De lijst is mooi verdeeld zie ik.....1 oktober en 3 oktober. Hier ook nog niet echt kwaaltjes hoor. Krampjes en een hongergevoel, maar ik ben allang blij met een teken dat t echt zo is. De vroige keer had ik ook niet zoveel kwaaltjes. Na de 12 weken was de misselijkheid over, had alleen de hele zwangerschap maagzuur, maar ja als dat t ergste is toch? @Faith, dat is dan wel heftig geweest zeg. Kan me voorstellen dat je het nu goed in de gaten wil houden. Heb je er een 2e keer weer kans op? O zag dat je zoontje bijna 2 is..peuterpubertijd, fijn he!....wacht maar tot ie 3 is hahaha. Ik zeg meestal; ik ben 2 en ik zeg nee..ik ben 3 en ik doe t lekker nie! En zie hier dus zoiezo ook 2 dames die snel zwanger zijn geworden. Dat hebben wij dus ook....bij Eva ronde 1 (was wel al 6 maanden van de pil af) en nu in ronde 2 (oktober spiraal verwijderd, december serieus begonnen. Voel me soms wel schuldig als ik dat zeg, er zijn zoveel mensen die er lang over doen of in de MMM zitten. En wij hebben zoveel geluk dat het 2x snel gaat.
Goedemorgen allemaal. Ik ben benieuwd of er vandaag nog meer dames bijkomen. spannend hoor allemaal. Ik heb vannacht nauwelijks geslapen van de opwinding en de krampen in m'n buik af en toe. Daar wordt ik dan meteen bezorgd over maar dat hoort er maar bij. Vanochtend heb ik weer getest en ik was zenuwachtig. Ik had echt het idee van "wat als er geen 2e streep komt". Of dat ik het me gisteren allemaal in heb zitten beelden Nou, ik heb er meteen 2 gedaan, een kruidvat en etos en volgens beide ben ik zwanger dus ik ben weer gerust gesteld. Trouwens, weet een van jullie dat, mijn strepen zijn wel heel vaag, wordt dat als ik over een paar dagen weer test wat donkerder? Naja, ik ben dus heerlijk zenuwachtig en ik heb geen idee. Best leuk gevoel eigenlijk. Hoe is het met jullie?
Maia, kijk even in mijn album. Daar staan mijn testen van de KV en die zijn ook niet superdonker....Daarom er ook maar even een digitale tegenaan gegooid...bets leuk zon test. Anders doe je dat toch even over een paar dagen?
O ja, ik zie het, die zijn een beetje hetzelfde als de mijne. Volgens mij is bij ons straks het centrum open, denk dat ik maar eens op digitaal jacht ga
Goeiemorgen.. Sh*t dat je zo beroerd heb geslapen Maia.. Niet teveel piekeren he! Wendelaa, peuters zijn leuk, maar soms heb je behang en plaksel nodig om ze er even achter te plakken.. en Zw.gif. weet niet zo goed f je een tweede keer een vehoogde kans hebt, ga morgen even VK b bellen.. Volgens mij worden je testen minder goed zichtbaar naarmate je zwanger bent.. Zal er ook nog even doen.. Digitale gaf ZWANGER 1-2 aan, dus moet er wel vanuit gaan dat ik t ben.. haha.. Maar onzeker blijft t hoor.. Wij zijn nu ook in de eerste ronde zwanger geworden en bij mijn zoontje na de 2e ronde.. dus ook supersnel! Snap wel dat je je wel eens schuldig voelt hoor, heb ik ook.. Maar vrouwen (en mannen) zitten nou eenmaal niet allemaal t zelfde in elkaar xxx
Nou idd, al is ons peutertje nu wel heel erg zielig hoor...ze is ziek en heeft flinke koorts. Ligt nu naast me op de bank te slapen en dar gebeurd NOOIT! testen worden idd vager, maar dat is volgens mij echt als je een paar weken verder bent. HCG neemt nu alleen nog maar toe. Gelukkig dat idd niet ieder lichaam t zelfde is. Als is manlief er wle van overtuigd dat hij degene is die verantwoordelijk is voor de snelle zwangerschap Hij is dan ook helemaal trost op zijn superzaadje hahaha
Zielig hoor voor je meissie.. Het heerst, wij hebben het gelukkig achter de rug, nu alleen nog snotteren.. Mannen zijn allemaal t zelfde, superzaad...en wij dan? supervruchtbaar! kloppen onszelf even op de schouders... Heb net nog even testje gedaan en na 2 seconden STREEP.. geen twijfel over mogelijk.. Dus het minder worden van de streep is voor mij nog niet van toepassing.. xxx
Dat bedoel ik! Ons lichaam moet maar mooi weer alles in orde zien te krijgen naar de pil of spiraal! En zich klaarmaken voor grote veranderingen. Manlief pakte gisteravond een biertje en zei met een grote grijs; tja, mijn werk zit er immers op he! De lolbroek..gggrrr. Wordt wel een goedkope Carnaval dit jaar, ik kan niet drinken. Heb ik ook de ultime smoes om lekker vroeg naar huis te gaan...joepie! Breng ik dochterlief maar 1 dagje weg denk ik. Zal wel de maandag zijn, dan is het wel het gezelligst hier. En dan kan ik mooi savonds om 21.00 naar huis, lekker vroeg douchen en naar bed en heerlijk uitslapen...he wat vervelend nou..hahaha.
Bij jullie is Carnaval helemaal geweldig! Bij ons is het de kermis in oktober.. haha! Kan je idd lekker uitslapen als je je meisje even wegbrengt.... Ga je het al aan mensen vertellen dat je zwanger bent? Tot wanneer houden jullie het stil? Bij mijn zoontje tot 9 weken ongeveer.. Toen hadden we geen smoesjes meer! xxx
Wij hebben het beide eigenlijk niet kermis of carnaval Wij houden het stil tot we zeker weten dat het redelijk goed zit, de ouders rond een week of 8/9 denk ik en de rest pas rond de 12 weken. We willen er eerst samen even van genieten
Bij Eva hebben we t met de 6 weken ofzo verteld. Ik kan heeeel slecht mijn mond houden....een vriendin weet t wel. Manlief wil t nu nog niet vertellen, hij vind het nog te pril. Maar ben bang dat t niet lang duurt voordat we t vertellen hoor. Gisteren waren mijn ouders hier en dan moet ik echt uitkijken en mijn broertje is hier sinds gisterenavond dusss.... Alleen nog even kijken hoe we t vertellen, denk dat ik een tshirtje bestel voor Eva ofzo...met Big Sister op de achterkant. Die kan ze dan altijd nog aan
Dat is wel heel leuk om het zo te doen Wendelaa. Wij zitten er ook al een beetje aan te denken, hoe gaan we het vertellen. Ach, we hebben nog wel wat tijd maar ik wil het wel op een leuke manier doen!
Wij wilden het ook op een speciale manier doen.. Maar vind t moeilijk hoor.. Misschien een bewerkte foto met: Ik word grote broer! en dat hij die foto dan geeft.. Hopelijk mag ik eerder naar de VK en gaan we het weer vertellen na 9 weken ong. Als alles goed is natuurlijk.. Ideetjes zijn altijd welkom natuurlijk xxx
meiden ik heb even een vraagje, wanneer was jullie nod? Ik zie dat bij jullie de digitale test aangeeft 1-2weken (betekent 3-4 weken) en bij mij was het vanochtend 2-3 weken.(betekend 4-5weken) Dus ik ben nu wel benieuwd of het misschien kan komen doordat wij twee eskimootjes hebben laten terugplaatsen->dus kans op meerling. Of dat jullie nod gewoon iets later was dan de mijne...ben nu officieel ook 4,5 week. Mijn nod was woensdag. Josien ik ben ook wel benieuwd hoe was de test trouwens bij jou? x
Hey dames, Ik kom me hier ook voorzichtig aan melden. Op 23 dec. ben ik roze verlies verloren ik was toen 7.1wk zwanger, op 25 dec ben ik het vruchtzakje verloren. een week later heb ik nog een zw-test gedaan en deze was helemaal negatief. nu heb ik gister getest zie album, de clear blue geeft aan zwanger 1-2 weken, dus ik ga ervan uit dat ik opnieuw weer zwanger ben. Ik ben op 2 okt uitgerekend en het is mijn 1e kindje, ik wil bv gaan geven. bij de vorige zwangerschap had ik er geen goed gevoel bij nu wel, alleen mijn vriend niet, die had bij de 1e zwangerschap een goed gevoel. alle dames gefeliciteerd. XXX Gusam
Mijn NOD was 19 januari.. Bij mij stond er idd 1-2 weken, maar dat was omdat mijn HCG waarschijnlijk niet zo hoog was.. Vandaag gewone test gedaan en die gaf met 2 sec. positief aan.. Misschien zou een digi. ook nu wel 3-4 weken aangeven, omdat het HCG gestegen is.. Misschien is er bij jou idd meer kans op een meerling, zodat je HCG hoger is.. Wanneer moet je naar de VK voor 1e echo? xxx
Gefeliciteerd Gusam, Hoop dat je lekker kan gaan genieten van deze zwangerschap.. Wanneer mag jij voor de 1e echo? xxx
Dag dames, Ik mag me ook voorzichtig, heel voorzichtig bij jullie melden. Nadat ik vannacht een paar keer mijn bedje uit moest om te plassen wist ik het zeker en ja, vanmorgen getest met kruidvat test en inderdaad een hele dikke plus. Ik vind het allemaal heel spannend. Kan het eigenlijk nog niet echt geloven! Het is dan ook mijn eerste zwangerschap en bovendien in één keer zwanger! Als het allemaal goed gaat en ik heb goed gerekend is mijn uitgerekende datum 4 oktober! Liefs Sjimf