Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

pff wat een gedoe om hier op de site te komen haha :) raak gefrustreerd erdoor ;)
    Maar de aanhouder wint, ben er eindelijk op.
    Ik snap jou wel hoor Maia.
    Leuke echo's Roos. Ik heb ze ook bij jan laten maken en moet zeggen dat ik van de 10 foto's die ik kreeg er maar 3 een beetje mooi zijn. Gelukkig wel leuke dvd :)
    Wij willen ook een 3d of 4d echo laten maken rond de 27 weken.

2. Rose1982

Josien je bent al 21 weken, jeetje wat gaat dat hard :)

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Echt hè... Enorm snel... Morgen 20-weken-echo, spannend!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hey Roos, mooie foto's! Ik had gisteren al een heel verhaal getyped maar was niet geplaats om een of andere reden.

Jip: weet je al meer! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie

Josien: Veel plezier met je 20wkn Echo ik hoop dat alles goed gaat en dat je mooie plaatjes mee krijgt! Wij moeten nog een weekje wachten en dan is het eindelijk zo ver!

*schoonmoeder bericht*
    Gisteravond hebben we weer 3uur met mn schooonmoeder aan de telefoon gehangen. Ze hebben op 22april een nieuwe bankrekening geopend, om verschillende redenen. Nu gaan ze regelen dat alle automatische incasso's per 1juni van de rekening gaan............ze hoefde dus eigenlijk niks te doen als alleen e zorgen dat de inkomsten naar de nieuwe rekening gestort worden. We hadden bewust gekozen voor 1juni omdat ze het dan kan regelen en dan heeft die instantie genoeg tijd om het in orde te maken.
    Belt ze gister op dat ze vandaag een telefoontje van de bank had gekregen, ze had gevraagd of ze de incasso's overgaan kunnen laten ingaan op 10juli want dan waren ze terug van vakantie............dat kon niet en ze was helemaal over de ze*k. Ik begreep niet waarom en ik vraag dit, en toen kwam de aap uit de mouw...........ze had nog niks gedaan om hun inkomsten op de nieuwe rekening te krijgen en nu gaat ze opvakantie en nu kan ze niet meer controleren of het klopt...blablabla
    We zijn nu allebij zo boos op haar! Dit soort dingen moeten we allemaal regelen voor haar en ze doen niks zelf! Mijn schoonvader doet niks..........niet omdat hij niet wil maar er nooit bij mocht van haar en nu is ze boos op hem omdat hij niks doet, die man durft niet eens meer want ze maakt overal een rel van! Ik zie het nog een keer gebeuren dat ze met de koffer voor onze deur staat!
    Gelukkig wonen we in een hotel dus we kunnen wel een kamer voor haar regelen!!!

Het ergste vind ik dat ik zo nerveus van haar word dat ik het gisteren zelfs aan mn buikje kon voelen...........hij was heel hard en pijnlijk als of hij uitelkaar ging spatten! Het beinvloed dus ook mn zwangerschap! Ik word ook helemaal gek van haar en mijn vriend ook nu inmiddels.
    Ze beld soms wel 3keer op een dag en niet om te vragen hoe het gaat maar omdat ze weer een probleem veroozaakt heeft!
    Laatst belde een vriendin op en ze zegd, wat neem je raar op vind je het niet leuk dat ik bel......nee mn schoonmoeder had die dag al een paar keer gebeld en ik was bang dat ik haar weer aan de lijn kreeg1 Is toch te zot!!
    Gelukkig gaat ze bijna op vakantie!!

*einde schoonmoeder geklaag*

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Sloppy; jeetje wat een schoonmoeder heb jij zeg pff dat dat de mijne vermoeiend was...

@Josien; veel plezier vandaag met de echo!

@mezelf; vandaag weer een dagje werken tot nu toe heb ik maar 1 wijkgezinnetje maar daar komt vast meer bij

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @babydream: ik kan haar niet anders....
    Werkse vandaag!!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey meiden

De site was gisteren idd zo langzaam dat ik zoiets had ik zet mn lappie uit hahaha.

marije ja ik voel de baby heel veel vooral als ik zit en lig dan is onze dame allerlei duikelingen en trappen aan het geven.

Josien spannend hoor. ( ik heb ook mn 20 w echo pas met 21 weken)

Voor de rest ben ik gewoon weer alles kwijt pffff.

Hier nog 2 dagen werken en dan lekker lang weekend heerlijk zeg.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb gisteren ook niet zo veel gepost omdat er geen doorkomen aan was. Mijn laptoppie van zich zelf ook al niet zo heel snel dus dat was bijna dubbel

9. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    josien:veel succes vandaag.

site langzaam:had ik gisteren geen last van????

sloppy:jeetje wat een schoonmoeder zeg probeer het langs je heen te laten gaan allemaal gezeur om niks.

vanmiddag efe naar de fysio toe ik heb al weken last van mijn onderrug net alsof er een zenuw benkelt zit gelukkig heb ik er niet iedere dag last van maar laat het toch efe nakijken.....er waren hier toch meer meiden die daar ook last van hebben wat zeiden ze tegen jullie wat het was???????

veel liefs jaja

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)

Jip, meid hoe is het nou met je? Ik hoop echt dat alles in orde is!!!

Josien, sjee 21 weken al, jij gaat echt als een speer! En vandaag heb je 'al' je echo! Lekker joh, hopelijk is de apparatuur is het radboud wel goed maar dat kan bijna niet anders! Heel veel succes en geniet ervan he!

Sloppy, wat een rare schoonmoeder heb jij toch, kan je niet iets meer afstand nemen? Als ze echt zoveel negatieve energie oplevert... Of is ze daar echt doof voor? Ik zou echt mezelf iets meer in bescherming nemen hoor, al die negativiteit daar zitten jij en je kindje niet op te wachten!!

Daan, hopelijk is je ontsteking snel weer beter. Sjee meis, het zit je echt niet mee zeg, hopelijk kan de fysio je toch goed helpen!

Maia, ik snap dat heel goed hoor en dat zou hij ook moeten snappen! Hij wil jou ook niet in gevaar brengen toch? Ik dacht dat week 27/ 28 echt een mooie tijd was voor een echo, dan overwegen wij het ook :)

Oe Greys, die heb ik opgenomen kan nog even heerlijk bankhangen om het te kijken :D

Zo hier alles oke :) Gisteren een lange dag gewerkt en dan ben ik echt wel helemaal stuk! En fietsen is niet zo fijn, heel gek doet behoorlijk pijn aan mn zitbotjes :rolleyes: Ook heb ik snel last van rugklachten momenteel. Lastig hoor, maar verder hier helemaal geen klagen! Kan niet wachten tot het volgende week is, ben heel benieuwd naar de 20 weken echo :) Mn man mag aankomende maandag afstuderen en het zou voor hem ook heel fijn zijn als hij zijn diploma op zak heeft, dus dat brengt ook rust in de tent! Spannende week dus!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend is dat
    Maar goed als het goed is gaat daar snel verandering in komen

Meiden krijgen jullie van jullie vriendinnetjes nog een babyshower tijdens je zwangerschap?? Ik als het goed is wel wij doen dat altijd met de dinnetjes rond de 20 a 22 weken ik ben benieuwd

12. YellowButterfly

Hier weer een buikfoto, bij 19 weken :)

13. Rose1982

goedemorgen meiden!

Josien veel plezier bij de 20 weken echo straks! :)

Heb nu al 3 dagen last van mijn buik, soort van ongesteldheidsgevoel. Werd er wel wat onzeker van maar heb gisteren de angelsound even gebruikt ;) Hebben meer meiden hier last van?

Nou ik ben weer werken tot vanavond!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @odess: Mooie buik krijg je al! bedankt voor je advies. Ik probeer meer afstand te nemen en ze gaan straks 5wkn op vakantie dus dan krijg ik meer rust. Tot gister avond dacht ik dat het me niet zo veel deed...........tot mijn buik dus heel pijnlijk werd en opgezet en hard was. Zelfs mijn vriend vind het nu echt genoeg en hij heeft zn moeder ook heel streng toegesproken. hij wil ok niet meer dat ik haar bel ed. Hij heeft mn buikje gevoeld en hij vond het heel erg dat ze dit efect had op mij.
    Door alles wat is zelf mankeer een mn Schildklier heb ik het al moeilijk genoeg zonder haar gez**k.
    Ik lees dat jij ook een spannende week hebt! Maar ook wel een beetje leuk spannend!

@Rose: Daar heb ik ook al een paar dagen last van hoor! Ook zo erg dat ik mn angelsound vaker heb gebruikt omdat ik bang was. Ik denk dat het te maken heeft met het groeien. Ikheb ook heel veel last van spierpijn rond mijn ribben en net onder mn midden rif. Ik kan daardoor niet echt lekker zitten. Ik ga ervan uit dat ik straks weer een groeispurt van mn buikje ga krijgen en dat mn lichaam zich daarvoor klaar maakt...........ander weet ik het niet te verklaren. Pijnlijk is het zeker wel!

@Babyshower: Ja ik denk niet da tik er een krijg.......alleen als m n schoonzusje uit america komt dan wel. Of mijn vriendje moet het organiseren.....??
    Ook een reden dat ik het niet zal krijgen is omdat ik bij mijn vriendinnen dit niet heb gedaan en dit ook niet zo speelt bij hun zullen ze er ook niet aan denken.

Ik ga nu lekker een beker warme melk met 3druppes koffie maken :) Zooooooooooo lekker!
    Ik hoefde de hond van morgen niet te doen, ook door gisteren, en ik ga mezelf nu lekker even verwennen met de melk met koffie.......hihi

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoezo met 3 druppies koffie je mag best koffie drinken hoor
    en een goeie optie ervoor is caf vrij

16. YellowButterfly

Fijn meid dat je even afstand kan nemen dmv een vakantie. Bij sommige mensen kan je niet duidelijk genoeg zijn en idd je hebt genoeg aan jezelf!! Zet em op meid ;)

Zit ff marktplaats af te sneupen, daar kan je leuke lodger shelters kopen voor 35 E (ipv 65 E nieuw) vaak niet of nauwelijks gebruikt. Leuk leuk! We willen alles knalblauw haha, vinden we ook voor een meisje prima :) Mn man gaat echt niet lopen met een roze iets :D

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Weet ik wel maar ik lust het alleen zo :)
    Normaal, ja voor zwangerschap, drink ik mn koffie zo sterk mogelijk en helemaal zwart en nu kan er niet genoeg melk en suiker door heen zitten :) :)

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    @Josien :heel veel succes vandaag! Gaat vast helemaal goed komen!

@sloppyslayer: pfff, wat een schoonmoeder zeg! Maar je moet je niet gek laten maken door haar hoor! Fijn dat ze bijna op vakantie gaan, heb jij ook een beetje vakantie :) .

@Odess: Mooi buikje al hoor!

@Danjo: Wat leuk een babyshower! Hier doen we daar niet echt aan, hebben we ook niet bij de andere vriendinnen gedaan...

@ dubbel gevoel:
    1 vriendin van mij heeft gisteren medische echo gehad, alles was top en het wordt een jongen!
    1 vriendin van mij moest gisteren naar het ziekenhuis om te kijken hoeveel eiblaasjes ze had (1ste IVF poging), is het afgeblazen omdat ze een overstimulatie heeft! Echt een tegenvaller zeg!

Verder ga ik straks om 10:20 naar de verloskundige, nog ff de controle voor dat we op vakantie gaan! Dan moet ik heeeeel veeeeel gaan strijken en inpakken :( .

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan bijna niet wachten tot ze weg zijn :oops:

Ik ga ook ff marktplaats af zoeken! Die wil ik ook hebben en zeker voor zo'n prijs!! :D

20. is het een hotel waar jullie wonen? of is het een tijdelijke oplossing?

Deel Deze Pagina