Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

ow maia! ik lees nu pas over je roze/bruin verlies.. Jeetje dat is wel even schrikken ookal hoor je hem/haar inderdaad op de angelsound!!
    T komt vast wel goed!! Succes vanavondd!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

ladyxochi: ik weet ook niet hoe dat zit hoor, ik had idd verwacht dat het wat later zou zijn. maar net zoals ik het er hier meer hoor zeggen: ik dacht dat het steeds sterker zou worden, maar ik heb nu het id dat ik hem/haar al niet zo lang meer heb gevoeld!
    Gister kriebelde het boven mn schaambot wel enorm, het welbekende vlinder gevoel.. Dus ik ben benieuwd of dat dan onze kleine ukk ook was! Jij nog niks gevoeld? Werkze!!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie; fijn dat het zo goed gaat met autorijden, maar echt een *** ja, dat je daar heel wat lessen aan hebt verprutst! Ik had precies hetzelfde met rijlessen.. na les 15 mocht ik nog niet spiegelen, want die spiegels waren volgens hem nergens voor nodig :evil:
    en daarna kreeg ik 4 verschillende die elk wat anders uitlegde dus ik werd er helemaal gek van.. 3 keer opgeweest en 3 keer gezakt omdat ik er maar de helft van snapte.. uiteindelijk ben ik daar weggegaan en bij een ander 3 lessen gehad en meteen geslaagd..

sommige mensen krijgen hun rijinstructeur opleiding volgens mij ook bij een pakje boter..

volgens mij moet je bij de 20 weken echo wel aangeven of je het geslacht wil weten, ook al vragen ze het soms.. maar stel ze vragen het niet, dan ben je op het einde te laat, dus ik zou het gewoon vragen, dat doen zoveel mensen :)

Super leuk dat je vanavond je eerste oriflame les hebt!! heel veel plezier en succes gewenst!!

@ moeders voor moeders;

ein-de-lijk ben ik klaar :D ze zijn net alles op komen halen en heb een fotolijstje gekregen als bedankje.. ik vind het een goed doel, maar 10 weken die ik heb meegedaan zijn wel erg lang geweest haha

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bter voelen: ik heb wel het idee dat ik meer energie heb gekregen, maar dat ik nu zeg JAAAA IK VOEL ME SUPERRRRR.. Nee, niet echt?!
    Heb ook veel last van hoofdpijn en vooral rugpijn als ik lang sta!! Dat is zooo irritant!!

nouja zeg, ik wou nog wat zeggenmaar ik ben het weeeeeer vergeten! :(

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh bij jou dus ook al Daantje!! jeetje, belachelijk he!!
    Als je er dan wat van zegt, zeggen zeheel leuk: ja maarja iedereen geeft anders les. Dat klopt ook wel, maar je kan niet maken dat de 1 lessen geeft waar je geen reet aan hebt.
    Jij hebt dus ook het nodigee aan je rijbewijs betaald! stom he!

Oke, nouja dan zeg ik het gewoon van te voren! ben benieuwd hoelang zo'n echo duurd.. We hebben hem donderdags om 9 uur smorgens, maurice heeft de hele dag vrijgenomen, dus dan gaan we lekker de hele dag de stad in! heb er nu al zin in, natuurlijk wel alleen als alles goed is..
    Jullie dan? :D Al iets leuks van plan?? Maak jij het eigenlijk ook bekent hier dat jullie een meisje krijgen of?? ( ja ik ben van mening veranderd, jullie krijgen een meisje! ;) Dan weet je dat alvast :p )
    Ooh, weer een reclame van de efteling. k moet elke keer aan je denken als ik die reclames zie!!

Knap dat je moeder voor moeders helemaal klaar hebt! Lekker he dat het dan ook eindelijk is afgelopen!

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook klaar met moeders voor moeders. Net zijn ze de laatste kratten wezen ophalen en heb ook een fotolijstje gekregen.

Het was voor een goed doel, maar ben ook blij dat het nu weer klaar is. Dit was voor mij ook de derde en allerlaatste keer dat ik heb meegedaan.

Leonie: balen zeg dat je die lessen verprust hebt dan door die rijinstructeur. Maar super dat het nu heel goed gaat. Weet je al wanneer je evt. mag afrijden?

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

mama v jordy: ik heb 20 mei theorie examen, en als ik daarvoor slaag dan vragen ze het meteen aan! eerder kon niet.. Maar op praktijk exmn is bij het cbr acht weken wachttijd! :( dat is echt onwijs balen!

Kat: hahah moet je dit filmpje is bekijken, slaat echt nergens op. maar onze kat zat elke keer op de hoge kast inde keuken.. en wij begrepen maar niet hoe die daarop kon komen!!! alles verzet, en nog kwamdie erop! zelfs boven op de keukenkastjes en die zijn echt superrr hoog! Dus toen heb ik ff een camara verdekt opgesteld ;) en toen deedie het weer, maar het tweede stukje zie je de sprong vertraagd, en dan komen wij uit de kamer gelopen hoor je onze stemmen echt heel zeikerig omdat ze vertraagd zijn.. echt stom! Haha..
    http://leoniieb.hyve.nl/album/20448947/ ... 43/0/ceyP/

Jeetje, ik zie nu mijn banner: wat istie grooot :| hij heeft volgens mij 1 plaatje overgeslagen ofzo? NOuja.. leuk :D

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat een schattig wiegje MvJ! Wij hebben ook een wiegje, maar onze dochter wilde daar AB-SO-LUUT niet in slapen dus helaas...we gaan het deze keer weer proberen haha. Mijn vader is nogal handig en die heeft een soort standaard gemaakt waar die wieg aanhangt met een touwtje eraan zodat wij vanuit bed die wieg lekker boven ons bed kunnen laten wiegen. Zo leuk! Ik hoop dat ie deze keer beter van pas komt!

Leoniie, gelukkig heb je nu een betere instructeur. Ik snap niet dat sommige instructeurs zo slecht lesgeven...is er geen jaarlijkse test die zij zouden moeten afleggen ofzo? Zo niet, dan zou dat misschien wel eens moeten.

Ik heb ons net ingeschreven voor een nieuw huis. Dit zou dan volgend jaar mei opgeleverd worden. Wel weer huur (terwijl we eigenlijk willen kopen) maar ja, ik heb voorlopig toch nog geen vast contract. Er worden 48 huizen verloot dus ik hoop het zoooooooooooooooooo dat we er voor in aanmerking komen. Het is hier vlakbij, 150 m verder ofzo, maar dan is het een eengezinswoning met tuin e.d. Ik wil wel graag in de buurt van ons KDV blijven (nu wonen we erboven :) ) Dus dit zou ideaal zijn. Duimen jullie voor mij mee???

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh spannend shaula !! :D tuurlijk duim ik voor je mee ! Dat zou helemaal super zijn ofniet!
    En wat een goed idee van je vader dat schommel gemak! ;)
    lekker in bed blijven liggen en toch de baby schommelen! heerlijk! Haha..

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh taupe!!! :) Hier zie je een aantal verschillende taupe varianten. Welke is het nou?

11. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Shaula: wat leuk zeg een nieuw huis. Hopelijk worden jullie uitgekozen.
    Wat koste jouw kamertje nu? Ook met legplank boven de commode?
    Die van ons 300 euro. (wist niet of je het had gelezen of er over heen gelezen had haha).

Leonie: belachelijk die lange wachttijden zeg. Ik zal de 20ste voor je duimen. Leuk filmpje haha

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hahahaha nou ja MvJ, ik had er toch echt al op gereageerd....dacht ik. Blijkbaar heb ik niet op bevestig gedrukt hahaha. :) :)

Wij hebben het voor 275 euro gekocht dus dat zit bij elkaar in de buurt. Inderdaad inclusief wandplank en hemeltje. maar wij gaan ook een ander hemeltje gebruiken. Voor onze eerste dochter hadden we alles nieuw gekocht, maar dat werd uiteindelijk zo duur met aaaaalles wat je er nog bij moet (wil ;)) kopen. Dus nu gaan we voor een kamertje van marktplaats. We wilden het matrasje er bijvoorbeeld ook niet bij hebben, dat wil ik wel graag nieuw. 2e hands (van iemand die je niet kent) vind ik wel een beetje vies.

Nou ja, bij deze dus alsnog mijn reactie ;)

Ik hoop ook echt dat we uitgekozen worden. Moeten op plaats 48 eindigen. Normaal zitten we wel iets hoger maar aan deze huizen zitten iets meer eisen dus ik hoop dat we het daardoor NET redden. Ach we zien wel...anders komt er wel weer wat anders...

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    En Leoniie, wat een grappig filmpje op je hyves! :)

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

@ Nijn, we hadden hem net, nog maar 1 1/2 week! We zijn terug gegaan naar de winkel en hebben een 'nieuwe' meegekregen, een zus van het stel wat we hadden. Ze lijken heel erg op elkaar maar zijn wel uit elkaar te houden. We moeten alleen even opletten, met 4 maanden is mevrouw geslachtsrijp dus dan moet de ram gecastreerd worden. Kwamen we er ook achter dat de kans dat het mis gaat met 2 rammen 95% is (qua ruzie enzo) terwijl ons in de winkel was voorgehouden dat het prima zou gaan :/ Ben in 2 dagen heel veel wijzer geworden op konijnengebied. Gelukkig zijn deze 2 nu vriendjes, hopelijk blijft het zo. De andere nijn is begraven naast de hamster :(

MvJ, wat een mooie buik al zeg :)

Leonie, wat balen zeg - maar dit was al even geleden en ik neem aan dat je hem niet meer gehad hebt? Ik zou die vrouw aanhouden en de rest weigeren :)

Shaula, duim duim! Zou tof voor jullie zijn! Nieuw is huur ook echt prima!

@ MvM, heerlijk he om er klaar mee te zijn! Pfff vond het best een opgave :rolleyes: Het is dat het voor een goed doel is maar leuk is anders!

Daantje, hihi dan moet je hem/ haar bemoedigend toespreken, hup benen wijd en vervolgens de komende 18 jaar bij elkaar houden O:) Volgende week is al best snel ;)

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat raar dat ze je dat dan niet even gezegt hebben! :(
    HOpelijk gaat dit wel goed!!
    :(

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Even ego hoor...

Wil ik net naar de kinderboerderij gaan met mn meisje met de auto...is die &*##^$#^$ auto weer kapot! :cry: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH...was ik maar rijk...zucht.

Sorry hoor...dat was even mn frustratie :cry:

17. MvN

MvN Niet meer actief

Pffff zoveel gelezen en nou alweer vergeten :oops:

Leonieee ik was weer op school :p en dan heb ik niet zoveel tijd :p Heb het nu aardig druk omdat ik na de zomervakantie gelijk zwangerschapsverlof heb.. heerlijk!! van Juli tot Februari vrij :D

Maar mijn baby hoor ik ook verschillend hoor terwijl mijn baarmoeder bijna 1 vinger BOVEN me navel zit :( maar pal onder me navel hoor ik em nooit.. meestal 3 vingers eronder of dan weer net boven het schaambot... Het is nogal bewegelijk!

Ik had die vraag ook aan de vk hier op de site gevraagd ivm dat mijn baarmoeder al zo hoog ligt. En daar kreeg ik volgend antwoord.

Omdat het hartje niet door het hele lichaampje zit, maar op een plek en als dat net op die plek is hoor je het daar. Dit kan per uur verschillen, ligt eraan hoe het kindje beweegt. En de baarmoeder is groter dan het kindje omdat er natuurlijk ook nog een hoop vruchtwater in zit.

Groetjes Brigitte

Mijn buik is best wel gegroeit!! De eerste foto is bij 8 weken! En de laatste is vandaag!

8 weken

16 weken

En nou ga ik even teruglezen waar ik vergeten ben op te reageren :oops:

18. MvN

MvN Niet meer actief

Dat is echt balen!! is het iets duurs om te repareren?

Ik heb kei geluk dat mijn vriend de administratie doet bij een toyota dealer en dat bij zijn auto de apk altijd gratis is en een grote beurt 25 euro. En de onderdelen tegen inkoopprijs.

19. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even kort meiden,

Ik ben morgen weer werken tot zondag. Heb tot nu toe maar 1 wijkgezin van het 5de! kindje. Ben er dus wat minder dan nu haha. Niet teveel kletsen he hihihi.

Roos: mooie buik hoor al, je ziet duidelijk verschil.

Odess: fijn dat je nu een andere nijn hebt meegekregen. Maar blijft natuurlijk ontzettend k*t dat je andere Nijn er niet meer is. Hopelijk blijven ze vriendjes.

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Leonie; Volgens mij duurt de 20 weken echo gemiddeld een half uurtje of iets langer? Fijn dat Maurice dan meteen de hele dag vrij is, shoppen is natuurlijk nooit verkeerd :D
    Haha leuk dat je nu denkt dat we een meisje krijgen, ik denk ook dat jullie een meisje krijgen :D.. ik maak het niet bekend omdat ik weet dat er mensen meelezen en we het geheim willen houden en anders binnen de kortste keren iedereen het weet .. Vertellen jullie het wel? 20 mei al theorieexamen, dat is zo!! Heb je al goed geleerd? Je haalt het vast meteen! Dat filmpje van jullie kat hahaaha echt geweldig! Wat kan die hoog springen zeg! Je ziet hem echt kijken ‘’ zou ik het halen of niet’’ haha
    Ja, ben blij dat mvm erop zit, want ik vond het erg tegenvallen, wat een gedoe zeg haha

@ shaula; ik duim voor je mee meid!! Hopelijk zit je volgend jaar mei in je nieuwe huisje! Balen dat nu je auto kapot is! Hopelijk valt het snel te maken

@ Odess; ja 2 mannetjes gaan echt moeilijk samen, dat is bijna altijd moord en doodslag helaas :( wel vervelend dat je binnenkort al het rammetje moet laten castreren, echt belachelijke prijzen vragen ze daar ooit voor.. wij moesten 2 jaar geleden daar 80 euro voor betalen :confused: wel fijn dat je bijna precies dezelfde nijn terug hebt maar *** dat die andere er niet meer is, terwijl pas je hamster is overleden :(

@ Roos; wauw wat is je buikje goed gegroeid zeg!! Echt leuk!

@ mamavanjordy; hopelijk valt het mee met je bekken als je morgen weer aan de slag gaat! gelukkig maar 3 daagjes en dan weer weekend en volgende week als het goed is donderdag ook vrij ivm hemelvaart?

@ mezelf; lekker net 2 broodjes haring gegeten hahaha, de verpleegkundige kan me wat ;) de visboer krijgt dagelijks zwangere vrouwen binnen en in bijna alle boeken staat ‘’ eet eens een vette haring, die zit boordevol omega 3 wat goed is voor de ontwikkeling vd hersenen’’ dat staat er ook niet voor niks neem ik aan..

Deel Deze Pagina