Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Shaula gefeliciteerd! fijne avond! Als goed verwend??

2. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    babydream: heel veel plezier morgen!!! Ik ben benieuwd

Shaula: fijne verjaardag...wij komen niet vanavond, maar dat had je al door waarschijnlijk.

Odess: fijn weekend meis!!!

Leonie: ik pas elke vrijdag op op mijn nichtje ja. Dat is de enige dag dat ik vrij heb dus die besteed ik helemaal aan haar (als ze niet slaapt tenminste ahahaha)

Ben vandaag amper de deur uitgeweest, maar heb t toch druk gehad voor mijn gevoel. Weet alleen niet wat ik nou echt heb gedaan hahaha stom!!!

Wij gaan zo ff asbakken kleien voor moederdag. Echt basisschool...kleien hahahahha. We wisten niks voor de moeders dus an maar iets heel persoonlijks hihhi

Fijn weekend allemaal!!!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Luna gefeliciteerd wij krijgen ook een zoontje!! We hebben al een dochter dus zijn helemaal :D

Shaula gefeliciteerd!
    obabydreamo Succes en veel plezier met je echo morgen!!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hoooi meiden!
    Ben ik ook weer effies... lekker druk geweest de laatste tijd dus weinig tijd voor jullie genomen, sorry!
    ff updaten hoor... afgelopen maandag op controle geweest, alles was goed, inclusief mijn eigen bloeddruk. Hartje geluisterd, bloeduitslagen besproken en geen commentaar, dus glansrijk door de APK. Nieuwe APK gepland op 5 juni.
    22 mei hebben we een pretecho om te kijken wie er gelijk krijgt, Ik of vent. Ik denk jongen, vent denkt meisje dus het is spannend!
    24 juni 20 weken echo, ben dan 21 weken maar de week ervoor zijn we lekker op vakantie!

zo, dat was het effies snel! ik klets gauw weer meer mee!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

iedereen stil van het kijken naar de herdenking?

6. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    't is al even rustig hier,

zit naar de herdenking te kijken..jullie ook?
    de waterlanders stromen hier, dus kwam even afleiding zoeken,
    zitten jullie allemaal met mij mee te doen?
    die muziek die ze maken maakt het ook allemaal nog een graadje erger zeg

zal straks nog es kijken of er al weer activiteit te bespeuren is

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik heb expres geen herdenking aangezet. het spookt al de hele week in mijn hoofd zonder beelden en verdriet :(

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Luna, leuk een jongetje!
    Ik snap ook niks van die foto's. Ik kan bij Waterlelie ook niet goed zien waarom het dan een meisje is.... :(

Het is een rustig avondje, wij kijken idd naar de herdenking.
    Shaula, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Moor, fijn dat alles goed was! Ben benieuwd wie er gelijk heeft.
    Leonie: hahaha, ik weet niet meer wat ik tegen je wou zeggen, maar het was vast heel lief! :D

9. MvN

MvN Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg maar word nou een beetje niet goed van al dat gedoe om en rond de koninklijke familie!!! Ik vind het erg voor de slachtoffers!! Maar niet koninklijke familie.

Hoop dat het na vanavond een beetje over is want kan die speech van beatrix nu wel dromen,

Beste landgenoten, wat eens een mooie dag was is geeindigd in een groot drama....

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahaha!! NOu denk er nog maar is even goed over na dan, er mag best is iets liefs tegen me gezegt worden! ;) [-o<

Roos: ik snap heel goed wat je bedoeld! Ik irriteerde me er ook een beetje aan, maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel weer, want het was natuurlijk wel naar hun bedoeld.
    Maargoed.. t gaat idd meer om te slachtoffers en nabestaanden.

MOOr: fijn dat je dr weer is bent! Ben helemaal gewent dat je er dagelijks bent met je verhalen over jou en moorman. Watskeburt!!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

mooi trouwens dat alles goed is met de kleine moorbaby !!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Waterlelie zag ik nog wel, maar bij luna idd niet?? Daar kan ik echt helemaal niks uit halen!

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha die Leoniiee... watskebeurt? Nou... Kinderwagen inelkaar gezet, kamertje en bijpassende spullen uitgezocht en besteld, in huis aan het klussen geslagen, hard gewerkt op het gewone werk (ipv 4 dagen werk ik nu 3 dagen maar verzet dezelfde hoeveelheden...), vakantie uitgezocht, tupperwareparties tussendoor nog even gedaan...
    Druk geweest dus!!
    Ik zal proberen weer dagelijkse Moor en Moorfamilie perikelen te plaatsen ;)
    Gaat met jou alles goed?

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ik ben het met je eens dat je een beetje door dat oranje gedoe heen moet prikken,
    maar ik vond het wel een gelegenheid om even bij stil te staan. Zoals Moor al zei, het spookt al een week door je kop, misschien dat je het zo wat makkelijker van je af kunt zetten. Voor mij althans gaat dat wel op.

en dan nu op naar het weekend met vrolijkere dingen..
    klussen, bij mijn zusje, die gaat volgende week trouwen en de boel is er nog niet klaar!
    en morgen lekker vrienden over de vloer, en 's avonds lekker ergens een hapje eten :D eten :D eten :D

vreselijk, ik heb elke dag honger als een paard, t is nog net niet zo erg dat ik droom over eten. Kan niet lang meer uitblijven denk ik ;)

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jip, geluksvogel ;) ik word middenin de nacht wakker om te plassen en ga dan vervolgens maar even gauw beneden wat eten...
    Wat leuk dat je zusje gaat trouwen, wat moet er allemaal geklust worden? Ik hoop op mooi weer voor d'r (en alle gasten natuurlijk ;)

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oh, over dromen gesproken!
    Ik droomde van de week dat ik Mini voelde. Maar dan zodanig dat Mini in een buideltje zat!! Was ongeveer 10 cm lang en heel botterig en ik kon m zo vast houden met alleen maar mijn eigen velletje erover!! Bizar he?!
    Ik heb trouwens een beetje het idee dat ik Mini begin te voelen, zo nu en dan een idee dat er van binnen iets krabbelt (lastig uit leggen)

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

verkeerde topic :D

18. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    heerlijk gevoel he Moor, en natuurlijk alle anderen,

hier ook al regelmatig een teken van leven, wordt ik echt helemaal warm van binnen.
    ik ben ook zo blij dat het tot nog toe zo goed gaat met iedereen van ons.

en klussen: ja ze wonen op een boerderij waar bij wijze van nog geen muur recht is.. :(
    vanmiddag samen met lief behangen, en hij ging daarna nog sauzen. Heb ik de kids maar meegenomen, die vielen bijna om van de slaap.
    we zorgen dat eerst de slaapkamer en de woonkamer af zijn, want verder wordt het nog wel een akelige verbouwing, maar dan hebben ze iig een eigen plekje om zich terug te trekken, en hebben ze wel gevoel dat het 'hun' plekje is...
    en idd, beter weer dan vandaag, [-o< want daar op het platteland waaiden we bijna weg

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

heel bijzonder ja, dat gevoel!
    Er moet dus een hoop gebeuren in het huis van je zusje! Jeetje zeg, dacht dat wij het druk hadden ;) leuk dat jullie zo hard helpen. Lief van jullie.

20. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ja eerst ze maar even aan de gang helpen... anders zien ze het zelf ook niet meer zitten
    er draait ook gewoon nog een boerenbedrijf met alle rompslomp
    dus dit is t minste wat we kunnen doen.
    maar goed, ik nu es even in de kast kijken....want ik heb gewoon zin in iets overheerlijks... :D

Deel Deze Pagina