontzettend vergeetachtig! Bah!

& SlOppy! Niet zo eng meer dromen hoor!! [-X .. Maar ik heb dat idd ook wel soms!
    Helaassss.

ROos, dat jurkje van de prenatal is echt super leukkk! ( of heb ik nu de verkeerde voor me?)

Shaula, wat fijn dat je man nu wat beter met je om gaat en liever is! :D

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    wow aylin gefeliciteerd!!! Leuk hoor een jongen! Heb je van alles wat hahaha.

Shaula: gelukkig dat je vriend is omgeslagen! Is toch wel veel prettiger he!!!

Maia, daar zat ik vanochtend ook aan te denken. Hoe snel het allemaal gaat. Iedereen zegt wel dat je moet genieten omdat het zo snel gaat, maar het is echt zo! Echt bizar!

Jo, succes met uizieken. Is idd niet leuk voor jou, maar voor baby an t geen kwaad.

Ik werd vanochtend ook wakker met keelpijn :cry: zul je net zien dat ik weer ziek wordt ik mijn vakantie...grrrr
    Gister wat plaatjes van dikkie dik van internet gehaald. Had nog een paar oude rollen behang over en heb t erop gewaagd om dikkie dik in groot over te tekenen. En moet zeggen dat t nog aarig gelukt is! Vriend vond t het lijken in ieder geval hahaha. Al denk ik dat het idee met de projector toch beter is hihih.

Groetjes

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    he ik zie net dat het babytje op mijn banner al bijna bij de 20 staat ipv bij de 15....hij gaat te snel hahahahhaa

Deel Deze Pagina