Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou meiden uk laat zich niet zien en ligt met de benen gekruist en de navelstreng ligt tussen de benen ik had al zon voorgevoel.
    Vanmiddag moet ik bellen na een echo buro en mischien dat hun nog snel plek hebben zo niet wachten we tot de 20 weken echo

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @sloppy, dacht wel dat het de baby zou kunnen zijn, maar gebeurd zo weinig, dat ik ging twijfelen....

@danjo, balen zeg dat je het niet hebt kunnen zien. wat denk je zelf eigenlijk dat het wordt?

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    PFFFFF, wat jammer zeg!!!! Wat een eigenwijsje :D ;)

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    danjo:wat balen zeg nou je weet in ieder geval dat hij/zij lekker eigenwijs is en jullie lekker wil pesten haha

veel liefs jaja

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @danjo: Wat jammer zeg! Ik duim voor je dat je bij het echo buro snel terecht kan!

@Curly: Een week geleden voelde ik het ook maar een keer in de drie Ć” vier dgn.

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    oh gelukkig, wordt dus vanzelf meer....

7. Maia

Maia Niet meer actief

@danjo: wat jammer dat jullie het niet konden zien zeg!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ Curly: Ja het word vanzelf meer! :)

9. Maia

Maia Niet meer actief

ja dat is echt zo. Tot vrijdag voelde ik eigenlijk steeds heel weinig, maar sinds vrijdag tot nu toe elke dag (behalve vandaag :( maar komt hopelijk wel) voel ik op sommige momenten echt een flinke "luchtbel" in mijn buik. Super.

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    haha wat gaaf. kan niet wachten tot ik meer voel....
    Zijn jullie er trouwens al uit welke kleuren de babykamer wordt?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Over 4 weken pas :) Ja, we willen allebei weten wat het wordt. Ik ben pas 16 weken, dus heb ook nog niets gevoeld...

Het gaat toch nog best snel hoor! Een hele pagina tussen mijn ontbijt en de lunch! Maar het is wel aanzienlijk minder. Het scheelt ook wel als hele lappen tekst niet compleet gequote worden, maar alleen het relevante deel (of helemaal niet en men gebruikt gewoon @) ;)

Wij hebben net afgelopen weekend de babykamer uitgezocht. Het wordt deze, alleen met de andere kledingkast (zie rechtsboven). I.p.v. de twee onderste deurtjes hebben wij 3 lades. Oja, en alles met soft-close :)
    We hebben ook al een box, badje+standaard+luieremmer en een voedingskussen besteld. Alles wordt ca. week 29 geleverd. Volgende week shoppen voor meer spulletjes :D

We gaan binnenkort maar eens kijken naar de kleuren die we gaan doen. Hoewel, misschien toch nog maar even wachten tot we weten wat het wordt...

12. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Dag allemaal,

Zat vanmorgen al de hele tijd mee te lezen, maar moest van mezelf eerst mijn werk afmaken voordat ik ging reageren en nu ben ik van alles weer vergeten...

@ Danjo, wat jammer dat jullie het nu niet hebben kunnen zien. Wat het ook is, het is in ieder geval een eigenwijsje...

@voelen, ik voel de baby sinds ongeveer een week elke dag wel even als een soort gekriebel in mijn buik. Lekker gevoel hoor...

@alcohol, ik baal af en toe ook wel even hoor als ik op een terrasje in de zon maar weer een bitter lemon bestel in plaats van een witbiertje... Ik ben ook een beetje uitgekeken op het fris...

@lekker weer, dus maar even de stad in!

Laters!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad! Ik quote meestal zo, omdat ik dan ook weer zon muts ben dat ik de helft vergeet! :confused: Of als iemand @Leonie: doet, met een verhaal.. Dan weet ik soms niet eens meer waar het over gaat, dus dan vind ik het wel fijn dat quoten.. Maar die hele lappen idd, dan gaat het lekker snel!
    Met mij erbij ook trouwens! :oops: Ookal is het wel wat minder geworden!!

Danjo:: Wat balen zeg van de echO! Potverdorie ben je zo nieuwschierig en dan is de kleine lekker eigenwijs! ;) Ik hoop dat ze snel nog een plekje voor jullie tussendoor hebben!

Voelen: ik dacht dat ik hem/haar soms voelde maar nu een tijdje niet meer.. SCHOP ME!!

Angelsound: is het raar dat ik nu met 17,5 week naar het hartje luister ongeveer 4 vingers boven mijn schaambot? Ik vind het zo laag!! Laatste keer bij de vk zei ze dat mn bm 3 vingers onder mijn navel zat dat was met 15 weken.. Ik maak me dan meteen weer druk.. Dom, maar toch..

14. Maia

Maia Niet meer actief

@curly: bij ons wordt de babykamer lime (basis wit met beuken)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja het kind is echt eigenwijs en naar ons idee deed de gyn ook niet zo heeeeeel veeeeeel moeite maar goed
    Mooie is we kunnen vanmiddag om 4 uur terrecht in zutphen voor een pretecho en tevens geslachtsbepaling haha.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly: ik ben heel erg aan het twijfelen over de kleuren! maar denk dat t toch nog steeds rood met witte stipjes behang word.. vind t echt schattig.
    Jullie dan??

Danjo: Beter dat jullie zo snel al weer kunnen zeg!! Ik hoop dat ze t daar wel zien! ;) Succes!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

wie zijn trouwens marissa en marlina?? heeft me toegevoegd ?

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Onze baby kamer: White wash meubeltjes, Muren creme & toupe, de overgordijnen zijn donkerbruin ivm zon en licht en de vitrage word auqa...........lijkt een hele hoop kleuren maar bij elkaar word het heel erg mooi!
    Als het af is ga ik foto's maken.......mar we moeten nog even wachten. Met een beetje geluk komen de meubletjes begin juli.

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Danjo wat vervelend, eigenwijze beeb! Maar fijn dat je vanmiddag direct weer kan :D

Lady, hey lang niet gezien, mooi dat het goed met je gaat! Je hebt al aardig geshopt zie ik, leuk hoor :)

@ voelen, ik voel nog steeds net zo veel als ik al 3 weken voel, af en toe iets. Helaas, ik had gehoopt dat ik hem nu veel vaker zou voelen, naja het zal wel komen :)

Net met nijn naar de Da geweest, voor het geld dat we eraan gespendeerd hebben hadden we 4 nieuwe nijnen kunnen kopen maar goed voor een dier moet je zorgen en ik wil echt deze houden!! Dus nijn zet em op! Ga hem nu dwangvoeden en hij krijgt nog een medicijn, heeft net al een prik gehad en infuus. Kleine ding is maar een pond zwaar!

Edit: dwangvoeden wil hij niet, maar hij eet het zo wel op :D Veel beter natuurlijk!

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey danjo ik hoop dat je deze keer toch kan zien wat het gaat worden
    de gyn heeft vorige keer bij mij zo zijn best gedaan en het beebje gedraaid en gedraaid tot het liet zien wat het is
    hopelijk heeft hij niet fout gezien en horen we vanavond weer het zelfde
    xxx

Deel Deze Pagina