oh en leonie...ik vind t heel mooi, jullie kamertje. Ik geloof dat t er in t echt mooier uit ziet, dat is meestal zo, maar wat ik zo zie, ziet t er heel mooi uit hoor.
ik reageer even snel, want zit niet al te lekker in mn vel ( rijmt ook nog eens haha) @ Danjo; jij hebt nog eens lekker geshopt voor 300 euro, wauw zeg @ Leonie; wat heb je een gigantisch mooi kamertje meid!! Super mooi!! Fijn dat je rijles zo goed is gegaan en vandaag alweer mag! En dat je de oriflame cursus mag volgen is ook super! @ Sloppy; jou zit het ook niet mee he meid hopelijk ben je gauw van je ontsteking af en kan je weer lekker verder genieten! Krijg je nu trouwens weer meer b12 injecties ? @ Jaja; wauw jij bent ook al lekker bezig geweest met de babykamer! Is misschien een schuurmachine geen idee? Of schuurt deze er dan weer teveel af? @ mezelf; Vanmorgen de dermatoloog opgebeld.. normaal is de wachttijd 6 weken, maar aangezien ik over 7 weken al ga trouwen dacht ik mooi niet en heb er maar van gemaakt dat ik overal rare uitslag op mijn huid heb etc.etc .. normaal doe ik zoiets nooit, maar nu zal het wel, ik wordt er echt depressief van volgens mij is het ook niet alleen acne, want het jeukt ook nog eens, en mijn gezicht is nu net 1 rode vlek met nog 2 kleine stukjes huid vrij, als ik de puisten moet schatten schat ik ze zeker boven de 150 op mijn gezicht, mijn borst is ook helemaal rood en bevlekt en staat helemaal onder, en van mijn nek tot stuitje ook, daar is geen 1 plekje meer vrij.. ik durf zo echt niet meer buiten! Ik voel me net het monster van loch ness Nu mag ik morgenvroeg al komen.. hopelijk valt er wat aan te doen, en anders moet ik er echt mee leven haha.. hopelijk is het op 3 juli weg, daarna mag het wel weer terugkomen.. Ik ga zo mijn trouwfotos echt niet aan de muur hangen, zullen ze eerst gephotoshopped moeten worden haha
@danjo lekker gewinkelt zo te horen. @sloppy heel veel beterschap meid, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @leonie mooi kamertje meid, en veel succes vandaag met rijlessen zo heb je snel je rijbewijs @buddy (blijei) waar is ze, ik heb haar al een tijdje niet gezien, ik hoop dat alles goed gaat. Mijzelf; ik stond vanmorgen met rugpijn op, maar ja gaat ook wel weer over. hier ga ik pas over 4 weken beginnen met de babykamer, kan nu al niet meer wachten. het kamertje word roze met paars, ik heb allemaal witte meubels maar kan het nog niet op een foto zetten want ze staan opgeslagen. ik heb van een kennis 2 positie broeken gekregen een lange en een korte, was wel lief van hem. Zijn er trouwens meiden die dichtbij eindhoven wonen, dus in mijn buurt? Meiden een fijne dag toegewenst. XXX Gusam
Klusupdate hahah; mannetje is druk bezig behang af te stomen gaat ergg snel!! Intussen zijn de meubeltjes ook klaar! Ze zijn nu parelmoer wit geverfd en heel gaaf geworden!Alleen de sierspijltjes van het bedje zijn nu naar een fabriek toen waar ze opnieuw verchroomd worden en het is wachten op het matrasje-op-maat.. Als we zaterdag weten wat t wordt gaan we behang bestellen en dan komt mijn tante behangen!Heerlijk lijkt me alles inrichten enzo...Kan niet wachten!!
@leoniee!! Wat een mooie kamer echt leuk!!! Succes straks met uw rijbewijs Daantje: Fijn dat je zo snel terrecht kan. Ik erger me al aan 3 puisten onder me kin Klussen: Deze week gaan me mannetje de sterren verven op de kamer! Ben benieuwd of het lukt
@klussen, wat goed zeg dat sommige al begonnen zijn met de babykamer. Dat wilde wij ook, alleen hadden we lekkage in een leiding. Is nu opgelost maar zijn tegels uit de badkamer gehakt en de toilet, dus moet eerst weer getegeld worden. Daarnaast zit me verfwerk in de hal nu onder de vieze vlekken, dus kan ook weer gaan verven... (We wonen er net een jaar....) Ik heb dus flink de balen ervan en toen ik vanmorgen alle rotzooi zag heb ik eerst even zitten janken
@curly: Das echt klote!! en goedkoop is het ook niet!! Trouwens ik zit me te bedenken.. me lief had toen we hier kwamen wonen een limegroentik dus mocht ie zich uitleven op de plee en verder nergens hahahah! Maar nu hebben we nog zilver over van de babykamer!! Kunnen we dat best eens over gaan verven Naja WE? Colin natuurlijk
Ooh wat ontzettend balen!! Ik wist niet dat het echt zó erg was!! Snap heel goed dat je je rot voelt want ik heb dat al met 1 puistt.. Wat jammer!! Maar gewoooon positief blijven!! ( lekker makkelijk gezegt natuurlijk ) HOop dat de dermatoloog je goed kan helpen!!
Ik heb hier een paar weken geleden wel last van gehad, maar dat bleken de banden te zijn??? K was toen 8 weken ofzo, wel vroeg, maar had het nagevraagd!!
Bedankt voor de reacties op de babykamer!! Ik ben er zelf ook heel blij mee!! Heel appart als je er nu naar kijkt! Kan je je bijna niet voorstellen dat daar straks ons kindje in ligt!
Goedemiddag! Daantje: Wat vreselijk balen van je uitslag! Kan me goed voorstellen dat je zo niet op de trouwfoto's wilt! Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen! Leonie: Mooie babykamer! Ik hou ook wel van die klassieke stijl! Erg leuk! Huisdieren: Vervelende opmerkingen van dan doe je je huisdier wel weg toch? Kan ik ook niet tegen! Je moet er gewoon bij blijven en je huisdier niet alleen laten met je kind. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die hun huisdier weg doen omdat er een kindje komt. Of het moet een agressief diertje zijn ofzo... Babykamer klussen: Hier alleen nog maar een beetje leeggeruimd... Het wordt wel tijd dat we gaan beginnen! Meubeltjes hoeft niet. De meubels van Aaron gaan naar de babykamer en Aaron gaat in een nieuw peuterbedje. Nu maar hopen dat dat goed gaat! En anders kopen we gewoon nog een ledikantje erbij tegen die tijd. En bij noodgevallen kan Aaron wel in het campingbedje.
Hoi allemaal, Nou net terug van mijn werk, wat een dag...wat een dag. Ben nu net weer sinds 2 weken begonnen. heb hiervoor 5 weken thuis gezeten i.v.m. de misselijkheid, uitdrogingsverschijnselen en lage bloeddruk. Maar ze weten me wel meteen allemaal te vinden zeg. Heb zo lopen rennen, terwijl ik me voorgenomen had niet teveel hooi meer op mijn vork te nemen. Maar goed. @Leonie, Ja mensen doen net alsof je imbeciel bent. Alsof je je hond meteen bij je kind in het ledikant legt! En dan gewoon telkens weer herhalen!Daar krijg ik echt zo'n punthoofd van. Wat een leuk kamertje trouwens! Weet je al welke kleur je de muren gaat doen? Mijn kamertje is ook vandaag aangekomen. Ik kan er helaas geen foto's van maken want het zit nog helemaal in dozen. Haha vieze boeren van de chili con carne. Ja en die bonen zorgen ook nog eens voor een zeer actieve "dikke darm". Maar goed, we zijn al 7 jaar samen dus de schaamte wel voorbij gelukkig! Klusze alvast hé! @ Sloppy: Beterschap hé! @Odess: Wat grappig. Mijn ouders hebben ook 2 grote honden en daar staan ook paarden. 1 van mij en 3 van mijn ouders. Leuk hé! rij je nog wel nu of ben je gestopt? Ik rij niet meer. Mijn paard is ook uitgerekend eind mei dus laat haar lekker rusten... @Daantje: Wat vervelend zeg als je zo'n last hebt van uitslag. Ik heb sinds ik zwanger ben ook last van acné en pijnlijke bultjes. Vooral rond mijn mond en mijn kin. Zo vervelend. Ik durf me ook al bijna niet te vertonen. Maar jij hebt het nog erger hoor ik. Succes bij de dermatoloog!