Goedemiddag! Hoe gaat het met jullie? Ik ben hier alweer een paar daagjes niet geweest, ik lees zo nu en dan wel mee hoor! Maar soms ook gewoon niets te melden, of weinig puf en tijd... Ik heb nu even een paar pagina's terug gelezen, en mijn geheugen is een zeef... Aylin: Gefeliciteerd een jongentje! Leuk! En heel duidelijk op de echo te zien! Geen twijfel aan! Gusam: Mooie buik al! Het wordt nu echt steeds beter te zien! Leonie: Succes met je rijles! Komt vast wel goed, ben benieuwd straks als je terugkomt hoe het was! Hmm, verder... Geen idee... Nou dan ikzelf maar! Hier gaat het goed! Buik groeit al aardig. Ik heb nog geen afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Ik ben een beetje traag. Maar ik ben ook nog maar 16 weken, dus ik doe dat morgen maar eventjes, want ik ben wel super benieuwd hoe het gaat met de uk, en of het een jongentje of meisje is natuurlijk! Verder voel ik me goed. Zo nu en dan wat vermoeid, maar verder goed. En nu moet ik weer gaan, Aaron is de keukenkastjes aan het leeghalen... . Even ingrijpen! Tot later! xx
Jaa het is wel raar nu ik geen hammie meer heb!! Wil snel een nieuwe hebben maar wilt vriendlief niet hebben... Aylin: Wat leuk een jongen!!! LEonieee: Succes!!! Tegenwoordig is me onderbuik aan de rechterkant knoert hard!! Hebben jullie dat ook? En dat harde loopt door tot aan me navel.. Heel raar want de linkerkant is stuk zachter
Dank jullie wel meiden voor jullie lieve woorden. Ja, ik word er inderdaad wel een stuk zenuwachtiger van dan ik toch al was. En dan vanmorgen gehoord dat we pas op 19 mei terecht kunnen... Ik ben echt heel verdrietig... Na alle verhalen maak je je toch ongerust over die echo en dan nog zolang wachten met de vakantie ertussen. Hopelijk gaat het op vakantie gewoon goed en leidt de vakantie een beetje af van de zenuwen. Dat zou wel fijn zijn . Ik vond het eerlijk gezegd dus ook raar dat ze je niet direct doorsturen naar het Radboud. Ze weten toch dat ik te dik ben? Ik heb daar een naar gevoel bij. Maar de vrouw in het ziekenhuis vertelde dat je twee typen vetcellen had en dat het niet bij voorbaat te zeggen was of je de vetcellen had waar het echoapparaat wel of niet doorheen kon dringen. Ik vind het een raar verhaal, maar goed... zij hebben er verstand van zullen we maar denken. @Roos, ik kan me voorstellen dat je graag snel een nieuwe hamster wilt. Ik zou ook niet zonder mijn huisdieren kunnen hoor. Het is gewoon lekker ook als je thuis komt dat er zo'n heerlijk huisdier op je wacht... @Aylin, gefeliciteerd! Een jongen! Kwam het overeen met je eigen gevoel, of je had je er zelf geen voorgevoel bij? Groetjes, Josien ~ een beetje onzeker en gespannen ~
hoi dames net terug van de vk alles ging super goed niks te klagen eerst was mijn uitgerekende datum 3 okt maar na alle echo e de groei van mijn baarmoeder zij de vk dat het er toch naar uit ziet dat ik nu op 28 sept uitgerekend ben heerlijk een paar daagjes verder. Verders was er niks bijzonder ik ben nu 2 1/2 kilo aangekomen in 19 weken tijd was heel netjes zei ze dus hier alles goed. Volg week dond hebben wij de 20 weken echo op 14 mei. JIPPIE BIJNA 20weken bijna op de helft veel liefs jaja
o ja en ik heb even een vraag en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Op de oktoberlijst hebben zich 131 mensen aangemeld. Er is een flinke groep die veel post, een groep die af en toe post, maar er zijn bijvoorbeeld ook mensen die zich hebben aangemeld en nooit meer online zijn gekomen en hier al helemaal niet meer (sommigen kletsen niet hier mee maar wel op een ander deel van het forum) maar die lezen denk ik nog wel mee. Wat zouden jullie vinden als ik de lijst op de site dus wat ga inkorten en dan bedoel ik: mensen die zich hebben aangemeld maar nooit meer online zijn gekomen?
Hey meiden, Wat fijn om te lezen dat alles nog goed gaat hier! Ik lees dat de stand nu 2 jongens-4 meiden is? Ik heb zelf het gevoel dat wij een jongetje krijgen... Heb pas 26 mei de 20 weken echo, dus nog 3 weekjes wachten. En we weten ook nog niet zeker of we het willen weten!! hahaha Ik zie ook al een paar mooie buikfoto's... Zo'n buik heb ik echt nog niet.... Zal wel komen door mijn vetlaag of zo... Ach, het komt vast wel... Verder gaat het niet echt lekker met mij... Ben vorige week goed ziek geworden en daar heb ik nu nog steeds een beetje last van... Ik zou het errug fijn vinden als ik me eens een keer echt goed voel en ook weer volop hier mee kan doen... Ik probeer jullie wel te volgen, maar het lukt niet om alles bij te lezen. Maar dat snappen jullie vast wel!
Maia: ik vind dat je groot gelijk hebt! Anders is het toch ook gewoon niet te doen?? @ Bananen: Bedankt voor de tip, maar laat ik nu net geen bananen in huis hebben! Hahah! Verdorie!!! Een kiwi, peer ijsthee??? wat helpt nog mee?? Owww en van zenuwen moet ik altijd zo nodig plassen en ik heb een blokuur dus ik hoop dat ik het vol hou! Hahah! AAAH! k kan hier zooo slecht tegen! ROt zenuwen! Slaat nergens op want ik ken de man, ik ken de auto, ik heb goed geleerd.. LEONIE NORMAAL DOEN!!!! @ JOsien, wat onwijs balen dat je de echo zo veel later hebt nu! :S vind het wel een beetje stom hoor!! Ze mogen best rekening met je houden qua zenuwen enz.. ( tenzij ze gewoon niet eerder plek hebben ) Ik hooop dat je een hele mooie vakantie hebt, en dat je daardoor er idd minder aan denkt!!! @SlOppy.. Hahah! 1 banaan zegt sjimf toch? Jij overdrijft meteen weer met een hele tros bananen! Wat vreeeeeemd dat je misselijk was! Haha. SHaulaaa,,, mmm. shaula zei ook wat? wat zei ze ook alweer.. even kOekeloere.
Oww hahah! Iets over nijntje waar ik totaal geen verstand van heb!! Bedankt voor alle succesjes die ik van iedereen krijg!! NU ga ik gauw weer naar de wc.. gRrrr..
Hahaha, Leonie, de zenuwpees!! Veel succes!! Gaat vast helemaal goed komen! Ik heb trouwens een paar nieuwe echofoto's in m'n album geplaatst. Toen ik jarig was vond de vk het wel een mooi cadeautje om nog even te kijken! Nou, daar was ik het helemaal mee eens!!
Leonie op je hyves staat een mooie buikfoto! Tering echt grote buuk @Maia: Heel goed idee, ik vind ook als ze dan meelezen af en toe wel wat mogen posten!
Aaah mooi hoor marije! Je ziet bij die tweede ook helemaal de ribbetjes ( toch? ).. Schattig!! Wat leuk dat ze je dat zomaar gaf.. doen ze hier echt niet :S.. Als ik ooit voor een tweede wil ga ik zeker weten niet bij deze.. wat een chaggerijnen bah!! & ik zenuwachtig?? Man mn maag draait 3 keer in de rondte , ik kan niet stil zitten.. Bah. Ik vind dat echt heel vervelend, en zo gaat dat dus gewoon bij elke rijles!! ben ik zoo zenuwachtig! ( totdat ik in de auto zit, dan ben ik ineens hartstikke rustig ). Dus het slaat nergens op.. Pff, ik hoop dat t in de auto wat frisser is want ik zweet me kapot hier.. Rrrr. nog een kwartier en dan komt de taxi voor gereden.. ik hoop niet dat er anderen bij in de auto zitten want dan wil ik extra mijn best doen, en dan gaat het altijd miss! Okeokeoke, ik hou nu op! TOt straks damessss!! ( hoop ik ) Xxx.