Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jip, ik hoop dat de uitslag sneller binnen is dan ze denken!
    sloppy, kan me voorstellen dat je de telefoon niet erg enthousiast opneemt. misschien is nummermelding iets voor je? dan weet je in ieder geval wie er belt en kun je zelfs ervoor kiezen niet op te nemen. het kost bijna niks. wij hebben t ook.

ik ga zo werken, vanavond boog zetten bij de buren en een vergadering, morgen de hele dag werken en `s avonds bruiloft van de buren en donderdag naar dauwpop!!! (tentfeest in "t oost'n van t land" zie www.dauwpop.nl) vrijdag moet ik weer de hele dag werken, dus ben bang dat ik door de drukte pas zaterdag weer kan bijlezen... hoop op goed nieuws van de echo`s van Gusam en Josien!
    tot snel!
    liefs Ellen

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zal eens kijken of ik dit aan kan zetten :D

3. waar woon jij eigenlijk?

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Leukkk Ellen ;) wij zaten ook nog te twijfelen om te gaan, maar schijnt dat het 40 euro pp is?? Haha vond ik weer net iets te duur!!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Veel plezier trouwens! :D En werkze.

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hallo!!

Gusam en josie: veel succes ne plezier bij jullie echo's!!! Hopelijk kunnen ze nu wle wat zien JOsien!

Odess: mooi buikje hoor!!!!

Sloppy: vreselijk zo'n schoonmoeder. Gelukkig gaat ze bijna op vakantie idd. Ik moet steeds denken aan haar man. VInd t een beetje zielig voor hem ook haha.

Leonie: heeeeeeeel veel succes met je oriflame vanavond. Gaat goed komen joh ;) Je kan t!!!!

Jip: ohhh 2 weken wachten joh. Dat is lang!!! Hopelijk hebben ze de uitslag eerder binnen. Gelukkig word wel je kindje goed in de gaten gehouden.

Ik ahd nog nooit van de 5e ziekte gehoord. Pas toen ik voor t eerst bij de vk was en ik zei dat ik op een kdv werk begon ze erover. Ik wist t echt niet. Ik moest bloed geven en ze hebben bij mij antistoffen gevonden dus ik kan t niet meer krijgen.

Ik zit nog maar een dagje thuis. Gister door mijn rug gegaan. Heb de halve dag als een 80 jarige oma rond gestrompeld hier. Ook niet goed geslapen. Maar tegend e ochtend kon ik opeens weer op buik liggen!!! Nu heb ik alleen nog wat spierpijn van het rare lopen van gister maar verder nergens meer last van. Gek he!!!
    Vriendje was wel heel lief voor me. Ging mijn drinken inschenken en de afwas doen enzo. Ik mocht zowat niet zelf naar de wc hahaha. Was wel erg lekker!!!!

doeidoei

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Josien en Gusam: hopelijk was alles goed bij de echo.

Daan: wat gaaf zeg dat je alles goed hebt kunnen zien, ook het geslacht? Jammer dat je weer geen foto mee kreeg (volgende keer gewoon vragen haha).

Jip: nog eens 2 weken wachten voordat je de uitslag hebt. Duurt lang hoor, maak gelukkig word je kindje goed in de gaten gehouden.

Odess: mooi buikkie hoor.

Over de lodgers: hier heb ik een lodger wrapper en een lodger bunker. Allebei ideale dingen. De wrapper gebruik ik straks weer als de kleine geboren is als omslagdoek maar ook voor in de wandelwagen. Hoef je niet te klungelen met een jasje, want dat ding is al warm genoeg van zichzelf. Ideaal! De bunker heb ik pas aangeschaft via marktplaats omdat mijn oude voetenzak kapot was in de buggy. Ook een heel fijn ding. De binnenvoering kan eruit en zo heb je ook een fijne ondergrond voor de zomer en liggen ze toch zacht.
    De Lodger shelter vind ik persoonlijk zelf niks. Omdat ik last heb van rugklachten draagt dit niet ergonomisch, het hangt maar aan 1 kant over je schouder. Funest dus voor je rug. Plus ik vind ze daar ook zo raar in liggen als je ze om hebt. Ik ga voor de draagdoek haha.

Heb nog met mijn bazin gebeld vandaag om te bespreken hoe het met het werk is gegaan afgelopen week. De wijkgezinnen bevielen me heel goed, had veel minder last van mijn rug en bekken. De enige keer dat ik echt last heb gehad lag het aan mezelf omdat ik het badje op de slaapkamer van de ouders had gedaan en het aankleedkussen op het bed lag. Dus eigenlijk te laag om aan te kleden en af te drogen enzo. Ze was blij te horen dat het goed is bevallen en we gaan nu zo door. Omdat we tegen de zomerperiode aanlopen en het dan altijd heel druk is krijg ik als ze geen wijk gezinnen hebben op dat moment gewoon wel een intern gezin maar dan een stagiaire mee voor de zwaardere dingen. Goed geregeld dus.

8. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo dames!!

Sloppy: Geniet van de rust als ze 5 weken weg is, kan je dr niet nog 5 weken weg krijgen? :p

Jip : Ik hoop dat je een stuk eerder de uitslag krijgt!!

Ik heb echt vaak als ik savonds na bed ga en op me rug lig dat me darmen knorre en ik voel me darmen... Zijn dat echt me darmen of kan het de baby zijn?

Ook nu ik op de bank zit borrelt het..

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Roos: helaas kan ik dr niet langer wegkrijgen.........we geven 29juni een verlovingsfeestje en daar wil ze perse bij zij. Helaas, ik wilde haar al niet uitnodigen maar dat was wel heel naar geweest.....

Darmen: Je kan heel goed het boschoppen van je kindje verwarren met borrelende darmen.......dus wie weet is het wel je kindje!

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey dames ik ben weer terug van de echo,
    alles was goed en alles lag op schema, maar ik moet volgende week nog een keer terug komen omdat de kleine niet goed lag om alles over het hartje te kunnen beoordelen.
    maar ze zei hetgene wat ik nu van het hartje gezien heb is allemaal goed.
    dus volgende week nog een keer kijken naar mijn kleine meid.
    ik maakte me zorgen over het hartje omdat bij de pretecho een white spot was gezien maar ze zei maak je maar geen zorgen ik zie geen afwijkingen verder.

XXX Gusam

11. Maia

Maia Niet meer actief

@Gusam: wat fijn dat alles goed was en het is nooit een straf om nog een keer terug te moeten ;) in dit soort gevallen :D

@MamavanJordy: buddy, fijn dat het op deze manier bevalt en dat ze zo meedenkend zijn vanuit je werk!

@Roos: het kunnen je darmen zijn, het kan je baby zijn. Op een gegeven moment zal je een keer zoiets hebben van "he, dat zijn mijn darmen zeker niet" en dan weet je het ;)

Hier toch best wel braaf aan de studie. Af en toe word ik lekker getrapt door Babe dus dat is heerlijk! Verder ben ik lekker bezig met mijn website om mijn taartjes te tonen en hij begint heel mooi te worden. Moet alleen nog de kleuren en het template aanpassen maar daar ben ik niet zo handig is dus dat is wachten tot manlief thuis is (handig een ict'er in huis) maar m'n foto's e.d. staan er al op :)

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

@roos ik dacht eerst ook dat zijn mijn darmen, tot ik op een gegeven moment iets voelde waarbij mij gevoel al meteen zei dit zijn mijn darmen niet. dit is de kleine.

XXX Gusam

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gusam: Wat lekker dat alles goed was! Nu nog volgende week naar het hartje kijken.....niet te veel zorgen maken hoor.

@ Maia: Wat een mooie taarten maar jij zeg!

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wanner zijn josien en gusam aan de beurt???????

jaja

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hallo allemaal!

We zijn weer terug van de 20-weken-echo en ik heb welgeteld een dik uur van ons kindje mogen genieten! Het was een heerlijke dwarsligger die steeds met zijn ruggegraatje naar mijn buikwand lag en daardoor was een en ander nog steeds wel moeilijk te beoordelen. Maar goed... om een heel lang verhaal kort te maken: alles wat ze hebben kunnen zien was goed! Alleen de uitstroom van het hart en iets met de aorta was niet helemaal goed te beoordelen. Tussendoor moest ik nog een kwartiertje gaan wandelen zodat de uk misschien nog zou draaien en dat deed ie ook. Toen was het iets beter te zien. Volgens mij heb ik stiekem toch het geslacht gespot, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er alweer aan twijfelde of ik het wel goed had gezien toen ik buiten stond. Maakt ook niet uit: laat het maar mooi een verrassing blijven ;).

Liefs,
    Josien ~ opgelucht ~

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oke gusum had ik efe overheen gelezen.

mooi dat alles goed was gusam

jaja

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    en daar is josien fijn dat alles goed is

veel liefs jaja

18. MvN

MvN Niet meer actief

Wat fijn gusam en josien dat alles goed was met jullie kleintjes!!!

Jaaa ik wacht rustig af totdat de kleine me gewoon blauwe plek schopt haha

19. Maia

Maia Niet meer actief

fijn Josien dat bij jou ook alles goed was :D

@sloppy: dank je :oops:

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josien: fijn dat alles goed was met je kleintje!! En een uur naar je beebje kijken wat een strafffff

Deel Deze Pagina