Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gusam meid, heel veel succes en vooral plezier bij de 20 weken echo!! alles is vast goed met je kleine meisje!!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gesam: heel veel succes vandaag met je 20wkn echo!! Alles gaat vast goed hoor!

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@josien jij ook veel plezier bij je 20weken echo

XXX Gusam

4. Maia

Maia Niet meer actief

@gusam: succes en veel plezier bij je echo!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Daantje, alweer een echo, leuk meid! Jammer van de pic maar bij je pretecho moet dat toch zeker lukken ;)

Gusam, succes!

6. YellowButterfly

Sloppy leuk, ga jij ook voor aquamarijn??

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    JA! Pas bij alles en ook bij een jongen en een meisje!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @daantje: je hebt eht geen geluk met die foto's hé?! MEt de pret echo dan maar en dan heeeeel veeeeel!

9. YellowButterfly

Precies vinden wij ook :) We willen ook de bunker in die kleur :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Die aquamarijn staat er heel vaak op!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Euhm.. Wat is een shelter en wat is een bunker???? :| Ik denk dan aan het skelter en een bunker uit de oorlog. Maar iets in mij zegt dat dit niet is wat jullie bedoelen.. ;)
    Wat s dat?

SlOppy: Jeetje wat een gedOe weer :S.. Snap dat je er hé-lemaal gestoord van word.
    Tjonge jonge.. Geniett er lekker van dat ze straks 5 weken weg is dan heb jij even rust.
    Raar he dat sommige mensen het gewoon niet lijken te snappen!!
    Heel vreemd. Succes ermee meid,, En laat je niet gek maken! :(

Jip: Wat balen dat je nu zo lang moet wachten! En helemaal omdat je al eens zon geval van dichtbij hebt meegemaakt wat zo naar is gelopen. HOu ondanks alles de moeed erin, ik zal heel hard voor je duimen!!

Gusam en jOsien: Heel veel plezier en succes bij de 20 weken echo vandaag! :D
    NOg een weekjee en dan mogen wij ook..

Daantje, wat leeeeeuuk om te zien!! :D Lijkt me zoo appart dat je echt de vingertjes enz al kan zien.. zo mooi!!! Wat jammer trouwens dat je WEER geen foto's mee hebt gekregen!?
    Vraag je er wel naar dan? Was de inkt weer op? ;)
    DOnderdag 3D?? Wat leuukkk. Dat heb je me volgens mij al een paar keer vertel, maar op 1 of andere manier ben ik een beeetje vergeet achtig.
    Gisteren vond ik een meisjes naam. ik Roepen: MAuriceeeeeeeeeee ik heb een hele leuke meisjes naam!! OOHHH DIE WOU IK ALTIJD AL!! Hij zegt: welke dan? Ik de naam noemen ( jaaa dat wil je wel weten he ;) ) .. Begondie me uit te lachen ,. want die naam had ik al opgeschreven :| HOE kan dat nou! Ik herinner me het echt niet! Zo stom.

Odess.. MOoie buikfoto hoor !:D
    Je had nog meer gezegt he?? Maar zie jee.. ik weet het al niet meer :(.

Ikzelf: ikwas vanmmorgen aan het dromen, en toen zomaar midden in mijn droom hoorde ik dat iemand ineens mijn naam riep, niet in mijn droom. Maar gewoon thuis! Heel raar, daar werd ik wakker van, een dan durf ik niet meer te slapen. Haha.
    We moeten op de katten van de buurvrouw passen, gisteren wezen kijken, we kwamen terug met een bosje bloemen, een tentje voor onze katten, 2 speel tunnels voor onze katten. 2 speelmuisjes. Haha hier de katten helemaal dol!!

We hebben onze tv meubel verkocht, de boekenkasten. Nu nog de salontafel en onze buikkast. Iemand interesse?? ;)

IEEE.. vanavond moet ik met oriflame voor een groep dames mezelf voorstellen en een leuk oriflame praatje houden. Haha dat vind ik toch wel een beetje eng.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

WOrden jullie ook zo gek van die lelijke neppe carglass reclame?? Grr.. Ik kan dr niet naar kijken.

13. YellowButterfly

I know, maar heb eerst gereageerd op iemand hier van het forum :) Eerst daar maar eens even horen!

Lodger is een merk dat draagtassen, omslagdekens en voetenzakken maakt :) Bunker is de voetenzak ;)

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zeker weten! Dacht dat wij de eninge waren..............wij maken van sterretje al steRGetje
    Als je het hoort dan begrijp je het vast :oops:

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Doe je goed!
    Ik heb net al een mailtje dat het vrouwtje hem vandaag gaat verturen dus als het goed is heb ik hem morgen al..........of donderdag!

16. SeaShell

heey Leonie;

ja we hadden we om gevraagd maar nu was de printer KAPOT aargg.. dan is de inkt op, dan doet het ding het niet, en nu was ie kapot,echt pech hebben wij daarmee haha
    wat een enge droom!! ik heb dat meestal nadat ik derek ogilvie heb gezien dat ik zo droom..

en idd die carglass reclame, bah.. ik kan dat deuntje niet uitstaan '' carrglas repareert, carglass vervangt'' BAH.. mijn vriend zappt altijd als hij die reclame weer aan ziet komen..
    eigelijk werkt het wel goed.. als je de meest irritantste reclame maakt, wordt hij wel het best onthouden, is ook weer een tactiek haha

waarom zijn jullie je meubels aan het verkopen? omdat jullie toe zijn aan nieuwe meubels of met het oog op het verhuizen ? :)

is idd best eng dat je een praatje moet houden voor al die dames.. ik maak me dan ook altijd al lang vantevoren druk, maar achteraf valt het vaak reuze mee.

17. wat voor salontafel?

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

haha Daantje, t zit ook niet mee he!! ;) Maar het gaat goed, en jullie hebben de beelden gezien.. Daar gaat het om toch! :D
    Carglas.. Grrr. Het is ook gewoon zo nep! Ik snap niet dat die mensen erin mee willen spelen, alleen om die reclame zou ik al niet naar carglass willen :p dus ja, misschien een voordeel omdat je het onthoud, maar een nadeel omdat ik en waarsch anderen ook, te eigenwijs zijn om er dan heen te gaan!
    We verkopen de inboedel, omdat we allemaal zwarte meubels hadden, dat is even leuk.. Maar nu verveelt het ons, en we vinden het gewoon niet meer mooi :S..
    Helemaaaal niet onze stijl. Slaat nergens op maargoed ;)

En idd vorige week moesten we ook voorstel rondje, de eerste halve minuut weet ik niet waaar ik toch naar moet kijken en wat ik moet zeggen, en dan gaat het zomaar vanzelf. Dus ik hoop dat het vanavond ook zo gaat.

SLOppy: Hahah ik zal er is op gaan letten! ;)

Okeeyy odess. ik ga het is even opzoeken op google. MOet je dan ook zon merk autostoeltje of kinderwagen hebben ofzo?

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Knuffelknijn: Haha ik denk niet dat je het wat vind hoor, zat laatst foto's op je hyves te kijken en je had een heeele andere stijl.
    Maar het is van queen ann ;) zon barok tafel.

20. SeaShell

ik voel de baby trouwens echt heel goed schoppen voortaan
    de gyn zei al tegen mij ''je voelt de baby zeker al of niet'' toen ik zei 'hoezo??' zei ze dat de kleine erg actief was en veel schopt dus ik het snel zal voelen

ik zit hier nu ook de typen en mevrouw of meneer zit flink te schoppen

@ 5e ziekte, rode hond, etc ;

vind het jammer dat ze in NL niet vooraf controleren of een vrouw antistoffen tegen rode hond én de vijfde ziekte heeft. tijdens de zwangerschap controleren ze wel op rode hond antistoffen ( pas met het 12 weken onderzoek) maar niet op die van de 5e ziekte.. raar????
    ook vind ik het erg eng om bij de huisarts in de wachtkamer te wachten als er veel kindjes zitten. Je weet immers niet waarvoor ze komen..de 5e ziekte is namelijk VOOR de huiduitslag uitbreekt besmettelijk.. als een kindje de vlekken al heeft is het niet besmettelijk meer.. ook hoef je als volwassenen helemaal geen uitslag te krijgen, maar kan je grieperig zijn en spierpijn hebben.. ( dat had een andere vrouw op het forum)
    ook als je nog nooit waterpokken hebt gehad en die krijgt is dit niet al te best in de zwangerschap, maar dit is geloof ik alleen in de eerste 3 mnd erg..

Deel Deze Pagina