Hoi dames Hier alles goed bij de vk.. hartje gehoord.. bloeddruk was in orde en ben nu bijna 2 kg lichter dan vorige keer sorry dat ik verder niet reageer... druk met rondbellen enzo want schoonmoeder heeft gisteren herseninfarct gehad.. probeer in de week wel even bij te lezen...
Gewoon lekker eten daantje! Als het maar bij de visboer vandaan komt! Hmmm haring met uitjes Ojaaaah we hadden het laatst over dat door salmiaklollys je bloeddruk omhoog kan gaan.. nou ik eet er wel 10 per dag en me bloeddruk was gedaald
roos toch uitkijken sowieso met teveel snoepen en je bloeddruk is een moment opname elsken sterkte meid
Roos, ik weet niet wat het is. Maar ik word er een beetje moe van, die auto. Maar geld om echt een nieuw(er) model te kopen hebben we nu ook niet. En wat een mooie buik krijg je al zeg!! Wow! Elsken, sterkte met je schoonmoeder! Daantje, lekker he die haring? Het wordt inderdaad niet voor niets aangeraden hoor! geniet er lekker van Zo, net even 5 minuten onwijs gejankt, nu gaan we vol goede moed weer verder Ik ga zo maar aan het eten voor mn meisje beginnen
@ Elsken; jeetje zeg, heftig van je schoonmoeder! heel veel sterkte en beterschap! @ Shaula; ik herken het, dat je daar dan echt om kan huilen, ik huil ook om vanalles haha @ Roos; jaammm salmiaklolly's.. die ga ik ook maar eens inslaan.. heerlijk heb net ook een nieuwe buikfoto gemaakt; mijn buikje bij 16,0 weken
Zo, ook weer een boel bijgelezen en uiteraard al weer veel vergeten... @Elsken: sterkte met je schoonmoeder! @LadyX: dan heb je de kamer al met al nog best goedkoop inderdaad! Wij kunnen nu een kamertje via een collega krijgen voor 150 euro... En die is ook best mooi. Ik maak er wel wat moois van en dan kunnen we de overgebleven centen gebruiken voor de nieuwe auto... Dat kost ook verschrikkelijk veel! @rijlessen: wat belachelijk dat je altijd verkeerde dingen hebt geleerd. Mijn zwager(tje ) lest ook in Almelo en heeft ook pas een nieuwe instructeur gekregen en had ook veel verkeerd aangeleerd. Misschien dat het wel dezelfde was!! @Leonie: ik kan niet op je hyves kijken.... Heb je nu uitgenodigd! Ben toch erg nieuwsgierig!! hahaha @hartje horen: ik zit nu vaak net boven navel of er op, dus die van mij is een hoogzwemmer! Maar heel vaak zwemt ie ook gewoon weg, heeft dan geen zin om zich te laten horen...hahahaha @haring: weet iemand hoe het dan zit met haring in tomatensaus?? Mag dat nou juist wel of niet? @Daantje: mooie buik!!! Die heb ik nog lange na niet.... Ach ja, komt vast vanzelf wel!
@ Marije; haring in tomatensaus mag volgens mij niet, omdat die haring niet vers is en dus wel listeria kan bevatten zoals ik overal lees.. vind ik echt jammer want die at ik ook bakken thnkx voor de reacties op mijn buikje Nu lekker spagetti bolognaise eten.. jamm
Aaaah, echt??? Dat vind ik echt super jammer zeg! Ik heb expres nog een paar blikken gekocht vorige week.... Ik ga dat wel even nazoeken, misschien mag het stiekem toch!
Daan, mooie buik hoor Shaula, sjee wat irri van jullie auto. Kan me voorstellen dat dat echt k*t met peren is, zo'n ding moet het gewoon altijd doen! Elsken, sjee dat is niet niets, sterkte meid!!
Van Zwanger.nl: Ook zoute haring en haring uit blik kan wel gewoon gegeten worden. Zoute haring wordt kort bewaard waardoor bacteriën vrijwel geen kans krijgen zich te ontwikkelen. En vis uit blik of pot is verhit, iets wat bacteriën niet overleven. Jippie!!
@Elsken: jeetje wat heftig! Sterkte! In elk geval fijn dat alles goed was! @MamavanJordy: werk ze! @Shaula: balen die auto. Mijn mannetje werkt bij een autoimporteur dus onze auto wordt altijd wel goed (en goedkoop) onderhouden gelukkig! @Buikjes: wat een mooie buikjes allemaal. De mijne staat in mijn album (heb ook een collage gemaakt van buikjes tot nu toe, je ziet hem echt groeien ) De tijd gaat echt verschrikkelijk langzaam. Ik heb al veel huiswerk gemaakt, nog bijna 2 uur in bad gelegen en toen was het nog maar 4 uur... grrrrrrrrr... ben blij als manlief zo thuis is, dan heb ik wat afleiding.
Ahhhh, keeeee! Ja dat kan best mooi zijn! Ik heb die kleur wel vaker gezien als bijvoorbeeld 1 wand in een kamer....