Mamavanjordy, ik heb ook even voor je gekeken maar er staat echt 100% ook onder de 36. Maar zou het niet gewoon je eigenrisico zijn die je moet betalen?? Ik kreeg van de week ook een rekening van 310euro en daar zaten ook de medicijnen voor de IVF bij.......dit word ook 100% vergoed maar je moet dus eerst je eigenrisico opmaken. Vind dit ook een heel vreemd verhaal hoor....
@Roos; ik had indd heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn..Ongeveer 95% van de mensen in mijn omgeving ook haha.Papa dacht een knul dus die was wel een beetje in shock toen die hoorde dat er echt geen piel hing haha
@vergoeding prenatale screening. 100% vergoeding voor de standaard voorgeschreven prenatale screening. In het geval van jonger dan ... jaar, is dat alleen de 20 weken echo. Sommige verzekeraars vergoeden éénmalig een combitest (tot een bepaald bedrag) en bij een volgend kindje niet meer, raar maar waar... Zo, vandaag nog een beetje wasje doen, daarna naar mams (waar ik gisteren ook al was van 4 tot 10 samen met de zusjes!) fijne dag voor iedereen! Sloppy, ik bel je in de loop van de dag even
De VK vertelde tegen mij dat wij als we de 20 weken echo hebben wel voor de zekerheid geld/ pinpas mee moeten nemen. Kan zijn dat we het moeten voorschieten?? Wist ze niet zeker. Maar dat moeten we natuurlijk ook eerst zelf betalen van onze eigen risico of zou dat niet zo zijn>? @ Daantje wat een schoonouders, ik kan er echt boos om worden zeg hoe hun reageren. Ik heb het echt getroffen met ouders en schoonouders hun zijn zo enthousiast. Daarom kan ik me niet voorstellen dat iemand zo bot kan doen. p.s hoop dat je acne snel over gaat! Schrok wel een beetje van de foto, en dan loop ik al te zeiken als ik 4 puistjes heb. @ Babydream en al helemaal gewent dat jullie een dochter krijgen
Goedemorgen dames, Zo ben net heerlijk verwend. Ik mocht lekker in bad toen ik uit bed kwam en vriendlief heeft lekker een sapje en lekkere tosti's voor me gemaakt! Jammie! En van mn meisje kreeg ik een mooi geknutseld werkje van het KDV...zoooooo schattig!! Hahaha... Rose, wat raar dat je geld mee moet nemen. Naar mijn weten is de 20 weken echo ALTIJD vergoed?? Ik ben nu op weg naar mijn opa's verjaardag. Tot later!
goedemorgen dames! hier weinig te melden, alles gaat goed, voel me prima, heel af en toe gevladder in m'n buik dus denk dat ik de baby toch echt begin te voelen eindelijk maar het is nog maar heel licht en heel af en toe maar dat komt vanzelf. nog 2 nachtjes slapen voor de 20 weken echo! brrrr begin nu toch wel zenuwachtig te worden!
@Rose wat raar zeg!De 20 wkn echo wordt gewoon standaard vergoed hoor. En ja ik ben helemaal gewend aan dat kleine meisje in mijn buik!Mn mannetje nu ook meer hij begint nu ook haar, zij en haar naam te zeggen hihi. Ons huis ruikt heeerlijk!Heb net 2 appeltaarten gebakken en nu staat er een cake in de oven! Mannetje is morgen jarig maar we vieren het vandaag.
hoi, Joehoe nog geen moeder, maar wel moederdag!! Ben al lekker verwend, brunch buiten in het zonnetje, kookboek voor baby's en kids tot 4 jaar en gisteravond al uit eten geweest. Wat een scheetje is me vriend toch weer.... btw Brussel was top!
hey jongens wat is de tussenstand?hoeveel jongens en hoeveel meiden??? ik heb 4 juni de 20 weken echo+geslachtsbepaling
Ik niet...geen moederdag! Mijn schoonmoeder kon weer eens niet beslissen en heeft toen maar besloten niks voor me te kopen. Mijn Man heeft er neit zo bij stil gestaan en heeft toen toch maar het baby kamertje verder afgemaakt en voor me gedwijlt......dus dat zie ik maar als zijn verwennerij voor moederdag. En mijn moeder die komt waarschijnlijk woensdag met haar oppas kindje en dan krijg ik een kadootje en gaan we ook nog even naar de baby winkel toe om nog wat leuks uit te zoeken. Dus ik moet eigenlijk nog een paar dgn geduld hebben! Omdat Sloppyman moet werken kunnen we zelf ook niet naar de moeders toe dus mijn moeder moet ook nog even wachten en mn schoonmoeder heeft gisteren haar kadootje al gehad.
Wauw, de meiden zijn dus nu in de meerderheid haha. Benieuwd wat we er nog bij gaan krijgen allemaal. Over precies 16 dagen hoop ik het ook te weten te komen bij de gratis echo bij de fontys. Moet er pas om 14.00 uur zijn, dus ik denk dat ik s'avonds pas de uitslag kom vertellen.
@ mamavanjordy; Dat is raar dat je nu een rekening krijgt vd nekplooimeting. Zo ver als ik weet vergoed jou verzekering die gewoon. Heb even gekeken op internet en bij jou verzekering staat gewoon dit ; Screening: 100%, voor vrouwen tot 36 jaar (consult, combinatietest en een echo) dus ik zou morgen even bellen.. of het is idd je eigen risico wat ik niet hoop? Heb je trouwens al een idee of je een klein meisje/jongetje in je buik hebt? @ Maia; dat is balen van het uwv dat ze het dagloon hebben gehalveerd.. hopelijk wordt het morgen na een belletje opgelost! @ schoonouders en de griek; Vriendlief is het voortaan wel gewend dat zijn ouders zo zijn, zo zijn ze altijd al geweest.. zijn zusje is alles en daar tonen ze wel interesse in terwijl dat echt een **** is, en hem behandelen ze als een stuk stront.. ( zijn zus kreeg een opleiding, hij niet, zijn zus kreeg rijlessen, hij niet, hij moest kostgeld betalen, zijn zus niet, op vakantie werd eten voor haar en haar vriend betaald, wij moesten hun op eten trakteren ) we houden het goed tot onze bruiloft over 1,5 maand en daarna mogen ze ons bellen en uitnodigen ipv wij altijd hun, en als hun dan vragen waarom wij geen contact opnemen dan zeggen we het ook gewoon al snappen die mensen het toch niet. Ze zullen vast zeggen wat doen wij verkeerd?, het zit in jullie hoofd is eigelijk een begin zonder einde.. Gelukkig zien we hun alleen op feestdagen en verjaardagen, voor de rest wil ik hun juist al niet zien en mijn vriend ook niet.. bah Bij de Griek was het gister superlekker en gezellig!! Heb alles kunnen eten, alles was lekker goed doorgebakken enzo wat normaal niet altijd is, maar het er nu even bijvermeld vandaag supererge hoofdpijn en weer ontzettend last van duizeligheid door lage bloeddruk dus ik ga nu maar weer lekker op de bank liggen.. kom net pas mijn bed uit door de misselijkheid vd hoofdpijn en duizeligheid.. fijne moederdag dames
Daantje!!! Jeetje meid!! Wat rot allemaal!! Wat een belachelijke schoonouders ( sorry dat k t zeg! ) Maarja, weer herken in je verhaal! We hebben het er laatst uitgebreidover gehad! En ik vind het heel knap dat je het elke keer weer probeert!! Ik had ze eruit gezet meteen na die opmerking! Wat gemeen zeg! Heb je het al zo rot en zoveel nare dingen, mag je toch op zn minst hopen dat je een liefdevolle familie hebt van beide kanten! \ Maar helaas!! Echt ontzettend stom! HOe was het bij de griek dan?? Lekker gegeten? Vast wel toch!? & ik vind het heel raar dat jou vk zo reageert, want mijn vk ( net zoals op internet en andere vk's ) zegt dat je idd alleen verse mag!! NOu k snap niet waar zij dan een probleem van maakt.. Dan mag je bijna niks, want zelfs in rauwkost, sla, tomaten , fruit enz kan bacterie inzitten. Eet gewoon je vissie!! Ik heb zo zin in die zure haring van de aldi! uit de pot, maar dat schijnt ook gewoon te mogen! En ik heb zoooooooooo zin in FILET AMERICAN!! OWOWOWOWOW.. Lekker man! Op een terrasje met een rose biertje.. Maarja ik heb het er dubbel en dwars voor over natuurlijk! Is de babykamer bij jullie voor de rest al echt helemaal klaar dan?? Netjes hoor! Succes met je schoonouders meid, en met je huidproblemen enz.. Ik hoop dat je ondanks alle shit die je meemaakt toch een beetje van jullie zwangerschap kan genieten! Babydream, een meisjeeeeeeeeeee!! super meid! Helemaal geweldig! Haha! Geniet er lekker van! en wat zul je je lekker voelen nu je weet wat het word?? Dat is echt het enige wat mij tegen houdt om niet helemaaaaaal los te gaan ! Ik ben vannacht heel ziek geweest, moest echt elke keer rennend naar de wc, zo'n ontzettende kramp! WOW echt niet normaal!!!!! Ik ben wat dat betreft geen mietje met pijn, maar ik dacht echt: als een wee meer pijn doet dan dit, dan neem ik een ruggenprik.. oww wat pijn!! VOlgens mij heb ik gewoon last van obstipatie, ik drink heel veel .. maar misschien toch te weinig vezels? Onze laptop is trouwens WEER KAPOT!!!! GRRR.. dus ik zit nu bij mijn ouders ff snel te lezen en te posten.. Sorry dus dat ik niet op iedereen reageer! Volgende keer beter! Ik hoop dattie het snel weer doet, dan horen jullie weer van me!! TOt snell!! Liefss,
hey meiden ik mag morgen voor mijn 20 weken echo en dan staat het geslacht vast nu weet ik het ook al maar nog maar voor 90 procent moet er zijn om 18.20 voel de beebie weer super actief vandaag hoe leuk xxx
Even een rare vraag! Missen jullie soms ook de alcohol? Ik merk nu steeds vaker als ik een feestje heb of lekker op het terras zit erg zin in een wijntje heb. Paar weken geleden waren we lekker een weekendje weg met zijn 6 en iedereen dronk lekker een biertje of en wijntje en ik zat aan de spa. Iedereen zegt waarom pak je niet 1 wijntje maar NEE dat doe ik echt niet ook al weet ik dat 1 wijntje best mag.