Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit is mijn 1000ste bericht!!! Yehhh!!

Oke nu wat ik wilde zeggen.
    Ik ging me met aan kleden en ik groei werkelijk overal al weer uit! Bleh!
    Met 6wkn zat ik al aan de positie kleding en alles wat ik toen gekocht had was lekker ruim.......en nu kan ik 4broeken al bijna niet meer aan. Ja ik pas het nog wel maar de band onder mn buik zit te strak.........dus mn buik past er niet meer in!
    Ik kan bijna niet wachten tot het warm genoeg is om een korte legging met een jurkje aan te kunnen! ik heb echt geen zin om nog meer kleren te moeten kopen!
    Gelukkig waren de broeken die ik nu niet meer pas niet zo duur ........maar toch! Dames broeken van de H&M zijn leuk en voor een leuke prijs maar de band is te klein waardoor je buikje niet genoeg groeiruimte heeft.
    Ik heb twee broeken van de noppies en die gaan wel goed, de band aan de voor kant is ook heel zacht waardoor hij gewoon weg klapt als je gaat zitten en dan heb je er geen last van.

Nou ik ben weer uit gemopperd!

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen meiden!

Jip! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar het kan ook heel onschuldig (en onwijs vervelende) zwangerschapsjeuk zijn. Ik ben benieuwd wat de vk zegt! Succes en sterkte!

Rose, hoi :)

Sloppy, dat gaat snel zeg die kleding! Das inderdaad balen! Gelukkig pas ik tot nu toe de kleding die ik heb gekocht nog wel. Bij Aaron had ik er pas na week 35 ongeveer last van dat het niet meer paste. Die laatste weken heb ik ook heeeeelll veeeellll in een joggingpak rondgelopen (lekker charmant, haha).
    Van 1 spijkerbroek had ik toen de buikband erafgeknipt. Omdat die ook te strak zat. Toen kon ik hem weer een maand of 2 extra aan. MIsschien een tip!

Hier gaat het goed... Beetje slecht geslapen. Ik had heel raar gedroomd. Heel eng, maar als ik het hier vertel dan slaat het nergens op! Haha... De hele wereld was besmet met caffeïne! En werd helemaal hyper ofzo.... Ik weet het ook niet meer precies, maar toen ik wakker werd vanacht durfde ik bijna niet naar de wc toe! Hahahahahaha!

Nou goed, ik ga mijn dag als huisvrouw beginnen. Er wacht een berg wasgoed en strijkgoed. En de stofzuiger wil dolgraag weer eens gebruikt worden...
    Dus ik ga!
    Bye bye! Fijne dag iedereen!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is een hele goede tip!! Ik ga kijken of dat met mijn broeken kan. Je ziet het toch niet want mn shirtjes zijn allemaal lang die ik er op draag!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb ook broeken van de h&m en was hiervoor al gewaarschuwd maar een vriendin heeft er nieuwe banden aangemaakt

Jip he jeetje ik duim voor je dat het dat niet is
    je kunt ook zo jeuk en bultjes krijgen van de zwangerschap

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

weer lekker veel geklets.

pookie:gecondeleerd meid.

josien: fijn dat je het goed hebt gehad nog maar 1dagje!!!!!!

jip:hoop voor je dat het niks is.

sloppy: nou edat gaat snel bij je ben je ook al zoveel aangekomen dan?????

rest:sorry ben ik alweer kwijt.

Dit weekend hadden we een feestje en er zouden ong 5 vrouwen komen die ook zwanger zijn dus ik dacht lekker kletsen kom ik daar aan zijn al die vrouwen thuis gebleven allemaal ziek zwak en misselijk (dus dat was gezellie)

danjo: eindelijk ik heb de kamer leeg hahaha heeft lang geduurd he.

Wij zijn nu bezig met schuren van de meubeltjes voor de kamer verds hebben we echt niks gedaan en heb ik ook nog niks in huis!!!!!! ik zal binnekort eens beginnen haha

veel liefs jaja

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja het begin is er meid haha dat heeft idd ff geduurd.

wij pakken gewoon elke keer weer wat aan vandaag ff alle gaten dichtsmeren.
    morgen en woensdag niks ( of ik moet het weer in mn bol hebben)
    donderdag de deur en het deurkozijn. en dan mischien vrijdag de muren al sauzen
    Dan kan van het weekend en anders volgende week behangen worden
    en dan kan ik gordijnrails ophangen een nieuw rolgordijn. en dan is het wachten op de meubels ( denk dat ik ga bellen dat ze begin juli komen haha).

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh vergeet het plafond en dat is een klus pfff wij hebben daar nog houten balken inzitten en vind dit gewoon super
    enige nadeel vorige bewonder heeft de balken zwart gemaakt en de planken creme
    dus dat moet nu antraciet worden met wit

8. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    dank voor jullie lieve reacties

update
    ben inmiddels bij de HA geweest en die zegt, dit is bijna zeker de 5e ziekte :cry:
    hij verwees me door naar de vk om de groei goed te blijven controleren, 'want verder kunnen we er toch niets aan doen gaat het fout dan gaat het fout', aldus ha.

vk gebeld: die heeft met spoed geregeld dat ik er vanmiddag heen kan, gaan ze daar antistoffen bepalen, in het ergste geval ontwikkelt het kindje bloedarmoede en daar is wat aan te doen, maar niet als je er te laat achter komt. :(

dus mijn angst is (bijna) werkelijkheid. er lijken nogl wat kinderziektes op elkaar, dus het kan ook zo een ander zijn, maar daarom gaan ze prikken.

hou jullie op de hoogte

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ach jip wat vreselijk kut zeg.
    heel veel sterkte en ik duim voor jou en je kleintje hoor

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @jaja: Ik ben niet echt veel aangekomen.........4kilo dus dat is het niet maar ik heb het idee dat mn heupen al veel breder geworden zijn, en mn buikje begint net boven mn bekken bot. Ook die kleine licht nu precies op de hoogte van mn broek band en als ik dan ga zitten en hij kneld dna krijg ik echt heel veel commentaar...
    Ik kan het ook heel positief zien hoor...........als ik mn kindje wil voelen dan trek ik gewoon een te strake boek aan en ga dan ff zitten :) Ahhh das nie lieffff

Ik heb even bij het toppic buikfoto's gekeken en er zijn meer vrouwen die heel laag dragen, daar begint de buik ook net boven het schaambot.....Ik heb ook niet zo'n lang bovenlijf.

Maar goed ik heb al weer een hele berg tips gekregen.

@ Danjo: Ik kan ook een nieuwe band op mn broeken zetten dat is ook een goede tip!

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Jip, mijn duimen draaien volop dat je kindje er niets aan overhoudt!
    Heeelll veel sterkte! :( *knuffel*

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh Meid wat erg!! Ik blijf voor je duimen dat het toch wat anders is hoor!

13. MvN

MvN Niet meer actief

Jeetje Jip!!! Heel veel sterkte zo bij de vk, hopelijk ben je er optijd bij!!

Weet je hoe je dit hebt kunnen oplopen? Werk je ergens waar de 5e ziekte speelt?

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Even vanaf mijn mobiel;
    Heeel veel sterkte Jip!! Hopelijk is het niet de 5e, maar bijv de 6e ziekte? Laten we het hopen!! Krijg je vandaag meteen de uitslag van het bloedonderzoek? Meestal begint de 5e ziekte toch in het gezicht met kleine vlekjes en heb je er spierpijn van in heel je lijf, en dat had je niet toch?

Ik duim voor je meid!! Dikke knuffel !!

15. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen :)

@Joenka: dank je! Ja ik heb 3 flinke dozen vol met taartspullen :D
    Ik heb ook last met fietsen, krijg er tegenwoordig echt spierpijn van in m'n benen.

@Thirza: fijn dat je weekendje leuk was :D

@Jip: sterkte! Ik duim voor je!

@Sloppy: gefeliciteerd met je 1000e bericht :D Gaat wel snel met je kleding zeg!

@Mezelf: vannacht weer niet denderend geslapen maar tja, het is niet anders! Maar ik ben nu wel 20 weken zwanger :D :D :D Weer een mijlpaal gehaald!!!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jip, ik duim ook dat het niet de 5de ziekte is en anders dat je er op tijd bij bent.

Daan: hoe is eht nu met je?

Maia: buddy alweer 20 weken. Schiet op he.

Hier niet veel bijzonders te melden. Nog 8 nachtjes tot onze echo weer. Heb er zin in. Hopelijk werkt ukkie mee en kunnen we het geslacht zien.
    Vijdag word er eindelijk vinyl gelegd op zolder en dan kunnen we gaan schilderen. Mannetje is nu alle dingen die we willen schilderen aan het schuren.

Het is hier heerlijk weer overigens. Zonnetje schijnt en de kids zitten lekker buiten. Mama gaat zo ook maar even op de schommelbank zitten.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia gefeliciteerd met het behalen van je 20 weken.

@jip ik ga hier voor je duimen dat alles goed gaat.

@er was bij iemand de opa overleden gecondoleerd, en sorry dat ik je naam vergeten ben.

@daan hoe is het nu met je?

hier gaat het goed, ik zit wel met spanning voor morgen voor de 20 weken echo.
    gister het kamertje geschildert, maar er moet waarschijnlijk nog een keer overheen.
    Van het weekend is het kamertje een deel af, en dan de kleine dingen nog.
    fijne dag allemaal.

XXX Gusam

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow wat is iedereen al druk met het babykamertje bezig zeg! *schaam*
    Hier blijft Aaron zijn kamertje de babykamer, dus die is hier wel af. Alleen we moeten het nieuwe kamertje van Aaron wel op tijd af hebben natuurlijk. En daar hebben we nog niets aan gedaan! En hij moet helemaal gestript worden. Ook het plafond enzo moet eruit en opnieuw erin... Het wordt echt tijd om te beginnen!
    Maar ik heb hele leuke ideeen! Hij wordt stoer blauw met auto sjablonen op de muur enzo. Aaron is nog maar 15 maanden oud, maar hij is nu al echt een jongentje-jongentje. (snap je?) HIj is echt gek op auto's! En het is toch echt aangeboren gedrag, want wij hebben niet eens echt extreem veel auto's in zijn handen gedrukt "omdat dat zo hoort".
    Dus hij krijgt een echte stoere jongenskamer!
    Nu alleen even opschieten! Haha.

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    En nu is het tijd om boodschappen te doen!
    Bye bye!

20. he bah meis.. spannend! dikke knuf

Deel Deze Pagina