Allereerst dankjulliewel meiden voor jullie lieve berichtjes en advies @ Sannie; wauw meid, dat is spotgoedkoop voor een leuk avondje weg! Fijn dat je zo genoten hebt! @ sloppyslayer; jammie, lekker wokken. Krijg er nu al zin in. Veel plezier! @ Luna en waterlelie; van harte gefeliciteerd met jullie zoon/dochter! Echt fijn he om te weten wat het geslacht is? Ben blij dat wij het misschien over 2 weekjes ook weten @ curly; super meid dat je hem zover hebt gekregen dat je het geslacht mag weten! @ blij ei; beterschap meid, hopelijk voel je je snel beter @ Danjo; wat een lieve oud collega zeg! Superlief van haar dat ze zo goed aan je heeft gedacht! @ Thirza; ik heb ook telkens veel last van buikpijn, en volgens mij is het echt bandenpijn omdat alles nu zo super snel aan het groeien is @ buddy Leonie hey meid. Die spulletjes voor mn gezicht is echt om het in bedwang te houden, alleen die schilferen je huid weer enorm af haha. Heb je al gevraagd hoe het zit met het afrijden? Of je nu de lessen verdeelt omdat je waarschijnlijk nog een week of 6 moet wachten tot het afrijden? en hoe was de oriflame cursus? en hoe is het met je vriendin waarvan ze die ene paranormale vrouw tegen was gekomen? @ mezelf; Ik ben vanmorgen naar de huidtherapie vanuit het ziekenhuis gegaan en zei had ook nog nooit zoiets gezien, zo erg vond ze het maar hoopte het iets minder erg te krijgen als dat het nu is.. Ze heeft een uur flink behandelt en een stuk of 60 puistjes uitgeknepen (auww) en van allerhande peelings en doorbloedingsmaskers etc.. nu moet ik aankomende vrijdag weer terug, hoop echt dat het effect heeft pff ik ben trouwens ZO ONTZETTEND nieuwsgierig of we een zoon of dochter krijgen.. echt heel erg benieuwd.. over 13 daagjes weten we het als mevrouw/meneer er goed voor ligt, want stel hij/zij ligt er niet goed voor dan baal ik wel haha en zoiets gebeurd ons wel vaker dus ik bereid me maar alvast voor. eerst hoopte ik altijd op een jongetje voordat ik zwanger was en nu hoop ik steeds meer op een meisje al vind ik het allebei echt superleuk, alleen ik denk dat ik meer hoop op een meisje omdat ik zelf een sterk gevoel heb dat het een meisje is. mijn vader, moeder, en vriend denken allemaal een jongetje haha.
Voor mijn zwangerschap wilde ik altijd een meisje......maar sinds ik zwanger ben wil ik eigenlijk graag een jongetje. Het maakt dus helemaal niet uit wat het word ik vind het alle twee heel erg leuk! Maandag over twee wkn weten we het!!! Het duurd wel veel te lang hoor!
puisjes uitknijpen AUW, heb al hekel aan 1 puistje uitknijpen Ik wou voordat ik zwanger raakte ook altijd een jongen maar nu ik zwanger ben heb ik zo'n groot gevoel dat het een meisje is, en colin denkt er op dit moment ook zo over. Ook zou ie het heel erg leuk vinden voor zijn ouders omdat die alleen maar jongens hebben gehad. Maar mij maakt et niet uit wat het word maar zou leuk zijn als me gevoel gelijk heeft nog een weekje wachten en dan weet ik het. Als hier nog fans zijn van guus meeuwis, die moet mij maar ff toevoegen heb zijn nieuwe cd kan ik em je sturen
@Daantje, hoop dat het helpt die therapie. Sterkte, ik duim voor je! @Geslacht, ik denk vanaf begin dat het een jongen word en me vriend denkt echt een meisje. 1 van ons krijgt gelijk. Maken er nu maar een weddenschap van. Overigens mag ik het geslacht straks aan niemand vertellen van me vriend. @Mezelf, ik ga nu tas inpakken, we gaan onverwacht naar een hotelletje in Brussel!! Fijn weekend Dames!
Daantje ik duim ook voor je dat het helpt meid. heerlijk curly geniet ervan Ik heb mannetje net een sms gedaan wil uiteten hahaha als ie niet mee gaat vraag ik wel een vriendin want ik moet en zal uiteten gaan weeeeeeekeeeeend heerlijk
Hai! Ik weet het...heb lang niets van me laten horen. Ik heb de laatste anderhalve week veel geslapen (als het kon). Er waren hier ook vaak mensen over de vloer om te klussen in huis (zolderraam vervangen, babykamer stucen, gang stucen, verlaagd plafonnetje). Laatste dag van mijn vakantie. Heb maandag nog CV en dan dinsdag weer beginnen. Maar nog 9 weken en dan is het weer vakantie. Normaal leef ik er niet zo naar toe...maar deze keer!!!! @0babydream0: Hoofdpijn is erg herkenbaar. Ik heb het ook. Ik doe er eigenlijk niets aan. Zodra ik met iets bezig ben, gaat het eigenlijk wel wat beter. @zwangerschapsgym/-yoga: 16 mei hebben ze hier in het ziekenhuis een kraambeurs. Ik begreep dat dan ook de thuiszorgorganisaties er staan. Kijken of zij ook gym en/of yoga geven. @baby voelen: Helaas nog niet ik wil de baby zo graag voelen. Ik ben zo benieuwd. @zwangerschapbhs: Vreselijke dingen! Voel me niet sexy erin en om nou te zeggen dat het lekker zit niet echt! @moeders voor moeders: Onwijs goed doel maar ik ben zo blij dat dit mijn laatste week is dat ik in die flessen hoef te plassen! Zijn er meer die dit gevoel herkennen??? Of juist niet??? @geslacht: Wij wachten tot het kindje geboren wordt. @misselijkheid: Helaas nog steeds! Niet meer elke ochtend, maar zon 5 ochtenden in de week. Laatst ben ik een stukje gaan rijden met de auto en toen werd het minder. Erg vreemd! Ik ga proberen wat meer het forum bij te houden en dan wat minder te slapen! Liefs!
Hey meiden, leuk dat een aantal het weer weten! Echte meiden mei maand Luna gefeli met je jongentje Zwaai buddy - alles goed met je Hier vertrekken we nu naar een familieweekend, dus een ZP-vrij weekend! Daan wat fijn dat je direct geholpen bent, hopelijk werkt het allemaal snel en kan je mooi stralen op jullie dag! Leonie, fijn dat je nu een goede instructrice hebt! @ Hoofdpijn, bij mij moet ik vaak rustiger aandoen en meer drinken als ik het heb, maar heb het nu idd ook veel sneller helaas!! Goed ik ga, allemaal een fijn weekend!!
Hahaha!! Wat schattig van je kat!!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! & het is eigenlijk altijd iets wat mijn vriend zegt alstie het koud heeft , en om het even duidelijk te verwoorden hoe het er dan uit zien, kwam dat in me op! Ik ga is even verder lezen!
Hej Daanbuddy! Ik kan me er echt niks bij voorstellen hoe het eruit ziet.. Want ik dacht eerst ook: Daantje zal vast wel een beeeeetje overdrijven met de hoeveelheid.. Maar als ik het zo hoor is het dus echt geen grapja qua hoeveelheid!! Wat ontzwettend k*t zeg!! En dan krijg je een middeltje en dan krijg je schilfers?? verschrikkelijk!! En 60 uitgeknepen?? Aiaiaiaiaiaiii.. Ik heb echt ontzettend medelijden met je vooral omdat je straks gaat trouwen.. Ik hoop zooo voor je dat het straks wat minder is! Ben benieuwd wat ze je volgende week vrijdag te vertellen hebben! Maareh, jij krijgt echt een jongetje! Haha! Ik weet het (bijna/nog niet helemaal/zo ongeveer ) zeker!! NOg 2 weekjes en dan weet je het! wat spannend he! Wij moeten nog 3 weekjes wachten.. Maar vind het super snel gaan allemaal! VOel jij je beebje ondertussen al? ( had ik vast al wel een keer gevraagd en antwoord op gekregen maar ik ben een béétje dement! ) Ik heb het idee dat ik hem/haar steeds beter voel! Zo af en toe even een por! En vooral als ik savonds in bed een boek lig te lezen, dan is het stil en concentreer je je er op.. Wel heel gaaf! Maar het mag van mij wel iets duidelijker! Wij Hebben gisteren de felicitas doos bij de etos opgehaald! Super leuk, maakt het weer wat echter hoor!! Zon lief poepig klein luiertje.. AAaaah.. Daar komen de kleine billetjes van ons schatje straks in.. bijna niet voor te stellen he! Ook nog een zwangerschapsdagboek van anne geddes gekocht ( jaaa ROosss ik denk dat we dezelfde hebben! ) Danjoo:: Eetsmakelijk!! Ben benieuwd of het je vriend of vriendin is geworden ! Curly: fijn weekendje weg! veel plezier! Sannie: wat leuuuk van tarzan! en wat een idee om daar af en toe is naar last minutes te kijken! Leuk hoor! Was het gezellig met je nichtje vanmiddag! ?? Pas je elke week 1 dag op ofzo?? Gezelliee!
Lunaaa!!! OEPS! JOu ben ik dus vergeten! Wat GAAAF en jochie!! HHaa! Helemaal super! Kun je lekker kleertjes shoppen enz.. heerlijk! Ik kan alleen niks van de geslachts foto maken?? Ik zie geen piemeltje ofzo? Of ben ik dan weer zo scheef? Kan je het me eeen beetje uitleggen hoe en wat? vnd het wel interessant hoe ze dat nu zien! Geniet er lekker van!!!
Hallo dames! Dames met een jongetje, gefeliciteerd!! Leuk Ik dacht eerst dat wij wel een meisje zouden krijgen, nu ga ik weer twijfelen hahaha. 25 mei weten we hopelijk meer! Daantje, wel fijn dat ze er nu in ieder geval aan doen! Ik weet zeker dat je straks een stralende bruid zal zijn meid! Sannie, lekker hoor dat avondje weg...klinkt heerlijk!! Curly, fijn weekendje weg! Nou ik ga weer...ik ga mn verjaardag vieren voor familie! \/ Doeidoei!
ff heel ego hier; ben zoooo zenuwachtig voor morgen!!!!Ik hoop echt zo dat de kleine wurm meewerkt en de beentjes even goed wijd doet voor ons!
Shaulaaaaaaa!!! Ik dacht net aan je! Van harte gefeliciteerd meid!!! Wens je een heele fijne verjaardag!! Ben je al een beetje verwend!? Wat hebt u allemaal gekrijgt?
Babydream! Aah morgen al! Wat leukK!! Hoe laat?? Spanneennd! ROos: haha nou ik heb de eerste 4 blz proberen vol te schrijven, en met 17 weken zou je volgens mij al wel wat verder moeten zijn! & jij?? Haha hoeveel heb jij erin gezet?
@Leonie; we moeten er om 11.30 zijn, daarna gaan we als alles goed is en ukkie de beentjes wijd heeft gedaan even shoppen en de dvd showen bij mijn ouders!Dus eind vd middag begin vd avond zullen jullie het ook weten!