Maia gaaf @ nijn, ze doen het super samen en zijn volgens mij helemaal happy met de extra ruimte die ze hebben gekregen (ren) Leuk om te zien dat ze elkaar lief vinden!
Lekker dat je vrij hebt En helemaal leuk dat je je beeb wat meer voelt nu! Ik klaagde van de week ook al en nu heb ik hem gisteren en heel veel gevoeld en vandaag alweer
ja leuk he @MamavanJordy: nee, helaas blijft het een verrassing voor ons. Al kan ik daar ook wel prima mee leven. Manlief wil het absoluut niet weten en ik heb een te grote mond dus dat ga ik hem maar niet aandoen om het wel te weten dan. Geniet van je vrije dag! Fijn dat je je baby wat meer voelt bewegen. @Odess: fijn dat de nijnen het goed doen samen. @voelen: ik voel hem/haar nu ook steeds meer. Heerlijk vind ik dat.
Maia wat een mooie foto's echt!! en gelukkig is alles goed!! niet geheel onbelangrijk!! Danjo: Jou fotos heb ik gister gezien kei mooi!! echt veel foto's Moor veel plezier straks!! Ik heb zaterdag mijn pretecho! Word er goed zenuwachtig van!! Dan weet ik of mijn gevoel gelijk heeft
hallOoo! Ík kan niet zoveel reageren want ik heb om half 2 rijles en ik moet me gauw nog ff omkleden enz. maar iig: ROos en daantje, mooie buikfoto's! En roos, jeetje mina! Wat een baby pens!! En dan zeg je dat vorige week tegen mij!! haha! die van jou mag er ook zijn hoor! Maia: Fijn dat alles goed is!! Ooeh wat spannend dat jullie het geslacht niet weten! En wat een mooie foto's zeg! Ben je zeker super trots op! geniet ervan!! Lady: mooi dat alles goed was!! En wachten duurd voor mij ook lang! Maar zoals Danjo ook al zegt, als het een maal zo ver is denk je: jeeeee waar is de tijd?! Morgen over twee weken hebben wij de 20 weken echoo.. t schiet wel op, maar t gaat natuurlijk nooit snel genoeg! Marije: waar lest jou zwagertje dan? Ik bij Teunissen! ( sorry voor de reclame. ) ROos: zaterdag weet je het!! iK DENK dat jullie een jongetje krijgen!! Odess: Bedankt voor je berichtje! Dat had je hier ook wel mogen plaatsen hoor! haha , ik dacht dat ik het wel is gezegt had!! Maar zijn er echt meiden van 19 die er voor gaan? NOuja, op die forum zag ik een meisje van 19 die in ronde 24 zwanger was geraakt, dus dan ben je ook al wel even bezig.. Maar nee het was niet geplant! Maar vanaf moment 1 dat ik het dacht, was het net alsof we het er om hadden gedaan. We wouden het graag, en testen was zoo spannend.. en toen hoorde ik ineens van een vriendin van mij dat er 2 anderen uit de klas zwanger waren.. Ik was gewoon jaloers!! ( ik kon toen nog niet testen ) Maar wij krijgen ook eenkleine, en we zijn er ziels gelukkig mee! Daar gaat het ook om! iK vind het wel jammer dat ik veel lastige vragen en afkeurende blikken krijg. Zelfs van mn moeder, maar zij is ook op haar 19e zwanger geraakt. van een verkeerde man . En daarom zegt ze dat zehet een beetje eng vind. maargoed.. Het zit helemaal goed, iedereen is ook blij met maurice, dus dat scheeld ook al weer!! Het is even wennen dat ik straks mama ben, maar ik wou altijd al jong moeder worden! het liefst zo jong mogelijk ( nee dan bedoel ik niet 16 ofzo!! ).. En dat is gelukt! Haha!.. NOu,.. wat wil je nog meer weten haha.. HOe gaat het met je nieuwe nijn?? Ik heb gisteren mijn eerste oriflame les gehad en ik ben echt SUPER enthousiast!! Lijkt me echt zooo leuk!Vanavond een bijeenkomst, dus ik ben erg benieuwd!! NOu, ik ga nu almelo en omstreken weer onveilig maken.. ik reageer vanmiddag weer wat meer!! ik wou ook nog wat zeggen dus daar kan ik nog ff over nadenken dan! Liefsss
maia: mooie fotos hoor echt leuk. voelen: ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik voel em zo duidelijk dat ik soms wel eens denk zo nu kan het wel weer he. ik voel em vooral overdag en eigenlijk de heledag door als ik ga zitten voel ik em altijd. Soms kikt ie zo hard dat ik gewoon omhoog schiet het is echt een bezig bijtje haha. mammavanjordy: mmhhh heerlijk zo onverwacht vrij en dan nog super mooi weer hebben ook. morgen 20 weken-echo spannend alleen hebben we savonds om 19.00 pas een afspraak dus de heledag wachten bbbllllhhhh veel liefs jaja
dat was gewoon het eerste wat me opviel hahaha Maar goed neem aan dat als jullie het niet willen weten dat het niet zo op de foto word genomen
jaja ik heb precies hetzelfde hoor beeb ligt soms zo dat mn blaas aan gort word getrapt Maar wel een heerlijk gevoel haha Nog even meid spannend
Hihi Leo, miss heb je het wel gezegd hoor maar heb ik dat gewoon niet opgeslagen. Vond je al wel wat jong maar ja, weet ik veel! Er zijn vast mensen die er dan ook gewoon bewust voor kiezen Jullie beeb wilde gewoon graag bij jullie wonen! Ik was trouwens altijd als de dood voor dat scenario, door de pil heen (naja een halve week vergeten is wel heel lang O) zwanger worden! Mn ouders hadden me echt iets aangedaan denk ik Ik zag het natte kruizentopic ergens staan maar ow help, ik heb nooit afscheiding gehad en nu ineens wel. Vind het eigenlijk best wel vies Heel charmant ik weet het Danjo, soms he als je blaas heel vol is dan voel je die kleine er ook nog op trappen Dat is een rotgevoel zeg, maar moet er toch om lachen Laatst zat ik in elkaar en had ik last van mn maag, trapte die daar tegen aan, pfff lekker hoor
Leonie leuk he oriflame heb toevallig gisteren een luchtje besteld errug lekker haha. Odess mn blaas ligt heel dicht bij de baby dus als ze er met de voetjes heen ligt is het niet leuk dat geeft me steeds een drang om te plassen
Afscheiding heb ik heel vaak en veel Ik doe gewoon wat vaker schoon ondergoed aan en gebruik zwitsal doekjes
Hahaha leonie! Maar van me eigen valt et niet zo op vind ik? En dan denk ik waar blijft die buik nouuuuuuuuuuu... En ik denk een meisje!! Ik was ook 19 toen ik zwanger raakte... Wel door de pil heen maar ook vanaf het moment dat ik het dacht was ik wel helemaal happy en bang om te teste!
Roos: ze zullen dan komen bespreken wat kraamzorg precies inhoud, of je mantelzorg hebt, kijken of je bepaalde dingen om mee te werken in huis hebt, kijken op hoeveel uren je recht hebt, of je borstvoeding of flesvoeding gaat geven, volgens mij vragen ze ook waar je wilt bevallen maar dat weet ik niet zeker, of je huisdieren hebt, of je een voorkeur voor een kraamverzorgende hebt (bijv. een kennis die je kent of iemand die niet rookt). Soms willen ze de babykamer nog zien. Stelt niet zoveel voor hoor. Je kan ook aangeven of je bepaalde dingen juist wel of niet wilt. Dan noteren ze dat. Wat heb je trouwens al vroeg bericht.
Ohhh dat scheeld! Ik vind alles goed behalve als ze me schoonzusje sturen! ik denk dat dat grote ruzie word. Ze is heel lief enz maar verschrikkelijk bazig en ben bang dat ik dan onderhand me eigen kind niet meer vast mag houden. En de kinderkamer tjahhh een dag later komen de meubels pas hahaha maar ik heb er een foto van O Zoooo de Shit hee, Luister ik net ff na me baby.. Nou die is weer goed bezig.. Bij me navel was die vandaag weer eens niet te vinden en lag zo rond me schaambot. Weet niet wat ie deed maar ik kreeg me in ene keer een geluid uit die angelsound schrok me rot een paar kere zelfs! Normaal als die trapt dan hoor je dat zachtjes..
Roos: jeetje dan doen ze bij jouw kraambureau (welke heb je gekozen als ik vragen mag) echt al vroeg de intake. Hier doen ze dat volgens mij als ik goed heb rond de 7 a 8 maanden. Dan zou ik idd aangeven dat je je schoonzusje niet wil. Een familielid van mij wilde mij ook niet als kraamverzorgende omdat ik te dichtbij stond. Prima hoor, even goede vrienden. En schroom niet om tijdens je kraamweek ook aan te geven als het niet klikt. Het is de bedoeling dat jij, je man en kindje een kraamtijd krijgen om nooit te vergeten. Zozo wat een kickbokser is die van jou zeg haha.
Natus Kraamzorg die werd mij aangewezen door mijn verzekering.. Die doen in de 4e en 5e maand intake. En ik krijg em dus als ik 20 weken ben. Mijn baarmoeder zit ook al tot mijn navel, maar ik voel me kleine nogsteeds niet Althans zou best kunnen dat ik em voel maar weet niet hoe het zou moeten voelen hahah