Moor, zo dat zien ze vroeg Gefeliciteerd!! Sloppy, ja dat is heel moeilijk, ik moest het op mn werk vertellen terwijl 1 leidinggevende erbij zat die zwanger is van een tweeling waarvan 1 niet goed is. Het enige wat je kan doen is zeggen dat je het echt heel naar voor ze vind, het is zo'n groot verdriet, dat kan je niet wegnemen... Leo, haha ja hoor ben er goed uitgekomen Ben van de zomer alweer 7 jaar samen met mn vent en we vinden elkaar nog steeds lief, haha Sannie, vervelend dat je niet lekker kan samenwerken. Is het voor jou extra zwaar en klagen mag hier he Ik ga aan het werk, een fijne dag vandaag!!
jeetje moor, dat ze dat al kunnen zien, leuk hoor! en nu lekker shoppen, ben ook bijna in staat om eerder een afspraak te maken
Moor: gefeliciteerd! hadden jullie zelf al een gevoel? maia: mooie foto`s! Danjo: ook mooie foto's! verder ben ik t al weer zo`n beetje vergeten... sorry! gister tijdens een vergadering hadden we afgesproken dat ik een mail zou versturen naar een leverancier en een half uur later wist ik al niet meer wie ik ook alweer moest mailen en waarom! iedereen lag in een deuk! ik ga zo alle tassen met aankopen uitzoeken en de spullen bij elkaar in dozen pakken en naar zolder brengen. we gaan dit weekend het behang eraf halen in de babykamer, en nu ligt er een rotzooi aan tassen en alles ligt door elkaar. ik weet al zowat niet meer wat ik allemaal al gekocht heb! alles maar es op een lijstje zetten ofzo. hebben jullie ook een uitzetlijst om te controleren wat je allemaal moet hebben?
Dames, liever geen negatieve verhalen hier... Ik snap het wel als het zelf niet helemaal lekker gaat, want dit hier is ook om je ei kwijt te kunnen... Maar verhalen over andermans miskramen en ongelukkige kindjes graag ergens anders.... Ben ik de enige die het vervelend vind het te lezen?
Goedemorgen Ellen ja en ik streep en schrijf ook alles op wat ik heb gezien alles nu nog na het zolder gaat anders weet ik straks niet meer wat ik heb haha. Ik heb gisteren 2 rose pakjes gehaald 56 en 62 zo lief haha. Ik hoef alleen nog maar wat kleine dingen en wat aankleding voor de kamer dus ben er gelukkig al bijna. Kleren haal ik niet mega veel als ik te kort kom stuur ik man lief wel na de stad hihi op het lijsje staat ook maar 2 pakjes 56 en 2 pakjes 62 das toch wel erg weinig wat jullie.
Ja zoiets. Ik heb er een in Excel gemaakt, maar ik heb hem niet helemaal overgenomen van andere lijstjes, want sommige dingen heb ik echt zoiets van: Heb ik dat nou wel nodig? Mijn moeder is naar Turkije op vakantie geweest en ze kwam terug met tassen vol kleertjes! Allemaal van tantes gehad! Ik moet verder nog wel heel veel hebben hoor. Wacht, ik pak de lijst er even bij...
Ik heb het geluk dat ik kruiken,badje,dekens etc etc gekregen heb dat scheelde al weer heel veel in mn portomonee
Goed, dingen die we nog moeten hebben: - Matrasje - Dekentje of slaapzak - Bedlinnen - Kruikje en kruikzakken - Allerlei verzorgingsproducten - nagelsetje - haarsetje - hydrofiele luiers - wegwerpluiers - spuugdoekjes - Boxkleed - Babyfoon - Flessen - Flessenwarmer en borstel - wipstoeltje? - borstkolf - waskussen - verzorgingstas - jasje - draagzak - campingbedje
lx: ik vind t ook vervelend om te lezen hoor! ik begrijp dat mensen hun ei kwijt moeten, maar van mij hoeft dat ook niet hier. ik heb er bewust niet op gereageerd, ook al is dat misschien lullig, want t zal vast moeilijk zijn om hiermee om te gaan als t in je directe omgeving gebeurt. danjo: ik heb ook al meer kleertjes dan op de lijst staat. ook maatje 50. dit omdat als je n klein kindje krijgt, maar 50 best handig kan zijn lijkt me. verlof: ik neem 6 voor, 10 na de bevalling. mijn werk (kdv) is fysiek best zwaar en t lijkt me heerijk om nog even een paar weken aan te rommelen in en om het huis. zwangere collega`s van me konden de laatste weken de hele dagen niet eens meer volhouden, ze gingen allemaal al wat eerder halve dagen werken. ik neem nog wel vakantie op na de tijd, hopelijk lukt het om pas 1 februari weer te beginnen. (ik zou meteen na de kerstvakantie weer mijn 1e werkdag hebben, 4 januari) lx: een wipstoeltje is wel heel handig hoor! ze zeggen dat t niet goed is voor de rug van een babay om er meteen ingelegd te worden, maar je kunt ze zo instellen dat een baby bijna plat ligt. als ze dan na de voeding vrij veel spugen, kunnen ze heel goed 'uitbuiken' in een wipstoel. beter zo dan plat op de rug in de box bijvoorbeeld.
50 haal ik niet , dat zou ik pas doen als ze vermoeden als je een klein kind krijgt zonde als je het nooit aantrekt Wipstoel wij hebben een electrische ideaal Lx je hebt 2 kruikjes nodig Borstkolf zou ik pas halen als je weet dat je borstvoeding goed op gang is
Gisteren hebben we baby fotos van mijn en mannetje gekeken zo lief haha Ik was heel donker en had me een bos met haar niet normaal hihi en mannetje ook donker maar niet zoveel haar. Ik ben benieuwd strakkies
Oh ja en er staan slaapzakken op het lijsje ik heb ze wel maar wat ik begreep mogen ze er helemaal niet in in het begin. en sommige dingen zijn lastig ivm nu met de zomer collectie