Aah,.. Wat lief.. Ik krijg er tranen van in mn ogen! Dankjewel!! & ik vind dat helemaal niet raar om te horenn dat je het vroeg vind.. ik snap het heel goed. Ik vind het alleen wel jammer van sommige mensen die er negatief over doen, maarja iedereen zijn eigen mening toch!! Jeetje, en als je achteraf hoord dat je ex 2 kindereen heeft is dat idd ff schrikken .. heftig hoor!! Wat kan je in je leven toch verkeerde mensen tegenkomen he! Danjo: JEE Wat een mooie buik!! Gaaf man! ZOver ben ik nog niet!!
had ie mn preek toch nodig hihihi mannen kunnen zo vreselijk ziek zijn ................als ik ziek ben gaan de normale dingen wel door
haha leonie moet echt altijd lachen om jou verhalen haha. ja mannen he als ze ziek zijn doen ze net of de hele wereld vergaat dan zijn ze zooooo zielig.
Sloppy: Gewoon lekker doorlullen hoor!! Als ik iets moeilijk vind om te lezen gaat er bij mij een knop om, ik ben jong en zoveel kan er nu niet meer fout gaan en vind ik het alleen rot voor die mensen zelf! En jaa klopt ik ben jong maar we staan wel 100% achter onze keuze en zullen er alles aan doen om het kind een betere jeugd te geven als dat we beiden hebben gehad! Mijn vriend is 24, heeft netjes een fulltime baan en is echt de rust zelve ( heel vervelend dan ben ik boos en dan gaat ie er niet tegen in ofzo bah ), Ik zit dan wel op school en die maak ik ook af zodat ik me kind een goeie toekomst kan geven! En ook ik vind het ziek als je 17 bent, thuis woont dan al serieus voor kinderen gaat? Wat doe je je eigen kind en je ouders aan? @ Zieke mannen: "Ohhhh ik ben zo ziek, schatje geef me even mijn drinken aan, ohhhh ik kan niks meer heb zo'n hoofdpijn" Grrrr en als ik dan ziek ben " Stel je niet zo aan!" GRR Danjo: Mooie buik joh!! @ mezelf! Wat een scheitdag! van 9 tot 4 examens gehad ( die doe ik allemaal vervroegd zodat ik volgend jaar meer tijd heb voor de baby ) en kan nu geen pen meer in de hand houden poeh poeh.. Vanochtend met de angelsound geluisterd hoorde de baby beetje rechts onder me navel... Die was weer druk aan het bewegen en opeens voelde ik een heus schopje linksonder mijn navel! Het kan niet anders geweest zijn! Ohjaaa Leonie!! Ik heb liever niet meer dat jij over Rijlessen en katten en oriflame praat ok?! GRRRRRRRRRR Geintje
Helemaal mee eens! Ik word er ook helemaal moe van als ik weer een berichtje van leoniiee moet lezen!! =; ik heb nu zo'n plesier in mn eentje!!
Hahahaaa ! Dat is dan even heeel erg jammer voor jullie!! Want de komende maanden zitten jullie lekker nog met me opgescheept!! Maar inderdaad!! Jullie natte kruizen verhalen zijn VÉÉL interessanter dan mijn katten verhalen! Jaja: OOoh erg is dat he! haha.. Zo dramatisch die kerels!!! Maarrrrrrrrrrrrrr.. ik zit die van mij nu al te smeken om me is ten huwelijk te vragen want we wouden in juni trouwen.. hahah! #-o En als ik dan naar dat filmpje kijk van jou vriend met zijn huwelijks aanzoek.. dan word ik zoo jaloers .. Ik heb die van mij dat filmpje al een keer voor de neus gedrukt.. KIJKEN !!! Maar nee hoor.. Ik wacht nog wel ff ! Danjo: wat denk je? Gaat carly nog normaal doen en komt ze nog wel bij jack??
Och och ochh!! Hahah! Oald wief!! dat komt omdat je nu een keer wat gedaan hebt.. Maar ik ben trots op je hoor.. =D> Heeft u er een goed gevoel over mevrouw ?
Hahah! inderdaad.. Lekker ff de bitch uithangen!! StrAks zijn we allemaal mama's en dan moeten we ons correct gedragen en een voorbeeld zijn. Nu kan het nog !!! Come on!! \/ =;
Nou dat word maanden scrollen dat katten,rijles en oriflame gezeik. Carly wat een vreselijk loeder is dat he bah kan dr wel bij dr nekkie pakken blegh Maar ze komen wel weer samen ( je kent het toch straks hoort jack het is ie boos paar weken laten hupsen ze weer in het bed)
leonie:jaaa lief is mijn man he. hij was alleen toen extreem lief hoor toen hij mij ten huwelijk vroeg....... en dat gaat allemaal over ik heb net eten gekookt gestofzuigt en toen weer alles opgeruimd en schoongemaakt van het eten toen ook nog even de tuin aangeveegd want hij hat er een zooitje van gemaakt........ en wat denk je wat hij aan het doen is HIJ LIGT TE SLAPEN op de bank gggrrrr ik erger me eigen nu efe laat je zwangere vrouw maar alles doen ggrrrr nog 45 minuten en we hebben de 20 weken echo ( als hij dan nog slaapt ga ik gewoon weg zonder hem het zal hem leren) nee grapje kan ik niet maken he. veel liefs jaja
Hoi! Ik heb een beetje bijgelezen. Voor ons was het zeker ff omschakelen maar dat neemt niet weg dat ik super blij ben met een meid! We hadden tegen de gyn gezegd dat we het geslacht al wisten dus hij zei: o dan gaan we even kijken, maar hij zei gwlijk ik zie niks uitsteken hoor, mn vriend ja maar ik heb nog geen 3 streepjes gezien dus die gyn zegt ik wel en liet hwt gelijk zien. Overduidelijk een meid, ik herkende het ook van mn vorige meiden. We hadden gelukkig nog niet geshopt! Over jong moeder worden: ik ben ook jong moeder geworden op mn 21ste de eerste en ik ben straks 24 en heb 3 kindjes! Ik wist wel dat ik jong moeder wou worden als dat zou lukken dan en mn vriend ook maar 3 op onze 24ste dat hadden we nooit gedacht. Maarja zo zie je maar hoe het kan lopen Danjo wat een buik al zeg! En dat voor je eerste! Ik heb ook al zo'n buik maar t is niet mijn eerste!zeggen ze niks bij de vk of gyn? Over de grote? Hihi wel leuk! Hebben jullie ook een schoonmaak tik? Ik de hele dag door! Gister nog ff begin van de avond mn ramen staan zemen en stofzuigen doe ik 2 x per dag en zo ga ik met alles door! Ik ga nog ff terug lezen wanr ben de rest vergeten..
Een naar verhaaltje Mn vk zegt dat het er zeker mee te maken heeft dat het niet mn eerste zwangerschap is maar mn 4e en mn eerste zwangerschap is de vrucht pas met 16 weken weggehaald. Mn baarmoeder is ook groter dan gemiddeld maar verder geen probleem alleen de opmerkingen waren vaak wat minder maar als ze nu nog wat zeggen zeg ik gewoon ja met een 3ling groei je iets harder he