Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm ging wat mis met quoten...

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

@zonneschijn ik woon in veldhoven, lekker rustig hier.
    ik woon er pas ruim 1 jaar maar bevalt me goed.

XXX Gusam

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Luna, leuk :) Ik heb 2 paarden en er staan er nog 2 bij :) Ook een 'kudde' van 4 dus ;) Ik heb tot 13 weken gereden, toen afspraak gemaakt met yoga instructeur die zei dat ik direct moest stoppen, dus gestopt. (ivm met bekkenbodem, waar ik zelf ook een beetje bang voor ben...) Maar afgelopen donderdag kon het ik het toch niet laten en nog 10 minuutjes op mn merrie gereden, toen ging het ook pijn doen en was het weer klaar.

Bij VK was trouwens alles goed, alle uitslagen (bloed) waren super en de groei van mn BM was precies goed, hij is nu 1 cm onder mn navel :) Duidelijk hartje gehoord dus helemaal leuk. Nu toeleven naar 20 weken echo! Volgende afspraak op 10 juni - zit veel tijd tussen voor mijn gevoel!!

4. MvN

MvN Niet meer actief

Zouden jullie even naar het hartje van mijn kleine willen luisteren

http://rapidshare.com/files/229817846/hart.wav en dan op free klikken 30 sec. wachten en dan download.

Niet schrikken in het begin, dat was toen ik em op me buik deed :p

Weten jullie wat het geluid is dat als ik em gewoon stil op me buik hou toch een schel geluid hoor. En lijkt het hartje eenbeetje op dat van jullie beeb?

5. YellowButterfly

Dan schopt ie, gaaf he! Je hoort hem dat op het einde ook nog doen! Klinkt hier net zo, al wordt hij steeds duidelijker en hoor ik hem nu al weer veel harder :)

6. MvN

MvN Niet meer actief

Geweldig!! :D Ja ik denk neem het nu maar op want anders blijf ik elke dag luisteren en zo kan ik er ook elke dag na luisteren zonder dat ik de kleine lastig val :oops:

Ja de ene keer is het hartje heel duidelijk en de andere keer hoor ik em heel ver weg.

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@roos is mooi om te horen, het hartje van mijn kleine is iets langzamer maar ook wel vlug.

XXX Gusam

8. YellowButterfly

Hihi ja, die van ons trapte met 12 weken heel erg bij de VK, daarom weet ik dat het dat is maar net geluisterd bij de VK en toen lag ie te slapen ofzo, hartje was wel super duidelijk :) Die kleine zwemt ook wel eens rondjes he ;)

Opnemen is een goed idee :D Nog nooit gedaan, maar is wel leuk!

9. MvN

MvN Niet meer actief

Jaa ik vind het een ideaal ding ook! ik ben zooooo ontzettend onzeker dat ik elke dag wel ff wou luisteren soms zelfs 2 keer want dan was ik klaar en dan ging ik weer twijfelen of het wel echt het hartje was bahhh.

10. Maia

Maia Niet meer actief

dag meiden, sorrie dat ik niet op iedereen reageer maar ben net thuis en kapot dus ga zo bankhangen..

@Odess: fijn dat alles goed was.

@Leoniiee: erg leuk kamertje zeg!

@Roos: ja dat is het schoppen :D

mezelf: net wezen shoppen met mijn zus, erg gezellig. Heb nu toch voor de komende 2 bruiloften geen jurk gekocht maar een nette broek met een vrolijke tuniek, stond erg leuk en ik kan het ook nog aan naar een sollicitatie volgende week en andere nette gelegenheden. heb wel erg veel leuke dingen (jurkjes e.d.) gezien :D

11. Maia

Maia Niet meer actief

dames even leuren: er zijn nog steeds mensen die een buddy zoeken!

Liefde1978
    Maaike1309
    Rose1982
    Pookie66
    zusterrosa
    jip80
    Bowen

Ik zou zeggen: stuur elkaar een PM en word gezellig buddy :)

(en nu ga ik echt bankhangen :))

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel mooi hoor Roos!!

Ik ga eens kijken of ik de opname van ons hartje ook kan plaatsen :D

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewel :D.. Ik wil graag 1 wand rood met witte stipjes behang.. Maar ik mag dat alleen van mn vriend als het een meisje is.. [-X
    DUsss.. we moeten even wachten! Maar soms weet ik het ook even niet meer, want dan zie ik weer andere leuke dingen.. :confused:
    We hebben nog veel tijd gelukkig!!
    Jullie dan?? Wat gaan jullie op de muren doen?
    Hahaha en succes met je dikke darm alvast! ;) ..

Net terug van rijles van een nieuwe rijinstructice, wow :confused: .. Ik heb in deze anderhalf uur meer geleerd dan in de 6 lessen die ik hiervoor had.. het ging echt super goed maar aan het begin heeft ze me zoveel dingen moeten aanleren/afleren waar mn vorige gewoon NOOIT wat van zei!!! :| VInd ik echt jammer, want dat voelt nu een beetje als weggegooit geld.. maargoed.. Het is niet anders! Nu heb ik straks 5 dagen in de week les! :D Dubbele uren, dus hopelijk vragen we over 2 weken examen qaan.. Dan heb ik hem nog wel een keer! Ik was aan het rijden en ik zei dat ik zwanger was,, was ze even stil: goh zegt ze, ben jij niet wat te jong om zwanger te zijn??! Hahah! NIemand had me dat nog gevraagd! DUs ik heb de eerste alweer gehad! KOn er wel om lachen. Hier nog iemand????

Oww, wat ben ik toch een kreng.. Ik ben chaggerijnig en dan zeg ik niks , dus maurice vroeg me: ben je boos?? Ik zeg: nee ik irriteer me gewoon dood aan je..
    En nu istie heel zielig weggelopen! AAaa! :) Ik ga hem maar gauw even een kussie brengen.. Ik kan er niks aan doen.. Blame the hormones. [-o< =D>

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, veel plezier met bankhangen!!! (A)

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ben al buddy met Marha, maar ik wil wel met nog iemand een buddy zijn hoor!
    Martha is hier volgens mij ook heel weinig...
    Marha? Hoe gaat het?

Leonie: Wel lief zijn voor je vriendje hoor! :p Rare dingen he die hormonen! Haha

17. MvN

MvN Niet meer actief

whahahaha leoniee erg bende gij hoor :p

Sloppy!! Mooi hoor!! de meine zwemt telkens weg! dus moet blijven zoeken.

Ik moet zo ff xman wolverine branden :( klote film maarjaaa voort et mannetje hea

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sloppy, wat mooi zeg, lijkt de mijne wel. Maaruh heb je een angelsound, zoja hoe neem je dan op?

@Leoniiee, ik heb ook erg last van hormonen. Arme mannen toch ;)

19. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb ook de angelsound ;) Er zit een extra kabeltje bij en die moet je aansluiten op je laptop en dan naar geluidsrecorder.. hoe het anders moet weet ik niet..

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    halloooo

Wat een mooi geluid he zo'n hartje!!! Heerlijk om naar te luisteren van jullie :)

Leonie, ga maar snel je vriendje kusje geven hahahaha. Ik ken t wel, hormonen pffff

maia: gelukkig heb je nog wel leuke dingen gevonden dus. En ook voor aankomende sollicitaties! Heel handig dus!!

Ik heb vandaag helemaal niks uitgevoerd. Ff de stad in geweest en koekjes gebakken en verdr op de bank gehangen hahaha. Heerlijk zo'n dagje tussendoor!!

Groetjes!

Deel Deze Pagina