Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Danjo wat leuk een meid :D Van harte, leuk dat jullie gevoel klopte :D

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Danjo gefeliciteerd! Leuk een meisje :)

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Danjo: wat gaaf zeg een meid. En super dat jullie gevoel klopte.

Zwangeremama: leuk een knulletje.

Shaula: alvast veel plezier op vakantie. Kan me voorstellen dat je er naar toeleefd.

Daantje: vervelend dat je jezelf nog niet toppie voelt. Is er al bekend of je nu een geplande keizersnede gaat krijgen?

Kamertje: onze kamer komt van marktplaats en wij vinden hem kei gaaf. Is beuken en de laatjes zijn dan lichter. Staat nog uit elkaar, dus nog eventjes geduld voordat ik hem kan laten zien haha. Op mijn zwangerschapssite staat wel al een foto van de commode, voor wie nieuwschierig is. Hier het adres: http://onsderdewondertje.babysite.nl/ Vind het ook leuk als je wat achter laat in het gastenboek haha.

Mijn moeder is net nog 2 bakken aardbeien komen brengen van de boer in de plaats waar ze woont. Daar zijn ze zo lekker haha. Echt lief de schat. Onze zoontjes vonden het natuurlijk geweldig om oma weer te zien.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@blij ei: wat leuk zeg zo'n kamertje.

@Danjo: gefeliciteerd met je meisje! Wat leuk!

De huidige stand is:

4 jongens
    7 meisjes

2 verrassing
    2 geheim

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Danjo, wat gaaf, een meid!! Nog meer meiden hier!!! :D

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo!
    danjo, ik zei t al hè, laatst! gefeliciteerd! en nu lekker roze dingen shoppen!
    maia, noem je nu alleen die meiden die al een 20 weken echo hebben gehad bij 'verrassing' ?
    ik wil t ook niet weten, maar moet nog ff wachten op de 20 weken echo...
    ga nu lekker gtst kijken, met een stuk taart dat mijn moeder overhield van moederdag! jum!
    fijne avond allemaal!

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij krijgen ook een meid, maar ben soms bang dat we bij de 20 weken echo te horen krijgen dat het toch een jongen is :( Ik droom er zelfs van. En nu hebben we de kamer al geverfd en kleren gekocht. Echt wazig. Maar ja merk zoiezo dat ik raar denk de laatste tijd hhaha

8. Maia

Maia Niet meer actief

nee, op de lijst jongetje/meisje op de site zijn ook 2 dames (waaronder me :)) die het niet willen weten! Dus dat wordt verrassing :)

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Danjo..WOWIEEEEE =D>

Ook een meisje!!!!! Echt goed dat jij dezelfde dag weer terecht kon :D

Ga maar lekker dromen over je meisje hihi

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden juist terug van gyn
    alles in orde met ons ukje
    maar het geslacht blijft nog even geheim sorry daarvoor
    maar heb het idee dat er mensen meelezen die ik ken
    oh ja datum is verandert is nu 3/10
    xxx

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Danjo, een meisje wauw! Wat goed dat je gevoel klopt.

@ de meiden die al weten wat het wordt. Wie z'n gevoel klopte?

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hoi meiden,

Wou ff laten weten dat ik nog leef.

Meiden die het geslacht al weten wauw wat super zeg. Gefeliciteerd.
    Bij mij konden ze nog niets zien. Misschien de 15e en anders 4 juni. Ben benieuwd.

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Daantje; ja 9e kindje al is de helft uit huis geplaatst en de andere helft onder toezicht..

@Danjo; Wat gaaf he ook een meid!!Super!!

@Curly mijn sterkte gevoel klopte helemaal!!

@Weet even niet meer wie; ja dat gevoel heb ik ook, ik ben ook echt benieuwd naar de 20 wkn echo..Dalijk hangt er ineens wel een piel hahaha

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden,

Hier gaat alles goed. Begin wel last te krijgen van maagzuur en mijn rug. Ook heb ik soms last van mijn been dat ik moeilijker kan lopen...???? Soort van stekende pijn ????

Vanmiddag op zoektocht geweest naar een duo wagen. Onze Quinny Buzz dus net te koop gezet op Marktplaats en hier. Best wel jammer want we hebben hem amper gebruikt. Maar ja het is niet anders. We willen nu een Phil & teds gaan aanschaffen. Duowagen die er als een gewone wagen uitziet. Ook erg handig in gebruik en opklapbaar. We hebben lekker kunnen oefenen met de wagen in de babyshops.

Ga zo even bijlezen...

Wat ik wel snel zag Danjo en babyodreamo een meisje ooooooh wat leuk. Meisjes zijn geweldig. Lekkere kattenkopjes.

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@curly mijn gevoel klopte ook, vanaf het begin dacht ik dat het een meid werd, en dat is dus ook zo.

wetrusten dames

XXX Gusam

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

HallOo,
    We hebben een nieuwe laptop, dus i'm back!!

Mensen met een angelsound; hoe hoog zoeken jullie ongeveer??
    Ajb antwoorden want ik haal me nu de domste dingen in mijn hoofd.
    Ik vind het zo laag bij mij!! En dat kan ik me bijna niet voorstellen aangezien de beeb nu ong 16 cm moet zijn.. Dan is het toch raar dat ik ong 3/4 vingers boven mn schaambot hem/haar vind??
    NOg 2,5 weekjes wachten tot de 20 weken echo, en ik hoop dat iemand mij tot die tijd gerust kan stellen!

Alloha Cindy! alles gooed?
    Jammer dat jullie het nog niet weten! ik ben ergg benieuwd!

Verder.. uhm?? Ik weet het niet meer!! Ik ben moee, dus ga maar is lekker slapen!
    tOt morgen!

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Gefeliciteerd Danjo!

Maia, nog niet je vriend kunnen overtuigen ;)

Wij moeten nog geduld hebben tot 8 juni...dan is de 20 weken echo.

Het wordt weer een mooie dag volgens mij, werkse (bijna) allemaal

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wow dames, wat gaat dat snel hier. Ik lees dat Leonie d'r kindje al heeft gevoeld (voor 17 weken) en dat Danjo met 17 weken al een geslachtsbepaling krijgt... Ik dacht dat beide pas vanaf de 18 weken waren, zelfs als je 'vroeg' bent... :(:
    Wat is dat voor een kleur?
    Dat is het beide niet bij mij. Ik drink echt ruim voldoende water soms meer dan 3 liter per dag!) en mijn bloeddruk is altijd 'right on' geweest.
    Wat stom dat ze dat overal toch weer anders doen.... :(
    Ja en nee.... Ik ben niet echt ziek geweest, maar mijn buik en darmen enzo borrelden wel meer. Maar nu heb ik meer last van hoofdpijnen en hooikoorts... :(
    Ik lees dat ook overal. Laat het haar anders goed onderbouwen, maar dat kan ze toch niet. :|
    Die is ook mooi! Onze tweede keus (nou ja, de mijne dan) was diezelfde kamer, maar dan met donker hout. (deze dus) Ik heb het zelf niet zo op helemaal wit, vandaar dat wij er een hebben met houtkleur erbij.
    Wij ook! :)
    Klopt. Vonden wij ook veel, maar je kreeg er ook €425,- bestedingskorting bij en een box (maar die kreeg je bij de andere kamers ook) en mijn ouders hebben gesponsord. Uiteindelijk kost ie ons dus iets van € 800,-. Is nog veel geld, maar mijn man had een goed punt: Wij vonden die gewoon erg mooi en waarom een kamer nemen die je niet zo mooi vindt, omdat ie alleen goedkoper is? We bezuinigen wel op onze eigen meubels ;)

Ik heb geen tijd meer om de rest ook nog door te lezen en erop te reageren. Misschien later vanaf mijn werk.

Doei!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    @Maia:
    Hey, ik sta niet op de oktober website bij Wat wordt het! En ik heb het toch echt neergezet hier....
    Ik denk een meisje, mijn man denkt een jongen, en de geslachtskalender zegt meisje. Wij krijgen het volgende maand te horen.
    Oh en ik zit toch aan een thuisbevalling te denken nu.... i.p.v. kraamhotel...

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@kitty: fijn dat alles goed was!

@Aylin: doe rustig aan. De kwaaltjes herken ik.

@Cindy: fijn om weer van je te horen.

@Leoniiee: het wisselt heel erg. Soms is het bij mij ook vlak boven m'n schaambot, soms zit ik bij m'n navel. Hangt van de stand van Babe af.

@Blij ei: nee, ik heb nog steeds pech ;)

Nou ik zit in de stress. Was al lichtjes zenuwachtig voor vanavond en gistermiddag had ik wat rozeverlies en gisteravond bruin. En gisteravond kreeg ik een enorme steek rechtsonderin waardoor ik gewoon even niets meer kon :( Heb wel met Angelsound geluisterd en het was nog flink aan het kloppen en aan het trappen dus dat stelde me wel iets gerust maar ik ben blij dat ik vanavond de echo heb...

Nu de hele dag nog in de zenuwen zitten want ik heb hem pas om 21 uur. Wel laat...

Deel Deze Pagina