Beetje laat maar toch heel veel succes roos!!! @maagzuur: Klopt rennies zijn niet zo heel goed voor je maar! Malox mag je echt wel gewoon gebruiken.....max 6perdag maar dat moet ook voldoende zijn. Zuivel producten veroorzaken vaak maagzuur........dus niet altijd handig..
ik ben jaloers! vind t nu wel heel snel gaan, maar lees steeds dat meiden al hun 20 weken echo hebben enzo... ik moet nog 2,5 week wachten! is t erg dat ik de 20 weken echo al heb bij 19+3? @ de kattenliefhebbers: onze katten hebben gisteren een enorme ruzie gehad! mijn vriend kwam thuis en vond overal plukken haar en zelfs wat bloedspetters. de katjes hebben de hele avond nog om elkaar heen zitten draaien en zitten blazen naar elkaar. ik vond het helemaal niet fijn om naar bed te gaan, maar vanmorgen was gelukkig alles rustig. nu liggen ze te slapen, maar niet samen in 1 mandje zoals ze normaal wel altijd doen... nala heeft een gat in haar oor en haar neus kapot, en japie heeft een kras op haar kop en ook een flinke snee in haar neus... ik hoop dat ze snel weer de oude worden, maar hoe t nou kan zo ineens???
@Roos89: Spannend succes!!!! Verder alles weer gelezen en de ook alweer bijna vergeten!!! Sorry! Qua auto: heb nu een renault twingo waar de quinny buzz in past. 4 jaar geleden had ik een suzuki alto waar die ook prima in pastte.. @Leonie: ik zal je missen als je er 1 dag al niet bent. Vindt het heerlijk om van alles wat te lezen. @ minder leuke dingen: That's life, als je het niet wil lezen ook prima. Toch vindt ik het ook prettig om alles te lezen, dan ben je weer bewust van hoe speciaal het allemaal is als het goed is. Maar dat vergeet je veel sneller. wij gaan zo ff het "dorp"in, laatste spulletjes voor de vakantie aan schaffen. dit weekend de koffers alvast pakken, want moet maandag en woensdag nog werken. En dan woensdagnacht VAKANTIE... Oh, heb er zo'n zin in..... Als we terug komen nog een paar daaggjes geduld en dan de 20 weken echo. Wij willen het geslacht ook weten en ga het dit keer ook niet geheim houden. Iedereen mag het weten, het is toch een verrassing hoe hij/zij eruit ziet... Hmmmm, denk denk Oh,ja de konijnen! Als ik goed gelezen heb is er nu toch helemaal geen 1 meer? Of het mannetje nog wel? Nou hoop dat het allemaal goed gaat komen. Wanneer zou josien weer terugkomen? Gusam je schiet dus al lekker op met het kamertje, leuk hoor! En ook al bijna de 20 weken echo.. Maalox werd bij ons geadviseerd bij maagzuur. Oh, die wisseling van geslacht!!! Dat is ff omschakelen,maar goed dat je nog niks aangeschaft hebt. dat is wel de bedoeling bij ons als we het geslacht weten gelijk de zaterdag erna shoppen. Blij ei: vermaak je je een beetje zonder manlief? Gelukkig is het vandaag beter weer dan gisteren. Suc6666 Heb ik veel overgeslagen??? Sorry..... Voor iedereen geniet van het weekend!
@ joenka, wat knap dat je nog zoveel weet! succes met inpakken, waar ga je ook alweer naar toe? alvast een hele fijne vakantie gewenst!
@maia dat lijkt me zo'n bijzonder moment als je man/vriend ook de mini kan voelen....Ik ben er nog niet van overtuigd of het nou mini is of niet wat ik soms voel, dus nog geduld hebben. @Knuffel en Rose....jullie zijn gewoon bijna op de helft! @Gusam, leuk hoor over een paar dagen is je kamertje werkelijkheid. Spannend dinsdag, is vast allemaal goed. Wie gaat er met je mee? @Sannie, hoop dat t heplt, ik heb er gelukkig (nog) geen last van @Ellen, dat is vast geen probleem, anders zouden ze het niet voorstellen. Ik ben bijvoorbeeld 'pas' met 20+4 vawege pinksteren enzo. Katten zijn ook net mensjes (vind ik bij die van mij wel) dus soms ruzie is normaal toch? @Joenka...heerlijk bijna vakantie...waar ga je ook alweer heen? Vermaak me best prima een paar dagen zonder vriendlief...maar gelukkig is het maar een paar dagen Josien zal toch wel bijna terug zijn, dacht dat ze 19mei de echo heeft. Zo eindelijk actief geweest, net de keuken van boven tot onder schoon gemaakt, zo verder met de rest.
Vraagje aan meiden zonder Angelsound....worden jullie ook zo nu&dan onzeker als je bijvoorbeeld tussen 2 VK afspraken zit? Ik ga dan opeens twijfelen of alles nog oke is, en dan duurt t nog zo lang tot ik t hartje kan horen.....
@ blij ei, onze katten hebben wel vaker ruzie, maar dan slaan ze een paar keer naar elkaar en vallen vervolgens weer samen op de stoel in slaap ofzo. deze ruzie was echt anders dan anders. knap dat je het een paar dagen zonder je vriend kan stellen! ik kan erg slecht alleen zijn op dit moment. en al helemaal geen paar dagen! terwijl ik het anders heerlijk vond om tijd voor mezelf te hebben. zal wel met de hormonen te maken hebben.
@Roos: ik eet ook niet super gezond hoor! Heb af en toe vreetbuien. Maar ik eet in elk geval elke dag minimaal 2x fruit en groenten doe ik echt m'n best maar dat lukt ook nog niet altijd. @knuffelkonijn: je maakt echt inderdaad heel mooie dingen met het programma. Ik het het thuis ook maar zo mooi kan ik het niet @daantje: bah, wat heftig toch allemaal. Inderdaad misschien maar goed dat je de uitslag tot na de bruiloft hebt laten doen, als het wel "niet goed is" heb je misschien een minder leuke dag en nu weet je het dan toch nog niet. Hopelijk geniet je verder wel van alle voorbereidingen! @danjo: dat is niet handig zou mij ook heel goed kunnen gebeuren maar begrijp dat je op dat moment flink baalt @maagzuur: vla schijnt te helpen. @blij ei: wij hebben een rover nogwat en daar past de kinderwagen goed in @ellen: ik had de 20 weken echo bij 19+1 @roos: succes Ik ben heel misschien manlief toch zover aan het krijgen dat we het geslacht mogen weten. Maar ik juich nog niet te vroeg maar hij ziet wel dat ik enorm verschrikkelijk nieuwsgierig ben.
haha maia, denk dat ik dan ook een rover nogwat ga kopen in die ene kleur. Ellen, tja dan is het wel vreemd. Zijn ze nog steeds boos op elkaar?
Nou ik heb het idee dat ik heeeeel veeeel overgeslagen heb! Wij gaan 2 weken naar Italië, Rome! En ja, blij ei wij hebben ook geen angelsound. Mag nu as dinsdag voor controle, wel lekker zo voor de vakantie. Heb ook nog niet echt het gevoel dat ik de kleine bewust voel, als dat zover is heb je veel meer controle. Tenminste dat had ik bij de eerste..... zo ga nu eerst ff de hond uitlaten anders ben ik zo de laatste die klaar is om te gaan..
Goedemorgen dames Ons mannetjes nijn Boef (jaja hij heeft een echte naam ) doet het super! Heel fijn, hoop dat hij nog lang bij ons wil wonen, haha Misschien dat we na zijn castratie wel weer een vriendinnetje voor hem zoeken, maar even kijken. Voor alsnog mag hij even alleen blijven. Roos spannend, jij zit nu naar je beeb te kijken, ben benieuwd hoe het was!! Joenka, wowie heerlijk! Rome is echt supergaaf!! Maia, haha, wie weet lukt het je Ellen, gatsie dat lijkt me schrikken, hopelijk worden ze snel weer vriendjes, heb je ze alleen binnen? Zo vandaag een was en klus dag Vind het veel leuker om niets te doen Maar ja daar wordt het huis niet beter van!
@ odess, ja t zijn binnenkatten en als wij niet thuis zijn, of `s nachts zitten ze in de berging. daar hebben ze dus ook die ruzie gehad.ze slapen nu al heel lang, misschien wat in te halen van gisteren? hier ook een poets dag, mijn vriend doet buiten de ramen en het houtwerk, ik binnen de was, stofzuigen, de bedden, enz... bijna klaar al! hoop dat ik nog ff kan liggen zo, want t zal wel errug laat worden vannacht. we gaan stappen in zwolle. erg lang geleden, dus wel leuk! ben benieuwd hoe t bij roos is gegaan!
@joenka: Wij zijn in december naar Rome geweest! Je moet goede wandelschoenen mee nemen....maar alles is ook goed te doen met open baar vervoer @ellen: wij hebben de 20wkn echo maandag over een week......eigenlijk vind ik het best nog snel gaan hoor.......maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld! Wij willen graag weten wat het word en heel veel meiden weten het hier al en wij moeten nog zo lang wachten! Ik lees net dat jou kat Nala heet......die van mij heet ook Nala! Wat grappig. Toen ik haar kreeg.....14jr geleden was ik helemaal weg van the Lionking en natuurlijk kon ik geen andere naam bedenken! HEt pas ook nog eens heel goed bij haar.......ze is dapper, erg kattig maar toch heel erg lief en knuffelig. Ruzie maken doen katten helaas ook af en toe dat hoort er een beetje bij het is alleen zo jammer dat het vaak meteen zo bloederig word! Ik zou de wondjes wel even proberen goed schoon te maken met gekookt water anders gaat het misschien ontsteken.... 2auto: Wij hebben een opel Corsa en we hebben nog niet echt gepast maar we denken dat de maxicosi wel gaat passen. Van alle wagens die we geprobeerd hebben was deze het kleinste in te klappen......dus het moet wel passen. En anders is het jammer dan moet de hond maar voor in bij mij zitten als we met zn allen weggaan
JOenka: Hahah! Wat lief! Oww, ik ben wel een beetje jaloers dat je woensdag op vakantie gaat hoor!! Super! Ik heb zoveel gelezen, en nu ben ik de helft alweer vergeten! Over rennie's : idd een vriendin van mij zij dat ook al, maar gisteravond heeft de melk wel geholpen!! Wel fijn hoor, zo erg als gisteren had ik t nog niet eerder gehad.. Blegh,. Ze zeggen dat je dan een kindje krijgt met veel haar! Wiie gelooft daar ng in? Ellen: Jeetje wat zielig voor japie en nala! ( wat een schattige namen! haha! ) Ik hoop niet dat die van ons ook nog een keer zo'n enorme ruzie krijgen, zou ik echt heel sneu vinden! Onze jOep speelt trouwens niet anders dan met tampons :O ( ongebruikte natuurlijk! ).. Vindtie heeeeelemaal geweldig!! Rare beesten!! Wat rot trouwens van je broer.. ( broer was het toch? ) HOpen dat het nu idd weer goed gaat! .. Druk weekje gehad dus?? & dan kom je hier, mag je hier ook nog ff 10 paginas bijlezen !pff ! POetsdag: hebben wij gisteren gehad, gelukkig maar! had er nu echt geen zin in gehad.. bah. ROOs!! IK BEN HEEEEEL erg benieuwdd!!!
Sloppy: hoe kom jij eigenlijk bij de naam sloppyslayer als ik vragen mag!? ben ik heeel benieuwd naar!!