Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mooie foto's hoor waterlelie! En heel duidelijk te zien dat het een meisje word!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja duidelijk he ;)

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wauww waterlelie!! :D Super !
    Gefeliciteerd! En MEID! :D
    Haha! Geniet er lekker van!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@Waterlelie: wat leuk zeg, een meisje! Gefeliciteerd! Hele duidelijke foto!

@Curly: wat fijn dat je het mag weten :) mij is het nog steeds niet gelukt :(

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Waterlelie super een meisje!
    @Josien een hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten.
    @ Curly fijn dat je over een tijdje het geslacht weet! Wil je vriend het ook weten ;)

Heb van het weekend ook de eerste roze kleertjes gekocht :)
    Me vriend is weer bezig met het verven van de babykamer.
    Morgen weer hele dag cursus pff 3de deze week al! Kan me echt niet meer concentreren.
    Maar ja na morgen verlopig even geen cursussen meer :)

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Curly: fijn zeg dat je je hubbie hebt weten om te praten.

Waterlelie: gaaf zeg een meid. Mooie echo foto's en duidelijk te zien hoor dat het een meid wordt.

Josien: fijne vakantie en lekker genieten. Jammer dat het niet gelukt is om deze week nog een 20 weken echo te krijgen.

Roos: maak je geen zorgen hoor meid. Dat je je beeb nog niet gevoeld hebt is met een 1ste kindje heel normaal. Heb je de placenta aan de voorzijde liggen of aan de achterzijde? Dat kan ook nog meespelen namelijk. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik onze uk pas rond de 20 a 22 weken voor het eerst. En mijn placenta lag aan de voorkant toen. Dit is mijn derde kindje nu en ik ken het gevoel al, dus weet je het sneller te herkennen. Bij jou komt het ook, nog even geduld. Ook al is dat moeilijk.

Hier verder niet echt iets te melden.

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@roos ik voel de kleine ook nog niet, en zou het ook zo graag willen voelen, maar ik zal ook nog even gedult moeten hebben.
    @waterlalie gefeliciteerd met je meid.

@waar is mijn buddy gebleven, blij ei hoe is het met je?

XXX Gusam

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

net is mn oud collega langs geweest en die had gewoon net zoveel bijna nieuwe spullen voor me een matrasje nooit gebruikt en electrische wipstoel dekbedjes,dekens noem het maar op helemaal super.
    ze had zelfs nog een autostoel nou ik ben helemaal happy
    ga van de week even de stad voor dr in om wat leuks te halen

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Waterlelie: Leuk dat je het geslacht nu weet! Gefelicteerd met je dochter :D

@Daantje: Super balen van je acne! Ik hoop echt voor je dat het een stuk minder is als je gaat trouwen! Ik kan me voorstellen dat je zo liever niet op de trouwfoto's wilt. Heb je er niet stiekum over nagedacht om het huwelijk uit te stellen tot na de bevalling? Of willen jullie perse voor de bevalling trouwen? Of misschien al enorm veel geregeld, dat kan natuurlijk ook!

@Sloppy: Vervelend om zulke schoonouders te hebben! Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders. Maar volgens mij ben ik daar gezegend in! Want ik hoor meestal andere dingen om mee heen over schoonouders!

@20-weken echo: Wij pas begin juni :( Ik moet nog een dikke 4 weken geduld hebben! Vreselijk, want ik ben zoooooooooo nieuwsgierig naar het geslacht.

@Roos: Is helemaal niet raar hoor, dat je met 15 weken je kindje nog niet voelt! Aaron voelde ik pas met 18 weken, en nu voel ik ook nog steeds niets. Je hoeft je er nog lang geen zorgen over te maken! Als je placenta vooraan ligt kan het zelfs zijn dat je je kindje pas voelt rond de 25 weken.

Hier: Alles goed. Ik heb vanmorgen lekker gewerkt en verder ben ik de rest van de dag bezig geweest met achterstallig wasgoed wegwerken. Ik heb wel regelmatig wat buikpijn... Ik weet niet wat het is. Zou dat bandenpijn kunnen zijn? Ik heb namelijk wel zo'n vermoeden dat dat het is! En hoe voelt bekkenpijn eigenlijk?

xx

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Buikpijn ken ik niet zo wel zon soort van ongi gevoel of felle steken

11. Maia

Maia Niet meer actief

@kindje voelen: buiten heel af en toe een licht plopje en heel af en toe wat "vlinders" voel ik ook nog helemaal niets hoor. Geen idee waar m'n placenta ligt trouwens.

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zo, weer even 10 pagina's bijgelezen... Maar ik had me voorgenomen om het vanaf nu weer een beetje bij te gaan houden! ;)

@bh's: ik was voor m'n zwangerschap bijna 30 kilo afgevallen, en ook erg veel in m'n borsten. Ik pas nu m'n oude bh's weer. Jeetje, wat een ballonnen!! Ben bang dat ik wel weer maat F heb.... Best lastig.... Het valt de mensen ook echt op... :) (ze groeien wel goed he??? hahaha)

@beebje voelen: volgens mij heb ik hem vandaag voor het eerst gevoeld! :D Het voelde een beetje als een trillend spiertje. Heel apart en ik twijfel ook best nog wel of het wel echt zo is! :D Hopelijk voel ik het nu wat vaker!!

@geluidsfilmpjes: mooie geluiden van het hartje. Klinkt net zoals ik het altijd hoor met mijn happysound. Echt zo super! En je hoort hem ook echt bewegen en wegzwemmen (dat doet ie bij mij altijd :) ).

@waterlelie: wat leuk, een meisje!!! :D

@buikpijn: heb ik ook. Heb nu ook het gevoel dat die buik echt "aanwezig" is zeg maar. Zal bij mij wel bandenpijn zijn.

Ik heb 26 mei de 20 weken echo. Ben er nog steeds niet uit of we het willen weten. Gisteren neigde ik weer naar nee... Als je het eenmaal weet, kun je het niet meer terug draaien he? Gelukkig hebben we nog 3 weken om er over na te denken!

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden

Die felle steken zijn dus bandenpijn volgens mijn vk. Die heb je dan waarschijnlijk meestal al je opstaat of bij bepaalde bewegingen... Niet als je gewoon stilzit of ligt...
    Die felle steken heb ik heel vaak! Ik herken het helemaal niet van Aaron... Erg vervelend!

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @ Marije: Je kan er bij de echo ook voor kiezen om de echo-persoon te vragen het op een briefje te schrijven of je een jongentje of meisje krijgt en dat in een envelop oid te stoppen. Dan kan je altijd later nog beslissen of je het wilt weten of niet!

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames:

waterlelie:wat leuk een meid en nu maar shoppen haha.

buikpijn: heb ik ook veel last van gehad sins 2 weken nu geen last meer van en die stekende pijn is ind bandenpijn
    Hoofdpijn:heb ik ook veel last van gehad en ook sins 2weken geen last meer van dus dames ik ben nu ruim 19 weken en hoop dat het bij jullie ook allemaal over gaat ik zit nu echt in een week dat ik voor mijn gevoel de hele wereld aan kan ik ben niet te stoppen in alles ik voel me eigen super heerlijk haha

voelen: ik voel de kleine echt super duidelijk heerlijk maar ben nu ook al wat verder en bij mij ligt mijn placenta bovenhet kindje (is dit niet een rare postitie???????) en bij 17 weken voelde ik pas wat en wist toen ook niet of dat dat de kleine was en sommige voelen de kleine pas rond 20 weken dus je eigen niet druk maken

josien: fijne vakantie.

danjo: zo jij hebt nu al heel veel lekker dat je dat allemaal hebt gekregen.

curly: leuk dan weet je staks toch wat het wordt spannend!!!!!!!!

marije: het is ind een hele moeilijke keus wij weten wel wat het wordt alleen hebben we besloten om het tegen niemand te zeggen en iedereen denkt ook dat we het niet willen weten heerlijk samen een geheimpje mis een idee voor jou????

veel liefs jaja

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Thirza: dat is inderdaad een goed idee van het laten opschrijven. Helaas vond mijn man het wat minder geslaagd... :) Hij zegt dat we gelukkig nog wat tijd hebben!

@jaja: dat doen wij ook inderdaad! Als mensen vragen of we het willen weten zeg ik standaard nee. Op die manier voorkom je inderdaad lastige vragen. :D
    Alleen hier ben ik eerlijk. Heerlijk dat internet!! :D

17. MvN

MvN Niet meer actief

Klinkt misschien lullig maar fijn dat veel de kleine ook nog niet voelen of dat ze de kleine pas later zijn gaan voelen! zo word ik toch weer wat zekerder :D

18. MvN

MvN Niet meer actief

Klinkt misschien lullig maar fijn dat veel de kleine ook nog niet voelen of dat ze de kleine pas later zijn gaan voelen! zo word ik toch weer wat zekerder :D

19. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @hoofdpijn
    Heb ik vanaf zondag ook erg veel las van.
    Wijt het er aan dat ik mijn vriend heel erg mis. Morgenavond weer thuis dus hoop dat het dan ook weer over gaat.

@geslacht.
    Ondertussen van gedachte veranderd en wil het nu ook weten.

Mijn kleine uk voel ik helaas ook nog niet en wil het wel heel graag. Ben blij dat ik maandag naar de vk mag om het hartje weer te horen en dan weet ik dat alles weer goed is. Over 4 weken pas de 20 weken echo dus nog effe geduld.

@bh
    Ben nu zo trots op mijn borsten van een kleine B naar een flinke C. Hoop dat het zo blijft.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat gaan we allemaal hard he...

@Voelen ik voel ook nog niks!! Bij de zwangerschap van Aylin voelde ik haar pas met 19 weken. Dus geen zorgen dames.

Ga nu ff bijlezen..

Deel Deze Pagina