Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Kitty veel succes morgen avond! Wij mogen over 2 weken voor de 20 weken echo spannend!
    Mijn vriend is druk bezig met de meubeltjes in elkaar te zetten, het begint steeds meer echt te worden zo.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden, ben er weer :) NIet alles bijgelezen, was zo veel! Zag wel wat over Daan en vervelend schoonouders? Bah meis, niet fijn... Ik denk dat ik het ze allemaal niet zou laten zien als ze het toch niet leuk vinden... Mijn pa heeft bijv de echo foto niet gezien, vindt ie toch niets aan dus doe ik ook niet dan. Als ik het wel zou doen en hij zou er niet of nauwelijks op reageren zou ik alleen mezelf maar kwetsen :(

Komen we net thuis gaat het niet goed met onze grijze nijn :( Hij heeft plakkerige poep en zit veelal stil in een hoekje. Ik heb hem al wel veel zien drinken en hij eet nog wel kuil. Ik zette hem net boven neer maar hij rende direct naar beneden dus helemaal apatisch is ie niet, maar dat hij zich niet fijn voelt is duidelijk. We gaan er maar het beste van hopen!

Vandaag 18 weken zwanger whoehoe!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @rose: ik ben helemaal geen alcohol drinker maar nu ik zwanger ben mis mn ene wijntje in de zoveel tijd ook wel hoor!
    Ik neem zo nu en dan gewoon een slokje van mn vriend voor de smaak want dat kan helemaal geen kwaad!
    Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

WOehoe, in een kleinklein hoekje op de bank hebben we (hele trage ) internet!

ROse: ik begrijp ook wel wat je bedoeld!! ;) SOms is het zo lekker weer en dan heb ik echt zin in een lekker koud biertje, en heel af en toe neem ik is een slokje van mijn vriend.
    Gisteren heb ik zowat 2 uur gedaan over een glaasje Rose bier, mijn vk zegt ook dat het best kan, als het maar niet te vaak is.

Kitty: wat spannenddd!! :D Oww ik kan niet meer wachten!!

Odess, gefeli met je 18 weken! ;) wat gaat het snel he! Pff,. en succes met je nijntje! :( dat is minder!!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha leonie helemaal niet verslaafd he

alcohol nee mis ik niet drink al jaren niet meer

Hier zo lekker naar bed een drukke dag gehad,Morgen een echo en dan weten we als het goed is wat het word spannend.

Trusten allemaal

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Leonie; Jaa ik ga ook helemaal los!In gedachten is alles al gekocht en ingericht hahaha.Weet ook precies hoe wat en waar hahahaha! Heb het behang uitgekozen, gaat een dure grap worden! Behang van Pip studio!Zo gaaf maar ook zo duur hahaha!

@Alcohol; en mis het niet drink het allang niet meer.

Wel mis ik heeel erg mijn filet american fricandeau en rosbief!

Zo alle visite is ook weer weg, was erg gezellig en mn mannetje en mn kleine meisje zijn flink verwend!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@babydream gefeliciteerd nog met je mannetje.
    @alchol ik drink nooit of ja heeeeel zelde dus ik mis het niet.
    @daan wat klote voor je.

Hier alweer 19 weken zwanger, gaat echt vlug ondanks ik me iedere dag verveel, want heb geen werk, en nog geen vrienden in mijn buurt.
    deze week ga ik met de helft van vakantiegeld lekker de stad in, lekker eff shoppen voor mijzelf en mijn kleine meid.

XXX Gusam

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Bah het gaat nog niet goed met nijn! Zo maar even dierenarts bellen en kijken of hij nog te redden valt, het is juist zo leuk, 2 nijntjes! En bah om dat diertje pijn te zien lijden...

Gusam, vervelend dat je nog niet lekker je stek hebt gevonden. Misschien straks als je op zwangerschapsgym/ yoga oid gaat?

@ Missen, die lekkere rode/ roze biefstuk, yum! En nu ik geen drank mag wil ik het juist, terwijl ik het eerder nauwelijks dronk :rolleyes: Maar ik heb nog geen slok gehad,dat durf ik niet!

Danjo veel plezier vandaag :)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hallo allemaal!
    Ik denk, ik probeer het hier even. Gaat het nog steeds allemaal zo snel? Ik heb even niet bijgelezen hoor, maar dat snappen jullie best wel :)

Hier niet zoveel te melden. Ik heb nog steeds niet zoveel kwaaltjes. Wel erg vaak hele erge hoofdpijn. Soms begint die al als ik wakker word! Heeft iemand daar nog meer last van? Ik heb het twee weken geleden 5 dagen achter elkaar gehad en ben er zelfs een keer ziek voor naar huis gegaan.

Ik merk verder nog niet zoveel van mijn zwangerschap. Alleen dat mijn buik steeds dikker wordt. Maar geen kwaaltjes dus. Woensdag weer naar de vk!

Groetjes,
    LX

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Danjo veel plezier vandaag!
    Verder niet veel te melden, ja dat ik weer aan het werk ben :(
    Fijne dag allemaal!

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi dames

VANDAAG DE 20WEKEN BEREIKT JIPPIE we zitten op de helft....dondavond de 20 weken echo spannend.

alcohol:eek:oo ik mis die ook zeg en vooral als het lekker weer is en de filet mmhhh ik denk er maar niet te veel aan haha het is voor een goed doel he........

Danjo: heel veel plezier zo en ik hoop dat ze kunnen zien wat het wordt....

kitty:veel succes morgen en er was toch nog iemand die voor de 20 weken echo moest deze week.

20-weken echo best spannend eigenlijk hier in de straat was er ook een vrouw zwanger alles ging goed met de zwangerschap totaan de 20 weken echo ze kwamen erachter dat de baby gaatjes in het hartje hat en meteen nog meer testen gedaan toen hadden ze 90 procent kans op een gehandicapt kindje heel hun wereld stortte in maar toch besloten ze er het beste van te maken en de baby was meer dan welkom. de baby kwam een paar weekjes te vroeg en moest meteen geopereerd worden het hartje was na de operatie weer in orde alleen zat de slokdarm niet aan het maagje vast en de luchtpijp was ook niet in orde dokters van over de hele wereld werden erbij gehaald maar helaas het mocht niet baten na een week is de kleine benthe toch overleden.
    sorry dat ik het nu hier neer zet ik wil echt niemand bang maken maar nu dat ik zo dicht bij die 20 weken echo komt besef k toch dat het natuurlijk niet altijd goed hoeft te zijn maar de kleine is altijd welkom ik denk er nu gewoon zoveel aan omdat die 20 weken echo eraan komt en ik vindt het nog steeds echt verschrikkelijk voor hun.
    moest ik efe kwijt sorry wil echt niemand bang maken

veel liefs jaja

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen :)

hier weinig interessants, begin steeds vaker Babe te voelen dus dat maakt me erg gelukkig :) Verder had ik gisteren even een paniek momentje van "o jee, kan ik het allemaal wel" maar manlief heeft even met me gepraat en nu is dat weer over :)

Ben vandaag 19 weken zwanger :D

@Leoniiee: beterschap

@alcohol: ik mis het juist steeds minder. In het begin had ik het heel erg, men nam een wijtje o.i.d. en ik wilde ook :( maar nu ben ik helemaal tevreden met mijn limo enzovoorts.

@Odess: beterschap voor jouw nijn!

@Kity: veel plezier vandaag bij de echo!

@Jaja: gefeliciteerd met de 20 weken!

@20 weken echo: ik heb hem morgen en ben nu best wel zenuwachtig. Ik heb hem pas om 21:00 dus ik ga me de hele dag zenuwachtig zitten maken, weet ik nu al. Jaja, heftig verhaal maar inderdaad, ik ken ook iemand die met de 20 weken echo te horen kreeg dat hun kind ernstige hartproblemen heeft (kindje is nu een jaar, is al geopereerd geweest maar het gaat wel "goed"), maar ook iemand waar ze zagen bij de 20 weken echo dat het een open ruggetje had en die hebben ervoor gekozen om de zwangerschap niet voort te zetten. Heel heftig allemaal! Maar gelukkig gaan de meeste zwangerschappen wel gewoon goed en blijkt alles bij de 20 weken echo prima in orde te zijn (voor zover ze het kunnen zien) maar toch knijp ik hem ook wel een beetje (boel). Nog 1 nachtje....brrr

13. Maia

Maia Niet meer actief

11 mei
    Roos89: controle vk
    Danjo: echo

14. Gefeliciteerd met je 20 weken...

15. Ik snap je gevoel hoor over de 20 weken echo.. Dit is ook om niemand bang te maken, dus als je het niet wilt lezen, sla het dan over, maar een vriendin van me vertelde gister dat haar vriendin er met de 20 weken echo vorige week achter is gekomen dat het kindje niet meer leeft... :cry: :cry: :cry:

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    knuffelkonijn: ind die 20 weken-echo is echt spannend hoop dat het hier op het forum allemaal goed blijft gaan met iedereen.

veel liefs jaja

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Had een mooie tekening van beide jongens gekregen voor moederdag. Die hadden ze bij de oppas gemaakt. Verder lekker gegeten bij mijn schoonouders.

Heb net cz gebeld over de nekplooimeting en waarom ik een rekening had gekregen. Blijkt dat ze alleen maar kijken bij het Diagnostisch Centrum naar de hoofdverzekering en niet naar de aanvullende verzekering. Daarom dus een rekening omdat het niet vergoed wordt vanuit de hoofdverzekering. Maar het klopt dus wel dat ik hem volledig vergoed krijg. Nu kon ik 2 dingen doen: eerst zelf betalen en dan declareren bij cz (krijg ik het dus terug gestort) of alles meteen doorsturen naar cz en dan betalen hun het meteen. Die vrouw adviseerde het 1ste omdat als het soms niet aankomt de rekening of het raakt bij hun kwijt dan krijg ik alsnog een aanmaning. Dus ik ga het straks maar even betalen.

Nog 15 daagjes tot onze echo en hopelijk komen we dan het geslacht te weten haha!

Knuffelkonijn: wat verschrikkelijk om er tijdens de 20 weken echo dan achter te komen dat je kindje niet meer leeft. Dat gun je niemand. Verder alles goed met je?

Jaja: jij ook al zo'n verschrikkelijk bericht. Hopelijk is alles goed met de 20 weken echo bij iedereen ja.

Odess: beterschap met je nijn. Zielig hoor. Hopelijk weet de dierenarts wat er scheelt.

Kitty: veel plezier vandaag met de echo.

Maia: gaaf zeg dat je ukkie steeds vaker begint te voelen. Leuk leuk. Succes morgen met de 20 weken echo.

Danjo: jij ook veel plezier en hoop dat jullie uk mee wil werken en dat je kan zien wat het wordt.

Alcohol: helemaal geen behoefte aan, maar ik dronk ook al weinig voor de zwangerschap. Alleen bij speciale gelegenheden of zo of met vrienden. Wat ik wel mis is een broodje zalm en filet american haha. Dat mag mannetje na de bevalling gaan halen hihihi. Deed hij de vorige keer ook als hij naar de stad moest. Bracht hij lekker voor tussen de middag een broodje zalm of zo mee. Heerlijk. En mijn moeder kwam aan met overheerlijke soep haha.

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Danjo ,spannende dag voor jou vandaag!!!! Hopelijk ligt het kindje goed zodat zij het kunnen zien wat het wordt ;)
    Hoe laat heb je 'm??

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @LadyX, gezellig dat je even komt buurten, gaat hier inmiddels wel iets minder snel (gelukkig). Wanneer heb je 20 wkn echo, wil je weten wat het wordt?

@Danjo, succes met je echo, ben benieuwd!

@voelen, Ik voel de beeb nog niet. Wel merk ik als ik op me buik druk dat het een soort pijnlijk is. Herkent iemand dit??
    Heb wel een paar keer gefladder gevoeld, maar dat was echt maar een paar keer met soms wel week of meer ertussen.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Curly: Dat gefladder is je kindje hoor!! Daar begon het bij mij ook mee. Nu voel ik bijna dagelijks een soort vegen in mn buik. Maar het is bij mij wel opmerkelijk vroeg hoor voor een eerste kindje. De meeste vrouwen voelen hun beebje pas met een week of 20.
    Ik heb 3 redelijk zware buik operaties gehad en de laatste grote was vorig jaar en dat staat gelijk aan het krijgen van een kindje vandaar dat ik nu mijn kindje al goed kan voelen. Is een kadotje denk ik maar!

@20wkn Echo: Wij zijn er wel samen mee bezig dat er misschien een zware beslissing zou kunnen komen....maar we gaan er niet vanuit. Wij hebben ook al een hele mooie en duidelijke echo gehad met 16wkn en voor wat ze toen konden zien zag het er goed uit alleen is het dan nog niet voldoende vol groeit om echt wat te kunnen zeggen. Het hartje hebben ze wel heel goed bekeken en het hartje was, weer voor 16wkn, helemaal goed.
    Om de spanning laag te houden focusen we op dat we dan te horen krijgen wat het is en staan we niet te lang stil bij het slechte nieuws wat je kan krijgen.

@knuffelkonijn: Dat is echt vrezelijk om te horen te krijgen! Wij hebben een angelsount en die gebruik is elke dag 1min en als ik al een poosje niks gevoeld heb. Maar we gaan allemaal wel weer een spannende perionde in!

Deel Deze Pagina