Heee goedemorgen allemaal! Ik heb zojuist de laatste 3 pagina's bijgelezen en zo te zien is er van alles gebeurd. Jip: heel veel sterkte ik duim voor jou en je kleintje!!! Pookie: gecondoleerd en ook veel sterkte... de rest: gewoon maar even een dikke buiken knuffel! Hier heerlijk weekendje weg geweest naar Rotterdam met mijn schoonfamilie omdat mijn schoonouders 30 jaar getrouwd waren. Hartstikke leuk (rondtocht door de haven, euromast op geweest, naar de musical sunset boulevard) maar ik was gister echt helemaal kapot. Gelukkig vandaag nog een dagje vrij om eens even goed bij te komen, hoewel, ook hier thuis genoeg te doen, dus maar eens even aan de slag. Liefs Sjimf (ook de 20 weken voorbij!)
GOeiemorgeen... Ik mOest zooooveel terug lezen.. Ik ben het nu allemaal al weer kwijt SOrry dames.. Jip: meid wat rot voor je ! ik hoop zó voor je dat alles toch gewoon goed gaat!! Ik duim heeeeel hard voor je ! Succes bij de vk vanmiddag! SlOppy: das nie zo fijn die band .. ik heb er nog niet zo last van eigenlijk.. Haha! En dan mag jij nog tot oktober! Oooh ik ben wel jaloers op je, donderdag word het 23 graden of nog warmer! en mevr stapt de deur uit en staat op het strandd.. owwww.. Huisje: een tijd geleden had ik hierop gezet dat we t hier zat waren blabla enz. En rond die tijd, ( ong 6 wkjes geleden?? ) hadden de buren de toko ook te koop gezet. Dus wij in de stresss... zul je altijd zien!! Maarrrrr.. nu is het huis wat dus nog geen 2 maand te koop stond, al verkocht!! Dusss.. bij ons is de hoop weer terug. Ga een afsrpaak maken vandaag met een makelaar om ons huis te taxeren. Dan hoop ik dat we het huis ook snel verkopen, boel inpakken en terug naar Wierden. OWWWW ik HOOP HET ZOOOO!! VOor de rest heb ik eigenlijk verrekte weinig te vertellen.. Het spijt me dat ik zo weinig vandaag op anderen reageer. maar ben het echt even allemaal kwijt! Nu ga ik mezelf lekker een omelet met groente, tomaat augurk en zilveruitjes maken.. JAMJAMM
Leoniee!! Ik hoop voor je dat het dan ook snel verkocht word.. maar wil je wel in je zwangerschap gaan verhuizen? Al die stress lijkt me niet zo fijn! Hebben jullie dat ook dat het hartje met de week sterker klinkt? stuk harder in iedergeval.. Luisterde vanochtend met de angelsound en hoorde het hartje echt goed en hard. Volgens mij lag het wel te slapen want het bewoog niet.
NOu we hebben meer stress dat we hier wonen.. We vinden het echt niet leuk en hebben ontzettende heimwee. tuurlijk zal het even drukdruk worden. maar alles beter dan hier! En met de angelsound heb ik ook hoor! elke week weer wat harder.
bij mij hangt het er vanaf hoe Babe ligt maar het werd wel steeds duidelijker inderdaad (over het algemeen). Ik geef er de brui aan. Moet eigenlijk studeren (lees: inleiding scriptie verbeteren) maar ik ben door een paar nachten niet slapen zo ontzettend moe dat mijn hersenen verweekt zijn. Ga maar op de bank hangen en gooi een dvd in de speler en ik ga morgen wel weer een poging wagen!
Ik wil ook thuis zijn!!! Ik ben nu op school me dood aan het vervelen aangezien ik mijn projecten voor dit jaar af heb.. Maarja voor urenregistratie moet ik blijven bah.
hi, nog even in spanning, ik moet inmiddels naar het zkh vanmiddag omdat ze de antistoffen niet willen afwachten, maar direct willen weten, en dan ben je daar toch het snelst net als de groei, dus nog heel even... [-o< [-o< net bij vk papieren opgehaald, en die zei, kom gauw ff liggen, even kijken of we die kleine kunnen vinden. dat was gelukkig goed ik heb wel het idee dat elke keer als ik hier kom ik wat te zeuren heb maar goed, ben ff mijn ei kwijt, lief is ook geweldig lief, maar je moet soms even je hart luchten, fijn dat dat hier kan
Je mag hier altijd komen om je hart te luchten hoor! Ook als je hier niet zo vaak bent..............en kom op je hebt de schrik van je leven nu en dat hoef je niet alleen te doen! Fijn dat je kindje er goed uit ziet! Nu het bloed nog afwachten. Ik hoop zo dat je straks komt met het nieuws dat het niks bijzonders is en je voor niks zo druk gemaakt hebt
hey meiden wat kletsen jullie toch zo veel de tijd gaat supersnel vooruit nog 5 weekjes en we gaan beginnen kijken voor de babyuitzet ik weet dat ik miss een van de laatste ben maar weet niet hoe het komt xxx
hey jip: heel veel succes straks in het ziekenhuis. En je mag altijd hier je ei kwijt raken hoor Ook als je er niet zo vaak bent. Hopelijk is het niks! Ik ga duimen voor je!!!! Ik voel me ook beetje zielig hehe. Ik liep vanmorgen op mijn werk en ik had opeens rugpijn. Wordt steeds erger. Kan niet meer rechtop staan./ Als het morgen niet over is, dan maar eens naar de dokter. Ik ga jou voorbeeld nemen maia: dvdtje erin en ff op de bank hangen. Vanavond vergadering, maar weet nog niet of ik daar naartoe ga. bye bye
jip, heel veel succes meid! ik duim voor je dat het goed gaat! roos, mooi buikje! daantje, hoe is t met jou? gusam en josien, heel veel succes en plezier bij de echo morgen! pookie, gecondoleerd met je opa... sterkte! ik merk dat ik wat onrustig word. ben steeds bang dat er iets niet goed gaat. ik kijk uit naar 4 juni (20 weken-echo), maar ben tegelijk doodsbang voor slecht nieuws... misschien komt het wel omdat ik nog niks voel.als ik maar elke dag die bevestiging kon krijgen dat mijn kleintje er is!
Ellen, is een angelsound dan niet wat voor jou? Ik word daardoor erg gerustgesteld, en met 17 weken moet je echt wel het hartje kunnen vinden met de angelsound
balen ellen dat je zo onzeker bent Om nu nog de angelsound te halen zou ik zelf niet doen voor die paar weken. Ik merk nu ik mn kleintje mega veel voel dat ik niet meer zoveel luister. Roos mooi buikje hoor maak jij elke week fotos? Ik doe het elke 4 weken haha
Hoi meiden!! @ Roos: wauw meid wat een mooi buikje!! Ik merk idd ook dat ik het hartje steeds een stuk harder en harder hoor, mooi is dat he? Alleen schopt die van mij om de 3 seconde haha @ Jip; sterkte meid.. hoop dat je vandaag nog de utislag van het bloedonderzoek krijgt zodat je niet al te lang in spanning zit.. ik hoop zoooooooooo dat het NIET de 5e ziekte is @ Sannie; hoop dat je rugpijn snel over is, en anders idd lekker thuisblijven vanavond! @ mamavanjordy; hoe is het nu met jou? Nog steeds last van bekkenklachten? Fijn zeg dat vrijdag het vinyl gelegd wordt, kun je daarna ook lekker gaan klussen! @Ellen; hier nog eentje die doodsbenauwd is voor de 20 weken echo.. zo bang dat er iets mis is.. maar het zal vast wel allemaal goed zijn ( we moeten positief denken anders maken we onszelf gek haha) dikke knuf @ sjimf; lekker zeg naar Rotterdam.. lijkt me super om lekker alles te bezichtigen @ Leonie; wauw meid, fijn dat de buren het al zo snel verkocht hebben en je nu dus veel meer hoop er op hebt dat je jullie huisje ook snel kwijt kunt, dat zou super zijn!! Heb je al een afspraak gemaakt met de taxateur? Hoop echt dat jullie je huisje snel en voor een goede prijs kwijt kunnen en een nieuw droomhuisje kunnen zoeken! @Mezelf: nog steeds last van de infectie alleen wordt het minder.. ben er nog steeds erg beroerd van en voel me net een vaatdoek.. Ik moet morgen naar de gyn en vraag aan haar of ze nogmaals mijn urine wil controleren en als de infectie nog zo erg is ga ik toch de gok wagen om de antibiotica te slikken voordat het straks een nierbekkenontsteking wordt.. Verder ben ik net naar de fysio geweest ook al voel ik me strontberoerd, maar moest wel gaan ivm bekkenklachten die steeds erger worden.. en volgens de fysio ga ik een erg zware zwangerschap tegemoet vanwege mijn bekken en mijn heupafwijking en enkelafwijkingen ( ben vorig jaar 2 keer geopereerd aan mijn enkels, die met pinnen van 12 cm zijn vastgezet en totaal 7 mnd in het gips gezeten daarvoor) ook krijg ik misschien een bekkenband.. Nu moet ik volgende week weer terugkomen. Morgen lekker naar de gyn, hopelijk is dit keer de printer NIET kapot of is de inkt NIET op.. dat is de laatste 2 keer elke keer het geval en krijgen we geen kiekjes mee ooh en donderdag de 3d echo en weten we het geslacht!! ( wat we overigens geheim houden )
Voel jij hem echt zo vaak Danjo?? Ik voel nog steeds niks... Of ik heb het niet in de gaten natuurlijk... Heb het idee dat ik hem gister wel voelde schoppen... Maar het is zeker niet elke dag. Ik gebruik de Angelsound dus nog wel heel vaak!