Daantje: wat erg zeg! Wel goed dat je de uitslag na je huwelijk pas wilt weten. Knap hoor!!! Odess: Succes met je mannelijke nijn. Idd niks geven als ie geen diarree heeft. Maar snap wel dat ej je rot schrikt als ie even niks doet. Danjo: wat balen zeg!!! En uietaard een bui over je heen, dat is om je humeur beter te laten worden hahaha. Een potje janken en zelfmedelijden helpt altijd even hihi. Eten: ik eet ook niet elke dag gezond hoor. Ontbijt en boterhammen gaan altijd wel goed naar binnen. S avonds probeer ik mijn groenten binnen te krijgen, maar vaak lukt dat ook niet. Ik eet tegenwoordig als 'toetje' een fruithap (heel de vriezer staat vol met ingevroren fruit hihihih). Zo kom ik in ieder geval aan vitaminen! Ik moet nog een heleboel doen, maar ik heb echt geen zin....heel mijn bureau ligt vol, kna bijna niet typen hihih. Kan me er niet toe zetten. Morgen weer een frisse en fruitige start 8) groetjes
Aaah Danjoo! Wat verveleend toch weer!! Waarom vergeet je dan ook de sleutels?! Sannie: haha maak je die fruithapjes allemaal zelf dan?? Lekker hoor! Mm ik hou ook wel van fruithapjes.. Alle mensen uit t westen; jullie krijgen lekkere buien over jullie heen!! Brr.
Helpp ik heb een vreetbui aanval ow heb echt overal zin in. heb al koekjes en chocola op en heb nog meer zin in lekkere dingetjes. @ Daantje knap dat je de test hebt aangedurft
oohh jammie vreetbuien hahaha. Ik heb helaas niks in huis, en we krijgen inderdaadn een enorme bui over ons incl onweer enzo. Blijf maar binnen. (of zal ik heel gemeen nu pizza laten bezorgen hehehehe) Nee hoor! Ik maak idd zelf fruithappen. Alvast oefenen voor als het kindje er is Gewoon appel banaan en peer in de blender (of wat je lekker vind). In bakjes doen en in de vriezer. Dag van te voren eruit halen en dan kan je t lekker oplepelen. Enige nadeel is dat t door de banaan bruin wordt . Ziet er niet zo lekker uit, maar maakt niks uit (heb ik opgezocht hehe)
Ik verveel me trouwens...pffff Heb t halve internet al bekeken. Probeer te verzinnen wat ik nog meer kan bekijken hahaha. Alles beter dan stofuzigen enzo he. Ach is al half 6, bijna eten hihih
wij gaan wel lekker eten bestellen Ieuwk al shet er bruin uit ziet hoef ik het al niet meer haha Ik eet elke dag fruit schil het wel want moet het wel vers hebben. mannetje zal zo wel thuis komen heeft alweer overgewerkt vandaag bah bah.
daantje: wat erg joh ik hoop dat de uitslag goed is ik zal voor je duimen. mmmhhh net heerlijk pannekoeken op lekker!!!!!! Waar ik vandaag ook achter ben gekomen je moet nooit boodschappen doen als je honger hebt en al helemaal niet als je zwanger bent en honger hebt volgens mij heb ik de hele ah leeggekocht ooo ik werdt echt gek zoveel lekkere dingen ik heb 4 volle boodschappenkratten en 4 volle boodschappen tassen vol geladen haha ik heb wel voor een paar weken eten in huis haha (maar ik denk dat het binnen een week op is hihi) mijn mannetje schrok efe toen hij alles zag hij zei meteen volgens mij moet ik voortaan de boodschappen doen. veel liefs jaja
Hhaha Jaja ik ken het! Heb vanmiddag ook boodschappen gedaan even voor het weekend 60 euro Vriend zei ook al heb je week boodschappen gedaan. Allemaal lekkere dingetjes jammie
Odess: AAAH dat MEEN je niet !! shit zegg!! Wat balen voor je! Wat zielig!! Missch is dat mannetje wel gwn jaloers en denktie rot op, is mijn plaats.. Ik denk dat hij gewoon neit zo lief is voor de andere 2 nijntjes.. als het een ziekte zou zijn zou hij er zelf 9 van de tien keer ook aan onderdoor gaan.. Aww. Sneu hoor meid., succes ermee, Beetje rare overgang maar: Hahah! Jaja: kom je daar nu pas achter dan?? Echt verschrikkelijk hoeveel je dan gaat kopen! We hebben hier al een hele la vol met chips en troep.. bah! Het komt niet eens op! 4 TASSEN EN VIER KRATTEN???? ALLEMACHTIGGG!!!! mijn vriend had me eerst aan mn hoofd gevoeld en dan alle troep terug laten brengen naar de winkel!! ( ik overdrijf natuurlijk, want hij las gisteren mee en hij zegt: wat denken ze wel niet van mij. ) Achhh jaaa.. Jaja, vreetze vanavond! Ooeeh Sannie! Klinkt lekker! VOoral dat de banaan lekker bruin word!! .. Ik denk dat ik maar gewoon meloensalade bij de ah blijf halen of verze ananas.. HMMMMMMMMMMMM Als jullie nou zelf niemand hebben en toch denken, hé ik wil toch even stemmen.. Stem dan op deze lieve schat: http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/8039 .. Is dochtertje van vriendin van mij.. Wat een lekkerding!!!! MOet je die foto zien dat ze in badje zit, aaah zo lacht ze altijd.. Dan kan ik toch verdorie echt niet wachten tot oktober!! NOu mensen, ik ga me weer lekker verder vervelen, jij ook Sanniee? Sloppyy.. Elke keer als jij online komt op hyves, kan ik me bijna niet voorstellen dat dat sloppy is!! MOoie foto hoor!! Leukkleukk
KOekOek, ROOHOOSS?? Bist du al zenuwachtig??? Wat ben je aan het doen?? flink aan het zuigen op je, euh.. salmiaklolly's om zo de stress een beetje weg te zuigen?? ( NOu het is echt niet zo ranzig bedoeld als dat het er staat, ik schrik er zelf een beetje van.. )
Whwhahahahhahaha Leonieee!!! omg. wat ben jij erg. Maar mijn salmiak lolly's zijn oud ik ga er mee terug na de winkel ze zijn echt niet lekker gister nieuwe zak gekocht Dus moet wat anders vinden ghehehe Maar ben echt zenuwachtig jah, voorral omdat die kerel ook kijkt naar het hartje end van het kind ( hij is opgeleid voor 20 weken echo;s ). En alles is welkom! Maar het zou leuk zijn als mijn gevoel gelijk heeft anders gaat mannetje me flink peste
mmmmm jammie lekker joh bruine banaan....krijg er nu al helemaal trek in hahaha gadver nee hoor, zo klinkt t idd heel vies... T valt ook wel mee als je t ziet in de fruithap. Ik verveel me niet meer trouwens. Goeie tip. Ga je huiskamer eens uitmesten en zet alles op marktplaats Wat een heerlijk gevoel hahaha. Nou verder niks te melden natuurlijk. Vriendje komt zo thuis, dus gooi maar eens een pizza in de oven. Ben trouwens gister voor de allereerste keer vergeten zijn eten op te zetten hihihihi. Hij is altijd pas rond 8 uur of later thuis. Tegen die tijd heb ik allang gegeten want dat trek ik niet tot zo laat. Dus meestal zet ik zijn eten ff in de magnetron of nog ff in de pan opwarmen. En gister kwam ie thuis en lag ik voor pampus op de bank. Hij vond t niet erg natuurlijk, maar ik schrok er zelf beetje van dat ik zoiets makkelijks al kan vergeten. Nu al, wordt alleen maar erger toch hihihih
Hi Ladies. Eindelijk weekend!!!!!!! Heerlijk, dacht even dat er geen einde aan deze dag kwam... @Odess, wat zielig voor je konijnen, hoe kan dat nou??? @Daantje, wat een moeilijke keuze heb jij gemaakt. Knuffel voor jou... @Jaja, ook een knuffel voor jou, morgen weer een betere dag... @Mezelf, ik ben nog steeds zo blij nav de goede 20-weken echo van gister, loop nog steeds te stralen... En nu lekker met laptopje op de bank en verder niks meer... Liefs Sjimf
Even een snelle reactie: Daantje, inderdaad een moeilijke keuze en erg dapper! Ik duim voor je! Misschien heb je geluk! [-o< Ik loop al weer 20 pagina's achter... Heb niet echt de puf en zin om elke avond op internet te gaan... Maar goed, ik blijf hier wel mee kletsen hoor! Soms wat meer dan de andere keer.... We zijn druk met de woonkamer leeghalen en behang van de muren. Want ze worden gespoten en daarom gaan we een tijdje boven wonen.. Pfff, leuk is anders! En ben er erg druk mee natuurlijk....
Marije bedankt voor je reactie op mn www. Lieff! Kan me voorstellen, haha het gaat hier soms echt heel snel! En het is dat ik zo kansloos ben en er om het uur op kijk, anders had ik het ook niet bijgehouden! Werkze met behang trekken enz.. bah Geen leuk klusje, en al helemaal niet leuk om ff boven te wonen! Ohoooo.. Sannie schaam je!! Ik vind het zowiezo knap.. ik zou het andersom hebben: altijd vergeten en dan 1 keertje niet .. ROos: Aaaaah meid!! hé bah! Ik HOu ook niet van die muffe dingen. GewoOn mee terug gaan! En het komt morgen vast wel goed! NIet te druk maken hoor! ( makkelijk zeggen natuurlijk! ) Ben heel benieuwd! HEEEEEL veel plezier!
He meiden, Ben ik ook weer eventjes. Ben vandaag bij mijn laatste wijkgezinnetjes geweest met allebei het 5de kindje en nu afgesloten. Morgen weer de wacht in en er komt waarschijnlijk een wijkje uit het ziekenhuis. Moet nog tot en met zondag werken en dan lekker lang vrij. Volgende week vrijdag komenz e hier het vinyl leggen en dan kunnen we verder aan de zolder. Daan: meid wat een dappere keuze heb je gemaakt. Ik hoop echt dat de uislag meevalt. Odess: wat verschrikkelijk weer van je Nijn. Hopelijk blijft het mannetje in orde.
jaaa boodschappen doen als je honger hebt is een drama.....en nou heb ik de laatste tijd bijna altijd honger Verder zou ik vandaag lekker gaan opuimen, maar niets van gekomen.... Jullie nog leuke weekendplannen? Kijk een beetje suf naar tv, volgens mij hebben ze Manon Thomas weer uit het stof gehaald....
Even een vraag....wat voor auto hebben jullie en is die handig voor kinderwagen enzo? Ik heb namelijk een Aygo en daar past helemaal niets in, dus er moet een andere komen. Maar welke?