leonie haha wat een excuus zeg hahaha. Ik kijk natuurlijk tussen neus en lippen derek ( mijn fan he) Songfestival kijk ik niet naar sommige nummers slaan nergens op kan ik beter haha
Niet echt een optie ze hebben mar een zoon We hebben al tot voorkort zo min mogelijk contact met ze gehad maar nu we zwanger zijn beld ze bijna elke dag! En mijn schoonvader, echt een schat, heeft twee jaar terug een hele zware hartoperatie gehad en hierdoor wil sloppyman heel graag meer contact houden en dat begrijp ik wel! Dus door bijten dan maar!
Blij ei, tis net alsof je dit allemaal al is eerder heb geezegt! Oooh hahah! zijn mijn rijles verhalen zooo saai?! Nee SlOppy.. ik moest er even om lachen omdat het in 1 keer een hit was om te zeggen: moet ik nu weg ?? im sorrryyyyyyy.. (A)
haha geweldig Nou meiden ik ga jullie verlaten ik klets teveel hier en thuis ook volgens mannetje. Die is van narigheid gaan lopen met Danjo hihihi. Dus we duiken zo maar weer het bedje in. Trusten allemaal
Mijn mannetje heeft Nacht dienst, maar ik ga ook maar ff lekker in mn mandje liggen misschien nog een stukje in mn boek lezen..
Helloooooo, Niemand die homos aant kijke op ned 1 ? Shineeeee Shineeee Shineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sloppie: Ik had denk ik net zoals je man gereageert en niks meer willen hebben. Maarja kan niet in jullie financien kijken. Ik heb ook een hekel aan atwt en batb. Geef mij maar gtst
@blijEi: Yep je bent in het ootje genomen @Roos: we zijn er nog niet uit maar elk geld is nu mooi meegenomen dus we moeten het op "haar" marnier doen..........het geld gaat ze wel overmaken maar ik weet niet of het er is voor het kamertje komt. @homos op ned1: Nee ik vind het een vrezelijk nummer en die gasten kunnen niet eens zingen dus weer een fiasco!
Ja maar het is natuurlijk wel belangrijk dat het geld er dan is!! Desnoods geeft ze het cash dat je aan de chauffeur betaald! Wat kunnen mensen moeilijk doen joh Dan ben ik blij dat ik helemaal niks krijg van me schoonloeder, heb zelfs nog geen rompertje gekregen... ze heeft het zogenaamd krap Ze woont alleen nog met 1 zoon in huis en kon wel in ene keer het hele huis verven en een neiuw televisiemeubel kopen voor 400 euro Dan heb je het niet erg krap in mijn ogen. Blij ei: Bold and the beautiful
Oja natuurlijk.... ...had ik best kunnen weten Ah zo komen onze (nep)homo's...vind er ook niets aan maar toch kijken.
Mn schoenloeder gaat eerst op vakantie, kan een gouden ring laten maken, de auto laten spuiten, een nieuw gasfornhuis kopen en toe behoren en nog een heleboel andere onbenullig heden..........en dan zeggen dat het leven heel duur is en moeilijk moeilijk moeilijk. Ik had liever niks gekregen! Het enige wat ik gekregen heb is een zak met hangertjes van de C&A die ze gratis gekregen heeft en een jongens pyjama omdat ze ervan overtuigd is dat het een jongen word! Als ik daar aan denk wil ik een meid krijgen om haar maar niet het geluk te gunnen dat ze gelijk heeft........hihi wie is nu het loeder
Whahahahaha who's the bitch hahahah Ik hoop nu ook voor je dat het een meisje word whoehahah Over een half uurtje de puntentelling van die mafkezen... Stiekem denk ik dat ze wel door zijn!
Sloppy ik snap HEEL goed wat je bedoelt.....ik heb nu gelukkig lieve schoonouders maar wat had/heb ik een trauma's van mn vorige. Nou de shiners zijn net geweest, ben benieuwd of 'we' nog verder mogen. Dacht net trouwens dat ik misschien onze mini voelde....hoop het zoooooo