Gusam en Josien: wat super dat alles goed was!! En heerlijk toch zo lang na je kindje kijken?!! Deze site is echt verschrikkelijk traag. Vandaag iets minder, maar af en toe duurt het wel een hele poos voordat er weer een pagina is geladen...pffff. Ik wist ook niet wat een shelter en een bunker was... Nu nog steeds niet helemaal...hahaha. Ik voel m'n darmen ook heel vaak 's avonds. Heb het idee dat het het kindje is. Gister was ik aan het luisteren en hij was superdruk. Toen heb ik de angelsound weggelegd en heb even heel bewust contact proberen te leggen... Volgens mij voelde ik hem nu wel, heel vaak!! Vandaag nog niet weer trouwens.... Ach, het komt vast snel genoeg! @sloppy: wat een vervelende schoonmoeder heb je.... Helaas heb je die niet voor het uitkiezen... Volgens mij ben ik de rest al weer vergeten... Het duurde ook zoooo lang voordat die pagina's geladen waren..... Oh ja, Leonie: succes vanavond! Komt helemaal goed meid!!
@leoniiee: Heel veel succes vanavond. Je gaat het vast heel goed doen! Voor mezelf.....ik zit nu te wachten op mn ouders, ze staan vast in de file. ze zouden hier rond 5uur zijn...helaas het word wat later. Ze komen met vrienden en dan gaan we lekker uit eten! Leuk leuk leuk!
hey meiden ik wil ook eens klagen sinds ik op het werk heb laten weten dat ik zwanger ben moet ik steeds maar meer en meer gaan werken normaal moet ik morgen werken van acht tot vijf en nu moet ik van zeven tot zes en vrijdag ook wat baal ik van die lange dagen zo hou ik het toch niet lang meer vol denk ik xxx
Hallo Gusam en Josien wat fijn dat de echo's goed zijn gegaan!!! Ben blij voor jullie! Kitty was gemeen zeg van je werkgevers! Dat is niet netjes. Als ik jou was zou ik het aangeven dat je t op dit tempo niet trekt en dat je anders in de ziektewet moet. En dan hebben ze helemaal niks aan je. Mijn collega's zijn ook niet zo netjes hoor. Maar ik MOET van mezelf alles maar laten gaan en niet te veel zelf meer gaan doen. Dat trek ik ook niet meer. Dus ben bang dat de groep deze maanden achteruit gaat. Vandaag weer helemaal niks uitgevoerd. Weer op de bank in slaap gevallen. Ik ben de laatse weken zooooooooooooo moe. Jammer dat de bank niet lekker ligt hahaaha. Iedereen fijne avond! groetjes ps: ik kan ook nooit eens een kort stukkie schrijven he...
@Gusam en Josien; wat super dat het goed was met jullie kleintjes!Heerlijk extra lang naar je kindje kijken lijkt me geen straf... @Lodger; de bunker gaan wij ook zeker weten aanschaffen en ik denk de shelter ook..Die lijkt me wel erg prettig omdat het toch herfstkindjes worden... Ohh enne GOED NIEUWS!! Mijn vriendin die ivf heeft gehad heeft vandaag haar 1e echo gehad en het hartje klopt! ze is nu 5 weken en 6 dagen en 14 jan uitgerekend
Gusam en Josien: fantastisch dat alles goed was met jullie ukkies op de echo. Babydream: wat een super nieuws van je vriendin zeg. Kitty: wat gemeen zeg idd van je werk. Ik zou het gewoon eens aankaarten dat je dit zo niet vol houd. Je hoeft als je zwanger bent geen overwerk, nachtdiensten enzo te doen he.
Gusam en Josien, fijn zeg een mooie echo! En zo lang gekeken ook, super! Kitty, wat vreemd dat je werkgever dat doet... ZIjn inderdaad wel lange dagen zeg. Hoe kunnen ze dat bepalen in 1 x dat dat moet? Ik zou ook aangeven dat je het zo niet vol gaat houden. Jip, denk aan je. Hoop snel op goed nieuws! Babydream, fijn goed nieuws voro je vrienden!
Ha Meiden, Wat fijn dat jullie echo's goed waren Gusam en Josien! Heerlijk gevoel is dat he? Weet iemand trouwens inmiddeld de jongens-meiden stand? @babydream; wat heerlijk voor je vriendin, kunnen jullie lekker samen zwangeren en genieten! @de site; hij is ineens erg traag, bij jullie ook? Liefs Sjimf
Hier is de site ook erg traag inderdaad. Gisteravond kwam ik er helemaal niet op. Vanmorgen en simddags deed hij t wel normaal. Vaag... Ik ga zo lekker mijn bedje in! welterusten alvast
Hee buddy, we zijn er een keer (bijna) tegelijkertijd... (hier op t forum dus...)!! Inderdaad traag en hij geeft vaak error aan. Hoop dat het na de volgende verhuizing echt beter is. Heb geen idee j/m-stand, maar volgens mij waren de meiden flink in de meerderheid.
Josien en Gusam, HEERLIJK meiden dat het allemaal in orde is Gusam, dat is helemaal geen straf Kitty, meid dat is wel raar hoor! Ik zou het echt niet trekken, ik ben vandaag nog helemaal kapot van gisteren een dag van 9 uur werken inclusief reistijd... Geef wel je grens aan hoor, je moet er niet zelf aan opbranden!! Sannie, hihi ja je kan het wel Maar jij bent dus ook moe? Ik was zo brak vandaag, echt helemaal kapot in mn lijf, en waarom? Ik ben af en toe echt zo vermoeid... En dat terwijl ze zeggen dat het 2e trimester genieten is... Ik ben af en toe echt helemaal stuk! Babydream, wat fijn dat hou vrienden wel zwanger zijn!
@Odess; wat die vermoeidheid betreft, heeeeel herkenbaar. Ondanks het feit dat ik erg geniet van mijn zwangerschap kan ik soms ineens ook heel erg moe zijn. Vooral na een paar drukke dagen. Maar goed, het hoort erbij he? @zonneschijn; hoe gaat het met jou? En met je kleine meid?
Hallo! ik kwam ff spieken of de 20weken echo van gusam en josien goed is gegaan: wel dus! super meiden, gefeliciteerd! ga nu gauw mijn bed in, want de komende dagen zijn errug druk. maar wel leuk! trouwens, volgens mij vroeg knuffelkonijn t, ik woon in raalte. we kunnen op de fiets naar dauwpop, dus dat is heerlijk. en leo, t kost inderdaad 40 euro, maar dan heb je wel ilse de lange, guus meeuwis en nog een heleboel anderen!!! ik ga trouwens denk ik met de auto, mocht ik t niet trekken, kan ik mooi alleen naar huis zonder op anderen te moeten wachten. nou genoeg geneuzel, hier hebben jullie ook niks aan... doei doei!
Sjimf, met mij gaat het goed, Senna is alweer een aantal dagen aan het kwakkelen. Niet echt ziek, wel veel hoesten en dan gaat weer spugen en eet veel minder. We waren weer wezen wegen en ze zit met haar 11 maanden nog steeds maar op 6,3 kilo, een heel stuk onder de onderste lijn van de groei-curve (baal er soms best van, ookal is ze vrolijk en lief). Wel is ze afgelopen week gaan tijgeren voor het eerst, jippie! En hoe is het met jou? Weet jij of je een jongetje of meisje krijgt? En nog veel last van zw-kwaaltjes?
GOeienmorgen.. owww wat ben ik MOE!! We sliepen pas rond half 1, en om 4 uur half 5 ga ik naar de wc.. en ik kon gewoon niet meer slapen terwijl ik zoo moe was. Ik wist van gekkigheid niet hoe ik moest liggen.. Vervolgens ging op onze slaapkamer om 6 uur het brandalarm af. niks aan de hand, heeel vreemd dattie af ging maargoed. Dan schrik je je ook helemaal lam. vervolgens gaat mn LIEVE vriend eruit, laatie 2 x de wekker afgaan. Grrrr. En wanneer val je in slaap?? Precies, 5 min voordat mijn wekker af gaat. Ooh ik ben echt kapot. Is vast even oefenen voor als de kleine er straks is. En gisteren met oriflame stelde echt niks voor haha, wasook helemaal niet meer zenuwachtig. Maar omdat de anderen 3 en 8 afspraken hadden en ik 12 ! MOcht ik de oriflame beautycase met inhoud t.w.v 900 euro al meenemen Heerlijk.. Alleen al leuk om te hebben Vanmiddag theorie examen. ik ben niet zenuwachtig omdat ik iedereen hoor dat het zo moeilijk is, dat ik er eigenlijk een beetje vanuit ga dat ik het toch de eerste keer niet haal. NOuja, hopen van wel natuurlijk! SOrry voor mn lange verhaal zo vroeg maar ik moest het ff kwijt. Ben vandaag trouwens ook 19 weken.. Waar blijft de tijd??? TOt vanmiddagg! LiefSs.
Veel succes leonie vanmiddag!! Nog een paar uurtjes dan weer lekker 4 daagjes vrij. Fijne dag allemaal!
Dankjewel .. Jaaa! En morgen lekker warmm weer! heerlijk! Idd fijne dag iedereen!! Was k net vergeten!!