Kijk ik net bij de nijnen is het vrouwtje dood!! Ik snap er helemaal niets van, gisteren ging het super met haar, ze at goed en gisteren nog even met haar geknuffeld nu is ze dood Gatver ik weet dat het niets is maar ik kan wel janken, hoe kan dit nou weer!! Het mannetje doet het super, denk dat ik er nu geen een meer bij wil, 2 dode diertjes in 1 week is genoeg...
@sloppy, het is LadyX d'r eigen keuze geweest... Doe je niks aan als iemand er zo over denkt. Film is echt spannend. Ben benieuwd wat je er van vindt.
goedemorgen. Bah, ik kan nu echt niet tegen drukte. vannacht nauwelijks geslapen omdat al die mensen nog tegen me aan het praten waren in m'n hoofd. Irri. Maar jullie hebben je gisteravond vermaakt merk ik @danjo: begrijp dat het voor jou naar was. @babysite: ja ik heb er een. babedegraaf.babysite.nl zit alleen een ww op dus dan moet je me maar een pm sturen. @sjimf: fijn om te lezen dat alles goed was @Odess: fijn dat je junior zo goed voelt! Ik voel hem/haar ook steeds vaker. Heerlijk! Ahhhh wat zielig voor je Nijn. Dat is dus blijkbaar niet zo'n heel goed nestje? Kan me voorstellen dat je er geen meer bij wilt, maar toch zielig voor het mannetje. Wat jammer zeg. Nou volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga even duf zitten, ontbijten en over een uurtje naar college. Dan een cadeau kopen voor m'n vader die jarig en en dan daar naartoe dus ik ben er vandaag weer niet. Ga morgen wel weer een poging doen om bij te lezen
Hallo mensen, Ik heb op 2 maart een miskraam gekregen. Dus ik ben niet meer uitgerekend in oktober. Nu ben ik weer zwanger! En ben nu uitgerekend in januari. Weet iemand hoe ik hier uit de 'oktober 2009 mama's' kom en in de januari kan komen? Groetjes Anke
viewtopic.php?f=68&t=149373&start=1125 dit is de link naar de januari mama's. je kan daar gewoon gaan meeschrijven onder zelfde naam enz.
ankje:wat fijn joh dat je weer zwanger bent gefeliciteerd. er is weer heerlijk geklets gisteren hahaha gezellie. niet veel te melden hier alles gaat goed en gisteren en super 20 weken gehad al voel ik me eigen beroerd ik heb nergens last van maar heb het idee dat ik er efe helemaal doorheen zit bah ik ben strond chagie en heb echt nergens zin in bah bah bah. zo dat ben ik weer efe kwijt knuffelkonijn: wat een lieve fotos joh in je banner hihi. veel liefs jaja
Nee, dit was het nieuwe vriendinnetje voor het mannetje die de vorige ook al had overleefd. Het vrouwtje zat vanochtend nog achter het gaas hoor ik net van mn man. Maar nu is ze dus dood. Het mannetje van het eerste uur doet het super en is nu super druk met rennen springen en eten, lijkt echt nergens last van te hebben. Net de welkoop weer gebeld en zij snapt er ook niets van, een nestje van 10 en 2 doden, allebei bij ons Dan ga je erg aan jezelf twijfelen maar het kan gewoon niet, de andere leeft nog en ze krijgen alleen maar hooi, water en konijnenbiks! Moeten haar ff onderzoeken en als we iets raars zien krijgen we een middel van de welkoop voor het mannetje, anders zou die ook nog dood kunnen gaan
Hallo, Odess, wat vervelend joh van je nijntjes....kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent hoor. Er moet iets mis zijn met het nestje. Wel fijn dat je je kleine al hebt gevoeld!! Ik heb net alles bijgelezen, maar ik weet niks meer waar ik op wilde reageren hihi. Ff een vraagje he...ik slaap altijd op mijn buik. NU nog steeds. Dat kan toch geen kwaad??? Als t niet lekker meer ligt dan draai ik me om, en dat is tegenwoordig wel wat eerder. Maar ik kom anders gewoon niet in slaap. Gister met de angelsounds in de weer geweest, maar ik kon niks vinden Vriendje hoorde wel heel snel een hartslagje, maar dat was heel snel weer weg. Willen t ook niet te vaak doen natuurlijk dus we wachten nu ff een paar dagen en proberen t van t weekend weer. Hopelijk dan wel goed te horen...ik ga me toch beetje zorgen maken. Nou ik ga hier maar eens opruimen...gadver... groetjes
@sannie: Wist je dat je, behalve niet op je buik, ook beter niet op je rug kunt slapen? Het gewicht van je baarmoeder drukt dan te veel op je rug, je ingewanden en de 'vena cava inferior'. Die laatste is een holle ader die ervoor zorgt dat het bloed van je onderlichaam wordt teruggebracht naar je hart. Die afknellen kan allerlei kwaaltjes veroorzaken. Het beste lig je op je (linker)zij met een been over het andere gekruist met eventueel een kussen ertussen.
@jaja, Knuffel voor jou, hoop dat t helpt om weer iets blijer te worden @odess, misschien is dat ene mannetje heel jaloers en wil alle aandacht voor zichzelf?! @knuffelkonijn, zooo schattig die foto's in je banner
Ik net lekker gezwommen, op dit tijdstip is het heerlijk rustig. Zo maar eens boodschappen en huis schoonmaken, is best een zooitje hier
Hoi! "toppers zijn niet door, ik vraag me af of dat ooit wel gaat gebeuren.. T is allemaal een beetje vriendjes politiek.. Curly/buddy we waren zeker ff verbaasd maar beter dat we er nu achter komen dan bij de geboorte! Sta je met allemaal blauwe kleertjes! Vind het ook leuk dat jij er nog ben want volgens mij zijn er best wat afgehaakt of valt t mee? Ankje wat fijn dat je weer zwanger bent!gefeliciteerd! Odess wat naar dat het vrouwtje alweer dood is! Lig het niet aan de vrouwtjes van het nest aangezien het mannetje niks mankeerd. Ik zou ook geen andere meer nemen,2 x meemaken lijk mij ook genoeg! Ik heb sinds een paar dagen ook een konijn maar dan een vlaamse reus hij is echt heel leuk en mn oudste dochter heeft de naam verzonnen nijntje! Dat kijkt ze altijd. Ik ga zo ff naar d-reizen voor boekjes voor de vakantie! Heb er al zin in!
Sannie, Ik zou het gewoon nog een keer proberen met de angelsound, Ik heb tekens de kleine in 1 keer gevonden, is het niet het hartje dan is het wel een flinke trap! Vanochtend zat het hartje 2 vingers onder me navel... Een stressende mama is ook slecht voor de baby.
Daan alweer je nijntje dood erg vreemd. Leuk een vlaamsereus wou ik ook altijd maar heb nu een grotere knuffelbeer Danjo. Sannie wat vaker luisteren met een angelsound kan echt geen kwaas hoor. Knuffel heeft altijd mooie banners haha jaja balen dsat je je zo voelt mischien na en nachtje goed slapen schijnt voor jou morgen weer de zon
Hey meiden, hier ben ik ook weer. Ik kletste in het begin wel met jullie mee, maar toen is het zo druk geworden dat ik het overzicht kwijtraakte. Ik heb nu een flink aantal pagina's meegelezen, en ik denk dat ik het wel weer redelijk bij kan houden, dus als ik nog welkom ben klets ik graag weer mee. Odess, wat balen van je nijntje zeg. Ga je nu met die andere naar de dierenarts? Ik was maandag voor de enting met mijn nijn naar de dierenarts. Toen voelde ze aan haar buik en dacht dat ze wellicht zwanger was. Nu zou dat met hele kleine kans kunnen, twee weken geleden ongeveer is ze ontsnapt. Ze heeft een echo gemaakt maar kon nog niks zien. Nu moet ik maandag terug. Alleen als het geen zwangerschap is is het waarschijnlijk baarmoederkanker . Danjo, ik geloof dat ik van jou iets las over de kledingmaat. Mijn dochter was bijna 8 pond, zeker geen ukkie, maar heeft nog 6 weken maat 50 gedragen. Die heb ik nu dus ook weer liggen. Ankje, wat fijn dat je weer zwanger bent, veel plezier bij de januari mama's. Op 25 mei heb ik mijn 20 weken echo. Ik twijfel zo of we het geslacht gaan bekijken. Bij mijn dochter wisten we het niet en dat was wel spannend. Maar het wel weten heeft ook wel wat. Ik ben alleen bang dat ik mijn mond dan niet kan houden. Hoe maken jullie die keuze? Verder gaat het prima hier. Ik merk nog niet zo veel van mijn zwangerschap. Ben nog niet moe, niet dikker... Maar ik voel ukkie nu wel.
Tuurlijk mag je meelullen moaatje! Ik hoop dat het een zwangerschap is voor je knijn! Hebben jullie ook nogsteeds dat je heel slecht kan eten? Ik krijg gewoon zo weinig gezond eten binnen.. Ik ga al bijna over me nek als ik aan gezond eten denk... Word er best onzeker van dat ik me kindje op deze manier iets aandoe.
Ik heb her en daar een beetje navraag gedaan en iedereen zegt wacht ermee totdat ze evt vermoeden dat je een kleintje krijgt. ach en 56 kun je ook omvouwen of zo hoor haal voor zon ukkie toch geen rokjes etc. En tuurlijk mag je gezellie mee kletsen Roos nee ik kan gewoon normaal eten en merk dat ik nu steeds meer nodig heb