Shaula, dat is geen geld voor een auto Fijn hoor, ik wacht nog op een rekening en ben er een beetje bang voor Lady, week + dag, ik ben nu 19 + 3 We zijn niet zo heel ingewikkeld hier hoor Succes bij de VK! Sloppy, lees in een ander topic dat het ronde 104 voor jullie was, sjee... Ik wist dat het lang had geduurd maar als je die cijfers dan zo ziet Jullie beeb hoeft zich nooit af te vragen of hij wel gewenst was! Maia, super fijn dat het allemaal goed leek! Ben benieuwd naar de foto's!
Shaula, dat is geen geld voor een auto fixen Fijn hoor, ik wacht nog op een rekening en ben er een beetje bang voor Lady, week + dag, ik ben nu 18 + 3 We zijn niet zo heel ingewikkeld hier hoor Succes bij de VK! Sloppy, lees in een ander topic dat het ronde 104 voor jullie was, sjee... Ik wist dat het lang had geduurd maar als je die cijfers dan zo ziet Jullie beeb hoeft zich nooit af te vragen of hij wel gewenst was! Maia, super fijn dat het allemaal goed leek! Ben benieuwd naar de foto's!
@Maia: Gelukkig dat alles goed was! @LadyX: 19+1 is 19wkn en 1dag, jij bent 16wkn2dgn en dat is dan 16+2 Veel plezier bij de VK! @Jaja: veel plezier vandaag! Ik hoop dat ze mooie plaatjes kunnen maken van je beepje @Vreetbuien: heel af en toe maar dat is dan meer omdat ik nog steeds geen eetlust heb... Opzich ook heel vervelend hoor want ik eet echt omdat het moet en niet omdat ik het zo lekker vind... Ik heb dit al sinds het begin, ik ben nooit echt misselijk geweest maar ikheb heel veel last van maagzuur en daardoor heb ik ook gewoon geen zin in eten. Ik ben wel 4kilo aangekomen dus ik eet gelukkig wel voldoende.
@Odess: ik heb het eigenlijk ook nooit echt geteld maar ik schrok ook wel een beetje van het aantal pogingen...maar goed het is nu gelukt en het is meer dan welkom!
goedemorgen! Ik(wij) zijn nog steeds helemaal gelukkig en verliefd! Foto's van de echo staan in mijn album
Mooie foto's Maia!! Ik lees net dat het forum nog een keer gaat verhuizen! Als ik het goed begrijp word het nu wel echt beter!
maia mooi fotos meid maar wat is dat uitstulpsel op foto 3 hihihihihihi. wel fijn dat alles goed was meid. sloppy ik las het een tijd geleden , maar wanneer gaat het nu gebeuren? Shaula fijn dat het zo goedkoop kan scheelt alweer voor echos kunnen diegene die mn hyves heeft kijken op mn hyves
Er staat deze maand (mei) en we worden geadviseerd om een back-up van je album en onderschrift te maken.
morning meiden! Nieuwsflash, vanaaf gaan we beebje kijken! Bij het echobureau hier om de hoek! Zo onwijs leuk, ik kijk er helemaal naar uit!! Maia, fijn dat alles goed was.
goedemorgen meiden, wat een mooie buiken zeg. Ik moet ook nodig een foto maken. @Maia, super dat alles goed is! @LadyX, Succes bij de VK. jammer dat je alleen moet, moest ik vorige week ook. Mannen hebben er toch niet veel aan. @mezelf, ben nog steeds vrij. Ga me maar nuttig in huis maken. Ik heb wel maandag een gesprek voor een opdracht!
Alles was goed bij de vk! Mijn bloeddruk was licht gedaald, geloof ik. Het hartje was mooi regelmatig met 150 slagen per minuut! Fijn hoor! Helaas moet ik nu weer 4 weken wachten tot de echo Wat duurt dat toch lang he!
wachten duurt altijd lang meid zelf ik die heeeel veeeel echos heb gehad vind het wachten lang duren maar is het eenmaal zover denk ik ach het valt ook wel mee. gelukkig kan ik soms ff met de angelsound luisteren
Lady fijn dat alles goed was Maia, er zitten foto's bij die ik niet snap Wat is dat zwarte op de foto, een gevuld maagje ofzo? Wel gaaf om te zien
Maia: gave foto's zeg. Wilden jullie nu het geslacht weten? Odess: hoe is het met je nieuwe nijn? Lady: fijn dat alles goed was. Hier gewerkt en ik moet zeggen dat ik nu niet veel last heb gehad van mijn bekken. Gaat goed dus. Heerlijk. Moest vanmiddag eigenlijk nog terug (heb wijkgezinnetje) maar op order van de vk zijn de uren terug gebracht omdat het zo goed ging haha. Dus onverwacht vrij nu. Morgen weer wel een ander gezinnetje bij. Ik heb het gevoel dat ik onze beeb nu regelmatiger voel bewegen. Vooral s'avonds. Het is nog wel heel zachtjes, maar zeker nu om de dag dat ik iets voel, terwijl er eerst wat langer tussen zat.