Goedemorgen! Zo he, wat ben ik moe! Zometeen naar de VK, ik ben benieuwd wat ze zegt, want ik heb de laatste tijd zo'n last van buikpijn enzo. Vooral als ik eventjes heb gewandeld. Maar verder heb ik bijna geen klachten, dus het zal allemaal wel meevallen Sloppy, ik begreep je verhaaltje niet helemaal, maar ik begrijp dat je genoeg te stellen hebt met je schoonmoeder! Geniet er maar van dat ze snel op vakantie gaat! Lekker even rust. En inderdaad wat al gezegd is, even proberen wat afstand te houden. Sterkte! Verder ben ik moe, ik heb slecht geslapen! *gaap* Vanavond maar vroeg naar bed! En ik baal, want ik heb gisteren Grey's anatomy gemist... Fijne dag allemaal, ik ga me klaarmaken voor de VK! Bye bye
hallo allemaal, hier ben ik weer, gisteren hoorden we dat de uitslag van het bloedonderzoek misschien wel 2 weken op zich laat wachten.. dus nog spanning hier. de gyn kon ook niet ontkennen dat het vijfde ziekte was, maar ook niet bevestigen, daarvoor zagen ze te weinig vrouwen met de 5e ziekte, dus al met al weten we niets meer. wel echo gehad voor een uitgangspunt. als het niet goed gaat met de kleine kunnen ze dat zien, dat het vocht gaat vasthouden. Dit gaan ze nu over 2 weken weer controleren. Is de bloeduitslag eerder bekend dan word ik gebeld [-o<
Jip jeetje wat lang wachten Nou we gaan flink onze duimen draaien hoor en fijn dat ze nu wel de kleine goed in de gaten gaan houden
@knuffelkonijn: Wij wonen in een hotel waar ook koop appartementen zijn en wij hebben zo'n koop appartement. Het is dus een permanente woning 3jr geleden zouden we het gaan huren als tijdelijke oplossing in onze zoektocht naar een huis en we waren opslag verliefd! Gelukkig wilde de toen malige eigenaar, moeder van een goede vriend van ons, het wel aan ons verkopen............en nu wonen we daar. Het is wel zo dat we hier niet voor altijd willen wonen maar het is een goede inverstering geweest toen we op straat kwamen te staan. Klinkt dramatischer als het is hoor We hadden 3jr geleden een huis op het ook in hoofddorp....maar dat moest nog gebouwd worden. Ik wilde het risico niet nemen om het huis pas laat te koop te zetten en we hebben toen eerst ons huis te koop gezet voordat we een nieuw huis gingen kopen............niet te weten dat het binnen 3dgn voor vraagprijs werd verkocht Toen stonden we op straat zonder nieuw huis en de huizen die we wilde moesten nog gebouwd worden. Zodoende dat we nu hier wonen. We willen heel graag naar Spanje toe en dan is dit huis ideaal want als we hier niet zijn kunnen we het verhuren aan het hotel........goede investering dus en geweldig om te wonen!!
Sloppy dat is idd wel ideaal zo ja Ik ken die hoge flat idd maar heb je geen veel overlast in de zomermaanden als de hotelgasten erin zitten? Blegh zo weer werken bah bah
Ik snap het ook af en toe niet meer hoor! dus niet gek als je dat lange verhaal van mij niet kan volgen Ik ben al heel blij dat ik het ergens kan opschrijven........dat lucht zo vrezelijk op Veel plezier bij de VK ik hoop dat alles goed gaat en dat je lekker naar je kleintje mag luisteren! En vroeg naar je beetje vanavond want dat gegaap kan echt niet hoor
Wat een drama dat je zooooo lang moet wachten op uitsluitsel!! Heeft ze je verder nog resticties opgelegd?? Ook ik blij 2wkn duimen hoor dat het allemaal niks is........dikke knufff vn ons!
Kan gapen niet sloppy dan ga ik nu weer na bed haha Ik ben de laatste weken weer zo vreselijk moe bah bah
@Jip: Tjee, erg vervelend zeg! Afwachten dus! Ik heb met 12 weken ook bloed moeten prikken om te kijken of ik de anti stof in mijn bloed heb. Gelukkig heb ik de anti stoffen in m'n lichaam zitten. Dit heeft de verloskundige gedaan omdat ik in de kinderopvang zit. Ik ga in ieder geval voor je duimen!
We hebben van niemand echt last, het is ene heel goed geluitsdicht gebouw. Alleen als er een hele bus aangekomen is en die gaan tegelijk inchecken dan is het soms wat lastig om de lobby door te komen....maar voor de rest geen problemen. Ja we hebben overlast van onze boven beuren, ook eigenaren, maar die zijn er maar 3keer per jaar. Verder vinden we het juist heel gezellig.
Jip meid wat vervelend dat je nog een tijdje in onzekerheid zit! Ik neem aan dat ze je wel goed in de gaten houden? Ik ken die hele vijfde ziekte niet, zal het even googleen.
@Josien: veel plezier bij de echo straks en ik hoop dat het dit keer allemaal wel lukt! @sloppy: je hebt bijna even rust van je schoonmoeder. Pffff he! @pretecho: we zijn er nog niet uit, of hij gaat niet mee maar dat wil m'n man niet eigenlijk en dat snap ik ook wel, anders als hij terugkomt en dan wacht ik wel 2 weken dus dan ben ik 31 weken ongeveer denk ik en dan kan het ook nog wel maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Nou ja, ik snap wel waarom ze gaan, m'n schoonouders hebben het niet heel breed en hij gaat alleen en omdat er geen negatief reisadvies is krijgt hij ook geen geld terug en hij gaat echt niet om laten boeken naar wat anders want ze gaan speciaal op familiebezoek dus tja. Naja, we zien het wel. @jaja: succes bij de fysio. @babyshower: krijg ik niet. Hoeft ook niet. @jip; nog even afwachten dus. Ik duim voor je! @sloppy: als je wel in H'dorp had gekocht had je nu vlak bij mij gewoond Nou en mezelf: dit was nacht 5 dat ik beroerd sliep al is het wel beter dan de dagen hiervoor. Dus ben nu wat meer uitgerust en ga nu dus een poging doen aan m'n huiswerk voor ik weer in "slaap" val hier fijne dag allemaal!
@shelter via marktplaats: Ik heb er al een gevonden die ik heel graag wilde hebben. Een in het Aqua! We hebben ook een Auqa wagen en maxi-cosi dus daar pas hij mooi bij. En nog nieuw in doos ook! Hij word vandaag op gestuurd! Nog even spannend..........ben een keer in de maling genomen en dat heeft me 60euro gekost.............maar het zal wel goed gaan. Dat vrouwtje antwoorde mn mail heel snel! Oh ik ben weer helemaal blij!
@ Jip; sjee meid, 2 weken wachten op de uitslag, dat is echt slopend!! weet niet of je er iets aan hebt, maar er is iemand op het forum die gister erachter is gekomen dat ze de 5e ziekte heeft.. misschien vind je er steun aan mocht je de 5e ziekte hebben viewtopic.php?f=11&t=153214&p=4921431#p4921431 @ mezelf net naar de gyn geweest. bloeddruk was 112/68 en ze heeft eindelijk het hartje geluisterd. was mooi regelmatig gelukkig de kleine schopte wel weer als een gek tegen de doppler haha. ook heeft ze alles aangewezen op de echo ( hartje.maag,nieren,lens in de ogen,vingertjes,etc.) helaas niet opgemeten en ook wééér geen echofoto meegehad gelukkig heb ik donderdag de 3d echo zodat ik toch de echo's heb haha nu ff teruglezen
hey dames, even een ego bericht. ik ben zo zenuwachtig, ik moet over een kwartier aanrijden en dan heb ik de 20weken echo. hoop zo dat alles goed is. straks lees ik even bij en laat jullie het weten hoe het is gegaan. een zenuwachtige Gusam
@ sloppy; sjeetje wat een schoonmoeder.. blehhh.. ik heb er ook zo eentje, alleen laat ze ons lekker met rust ipv 3x per dag te bellen, echt heel erg voor je, want je gaat je er echt mateloos aan irriteren zodat je er stress van krijgt..dikke knuf @Thirza; ik heb ook erge last van buikpijn, volgens mij is het omdat het kindje nu megahard groeid. Ben benieuwd wat de vk ervan zegt @ZP; de site was gister inderdaad MEGAsloom.. hopelijk wordt het snel opgelost @Josien; sjee 21 weken, dat gaat snel zeg!! Al over de helft.. veel plezier bij de magische 20 weken echo vandaag @ babyshower; lijkt me best leuk, maar doen het niet.. @ odess; mooi buikje meid!! @Rose1982; toevallig! Ik vroeg gister ook naar het ongesteldheidsgevoel, ik heb er ook erge last van! Denk omdat het kindje zo hard groeit en de baarmoeder ook