Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hihi, ik heb net een paprika op! Lekker!!

2. MvN

MvN Niet meer actief

rauwe paprika is echt vies bah :p

Ik ben tegenwoordig echt verslaafd aan salmiaklolly's ik eet er wel 10 op een dag :oops:

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    mmmjammie

ik vergrijp :oops: me nu aan een zak hete kroepoek :D

ik had eigenlijk met lief op de bank moeten zitten..we zijn vandaag 7 jaar getrouwd..
    hiihi doen we morgen maar even alsof ;)

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    oei roos..
    laat het je vk maar niet horen... straks een torenhoge bloeddruk ;)

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

gefeliciteerd jip! kroepoek, ook lekker!!
    Roos, jij bent gek ;) paprika is errug lekker!! salmiaklollies zijn juist vies :)

6. MvN

MvN Niet meer actief

wheheheheh :)

Me bloeddruk was tot nu toe altijd heel goed gelukkig en zoveel salmiak zit er niet in die lolly's :( tot mijn ongenoegen gheheh,,, ik eet de lolly half op dan is de salmiak weg :(

Ik eet niet die salmiakknotsen want daar zit veel meer in.

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

gelukkig maar, zo'n 24 uurs bloeddrukmeting is echt niet grappig!!

8. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    kom er net achter dat ik maar moet wachten tot lief thuis komt,
    hij heeft geen huissleutels mee genomen :(
    en ik zet de deur ook maar niet op een kier, we wonen midden in een drukke dorpstraat
    straks staat er zo;n zatlap aan me bed ;)

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

POehpoeh!! Heel druk geweest dus! :)
    Wel met leuke dingen! Dat scheelt alweer!
    Is de kinderwagen mooi? :D
    Geef jij zelf tupperwareparties??
    Hier alles goed hoor!
    Niks bijzonders! ;)
    Ik schrok trouwens wel van je droom, want ik heb vorige week PRECIES dezelfde droom gehad!
    Het was heel leuk om hem te voelen, alleen wat jij ook zegt, er zat niet meer dan een velletje tussen, en ik voelde echt veel botten bewegen, was echt een beetje appart!

Heel raar dat we hetzelfde hebben gedroomd :confused: allebei druk met het willen voelen van de beeb??
    ;)

Jip: gefelictieerd met jullie 7 jarig huwelijk! :D leuk dat jullie nu ook zo gezellig bij elkaar zijn! ;)
    En veel plezier met het spelen alsof morgen!

owowowww.. niet over iets overheerlijks praten want dat hebben we hier nu ff niet! Ik ga straks denk ik maar even van die klop vla maken! hmmmm!!! Lekka lekka! En ik wil oowk paprika en sALmiaklolly's!! :cry:

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! aahhh! :) Nu zie je hem ook nog op jullie trouwdag, tjonge jonge!!!

11. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    zo.. de zak is leeg :oops:
    ik ga de boel hier afsluiten,
    nog een fijne avond...en lekker slapen.

truste
    Jip

12. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ja hij is onderweg,
    dus het wordt een nachtelijke ontmoeting :D ;)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh noh!;)
    HOu het netjes en tot ... ?? snell!
    Trusten!!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jip, handige kerel zonder sleutels de deur uit gaan! Welterusten voor straks!

Leoniiee, bizar dat jij hetzelfde hebt gedroomd zeg! Echt weird!!
    De kinderwagen is prachtig, lekker rood!! Net als de maxicosi. Helemaal alles rood. Heerlijk ;)

Hier ook afsluiten, rondje met het hondje, even douchen en dan Moorman opwachten in bed! hihi niet dat ik wakker word als ie thuiskomt...

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@moor: fijn dat alles goed is.

@de rest: sorrie, maar ik reageer morgen wel uitgebreid, ben net thuis en kapot.

Ik had vanavond dus een bruiloft, op zich wel heel erg gezellig maar die muziek... vond onze Babe niet zo leuk volgens mij. Dus volgens mij had ik vanavond mijn eerste "harde buik". Auw wat een kramp e.d. We zijn ook eerder weggegaan :( Ben helemaal kapot van de buikpijn. Ik heb Babe vanavond ook nog een paar keer voelen trappen, dat was echt voor het eerst dat ik hem/haar zo goed voelde dus dat kwam volgens mij echt door de muziek. Ben nu kapot dus ga zo lekker mn bedje in en dan hopelijk is het morgen wat beter allemaal!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia weet ik weet hoort je baby nu nog geen eens geluiden van buitenaf...
    Maar goed wel vervelend.

Hier heerlijk uiteten geweest met mannetje

Moor idd lekker sruk geweest meid heerlijk

Roos hou het netjes met je lollys ook al is je bloeddruk goed zoveel suiker is ook niet goed

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

op heel veel site's en zwangerschapskalenders staat dat de baby met 17 weken al harde geluiden van buitenaf kan horen!!! :(:

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou ik heb een hele leuke middag een avond gehad! Ik wist niet dat er zoveel oudhollandse spelletjes waren en dat het zo leuk is om te doen! We hadden tijd te kort!
    Ik moet wel zeggen dat alle mensen nog ouder waren als mijn ouders en dat ik hoor bij het piep kleine groepje vrijwilligers onder de 40, maar het was super gezellig!

@eten en honger: ik heb precies het tegen overgestelde, ik heb helemaal geen honger! Ik eet omdat ik weet dat het moet en ik eet ook echt voldoende maar ik heb geen honger.
    Wat slechte dingen aangaat, ik eet graag drop.....het liefst de hele zak!

Ik ga nu ff rustig wakker worden. Ik heb gister een film van filmnet op genomen en die ga ik even kijken: Over her dead body.

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Roos ik ben gek op griotjes sinds ik zwanger ben!
    @Maia ik heb ook last van harde buiken vooral als ik erg veel met mijn kleine meid heb lopen tillen. Idd een rot gevoel. Het hoort er wel bij zei de VK.

Verder gaat alles hier rustig. Ben ineens wel weer ontzettend moe...

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi dames.

Gisterenavond met schoonouders naar de baby-dump geweest en een hele mooie kinderwagen gekocht de maxi cosi mura 3 in het zwart met rood wij vinden hem echt geweldig en het mooiste was dat we de wagen van onze schoonouders hebben gehad.

Nu ga ik efe mijn ouders naar schiphol brengen bah 2uur rijden. ze gaan ruim 3 weken rondtouren in amerika oohhh wat ben ik jaloers.......

roos:ind lolly daar kan ik er ook wel 100 van op mijn mijn favoriet blijft toch heerlijke waterijsjes hihi

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina