hey buddy ja, ik had noooit 1 puist, helemaal niks, en nu sta ik echt totaaaaaal onder.. vanaf mijn voorhoofd tot aan mijn stuitje he-le-maal Mijn hondje moet de hele tijd kotsen en heeft een darminfectie ofzo denk ik..echt zielig.. een beestje van nog geen 3 kilo ligt hier met kraaloogjes te kijken haha verder gaat het redelijk met me, alleen nu op mijn waarschijnlijk blaasontsteking na.. voelt echt rot, en nog nooit gehad haha vanavond gaan we ff bij mijn ouders op bezoek als onze Luna (hondje) niet al te ziek is , anders laat ik haar niet alleen.. en hoe is het met jou heb je nog veel mensen weten te regelen voor de oriflame avondjes? en heb je nog geleerd voor je theorieexamen? dat heb je over 2 weekjes of heb ik het mis? wanneer had je nou ook alweer een pretecho of geslachtsbepaling? die had jij toch een weekje na mij of wordt ik nu echt dement haha
@daan beterschap met je hondje @roos geweldig dat alles goed was nu lekker gaan genieten. @blijei mijn nichtje gaat mee naar de 20 weken echo. als het goed is is volgend weekend het kamertje af, dan kan ik kijken wat ik nog allemaal nodig heb, ik heb al heel veel. vandaag nog een setje kleding, hydrofile luiers, 2 aankleedkussenhoezen, en 4 rompertjes gehaald. en een dekbedhoes van snoopy in het roze. als het kamertje af is zal ik foto's plaatsen in mijn album. Morgen ben ik idd 20 weken, dus op de helft. de tijd is wel vlug gegaan, als de andere helft ook zo vlug gaan. XXX Gusam
Aaah, jeetje dan is het dubbel k*t!! HOpen dat ondanks ze het anders voorspellen, snel minder word! Lijkt me ook neit prettig om zo de zomer door te moeten!! Wat zielig van Lunaa!! Ik kan daar heel slecht tegen als een diertje ziek is, je kan m ook zo moeilijk vragen wat is er nou.. en ze kijken dan idd zoooo zielig! En die blaasontsteking is helemaal balen! Lekker dat je dat er dan ook nog weer eens boven op krijgt .. Drink je wel genoeg dan?? Want als ik weinig drink om een dag, krijg ik er ook last van.. Dan drink ik een paar glazen water achter elkaar, en dan ga ik gewoon zitten met nog wat water. En dan NIET naar de wc gaan, maar pas gaan, als je echt heeeel nodig moet! haha!! Snap je het nog?? Bij mij helpt dat altijd! en toen mijn vriendin dat had, deed zei dat ook, en was dat rotgevoel ook over!! Beter schap er maar weer mee! Ooh gezellie bij je ouders langs!! ZOlang het maar niet je schoonouders zijn ofniet ! [-X zijn die al wat geinteresseerder en spontaner geworden of?? Ik heb nu 8 ( bijna 9 ) afspraken op datum staan! Heb heeel veel mailtjes rond gestuurd, maar bijna niemand reageert vind ik zooo irrietant!! Maarja, ik heb hun nummers niet, anders had ik wel gebelt. Maar ik herken het zelf ook, want toen ik werd gevraagt door oriflame om een avondje te houden dacht ik ook: daar reageer ik niet op. maar als je dan word gebelt en je hebt een leuk iemand eraan, dan ben je zo om! Maar dat is best netjes, weant uit die afspraken hoop ik natuurlijk meer afspraken te krijgen! Oww, ik doe niks anders dan leren voor mijn theorie examen.. maar wat een enorme RUK vragen! Ik kan niet anders zeggen. bah!! Het klopt ook gewoon niet, want 1 vraag was bijv: hoe hard moet je minimaal kunnen op de autosnelweg. Het goeie antwoord daarvoor was 60 km per uur!! Wat ik al weinig vind, maar goed, 2 vragen daarna, werd gevraagd: je wilt met 60 km per uur invoegen op een autosnelweg, mag dat? Dus ik denk: ja dat mag, want als je niet harder dan 60 mag, mag je er op rijden.. DAT MAG DUS WEER NIET dat slaat toch nergens op?? Dus ik ben elke keer RETE chaggerijnig. dan kan ik de laptop wel uit t raam gooien maarja, dat helpt ook niks natuurlijk! IK voel nou de kleine bijna elke dag! hartstikke gaaf!! Gisteren in bed echt een paar flinke schopjes!! SUPER! En bij jou?? 20 weken echo hebben we 28 mei.. dus je bent toch niet zo heel dement! heb er onwijssss zin in.. ben heeeeel erg benieuwd! maar nog niet echt zewnuachtig ofzo. sorry voor mijn typfouten maar bij reageren scroltie niet meer naar beneden dus moet je compleet blindtypen met een heel irritant beeld.. Im sorry. nou ik heb mn preek wel weer gehouden, ik ga lekker eten! Veel plezier bij je ouders vanavonddd!
Pfff... dat is veel bijlezen... Heb zo'n drukke week gehad en er zijn volgens mij wel minstens 30 pagina's geschreven... Weet niet meer precies wie wat schreef en natuurlijk ben ik heel veel alweer vergeten (heb echt last van zwangerschapsdementie...). Daantje, heftig hoor, dat genetisch onderzoek... Het zit je ook niet mee zeg. Kan me voorstellen dat je het toch wilt weten ja. Duim voor je. Overleden nijn, hè wat rot... Vreemd ook dat het weer gebeurt. Sterkte ermee. En hopen dat het andere konijntje zwanger is en geen baarmoederkanker heeft. (On)gezond eten, het kindje pakt inderdaad alles als eerste. Als je te weinig of te ongezond eet gaat het eerder ten koste van jezelf. Maar volgens mij is dat tijdelijk ook niet zo erg. Lang leve de vitamine-pillen! Minder positieve verhalen hier, volgens mij is alles er al over gezegd... maar van mij mogen mensen hier posten wat ze willen (tot op zekere hoogte), maar ik snap ook dat sommigen mensen zich snel dingen aantrekken (heb ik zelf ook, dat ik snel "bang" ben voor iets of ga vergelijken ofzo). Zoals nu is het toch prima, dat degene het er boven bij schrijft. Sjimf, fijn dat je een goeie 20-weken echo hebt, buddy van me! Ik heb 26 mei savonds de 20weken-echo. Wordt wel een beetje zenuwachtig nu. Ook of het kindje niet achterloopt qua groei, dat was bij m'n eerste kindje zo en er kwam een hoop ziekenhuis-gestress van. Achteraf gezien onnodig, ze is nu nog heel erg klein (6,3 kilo bij 11 maanden). Verder weet ik het even niet meer wat er allemaal gezegd is... Fijn weekend!
Daantje wat rot voor je hondje ff op gekookte rijst en gekookte kipfilet zetten Gusam het gaat echt snel he ben benieuwd na je kamertje Hier de plinten, en het kozijn gedaan. Msichien morgen de deur en deurkozijn en het plafond en anders van de week weer. Dan kan schoonpappie als dat klaar is 2 muren sauzen en 2 muren behangen
Lekker druk geweest dus?/ Maar wat bedoel je met gedaan? Geverft?? Leukkk.. welke kleurtjes doen jullie de babykamer?
goeieavond. Ik heb geen idee meer wat er geschrven is. Ik moet geloof ik alweer naar bed hahaha. Ben de laatste 2 weken echt onwijs moe. Kan op ieder moment van de dag slapen. Ik val gewoon om. Over 2 weken naar de vk dus maar ff vragen. Want je zou je nu toch wel wat beetr moeten voelen. Shaula: lekker he, fruitje mee eten! Ook de chips en chocolaatjes blijven lekker helaas hahahah. Wij zijn bezig met de achterkamer leeghalen. We hebben een raam wat is dichtgemaakt omdat er een flat tegenaan werd gebouwd en daar hebben we nu planken gedaan. Daar komen de computers te staan. En de achterkamer wordt onze slaapkamer. Het is op zich leeg dus nu moeten we wahcten op mijn zwager tot ie zin heeft om dat muurtje er tussen te zetten. Ik hoop snel want ik wordt er beetje zenuwachtig van hahhaha. Gelukkig wil vriendje het ook het liefst voor de zomer af hebben. Dat siw el fijn! Nou toch nog een heel verhaal geworden. Groetjes
geverft ja Wij maken alles wit en doen 2 muren met antraciet behang en dan straks kleden we het aan met knalrose en antraciet. Ik hou niet van drukke kamers wil het strak hebben en ook geen nijntje,pooh etc
sannie ik kan je gerusstellen ik ben ook al weer een paar weken zo moe tegen 2 uur in de middag branden mn ogen alweer in mn hoofd
pff volgens mij is hier een buikgriep virus op komst, ben al vanaf vanmiddag aan het rennen en heb niks raars gegeten. Gewoon brood en een appel.
Oh bah rose ik hoorde wel dat er griep heerst dus het kan maar zo Hier vanaf gisteren denk ik een bijholte ontsteking want mn hele linker wang doet zeer en het ergste nog mn kaak ook en al mn kiezen doen vreselijk zeer nu Ik ben helemaal niet van de paracetamol slikken maar heb er vandaag al 2 gehad bah
Aaah.. Sanniee! Slapa lekker dan maar alvast! Danjo: Antraciet is toch donker grijs?? Vind ik ook superrr mooi! Mijn broer en schoonzus hebben dat nu in de woonkamer. maar je hebt idd wel gelijk met niet alles te druk willen hebben. Vind sommige wel leuk hoor! Maar begin steeds meer te twijfelen over de rood met witte stipjes .. Vind het HEEL gaaf, maar ik meot nog ff kijken. Maurice dnekt dat we een jongetje krijgen, en dan mag ik geen rood met witte stippen behang doen! wat streng toch weer! En ik ben idd ook niet van de nijntje en pooh enz. Vind het schattig om te zien, maar zou er niet de kamer mee willen bekleden.Wat rOt van je wang en kies enz.. Balen.. als ik iet seen rotpijn vind is het wel mond pijn .. bah ROse: Aii.. dat is minder! Lauwe cola en banaan eten! Schijnt echt een wonder middel te zijn! Mijn moeder heeft dat altijdd als ze op vakantie gaat, en vorig jaar in turkije had ze aaaalle middeltjes en tabletjes geprobeerd, niks hielp. TOtdat dus iemand lauwe cola en bananen zei.. Heeft echt geholpen. Beterschapp!!
Klopt Leonie zo hebben wij het beneden ook maar dan met rood. Ik hou niet van zo druk en na mijn idee is het ook niet echt goed voor het kindje. Rood is wel mooi maar zou dan de stippen weglaten Wij hebben toen straks al wat proefexemplaren kaartjes besteld haha.
@Daantje Houd je hondje goed in de gaten. Een paar weken geleden heeft mijn hond 48 uur bij de dierenarts gelegen ook met een zwaar darmvirus en deze is heel hardnekkig. Ben met mijn hond wel 2 weken zoet geweest.
Gandor bah erg hoor om je hond zo ziek te hebben. hier maar weer een beker melk in de vriezer ggrrrr maagzuur
Hé meiden, hallo!!! We zijn weer terug van vakantie en hebben heerlijk genoten. Gisteren zijn we thuis gekomen en ik heb gisteren en vandaag nodig gehad hier dik 40 pagina's bij te lezen . Gelukkig heb ik geen vervelende baby-berichten volgens mij gelezen, dus daar ben ik heel erg blij mee. Wel gelezen dat sommige mensen moeite hebben met slecht nieuws. Op zich logisch, want voor iedereen is het natuurlijk een spannende tijd. Maar ik hoop wel dat we elkaar hier zouden kunnen steunen als er iemand slecht nieuws zou krijgen (wat natuurlijk niet te hopen is!) We hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Center Parcs. Niet veel bijzonders gedaan... vooral gezwommen, bowling gespeeld en adventure golf. Verder iedere avond uit eten (ben 1,4 kilo aangekomen deze week ), dus we hebben het lekker van genomen. Zalig ook met zo'n VIP-huisje en iedere dag broodjes aan de deur en een sauna/zonnebank. Tijdens onze vakantie kregen we telefoon van Babydump. Volgende week maandag komen ze de babyspulletjes brengen en als het goed is hebben we de uitzet dan compleet ! Ik ben vandaag dus ook maar meteen mijn zelfgemaakte schilderijtjes af gaan maken, en ze zijn nu alle zes af. Dus volgende week kunnen we het kamertje enzo echt af gaan maken. Joepie! Verder nog wat spanning, al is het wel wat minder geworden, voor de 20-weken-echo a.s. dinsdag. We hopen dat ukkepuk zich nu wel goed op het scherm wil laten zien en dat alles natuurlijk in orde is! Zo........ ik heb even niet veel meer te melden. Hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat ik hier na een weekje weer makkelijk inhaak. Liefs, Josien
Zo 1 dagje niet geweest en heb gelijk pagina's vol bijgelezen hahah! @klussers; wat zijn jullie allemaal lekker bezig!Last van nesteldrang??? @Josien; wat fijn dat je vakantie zo lekker was! EN ik hoop ook voor je dat ukkie zich dinsdag goed wilt laten zien! @Roos; Wat fijn dat de echo zo goed was!Ben benieuwd naar het geslacht!Stuur je zo een pb.. @babysites; wij hebben ook een babysite met een ww erop..WIe hem wilt zien moet maar even een pbtje sturen @mezelf; gister een leuke dag gehad! Eerst zijn we naar de kraambeurs in het ziekenhuis geweest. Liep wel tegen wat problemen op wat betreft de eerste uren na de bevalling, maar ik hoop daar met de verloskundige samen uit te komen.Zo wil ik graag (mede door de goede ervaringen in mijn werk) dat ons kindje het eerste uur na de geboorte huidophuid contact met mij heeft. Dit is beter voor de borstvoeding. Deden ze erg lacherig over grrr. Ook wil ik niet dat ons kleintje na de geboorte de eerste 24 uur in bad gaat. Dit moest van hun ivm de hygiene. Nou de baby komt uit de meest steriele plek die je je maar kan bedenken dus daar zijn de meningen ook over verdeeld. Als een kindje na de geboorte gelijk in bad gaat, is en het geurtje weg ( belangrijk voor de bv) en ze worden ontzettend moe; gevolg kindje heeft ook geen puf meer om te drinken... De verloskundige staat gelukkig volledig achter mijn keuzes, ook door de ervaringen die wij thuis hiermee hebben... Toen bleek en dat was wel ontzettend leuk; dat je een echo kon laten maken! Gewoon even snel 10 minuutjes naar binnen spieken! En er hangt echt niks tussen de beentjes hoor!! Daarna naar de eerste verjaardag van mn neefje! Ventje wist niet wat hem overkwam met al die mensen tegelijk in huis voor hem! Hij vond het maar wat raar! En mijn neefje was dan jarig maar oh wat zijn wij schandalig verwend! Volgens mij wel 15 setjes kleding, rompertjes, sokjes badpakje speelgoed poppen muziekdoosje!Echt niet normaal meer!! Nou het is weer een heel verhaal geworden hahaha
Babydream: doen ze dat nog steeds in bad na de geboorte? Bij mijn weten en ook in mijn werk als kraamverzorgende doen wij dat nooit. Altijd de 2de dag mits alles goed is. Idd huid op huid contact na de geboorte (1ste uur) is zeer belangrijk na de geboorte. Wil ik ook graag als dat mogelijk is. Hoewel het bij mijn oudste en middelste niet zo lang heeft geduurd en ik die toch 11 maanden en 1 jaar en 10 dagen bv heb gegeven haha. Josien: geweldig dat jullie vakantie zo goed is bevallen. En leuk de meubeltjes komen al bijna. Hier ga ik werken. Babykamer: wij hebben de muren gewoon neutraal. 1 muur is een soort van indigo/grijs kleur. Daar hangen buikfoto's van mij op. Op de witte muur staat didll nog. Misschien gaan we die overschilderen en een tekst op de muur plakken.
@mamavanjordy; zelf ben ik ook kraamverzorgende vandaar ook dat ik dit echt niet wil..Ik weet zelf ook heel goed dat het beter is om het niet te doen maar hun doen het..Is een hygieneprotocol..Ik heb echt zoiets van hallo het is mijn kind mag ik zelf beslissen of niet of ze in bad gaat....De vk staat gelukkig helemaal achter mijn standpunten en wil ook graag dat ik daarom een bevallingsplan schrijf...