I'm the Bitch!! yeh! Ik hoop voor Nederland dat de toppers het wel redden hoor maar ik vond het niks...
Damn, volgens mij zijn die presentatoren van het eurovisiesongfestival een stelletje... Die kerel zat net aan haar reet hahaa en ze staan telkens gearmd.
Sloppy dan nu echt slaap lekker... Aha roos, dan snap ik het weer, en het is wel een raar stel, hij heeft volgens mij een pruik op.
Ik ga ook naar bed, morgen gaat mn vriendje 4 dagen naar de Eifel op de motor. Ik zou ook meegaan maar heb besloten om niet meer te motorrijden... Dus 4 dagen only-the-lonely....maar vermaak me wel. Naar mn vriendinnetjes en mama in Amsterdam Slaap lekker iedereen, was weer heel gezellig
@shiners hahah nou ze zijn er dus uit zoals jullie allemaal ongetwijfeld wel weten... @mezelf ; vandaag nog even werken en dan weer lekker vrij!grrr even over katten; mijn katertje hier vind zichzelf zielig is de hele ochtend al keihard aan het mauwen en klagen en zeuren....pffff dramaqueen!hahaha
Hi Ladies, Ik wilde jullie nog even laten weten dat de echo van gister helemaal goed was! Ik vond het heel spannend, maar ons Plusje lijkt op de echo hartstikke gezond, met een goed werkend hartje, maagje en niertjes. Zonder hazenlip en zonder open ruggetje, dus ik ben overgelukkig!!!! Liefs Sjimf
Shiners: nOu ik vond dat ze het heel goed deden, het publiek ging er ook helemaal op los. Maar ik snap niet dat ze ieder jaar nog weer mee doen (nederland), want het is 1 zootje corrupte bende daar.. Ze stemmen altijd toch op dezelfde landen. Dom iets. DOen ze dit in NL waren er heeeele andere stemmen gevallen. Sjimf: helemaal super meid! Geniet ervan! Op zulk mooi nieuws hopen we natuurlijk allemaal!! Babydream: Hahah die van jou ook al ? Ik heb hier 2 drama queens, je hoeft maar naar de wc te lopen of ze staan alweer te krijssen. Ik word daar zoooooooo chaggerijnig van!! En blij ei: En en en.. nog een keer je kleine gevoelt?? Ik wacht nog steeds, zo af en toe voel ik wat.. maar het zet niet echt door ofzo. het enige wat nu borrelt zijn mn darmen! NOu ik ga weer aan het werk bij mn favo client :S verschrikkelijk!!! Gelukkig is dit de laatste keer , heb dr afgezegt want het is zo'n ontzettende zeur! NOg 1 keertje dan maar.. Ooww, en het is zoooo heer-lijk inbedblijf weer!!! Hmm.. TOt vanmiddag! Liefss.
@sjimf: Wat geweldig dat alles er goed uitzag! Wij moeten nog 1,5wk ik ben zo nieuwschierig! @shinners: Nou ik had niks anders verwacht........ik vond er direct al niks aan en we moeten ook echt niet meer meedoen aan die belagelijke onzin! @voelen: het eerste gevoel kan lijken om borrelende darmen maar dan zit het een klein stukje onder je navel...........dus het kan heel goed leoniiee dat het je beebje is... @iedereen die moet werken: Werk ze! Ik meot straks om 11uur beginnen en dan tot een uurtje of 13uur. Mijn tweede vrijwilligers baantje.....ben al sinds begin jan niet meer geweest en ik ga vandaag wer beginnen
Goedemorgen, Sjimf echt fijn dat alles goed is, wij moeten nog wachten tot 8 juni en daar ben soms al zenuwachtig voor. Leo hoop dat je de laatste dag bij de zeurpiet goed doorkomt. Weet niet of ik nou mini voel, het voelt anders maar het zit ook steeds op dezelfde plek een beetje naar de zijkant dus zal wel iets anders zijn. Sloppy veel plezier en ook wel spannend lijkt me om weer daar te gaan werken. Wat voor vrijwil.werk is het eigenlijk? Ik ben nog aan t twijfelen of ik zo ga zwemmen of niet....vriendje is al vertrokken naar de Eifel, het weer zit niet echt mee. Maia hoop dat je een beetje bent bijgekomen en lekker hebt geslapen.
Hee meiden! Fijn Sjimf dat de 20 weken echo goed was! Ik begin ook wel beetje zenuwachtig te worden wij hebben hem 25 mei. @ Toppers, nou z'n toppers waren het niet! maar vond sommige landen die door zijn nog minder. Het is gewoon 1 grote vriendjespolitiek daar. Nederland moet gewoon niet meer daar aan mee doen. @Blij ei! Heb ook zin om lekker te zwemmen @ Iedereen werkse! of geniet lekker van je vrije dag! Nog een paar uurtjes en dan weekend!!!
Goedemorgen kletskousen hahaha. Gelukkig heb ik niet gekeken naar dat drama festival. Leo suc6 je laatste dag bij die zeikerds haha en ja het is idd weer om in je bedje te blijven liggen zeg bah bah. Sjimff super dat alles op de echo er goed uit zag. Je kan je beebje overal voelen onder je navel Ik moet wel lachen als ik de angelsound pak ga ik het hartje zoeken en dan volgt die kleine me helemaal zo leuk haha. sloppy werkse meid ik moet ook tot 1 uur
Goedemorgen meiden, allemachtig zeg, ben er ee dag niet en ruim 10 pagina's erbij!! Snel gescand en er is geloof ik niet veel boeiends gebeurt Gisteren gewerkt en aansluitend geshopt in een super leuk zwanegrschapswinkeltje in Utrecht, heb echt een hele hoop gehaald whoehoe! Eindelijk kleding die ik aan kan, haha Sinds een dag of 2/ 3 voel ik junior heel goed Hij schopt er echt lustig op los, zo leuk Zo meiden, allemaal een fijne dag vandaag, jammer van het &^&^% weer O
Goeedemorgen, wat is er veel geschreven zeg. Ik heb wel bijgelezen maar ben het meeste al kwijt. Jammer dat LadyX weg is gegaan.... @Zwangeremama/buddy, wat een verrassing zeg. Wel leuk hoor een meisje!en leuk dat je er weer bent @sjimf, wat mooi dat alles goed is. toch een spannend moment. @Mezelf, ik ben gister naar de film geweest, Angels & Demons. Voor iedereen die de Da Vinci Code goed vond is dit echt een aanrader. Verder ben ik weer vrij. Alleen gistermiddag even cursus gehad....
@curly: Ik wil die film ook wel graag zien! Ik ben nu het boek aan het lezen en dat is echt mega spannend! @ladyX: ze had helemaal niet weg hoeven gaan wat mij betreft hoor!