hoi dames hier alles goed gisteren een beetje ziek geweest heel veel buikpijn ik was gewoon echt niet lekker heb nu lekker veel geslapen en nu gaat het weer beter. vandaag met mijn opa naar het ziekenhuis hij moet geholpen worden aan staar dus dit wordt een lange dag. danjo: wwwhhhhhaaaaaa kei leuk leuk joh een lekker meid klopte mijn gevoel toch niet ach ja ik ben toch al heel slecht in gokken. nou lekker meiden dingen shoppen maar niet te meisje meisje he want daar ben jij niet van hahaha. marije en ladyxochi: alledrie dezelfde wagen leuk en ook nog eens alledrie in het zwart met rood haha leonie: maak je eigen niet druk meid ik ben nu 20 weken zwanger en bij mij ligt mijn baarmoeder ook nog 1 cm onder mijn navel en sommige hier zijn 3 weken korter zwanger en daar ligt de baarmoeder al boven de navel. het verschilt gewoon heel veel per persoon en of het je eerst of tweede is de vk zei dit tegen mij ze zij jou kleintje ligt gewoon lekker laag in je buik vind ie waarschijnlijk prettig dus niet druk maken meid. En jij bent nu 17 weken en vind de kleine 3 vingers boven je schaambot met de angelsound nou ik ben 20 weken en ik vind em 4 vingers boven mijn schaambeen dus die kleine van jou zit al bijna hoger dan bij mij is echt normaal hoor. veel liefs jaja
Goedemorgen meiden! Ons gevoel zat ook goed! voor de zwangerschap dacht ik altijd ik krijg een jongen dit heb ik de eerste weken nog gedacht, daarna kreeg ik sterk het gevoel dat een meisje is en het is een meisje @ Leonie! Bij mij is het bij de angelsound elke keer verschillend waar ik ze hoor de ene keer wat hoger dan dan de andere keer. @ LadyXochi leuk dat je er weer bent!
@leoniiee: Ik hoor met de angelsount ons beebje ook ongeveer op die plaats hoor! Volgens is dat prima omdat ik hem/haar daar ook voel. @ladyX: Toupe, ja hoe leg je dat uit.......het is heel licht bruin naar creme toe.. @MaxiCosi mura: Wij hebben de Mura4 en dan die lichte blauwe gekocht! @Danjo: Gelukkig zeg dat ze het nu wel konden zien! En Leuk een meisje! @Ellen: beter voelen het 2e trimester.....nou ik merk geen enkel verschil! Ik ben nog steeds even moe als in het begin, mn darmen zijn nog steeds van streek, ik heb er hoofdpijn bijgekregen terwijl ik voldoende drink....voor mij is het dus een fabeltje
Goedemorgen, hier is ondanks alle moeite nijn toch dood gegaan Buh! Echt niet tof, nu hebben we er nog maar 1! Zometeen kijken of we nog wat kunnen met de winkel waar we hem gekocht hebben. Misschien hebben ze nog een uit hetzelfde nestje? (zijn wel het bonnetje kwijt...) Maar baal er knap van, hebben er gisteren zoveel tijd, geld en energie in gestoken en dan gaat ie nog dood Leonie, meid maak je niet zo druk, soms hoor je het laag en dan weer hoog, je beeb zit ook niet vast in de buik maar kan bewegen he! Dus dat je hem dan daar hoort is geen probleem, het kan ook lager of hoger zijn. Ik hoor hem daar ook vaak. @ Maxicosi mura, wat grappig dat jullie alledrie dezelfde wagen hebben @ beter voelen, ik heb minder last van misselijkheid maar om nou te zeggen dat ik heel veel energie heb gekregen, nou nee. Dat is nog steeds minder dan voor de zwangerschap! Jaja, gelukkig voel je je iets beter, succes vandaag! Maia, ik kan me voorstellen dat je daar even van schrikt! Gelukkig doet junior het nog super dus het zal een vaatje zijn. En de dag is zo voorbij joh @ voelen, heb hem sinds zondag niet meer gevoeld, probeer er maar rustig onder te blijven maar vind het wel apart. Voel echt al heel lang dingen maar het wordt maar niet meer Kitty, fijn dat alles in orde is @ het willen weten, mn man zei van het weekend ineens dat hij het toch niet wilde weten. Naja, we shall see. Mn gevoel zegt niet zoveel op dit moment dus ik heb eigenlijk geen idee wat het wordt Misschien omdat ik altijd dacht eerst een meisje te krijgen en ik nu steeds meer neig naar een jochie en nu weet ik het gewoon niet meer
Balen zeg Odess, dat je konijn toch nog dood is gegaan.. Hoe oud wassie? Hier voel ik uk elke dag. Vooral als ik Esmée in slaap wieg of Esmée de fles geef Esmée voelt het volgens mij ook, want bij elk schopje zegt zij eh.. eh... geweldig! Ik voel het kindje vanaf 14 weken fladderen en nu echt schopjes hoor! Hier krijgen we over een week te horen wat het word! Schoonzus gaat mee! Ik denk zelf een jongetje, maar bedenk wel steeds meisjesnamen
Och Odess, gecondoleerd met je Nijn. @Namen: wij blijken er nu redelijk uit te zijn. Maar het kan nog alle kanten op maar we beginnen eindelijk in de richting te komen!
Odess: gecondoleerd met je Nijn. Wat onzetttend balen zeg. Hoe lang hadden jullie hem al? Anders zou ik gewoon terug gaan naar de dierenwinkel, misschien krijg je nog je geld terug. Namen: wij zijn er hier ook grotendeels uit. Jongensnaam staat al vast en met de meidennaam twijfelen we tussen 2 namen. Hopelijk weet ik over 2 weekjes het geslacht, dan hoef ik niet meer zo te dubben haha. Hier verder geen nieuws. Oja, kwaaltjes zijn hier grotendeels ook weg van het 1ste trimester. Ben nog wel steeds onzettend moe en heb nu last van mijn bekken.
Goedemorgen dames, Odess, wat vervelend dat je nijntje alsnog dood is gegaan. Sterkte Maia, gelukkig doet je kleintje het nog goed. Sterkte met het wachten tot vanavond meis!! Wij zijn eruit welke kamer het wordt...namelijk deze: (Volgens mij dezelfde als die van MamaVanJordy)
Shaula: Idd lijkt die kamer van jullie heel erg op die van ons haha. Die wij via marktplaats hebben gekocht komt van Prenatal af en was ongeveer 6 jaar oud. De deurtjes kunnen in 2 gedeeltes open van de commode, smal maar ook helemaal. Ben er helemaal verliefd op haha. Wanneer komen ze hem bezorgen bij jullie?
Hoi MamaVanJordy, Wij hebben hem ook van marktplaats haha dus wij mogen hem zelf gaan halen. En dat van die commode klopt, dus ik denk dat het best wel dezelfde zou kunnen zijn (en anders een goede look-a-like). Wij gaan hem waarschijnlijk deze week nog halen. We moeten alleen nog even bedenken waar we het neerzetten haha. Verbouwingen zijn nog niet begonnen dus we moeten maar even gaan ruimen in de schuur denk ik. Mag ik vragen wat jullie ervoor betaald hebben? En hebben jullie ook het wandrekje erbij? En bedankt Maia! Wij zijn er ook blij mee
goedemorgen dames, @Leoniiee, Ik hoor de baby met de angelsound ongeveer 4/5 vingers boven me schaambot. Soms ook iets hoger. De baby heeft nu natuurlijk nog alle ruimte en ook dat hoor je heel goed bij mij (veel geschop). @Maia, Succes vanavond!! @Beter voelen, ik heb in het begin bijna nergens last van gehad. Geen dag overgegeven o.i.d. alleen moe geweest. Dat gaat nu beter. Krijg er nu alleen rugklachten bij. Meestal 's avonds. Ik heb dit aangegeven bij de VK en kan alleen maar erger worden
Shaula Lijkt er idd dan op dat we dezelfde hebben haha. Heel toevallig. Liggen onze guppies dadelijk in hetzelfde ledikant enzo haha. Natuurlijk mag je vragen wat wij ervoor betaald hebben. 300 euro voor alles, met idd een wandrek erbij. Er zat ook nog een hemel voor aan het plafond bij, maar ik heb zelf nog een hemel op standaard van de vorige keer. Wat hebben jullie ervoor betaald? Maia: buddy heel veel succes en plezier vanavond. Heb als het goed is een paar foto's van de wieg die ik ook heb gekocht via marktplaats nu van mijn vader gekregen. Even verkleinen en dan zal ik hem hier ook even laten zien.
morning alle ladies! maia veel succes strakjes meid, niet te veel zorgen maken hoor ((knuff)) Knuf voor iedereen! Ik denk aan jullie maar ben niet in de mood om veel te reageren!
Hier dan wat foto's. Die van de wieg zijn wel wat donker zag ik (heb ze niet zelf gemaakt maar mijn vader) maar hoop dat het toch duidelijk is. De wieg daar doen we evt. alleen nog een hemeltje op, de zijkanten blijven open waarschijnlijk. Heb wel zo'n rails erbij gekregen om de binnenkant ook te bekleden, maar weet nog neit of ik dat doe. Als ik hem weer thuis heb dan maak ik nog wel wat duidelijker foto's haha. Maar dan hebben jullie alvast een idee. Eerst een buikfoto. Mijn buikkie met ongeveer 15 weken. De wieg Van de zijkant de wieg.
@MamavanJordy: volgens mij hebben jullie dezelfde wieg alleen wij hebben hem dan in het wit (is bij ons de wieg waar mijn man en z'n broer en zus in gelegen hebben). bij ons missen er alleen een paar bouten en ik wil een nieuw matrasje/bodem want dat stond 26 jaar op zolder dus is helemaal verroest en beschimmeld e.d. dus ieuw.. maar het is een leuk wiegje, wel een beetje lang, maar het kan ook lekker schommelen! Mooi buikje trouwens
@ Danjo; wauww een meisje had ik het totaal fout haha, super leuk zeg!! @ Maia; heel veel succes vanavond meid, maar alles is gewoon goed met je kleine meid/knul @ Cindy; fijn dat alles goed gaat meid! Hopelijk weet je snel of het een knul of meisje is. @ mamavanjordy; nee, het is nog niet bekend of het een geplande keizersnede wordt.. ik denk helaas dat ze dat pas erg laat gaan beslissen Wat een mooi buikje heb je trouwens al!! Wauw! En de wieg is ook supermooi! Had dezelfde bij de babydump gezien @ leonie; ik hoor de baby ook super laag, net boven mijn schaambot, terwijl mijn baarmoeder al tot mijn navel komt, maar denk dat ons kleintje het fijn vind om daar beneden te zwemmen haha. Met de echo bij de gyn kijken ze ook altijd precies op die plek als dat ik de angelsound hou, dus als je kindje gek zou liggen had de gyn/vk er denk ik allang wat van gezegd, maar het is gewoon normaal hoor, maar ik vroeg me precies hetzelfde af @ Odess; dikke knuf meid, super erg van je nijn.. ik zou ook teruggaan naar de winkel, want dat kan natuurlijk niet.. wat zei de DA waar het aan lag? Had hij geen soort konijnenziekte ofzo? Dat heb ik ook een keer gehad dat ik een nijn kocht en deze vanaf het begin af aan ziek was en ook snel overleed.. sterkte meid @ namen; de meisjesnaam is 100% zeker, de jongensnaam bijna zeker.. maar we wachten eerst af wat het wordt, stel het wordt een meisje dan hoef ik iig geen perfecte jongensnaam meer te zoeken haha @ mezelf; nog steeds niet lekker, maar toch maar ff wat doen vandaag in huis.. ben zoooo benieuwd naar volgende week donderdag.. dan hebben we de pretecho en ben benieuwd of onze kleine meid/knul zijn benen open doet haha. Heb erge zin om kleertjes te kopen, nu heb ik alles super neutraal, en dat gaat ook vervelen haha Fijne dag vandaag dames!!
Bedankt voor t reageren op mn vraag! T steld me wel gerust.. ik vond het zo raar omdat mn baarmoeder al hoog lag, dan denk ik waarom zwemtie dan niet lekker naar boven!? Maargoed, dan zal het inderdaad wel normaal zijn! Maia: spannend zeg, wel balen dat het vanavond pas is! SUCCEEESSS !!! XXX Odess: aaaah, wat jammer !! :O Wat ontzettend balen zeg, je weet natuurlijk niet wat het is? Als het maar niet 1 of ander virus is dat je andere nijntje het nu ook heeft? NOuja, ga er maar niet van uit.. maar toch! Wat zielig! heb het zelf ook is gehad.. Zo'n lief klein bolletjes.. brr, is niet leuk! ik hoop dat ze je bij de dierenwinkel nog herkennen en je missch wel een nieuwe kunnen geven? Wiegjes: Leuke wiegjes hoor! erg schattig! Jullie houden de kleintjes dus de eerste weekjes bij jullie op de slaapkamer of.. ? wij moeten hem nog ophalen bij mijn oma, heeft ook iedereen ingelegen, ik zelf nog. Wel een beetje opknappen.. Daantje: Nog een weeek !! Wat spannend! Wij moeten nog twee weekjes wachten! Zul je zeker ook net zien dat de kleine de benen dicht houdt.. Maargoed! MOet je bij de 20 weken echo van te voren zeggen dat je wilt weten wat het word? Of vragen ze het zelf?? Ik wil ook niet als een zeikerd overkomen die meteen zegt: ik wil wel weten wat het word. Das het zelfde om bij de kassa als je aan de beurt bent meteen te vragen naar een bonnetje en ik irrieteer me er altijd aan. Maargoed.. ROos.. wat ben je stil zeg!! Of lig je nog in bed?? Een paar hadden het gevraagd over autorijden: Het gaat goed joh! Haha! Ik ben helemaal happy, maar ik moest laatst heeell hard huilen toen ik binnen was, maurice was er en die vroeg: hoe is het gegaan.. En ik moest zo hard huilen! Want van die man waar ik van in januarie een paar lessen heb gehad ( stuk of 8 ) en vorige week ook nog wat, die heeft mij NIKS goeds geleerd!! Alles deed ik fout toen ik bij de nieuwe in de auto kwam, dus ik heb al die lessen verprutst!! Ik zit 2 dagen bij haar in de auto, en ze vind dat ik het super doe nadat ik bij haar in de auto de eerste dag alles fout deed. maar daar baal ik dan zo van, want je btaald wel dik voor die lessen!! En nu kom ik dus aan de veertig lessen! Terwijl ik er zelf van overtuigd ben dat als ik meteen een normale lesinstructeur had gehad, ik het veel sneller had kunnen halen! ik heb 3 lessen bij haar in de auto gezeten, en ik heb bijna alle speciale verrichtingen goed, ik rijd veel beter. Vind t gewoon een beetje gmeen. maargoed.. Mocht laatst een stkje buitenaf rijden van maurice, nou wil ik meteen mijn rijbewijs!! En onze auto rijd net zo fijn!! veel fijner dan de les auto!! JOsien? where are you? hmm.. ik heb heksendrop in huis, ik kan er eigenlijk niet vanaf blijven.. vind eht zooo lekker! Vanavond trouwens eerste les voor oriflame! ben erg benieuwd! Heb er zin in! ik zal is even terug kijken want volgens mij heb ik heel wat gemist.