@Daantje: Dat klinkt niet zo mooi meid!! Ik hoop dat het drinken van Cramberrysap zal helpen...........vaak wel het duurt alleen wat langer. Er zijn wel andere antibiotica die je mag hebben........ben ook allergies niet zo erg als jou hoor..........maar in jou geval kunnen ze je wel wat anders geven hoor als je over een paar dagen nog steeds zo ziek ben. Gaan ze het voor je op kweek zetten voor de zekerheid?? Ik had dit een week geleden ook en toen bleek het ook niks te zijn en na een dag goed ziek te zijn was het weer over......ga voor je duimen!! Danjo had dit ook.
Ooohhh..!! Kun jij zelf heel goed van die mooie taarten maken? Maak je ze ook met van diebijzondere versieringen enzo? Zat een tijdje terug te denken dat ik dat ook wilde aan doen, alleen hou ik zelf niet zo van cake-achtige taarten, dus tot nu toe weerhoudt dat me nog. Maar lijkt me wel helemaal geweldig dat te kunnen! Hmm gaat iets mis met quoten... ziet er beetje vreemd uit zo. Daantje, veel sterkte meid!!
ooohhh lekker taart! Wat een goed idee maia. Ik ga ze alleen niet zelf maken, ik koop er wel eentje hihi. Daantje: hopelijk gaat t snel beter. Echt vervelend zeg. En irritant dat ze je nog niks voor willen schrijven. Hopelijk ggaat t snel beter met veel drinken enzo. Gusam: gefeliciteerd met je 20 weken. Wow dat gaat idd snel! Dromen: ik heb vannacht gedroomd dat ik met de collega;s van mjijn werk in een toneelstuk voor de efteling moest spelen samen met de draak. Bizar toch...hoe kom je erbij???? hihi Ik heb nu echt de afwas gedaan en de stofzuiger gebruikt ook! Ik ben klaar voor vandaag. Straks nog ff op mijn gemakkie wat boodscahpjes doen. Ff stukje lopen! doeidoei
Hey kan het niet zijn dat het mannetje konijn de vrouwtjes dood bijt?? Bij ons in de dierenwinkel zeiden ze dat dat kon als je er een vreemd konijn bij zette?
Daantje je bent wel een superpechvogel....Hoop dat t nu eens klaar is en dat de mooie dingen zoals je huwelijk en de zwangerschap de boventoon gaan voeren! ego: Denk dat ik toch wel moeite heb met zonder vriendje zijn....ik ben ongeveer elke 2 uur aan t huilen omdat ik me opeens zorgen maak of alles nog wel goed is. Terwijl er helemaal geen reden voor is om te denken van niet. Pfff zal blij zijn als t 4 juni is, dan vk afspraak. einde ego @maia, wat voor versiering gaat t worden deze keer....vind je taarten echt supermooi
Hee hallo allemaal, ik meld mij hier ook weer ff. De laatste tijd helemaal geen tijd om op zw-pagina te zitten en om terug te lezen en te reageren. Ik zie wel dat de meeste al heel druk zijn met de babykamers, daar zijn wij nu ook rustig mee aan het beginnen. Zieke hondjes; sterkte en er schijnt een diarree virus bij hondjes te heersen. Nog een tipje, het is in nederland niet heel makkelijk te verkrijgen maar gedroogde worteltjes zijn echt een wondermiddel. Een klein beetje door de rijst met kip en ze hebben nog sneller normale drolletjes. verder bij ons chaos en verdriet; chihuahua van ouders heeft 2 puppies gekregen maar helaas beide zijn overleden, eerste zat klem in geboortekanaal en voor de 2e kwam K-snee te laat. De andere hond ( een echte geen chi) heeft deze week 3 gezonde pups ter wereld gezet. En mijn opa is overleden. Heel vreemd weekje is het dus geweest en dat zal komende tijd ook wel zo blijven. De crematie is dinsdag, vrijdag ben ikzelf jarig en de maandag daarop vertrekken we op vakantie. O ja en tussendoor moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden! Pfoeh.
Sannie goed bezig jij hahaha Pookie gecondoleerd meid. maia kom je straks even een stukje brengen hahahaha. Hier alles klaar alleen nog wat was ,Heerlijk zeg de rest van de dag denk ik maar lekker luieren
Pookie jeetje meid wat een heftige week zeg, gecondoleerd! Daantje, sjee meis het zit je echt niet mee! Hopelijk helpt de cranberry toch goed!! Je hebt ook cranberry pillen he, dat is nog wat geconcentreerder. Josien, wat lekker dat je ff een weekje ertussenuit bent geweest! En dinsdag al de echo, dat is al heel snel Booboo, nee de konijntjes waren allebei helemaal gaaf, geen wonden oid. Deze nijn doet het nog super in zn eentje en springt erg vrolijk in het rond. Danjo, fijn dat je je al iets beter voelt! Gusam, gefeliciteerd met je 20 weken Blijei, ja heerlijk he die emoties!! Hoort er wel bij meid, mij helpt het om dat te bedenken, dan kan ik het iets rationaliseren. Knuf!! Sannie, hihi ik hoop dat jij en de draak veel plezier hebben gehad vannacht @ mezelf --> vandaag 19 weken, whoehoe, dat is al bijna de helft. Vind het nu wel bijzonder worden, de beeb trapt al zoveel voel hem nu echt meerdere keren per dag. Mn man heeft em nog niet kunnen voelen, als hij zn hand op mn buik legt trapt hij natuurlijk net niet daar!
@Pookie; gecondoleerd.. @Daantje; jouw zit het ook niet mee zeg!Veel sterkte! @Gusam; gefeliciteerd met je 1e helft!haha! @baby in bad; de verpleegkundige gaf aan dat dit van hun hygiene protocol/ dienst moest..Ik zelf vind dit de grootste onzin die er maar bestaat, baby komt uit het meest steriele plekje ter wereld! Ik heb dan ook gelijk een bevallingsplan gemaakt, dit had mijn vk al eerder gevraagd. Woensdag heb ik controle en neem hem dan mee om te bespreken...
@Pookie, gecondoleerd! Doe het rustig aan... @Odess, voor mijn gevoel heeft het gek genoeg heel lang geduurd, maar dat was meer omdat op 4 mei de echo oorspronkelijk was en ze het toen niet konden zien (verouderde ziekenhuisapparatuur). We moeten nu naar het Radboud, dus het is even spannend of ze overmorgen wel genoeg kunnen zien... @Babydream, groot gelijk dat je zo'n bevallingsplan opstelt. Komende week bel ik ook met de kraamverzorgende om een afspraak te maken. Eens horen wat ze hier verder zeggen... @Gusam, gefeliciteerd me je 20 weken ! Hier morgen alweer 21 weken. Ik vind het nu ook wel snel gaan, al zal het na de 20-weken-echo wel nog sneller gaan denk ik @Daantje, succes... bah... niet lekker zo'n blaasontsteking. Ook slecht zeg dat ze in eerste instantie die grote ontsteking niet opgemerkt hebben ... @Blij ei, heel herkenbaar... hier ook veel moeite om alleen te zijn. Maar gelukkig heb ik daar niet veel last van. Mijn mannetje zit in de WW en zit dus thuis. En aangezien ik zelf 's middags thuis zit, zitten we dus juist ook vaak door mijn hormonsters te veel op elkaars lip. Tot anderhalve week geleden hij een keer een dagje ging slopen en naar de vuilnisbelt moest. Ik was echt zo verdrietig dat hij wegging... @dromen, hier vannacht ook ineens... We kregen een jongetje droomde ik (wat we zelf ook al steeds denken) en gelukkig ging alles heel goed. Het voelde wel heel echt ineens... Liefs, Josien
@daantje: beterschap, hoop dat de infectie snel weg is! @pookie: welkom terug! en natuurlijk gecondoleerd. Wat een heftige tijd heb je achter de rug! @gusam: gefeliciteerd met je 20 weken @blij ei: sterkte, ik vind het ook helemaal niets om alleen te zijn! Nou taartje is gebakken, heb een poging gewaagd om hem in mijn album te zetten maar er ging wat mis dus volgens mij zie je alleen zwart beeld. Als je hem wilt zien moet je anders even op mijn site kijken.
o ja, ik heb dus echt genant last van lekkende borsten. Gisteravond lag ik heel lieflijk tegen manlief aan in bed poging te doen tot slapen, draai ik me om, denk, wat voel ik nou? droop er flink uit. Gelukkig hield het snel op, maar het leed was al geleden: een flinke natte plek in bed. Gelukkig aan zijn kant dus de arme ziel lag in een natte plek Vandaag geen last meer van gehad maar ga toch even borstcompressen in huis halen en in m'n tas doen voor het geval het overdag ook voor gaat komen. O ja: en wij zijn uit de namen. Kostte wat moeite maar we hebben en de jongens en meisjesnamen! Helemaal mooi!
@Pookie: Gecondoleerd! Doe rustig aan! @Josien: Jaha, je bent weer terug! Top dat je het zo lekker hebt gehad. Nu nog 1,5 dag je zenuwen in bedwang houden en dan eindelijk duidelijkheid! @Blijei: Is toch een goed teken dat je je mannetje meer mist dan dat je van te voren had bedacht! @Maia: mmmm, ik begin te kwijlen van die lekkere taarten van jou! Ziet er super uit hoor! Heb je gewoon altijd alles in huis om ff 2 taarten te maken? @Daantje: Tjeemig, bij jou kan ook niks vlekkeloos gaan he?!?!?! Nou goed veel vitamine c naar binnen werken en dan hopen dat de ontsteking snel uit je lichaam is! @Gusam: Wat klinkt dat stoer he! Al 20 weken zeg, nog maar 20 te gaan, aftellen dus! Verder geen bijzonderheden hier, lekker gerelaxed. Manlief heeft z'n koffer ingepakt , die moet nog tm woensdag werken. Ik kan dinsdag nog ff buffelen en de koffer van Britt en mezelf gaan pakken, ook dinsdag nog ff check bij de verloskundige. O,ja meer mensen die last hebben met fietsen? Als ik alleen al een klein stukje heb gefietst zak ik door mijn bovenbenen heen en kan ik vervolgens een week met zere benen verder.... Britt is trouwens pas op de 3de dag in bad geweest, dit waarschijnlijk omdat ze direct naar de neonatologie is gebracht?!?!? Geniet nog ff van het weekend!
Goedenavond lieve meiden! Wij hebben een heerlijk weekendje weg achter de rug! Aaron was bij oma en Erik en ik zaten in een hotelletje in Drenthe! We hebben heerlijk ontspannen samen tijd doorgebracht! En nu zitten we uitgeblust op de bank! Hoe is het met jullie? Sorry ik heb de puf niet om 20 pagina's terug te lezen! Ik hoop dat alles goed is en ik geen gekke dingen heb gemist! Zijn er nog meer mensen die een geslachtsbepaling hebben gehad? Wat is de stand nu? Ik ben erg benieuwd! x Thirza
*ego bericht* hallo dames hier erg zenuwachtig, gisteravond zat ik ineens helemaal onder de vlekken op mijn rug, vreselijk jeuk...eerst gedacht iets raars te hebben gegeten, of verkeerd wasmiddel, maar eigenlijk niets van dat alles, nu zit mijn hele lijf eronder. ben nu ontzettend bang voor de vijfde ziekte, een vriendin is in de zwangeschap haar kindje daardoor kwijt geraakt. Ik zie het doem scenario al voor me ik zit hier gewoon te trillen, ga zo de vk maar bellen, ik weet het echt niet en ik ben best een beetje bang gr jip *einde ego*
Oh Jip!! Probeer je rustig te houden hoor meid! Ik ga voor je duimen dat het niks bijzonders is hoor!! Dikke knufffffffff van mij!
Goede morgen! Lekker een kort weekjes deze week maar 3 dagen te werken! Ik ga ook voor je duimen jip dat het niks is. Ik heb in begin van de zwangerschap helemaal onder gezeten met rode bultjes die ontiegelijk jeuken! Dit was niks zei de huisarts en ging gelukkig ook na een paar dagen weer weg. Verder weinig te vertellen. Iedereen een fijne (werk) dag.