Mooie buik slop!! Ladyx: Ik heb eerst zomervakantie tot september en dan begint mijn zwangerschapsverlof pas. En aangezien mijn klas tot 1 februari op vakantie is vond mijn decaan het beter dat ik dan ook pas 1 februari terug kwam onder de voorwaarden dat ik thuis al voorruit werk zodat ik het volgend jaar minder druk krijg op school zodat ik meer tijd voor me kind heb En ik behoud gewoon mijn studiefinanciering doordat de school niet gaat melden aan de ibg dat ik er niet ben geweest Want normaal gesproken is de school verplicht te melden aan het ibg als een leerling 8 weken aaneengesloten er niet is geweest. En mijn school doet gewoon alsof ik er ben haha! Zal een foto voor ze ophangen
@Roos dat heb je mooi geregeld zeg!Super!! @buiken; wat een mooie buikfoto's zie ik voorbij komen!Echt allemaal van die lieve bolletjes!Ik heb echt het gevoel dat ie bij bij overal zit hahaha! Word de hele tijd al gebeld door familie en vrienden, iedereen is zich suf aan het shoppen voor ons kleine meisje!Zo lief en zo leuk dat iedereen zo enthousiast is! Nog even snel eten en dan nog even snel naar de Appie, boodschappies doen..
Heeel veel succes maia! En je man moet niet zeuren, die heeft makkelijk praten hahah! Vrouwen zijn over het algemeen toch bezorgder
Hallo allemaal! Ben er een paar dagen niet geweest dus moest veel bijlezen! @elsken: Heel veel sterkte met je schoonmoeder! @danjo en babydream en nog iemand: gefelicteerd met jullie meiden en jongen! @shaula: vervelend zeg dat de auto kapot is...heel irritant, kan me voorstellen dat je ff een potje gaat janken! @MvM: vandaag ook de flessen opgehaald!! Jeeee kan weer gewoon op de wc plassen ipv in een maatbeker hahahaha. Ik heb ook een fotolijstje gehad, mar die had ik in t begin ook al gehad, dus heb er nu 2 haha. @Maia succes dalijk (over half uurtje) Ik heb giste rin bed een blubje gevoeld. Geen idee of dat de beeb was...kan ook mijn darmen geweest zijn (had ook honger) Geen idee, ik merk t vanzelf wel hehe. Ik vreet echt veel de laatste week. Ik heb savonds rond 10 uur opeeens zo'n honger. Ik wordt er helemaal misselijk van. Dus dan eet ik meestal 2 boterhammen. Ik baal er wel van want ik ben al 10 kilo aangekomen Weet niet wat ik nog meer wilde zeggen en tegen wie. doeidoei
hmmz, ik kwam even kijken om te zien of Maia al iets van zich heeft laten horen... Ik lees nu wel dat ze best zenuwachtig was, maar hoe het nou echt was... Verder veel mooie buikfoto's, ziet er goed uit meiden! Liefs Sjimf
ja daar ben ik weer En alles was goed! Eerst gewoon een mooie echo gemaakt met mooie foto's, daarna ging ze meten. Gemiddeld zit ik nog steeds op 19 + 1 alleen ons kindje heeft lange benen en een wat kleinere buik dan de termijn maar dat is verder geen probleem en het groeit gemiddeld dus prima Ben helemaal verliefd op de foto's! Ik zal ze morgen wel even scannen en online zetten
Maia, fijn dat alles goed was!! Sannie, ik herken je vreetbuien wel hoor...alleen zijn het bij mij niet altijd netjes boterhammen De auto wordt morgen gerepareerd en kost ongeveer 40 euro. Dus valt gelukkig nog mee!!!
Maia: fijn dat alles goed is joh. Ik moet morgen voor de 20 weken echo zou je even willen vertellen hoelang het ong duurt en waar ze allemaal naar kijken?????? ben ook echt benieuwd en dan weet ik een beetje hoe het gaat?????? veel liefs jaja