Blij ei: idd een hele leuke banner haha. Wij hebben een volkswagen station, wat ouder model. We hebben een quinny speedi en die past er helemaal in. Het is soms wel even passen en meten, vooral met boodschappen en zo, maar deze wagen vouwt dan ook behoorlijk groot op. Over bananen en verkleuren: idd wat citroensap er doorheen doen volgens mij.
Jaja schaam je Pff ik ben ruim 2 uur druk geweest op het zolder alles uitgezocht etc heb gewoon 4 vuilniszakken vol Nu nog achter het schot wat dingen maar dat mag mannetje doen dan kan dat volgende week mooi na de stort
blij ei. Wij hebben een ford focus, niet de station maar de normale 5 deurs.. past prima.. Owww heeft AJB IEMAND een tip voor maagzuur?? BLEGH ik heb het nu al drie dagen, elke keer savonds en nu ineens het ergst!! Bah.. is zo rot!!
Zozo danjo! TOeballig is mijn vent : ja het is echt de zelfde kerel die gisteren geen reet uitvoerde.. vandaag ook heel druk geweest en hebben nu ook drie vuilniszakken vol..
Heerlijk he Hier moet de babykamer leeg staat nu alleen nog een babybedje die kan dan morgenna het zolder en dan kunnen we beginnen zo nu en an aan het kamertje
Bedankt voor de autoantwoorden... Het is rustig geweest vanavond, ik ga slapen. Slaap lekker allemaal
goedemorgen dames. zo vandaag voel ik me eigen weer wat fitter heerlijk..... efe een vraagje wat is eigenlijk het advies voor het afhebben van de babykamer weet iemand dit ik weet wel dat ze ong 6 weken voor de uitgerekende datum komen kijken maar weet iemand wat ong het advies is voor het afhebben??????????? leonie: RENNIES mag je gewoon slikken als je zwanger bent ik heb ong al 4 weken iedere dag last van maagzuur en neem dan een rennie dan gaat het echt een stuk beter ik sleep zo ong in 1 week een pakje rennies er doorheen. koude melk helpt bij mij al niet meer dus als melk niet helpt kan je dat proberen veel liefs jaja
Volgens mij een slaapplek jaja en de spulletjes moet je in huis hebben. Rennies ben ik sowieso niet zo wild van schijnt zo al niet erg goed te wezen Maar goed als niks helpt en dat wel zul je wel moeten Ijskoude melk werkt hier gelukkig nog steeds
Goede morgen dames! @daantje: Jeetje meid das nie niks! Maar wel heel goed van je dat je die test heb gedaan..dan kunnen ze je goed in de gaten houden en er vroeg bij zijn als je het wel krijgt! @Leoniiee: Je kan ook malox nemen dat mag ook hebben. Wat je ook kan proberen is een klein beetje vanillevla dat help ook. Ik heb zelf al vanaf het begin last van maagzuur en ik gebruik medicijnen en als die niet helpen neem ik Malox of maagzuurremmers van het kruitvat. @Jaja: Fijn dat je nu wat fitter voelt! Ik heb gisten een hele lange dag gehad.....letterlijk en figuurlijk!
Mensjes, wat ben ik me nu zenuwachtig!!! Moet er om half 12 zijn!!! Vannacht de meest rare dromen gehad haha
daantje, wat erg dat je misschien dat gen hebt! knap dat je deze keuze hebt gemaakt en dat je de uitslag na je bruiloft pas wil horen. fijn dat je extra gecontroleerd wordt, al zal dat ook elke keer weer heel veel spanning geven... odess, weer een nijn dood... hoe is t nu met je andere nijn? wel zielig hoor! sloppy, je schoonloeder weet zich echt niet te gedragen he? hier gaat het goed, sorry dat ik zo weinig meeklets... ik heb het gewoon erg druk, vooral `savonds. de afgelopen week 1 verjaardag, 1 vergadering en 1 avond bezoek gehad. daarnaast hebben mijn schoonzus en zwager (die naast ons wonen) een relatiecrisis gehad. (lees: enorme ruzie waarbij zij hem uit huis heeft gezet) ze hebben gepraat met beide vaders erbij en besloten er voor te gaan samen. ik hoop dat het ze lukt, ook voor hun dochter van 2,5. over maagzuur: nog geen ervaring mee gelukkig, maar lijkt me erg lastig! ik heb ook wel eens gehoord dat rennies goed helpen, maar niet echt goed zijn voor je maag. en over rijlessen, oriflame en katten: gezellig hoor! ik lees er wel altijd een beetje snel overheen. als ik er iets zinnigs over te zeggen heb( wat meestal niet t geval is) dan lezen jullie dat wel, en anders niet. wel leuk trouwens leo, dat je me gemist hebt! hihi. ik hoor trouwens bij de gtst-clan. gaan we ook een veldslag houden enzo? nu moet ik maken dat ik wat ga doen, want vanmiddag gaan we met de hele buurt een boog maken voor buren die woensdag gaan trouwen, en vanavond gaan we uit eten en stappen met de hele kameradengroep! fijn weekend allemaal!
goedemorgen vanochtend heeft manlief voor het eerst echt Babe gevoeld. Die blik in zijn ogen: prachtig! @Ankje: Ik heb je van de lijst afgehaald. Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap @Sannie: gewoon lekker met de Angelsound luisteren. Ik hoor(de) Babe ook niet altijd goed en af en toe is het zoeken. @zwangeremama: sterkte een Vlaamse Reus. M'n ouders hebben er ook een schattig en heel lief dier maar GROOT Met een flinke eigen wil dus dat is af en toe helemaal lachen. @Moaatje: welkom terug er zijn een hoop mensen afgehaakt dus het is hier een stuk rustiger geworden! O ik moet boodschappen doen (en moet nog 3 pagina's): ga zo wel weer verder reageren!
Goeiemorgen!!! Roos: heel veel plezier en succes straks! Nog maar heel even wachten nog!! Maagzuur: ik rkijg die rennies niet naar binnen (dan ga ik over mijn nek) dus ik heb zonder recept bij de apotheek een flesje gehaald met vloeibaar spul (weet ff de naam niet). Maar dat mag dus ooka ls je zwanger bent. Ik ga wel ook eens de melk proberen! Nooit van gehoord, maar misschien helpt t wel ook! Iedereen fijn weekend! groetjes
Hey dames, morgen ga ik hier beginnen aan het kamertje, morgen word er geschildert en donerdag word het laminaat gelegt. en komen ook de spulletjes deze kant op, want die stonden opgeslagen. vind het wel spannend. disdag heb ik de 20 weken echo, ik ben benieuwt of mijn meisje helemaal gezond is. @daantje een hele dikke knuffel van mij. @roos veel plezier straks. XXX Gusam