@sharoni, welkom hier, ik heb je al toegevoegd aan de lijst omdat ik deze toevalling aan het aanpassen was. heb ik het goed dat dit je 2e kindje word? en verder heb ik nog geen gegevens van je. verder heb ik bericht gehad van Jari en Berenbotje en ze vonden het allebei prettig om op de vlinderlijst te komen staan. bij deze zijn ze dus weer toegevoegd.
Oktober 2009 mamma's Gusam: 29 september ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Huismus: 29 september ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Ceren: ? oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Faith: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Klusser: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Afrola: 1 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Kira1985: 2 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Evamariah: 2 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Trutje: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ bv Knuffelkonijn: 2 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Fokje: 3 oktober - 2e kindje - thuisbevalling - bv Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Pippeloentje: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ bv Rheab: 3 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Sjimf: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Bowen: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Andrea1981: 4 oktober~ 1e kindje~?~bv Pixel: 4 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? SanneL: 5 oktober ~ 3e kindje ~ thuisbevalling ~ bv Anastasia: 6 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Mama Suus: 7 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Sunshine01: 7 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ ? Marianm: 7 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Gerdiendejong: 7 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ ? Sharoni: 7 oktober ~ 2e kindje(?) ~? ~? Odess: 8 oktober ~ 1e kindje ~ thuisbevalling ~ bv ChanJilly: 8 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ fv Debozoe: 9 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Maaike1309: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Agneta: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Rose1982: 10 oktober ~ ?e kindje ~ ? ~ ? Moaatje: 11 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ BV Cindy1981: 12 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Zwangeremama: 12 oktober ~ 3e kindje ~ ziekenhuisbevalling (KS) ~ ? Ricmar: 13 oktober ~ 1e kindje ~ ziekenhuisbevalling~ ? Sbabe 13 oktober - 3e kindje Aylin16: 15 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 9 februari 1e echo Gusam: 10 februari 1e echo Josien: 11 februari 1e echo Evamariah: 12 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Klusser: 13 februari afspraak gynaecoloog Ceren: 16 februari 1e echo Pixel: 16 februari 1e echo Wendelaa: 17 februari intake VK en 1e echo Huismus: 17 februari 1e echo & 18 februari intake VK Agneta: 17 februari 1e echo Kira1985: 17 februari 1e echo Faith: 19 februari 1e echo Sunshine01: 20 februari intake VK Trutje: 1e echo 15:00u Trutje: 24 februari, 14.20u intake verloskundige Knuffelkonijn: 24 februari intake VK Maia: 26 februari intake VK en 1e echo Afrola: 27 februari intake VK Odess: 2 maart, 9.30 intake VK en 1e echo Sjimf: 3 maart 9.00 uur eerste echo en intake verloskundige Afrola: 3 maart 1e echo Knuffelkonijn: 3 maart 13:50 1e echo Pippeloentje: 4 maart 1e echo Moaatje: 6 maart intake en echo Toontje80: 9 maart 1e echo Gusam: 10 maart 2e echo en intake VK Zwangeremama: 10 maart 10.15u intake+echo gyn Vlindertjes Een mini jari Een mini berenbotje Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http[/quote]
Ik had ook nog een echo toe te voegen Zijn er nu al mensen met echo's geweest? Ik weet het niet meer... sorry...
Goeiemiddag allemaal! Weer een paar nieuwe oktober-mama's-in-spé erbij! Gefeliciteerd en welkom hier! Hopelijk kan vanaf nu iedereen blijven meekletsen! @Maia, ik heb een vriendinnetje die in de eerste periode van haar zwangerschap ook veel bruinverlies had en die is inmiddels een dikke 14 weken zwanger, dus.... @kwaaltjes, ik voel me nog steeds helemaal prima! Zijn er meerdere die behalve wat extra vermoeidheid nergens last van hebben? Is natuurlijk helemaal super, ik probeer er maar van te genieten zo lang als dat kan, maar het maakt me ook een beetje onzeker... (pfff, lastig mens ben ik; het is ook nooit goed) @Ander vraagje: Zou het type zwangerschap erfelijk zijn van moeder op dochter? Dus met andere woorden; wie heeft een soortgelijke zwangerschap gehad als haar mama? Ben ik erg benieuwd naar (mijn moeder heeft 3 fijne zwangerschappen gehad) Liefs Sjimf
ha iedereen hier alles goed alleen heel erg moe maar kom ook net uit de nachtdienst en heb heel slecht geslapen dus dat is ook wel logisch. Iedereen met iets bruin of rood verlies je moet je niet gelijk zorgen maken hoor hoeft echt niks te betekenen heb het bij bijde vorige zwangerschappen gehd in de 6de en 8ste week. mijn eerste afspraak voor een intke heb ik op 17 feb weet alleen niet hoe het op de lijst moet. zwangeremama hoe lang geleden heb je een keizersnee gehad dan mijn gynacoloog vertelde dat het niet erg is om snel weer zwanger te raken de wond is na 3 maand al goed genoeg genezen. heb zelf al 2 keer een lkeizersnee gehad heb bij de vorige ook helemal geen last gehad gerdien
sjimpf, het kan wel maar hoeft niet. Mijn moeder heeft in 3 van de 4 zwangerschappen diabetes gehad. De 4e keer dus niet. Ik helemaal niet. En de bevallingen? Zij deed er per kind ongeveer 1,5 a 2 uur over. Ik over 1 kind 3 dagen ale: :-#
Nieuwekomers welkom en gefelcitieerd. Maia heel veel succes vandaag met je solicitatie Sorry ben de rest helemaal kwijt. Liefs Sbabe
oow nog even een vraagje voor diegene die hun test als avater hebben. Hoe maken jullie die foto zo mooi klein. Ik heb photobucket maar dan nog als allerkleinst is mijn foto nog te groot voor avater hier. Liefs Sbabe
jeee, Trutje, dat meen je niet! Ontzag! *maakt diepe buiging* Hopelijk dit keer een bevalling die meer à la je moeder is... Liefs Sjimf
Ik heb de foto met microsoft office picture manager verkleind (was wel een heel gedoe voor ie eindelijk klein genoeg was moet ik zeggen....)
Echt alles wat je kunt bedenken dat er fout kon gaan is ook fout gegaan. De afspraken met de vk thuis liepen telkens uren uit, onze auto startte niet toen we naar het zkh gestuurd werden, zwartblauwe plekken van het misprikken in mijn armen in een ader, een VK die niet mee wilde werken, een gyn die liever op de gang stond te babbelen etc etc... Heb later wel excuses gekregen van het ziekenhuis. Dat was na 9 maand en pas toen kon ik het echt van me af zetten en vertellen dat er die dagen gebeurt is. Behoorlijk trauma aan overgehouden dus... Men zegt dat de 2e bevalling meestal de helft zo snel gaat... Pffff, 1,5 dag, ik begin al te zuchten
Doe deze dan maar net als je moeder, gewoon 1 1/2 uur Meiden, ik ben al 2,5 kilo aangekomen sinds ik zwanger ben! Volgens mij is dat echt veel en ik hoop dat dat geen signaal voor de rest van de zwangerschap is... Wanneer komt je stoelgang weer op gang want ik wordt echt huge zo!
odess, echt aangekomen ben je dus niet Je hebt wat last van obstipatie en misschien houdt je wat vocht vast. Veel bewegen en drinken en vezelrijk eten zou een beetje verlichting kunnen bieden. Succes dermee. En 1,5 uur? Lijkt me vreselijk!
hier ben ik vanmorgen echt voor het eerst misselijk. ik maak me een beetje zorgen dat ik afgelopen maandag een echo gehad ivm veel buikpijn en dat daar alleen een vruchtzakje te zien was, mijn baarmoeder was iets gekanteld en ik zou pas tussen de 4 en 5 weken zwanger zijn. ze heeft het zakje niet opgemeten. kunnen jullie mij een beetje gerust stellen? dinsdag heb ik weer een echo bij VK. XXX Gusam
Wel fijn dat je maandag weer een echo hebt, Gusam. Ik hoop dat je vruchtje dan zodanig gegroeid is dat het zich laat zien.
Hoi allemaal, @ Sjimf: mijn moeder heeft wereldse zwangerschappen gehad...nergens last van alleen dr borsten! En ik heb ook alleen me borsten en soms wat weeeig en ik kan moeilijk naar de wc! @ odess: Ik ben rozijnen gaan eten en weinig koolhydraten en dat werkt fantastisch...ik eet alleen smiddags brood en savonds soms wat aardappels ed en daarnaast dus goed veel fruit en groente en rogge crackers en vlees en rozijnen...en gister kon ik eindelijk mijn darmen sinds 4 weken weer een keer legen! Succes!
Gusam ik ga het proberen...ik heb even op blz 7 teruggelezen en daar staat het volgende: Mijn eerste dag van mijn laatste cyclus was ook 23 december, maar jij schrijft dat je pas de 25ste het vruchtzakje bent verloren dus ik denk dat ergens daarna jouw cyclus is begonnen... Vervolgens schrijf jij dat je de 24ste(januari) met clearblue 1-2 weken getest hebt. Ik heb de 25ste(januari) met clearblue 2-3 weken getest... Daarin verschillen we dus een week. Mijn conceptiedatum is heel precies omdat ik een cryo-terugplaatsing heb gehad en dus precies weet wat mijn bevruchtingsdatum was. Ik denk dat de mogelijkheid dus heel erg groot is dat je idd een week korter zwanger bent dan je denkt/dacht. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat je het allemaal een beetje begrijpt. x
@pat wat je nu uitlegt heb ik veel aan, dank je dat maakt me wat geruster, want dan klopt de echo ook met alleen het vruchtzakje. heb ik dinsdag dan kans dat ik het hartje zie kloppen? want als ik dan een week terug tel ben ik dan precies 6 weken toch? XXX Gusam
Gusam, ik denk dat ze gelijk heeft. Moeilijk te rekenen na een MK als je geen ovulatietesten doet. Je zou heel goed korter zwanger kunnen zijn omdat de eerste cyclus na een mk meestal wat lnger duurt ivm het op gang komen. Vooralsnog geen zorgen maken!
dag meiden, ben ik weer. Sollicitatie ging wel, ik hoor morgen of ik door ben naar de 2e ronde. Kan er niets van zeggen dus ik zie het wel. Merk wel dat het even te stressvol was. Ik ben kapot en heb nu meer last van mijn buik. @Odess: heel veel water drinken, donkerbruin brood eten en activia. Zo doe ik het en de combinatie helpt bij mij. @Sbabe: ik heb het gedaan met paint shop pro en het aantal resolutie aangepast zodat hij hier zou passen. Soms is het formaat prima maar het aantal kb te groot en dan moet je daarmee het kleiner maken. @bevalling: daar gaan we toch niet nu al over nadenken he laat me nog even zo'n 7-8 maanden genieten, dan zie ik het vanzelf wel. Ik wil er niet eens over nadenken hoe dat er uit moet (auw?!) @Gusam: ik ben het met de andere dames eens, best kans dat je korter zwanger bent dan je denkt. Ik weet eigenlijk niet of je met 6 weken het hartje al kunt zien kloppen. Volgens mij wel?