Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha dat lees ik wel vaker dattie te snel gaat! Maar ikz ie het nooit!!

Wat goed dat je dikkie dik over hebt getekent! hAHA!!
    Leuk hoor!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

En ik word sinds een halve week elke nacht wakker met keelpijn wakkeer.. echt rete irrietant! En als je dan een snoepje neemt ( tenminste dat heb ik ) dan krijg je zon gore smaak in je mond.. Bah!

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@aylin gefeliciteerd met je zoon
    @iemand zei dat ze last had van dat je buik af en toe hard was, dat heb ik dus bijna iedere avond, ik ga de volgende keer eens vragen aan de gyn of dat geen kwaad kan.
    @leonie je hebt ook al een mooi buikje
    @jo heel veel betrschap meid, ik hoop dat je vlug beter bent.

XXX Gusam

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wij 26e..!!

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Fijn dat je vriend zo lief en attent is! Geniet er lekker van!
    Leuk zijn die indorospeeltuinen ja. We gaan er met de kindjes van mijn werk 1 x per jaar heen, maar straks ga ik er zeker met m'n eigen ukken ook heen.

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Haha met z'n ene oortje is-ie al bij de 20 ja....

Leuk idee van Dikkie Dik, vind het zelf een erg leuke poes. Je ziet hem eigenlijk niet vaak in kinderkamers hè... Duidelijk geval van een ondergewaardeerde poes (of is het een kater?)... ;)

Hopen dat je niet ziek wordt.

Aylin, leuk een jongetje erbij!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@20 weken echo heb ik op 19 mei. en ik mmoet zeggen dat ik dat best wel spannend vind.
    zal de kleine helemaal gezond zijn?
    nog 2 weken en dan weet ik het.

XXX Gusam

8. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Hi Dames,

Bedankt voor de beterschap wensen! :D
    Daar knap ik zeker wat van op ;)

Maar ben nog lang niet beter en slaap er slecht vanwege gesnotter en gehoest.
    Ik heb al a 5 wc rollen op en 8 pakjes zakdoek en nu heb ik bijna doos tissues op! :oops:
    Schandalig maar ik heb mijn VK gemaild en evt gesmsd. T is nu ff afwachten op hun antwoord.

Ja ja, dames ik kan helaas niet telefoneren! Maar blij toe dat ze e-mail en sms mogelijkheden hebben!! :D

Mijn partner is wel beetje bezorgd over en ook hulpzaam. Hij vraagt of het wel met me gaat etc. En heeft nog thee gebracht etc.....soms kan hij ineens heel behulpzaam zijn en daarna weer niet.

Ondanks mijn griep ben ik toch met hem naar de Maatschappelijke werkster geweest en we wachten verder af hoe het gaat lopen. Want ze gaat nog verslag maken en dan krijgen we ook te lezen via e-mail en dan hopen we op nieuwe afspraak te kunnen maken.

Het is maar een begin en hopelijk werkt mijn partner mee.

Maar goed ik ga straks hier wat proberen dingen doen.

En trouwens ik heb vanmorgen beetje bloedverlies gehad tijdens plassen.
    Maar het zal wel weer vanzelf over gaan. Heb dit ook aan VK gemeld!

Groetjes

Jo

9. Maia

Maia Niet meer actief

oké, de website is volgens mij weer up to date. Ben even een paar pagina's terug gegaan om te kijken of er nog afspraken waren! Als iemand nog een afspraak heeft die niet op de site staat, laat het me weten :)

@dikkie dik: ik vind hem best geinig maar niet super maar manlief is er helemaal weg van dus ik ben al op zoek geweest op internet naar iets van merchandising maar er is niets te vinden. :( als iemand nog een idee heeft!

@ellen: die jurk die je liet zien is super. Ik ga morgen even shoppen dus hopelijk hebben ze hem bij onze prenatal :)

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden!
    Wij hebben de 20 weken echo ook 25 mei! :)
    Heb vanmorgen me kleine meisje weer gehoord met de angelsound. Had het al een paar weken niet meer gedaan, en vond haar vanmorgen meteen :)
    Verder hier lekker een dagje vrij!
    Ga zo maar eens shoppen in de stad.

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hey meiden,

wij hebben 28 mei de 20 wkn echo. Ben zo benieuwd. Morgen weer naar de VK voor controle.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij ook!! :D hoe laat moeten jullie?! Wij om 9 uur!!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oooh en Saniie nog bedankt voor je kattenverhaal! ;) Haha!
    Wij willen er ook idd stellingen neerzetten voor boodschappen enz, maar ik ben zo bang ( aangezien ze overal opklimmen ) dat ze dadelijk alles overhoop springen! Maargoed, dat zien we dan wel!! :D..
    Maar hoezo de voerbakjes in de kamer? DOe je ze savonds niks als ze in hun kamertje gaan? Of moeten ze snachts niet persee in de kamer??
    DOen wij wel, anders heben we binnen de kortste keren alles omgegooid en kapot!!

Owww. ik ben zo zenuwachtig voor mijn rijles straaaaksssss!!!!!!!!!!!!!! :cry:

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Succes leonie!! :)

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Dankjewell! ;)
    Ik ga gauw nog maar is ff wat theorie toetsjes maken..

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@leonie succes en veel plezier met lessen

XXX Gusam

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Leoniiee
    Wij 's middags pas om 16.30 uur, dit i.v.m. werk. Mijn vriend is zelfstandig, dus kost anders iedere keer veel geld....

18. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ha meiden,

Was ik ook weer eens. Ik vind het lastig om dit allemaal goed bij te lezen, maar doe mijn best!

Wat jammer Josien, dat je 20 weken echo nog niet gelukt is... Je geduld wordt zo wel op de proef gesteld he? Succes de volgende keer...

En Jo, veel gezonde dingetjes eten, dan ben je vast snel weer beter. Voor de baby kan het niet zoveel kwaad.

Aylin, goed dat jij de jongens in dit forum weer wat beter vertegenwoordigd!! Al blijft de stand wat onevenwichtig, maar dat duurt vast niet lang meer.

Ik heb de 20 weken echo volgende week donderdag al, op 14 mei, dan ben ik bijna 20 weken. Ik vind het heeeeeeel snel gaan, vooral de laatste tijd! Maar ook heel leuk en een beetje spannend!

Ik lees vandaag nog wel weer even mee. Ben lekker vrij namelijk! En daarna helaas weer volop aan de bak...

Oh en Leonie, veel succes met je rijles! Als je erg zenuwachtig bent moet je een banaan eten, word je rustig van! (echt waar!)

Liefs Sjimf

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Banaan tegen de zenuwen....hihi dat doet me denken aan mn eerste rij examen. Ja eerste!
    Ik heb zoveel bananen gegeten dat ik er misselijk van werd maar toch door de zenuwen gezakt!
    Dus.............ik weet echt niet of het wel helpt.....

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zozo het is een drukke week met 20 weken echo's straks. Spannend allemaal hoor!! Hoe laat moeten de andere dames op 25 mei? Wij om 11 uur. Kon kiezen of ik 9 uur of 11 uur wilde. Schoonmoeder en mijn mama gaan ook mee dus ik vond 11 uur een iets schappelijkere tijd voor hun haha.

Leoniie, succes met je rijles!!

Sannie, ik zal ook nog eens kijken voor dikkie dik dingetjes!

Wij gaan bij beebje2 voor nijntje denk ik. Had heel gaaf behang gezien, maar dat kost 250 euro voor een klein muurtje :confused: Dus ik ga maar wat anders verzinnen haha. Maar ik ben nu helemaal enthousiast want ik had een paar pagina's terug gelezen dat er een Nijntje winkel in Utrecht zat :D

Deel Deze Pagina