Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    leonie:heeeell veel succes straks en tuurlijk kan je het wel in 1x halen bij sommige lukt het wel hoor dus doe je best......

PIJN PIJN dat ik heb.
    Ik was gisteen naar de fysio geweest omdat ik last van men rug had.
    Nou omdat al dat gewicht er aan de voorkant bij komt gaat mijn rug nu hol staan waardoor ik last van mijn onderrug krijg maar toen ze zij ga maar efe liggen ga ik efe kijken zegt ze zo eeeuuhhh heb je veel stress ik zo:nee joh zegt zij zo:euh daar geloof ik niks van je rug is net een betonnen muur zo strak staat ie dus ging ze het even los kneden en ooohhh wat een pijn deed dat maar nu ik werd wakker ik kan mijn armen bijna niet bewegen het lijkt wel alsof ik bond en blauw ben geslagen op mijn rug auw auw auw en ik wou nog zoveel doen vandaag en tot overmaat van ramp wil ze dat ik iedere 2 weken terug kom om het los te maken neeeeeeeeee he.

zo dat wou ik efe kwijt

veel liefs jaja

iedereen een fijne zonnige dag

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kitty: Wat een rot streek van je werkgever zeg!

@Babydream: Wat een geweldig nieuws!! Wat zullen ze blij zijn!

@Leoniiee: Wat goed dat je zo lekker ging1 En dat je direct je koffer meegekregen hebt! Super.
    Heel veel succes vanmiddag met je theorie examen, ik hoop dat het mee valt en je gewoon in een keer slaagt!

Ik heb gisteren heerlijk gegeten en het was echt super gezellig! eindelijk weer een keer visitie die wel leuk was :oops:

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh Jaja!! Klinkt als of ze het iets te goed onder handen heeft genomen! Ik zou volgende keer aangeven dat je niet meer zo soepel kon bewegen de dag erna.........je mag wel last hebben maar het meot niet voelen alsof je door een vrachtwagen bent aangereden!

Sterkte vandaag!

4. Gaaf voor je vriendin zeg!

5. jeetje, zit ze maar op 6,3 kilo? Hoelang is ze dan? Esmée zat met 9 maand al op 9,2 kilo en 74,5 cm!

6. Zo, vandaag de 20 weken echo!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Veel plezier vandaag knuffelkonijn! Ik hoop dat alles goed is en je straks met mooie plaatjes thuis komt.
    Gaan ze ook kijken wat eht wordof wil je het niet weten?

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super Gusam en Josien lekker genieten nu.

Leonie fijn dat het zo goed is gegaan en betreft examen komt wel goed toch.

Knuffel veel plezier vandaag meid.

Meiden hier gisteren avond druk bezig geweest voor de bruiloft (kleine bruiloft)
    Kaartjes zijn in de maak, gastenlijst is klaar dus helemaal top weer wat rust nu.

9. yep, ze gaan ook het geslacht bekijken 8)

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@leoniiee: succes vanmiddag en wat leuk dat je die koffer mee mocht nemen.

@knuffelkonijn: succes en veel plezier bij de echo

@jaja: sterkte met de pijn

Ik heb eindelijk wel weer lekker geslapen, ben nu boeken bij elkaar aan het zoeken die ik nog nodig heb voor een paper en mijn scriptie en dan ga ik straks naar Leiden, de bieb in en die boeken bestellen. Druk dagje dus. Maar morgen heerlijk hemelvaart dus dan is manlief lekker een lang weekend thuis! Heerlijk :)

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Gusam en Josien; fijn dat de 20 weken echo goed was, is toch een hele oplichting!

@ leonie; HEEEL VEEL SUCCES met je theorieexamen meid, en ik weet het zeker, je slaagt gewoon vandaag!! fijn dat de oriflame goed was gegaan! en al meteen de koffer mee, echt leuk :D

@ knuffelkonijn; heel veel succes maar vooral plezier vandaag bij de 20 weken echo! willen jullie ook het geslacht weten?

@ Jaja; auww.. lijkt me erg pijnlijk :( probeer wat rustig aan te doen vandaag, ook al is dat heel moeilijk :D

@ Ellen; gaaf zeg dauwpop!! en vooral als je er zo lekker dichtbij woont :D alvast heel veel plezier gewenst!!

@ mezelf; weer ontzettende last van bekkenpijn.. BAH.. vrijdag even urine inleveren bij de HA en kijken hoe het met mn ontsteking is gesteld.. als hij er nog steeds is dan moet ik van de gyn de antibiotica nemen, met als gevolg dat ik de epipen moet gebruiken en een shot antihistamine en prednison :( maar als ik de antibiotica niet neem dan kan ik een nierbekkenontsteking krijgen en krijg ik de tabletten alsnog.. BLEEHH en die antibiotica moet ik 3x daags 5 dagen lang.. dat gaat nooit lukken als ik van de eerste tablet al een anafalactische shock krijg.. ochja, we wachten vrijdag maar af..

Morgenavond eiiin-de-lijk de 3d/4d echo en weten we of er een meisje of een jongetje in m'n buikje zit :D ik als enige in de familie denk een meisje, en de rest een jongen.. dus dat wordt spannend haha.
    Vrijdag gaan we lekker naar de efteling, dus dat is ook lekker :)

Iedereen een hele fijne dag gewenst vandaag!!

liefs Daantje

12. morgend dames

sorry dat ik zo afwezig ben en niet reageer
    maar hebben hectische weken achter de rug en er gaan nog meer zware weken komen
    Het begon dus met telefoontje dat schoonmoeder een herseninfarct heeft gehad, ze is nog lang niet thuis want links is ze verlamd, maar meer weten we nog steeds niet...
    Het volgende kwam donderdagavond toen Jade een stuip-aanval kreeg ik in grote paniek... maar toch op spoed geraakt, bleek het een koortsstuip.. 2 nachten observatie en allebei slecht geslapen die nachten, ook hebben e eeg enzo gedaan, maar e bleek geen verhoogde kans op epilepsie te hebben... zaterdag thuis gelukkig, maar nog steeds overbezorgd ook om ons baby'tje voel die nog steeds niet dus ook daar kwamen doemscenario's naar boven, maar een geluk dat ik angelsound heb... vond baby meteen, hele opluchting
    En nu stond ik gisteren op met gezwollen keel en huig en kotsen dat ik deed dus pillen gekregen daarvoor, dokter heeft§ wel even moeten zoeken welke mochten, maar deze morgend was het gelukkig al minder

dus zoals jullie lezen veel pech gehad hier... ik kijk nu uit naar de eerste stampjes en naar 12 juni... eindelijk nog eens echo

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Spannnend!! Ik ben ook nieuwschierig!!

Wij moeten nog 5dgn wachten!!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Elsken: Who! Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg! Ik hoop dat jullie snel wat rust gaan krijgen.

@logder: Ik heb die van mij al binnen! Ging echt heeeeel snel! Ik blijf marktplaats altijd een beetje eng vinden maar goed het is nu helemaal goed gegaan. Hij ruikt zelfs lekker!

15. SeaShell

@ Leonie; woon je in het noorden? ik hoop het niet.. staat net op teletekst dat mensen daar 10-12 weken moeten wachten totdat ze op praktijkexamen kunnen :(

@ jan smit en jolante;
    tsjee, vind het echt zielig voor hem ook al ben ik niet echt een fan..
    eerst was ze volgens iedereen vreemd gegaan met de timmerman in spanje en sprak hier een paar x in de week met hem af, '' en had horizontaal met hem gelegen'' en nu ging ze telkens uit met wesley snijder, en gister dan die beelden dat zei in de parkeergarage stond te zoenen met wesley.. :confused: ook had wesley gezegd verliefd op haar te zijn

wist altijd al dat zei niet te vertrouwen was, bah.. ze denkt alleen aan haar uiterlijk en geld.
    en nu zeggen ze ook nog dat het langer uit was, terwijl Simon (van nick en simon) gister in shownieuws zei dat hij samen met Jan shownieuws zat te kijken en het daar op kwam van jolante en wesley en hij helemaal kapot was en toen met zijn familie heeft gepraat en er een punt achter heeft gezet.
    Gelukkig heeft hij het huis 100% op zijn naam staan.. bah wat een rotwijf haha :evil:

Heeft ie zich ook pas nog laten tatoeren voor haar :rolleyes:

ook adam curry en patricia paay zijn nu uit elkaar zeggen ze.. hij gaat vreemd met micky hoogendijk

16. SeaShell

wow elsken, dat is niet niks!! HEEEL VEEL STERKTE meid :( dat het maar snel beter mag gaan dikke knuffel

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Daantje: Wat een verhaal weer he! Ik vind het ook heel zielig voor jan........ze word hier echt niet populair van! Mijn vriend zei al Wesley heeft vast meer geld! ik denk dat ze ook van het type Sylvi Meys is......:oops:

18. Maia

Maia Niet meer actief

@Elsken: heel veel sterkte!!!

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Vandaag 17 weken precies. Gaat zo hard.

Elsken: veel sterkte.

Daan: hopelijk gaat de bekkenpijn snel wat minder worden. Echt vervelend he. Veel plezier morgen bij de echo. Ik mag dinsdag. Kan niet wachten.

Hier gaan we morgen met hemelvaart naar Aarle-Rixtel, vlakbij ons. Daar is op hemelvaart altijd de jaarmarkt en die is wel gezellig. Ga ik kijken of ik nog wat van die tutjes voor onze beeb kan scoren. En misschien nog wat andere leuke dingen.

Net verf gehaald voor de zolder. De man zei dat ik beter zelf niet kon schilderen. Mocht er wel ff in staan maar niet te lang, kon schadelijk zijn voor de beeb. Dus dan mag manlief het fijn doen. We hebben hortensia blauwe kleur gekozen.

De oudste is naar de psz en de jongste was net ff alleen naar beneden. Moest ff boven iets doen. Kom ik weer beneden zat hij in de snoepla lekker van de spekjes te peuzelen haha. Allemaal van die halve afgekloven spekkies in de zak hihi.

Net even de groeiboekjes bij wezen halen op het cb. Wij geven die als kraamverzorgende aan de mensen. Kom ik de verpleegkundige tegen die mij ook altijd met de kids helpt enzo. Ziet ze dat ik zwanger ben en reageert kei leuk haha. Krijg je het wel druk zei ze hihi.

Deel Deze Pagina