Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @leoniiee: Die lodger is de draag doek. En ik heb ook een slechte ervaring met marktplaats en ik was nu ook een beetje bang........maar alles is goed gegaan gelukkig!
    Hoe is je examen gegaan??

@knuffelkonijn: mooie foto's hoor! Wat leuk nog een meisje erbij! Het word echt een meiden maand!

@Roos: schoonloeder verhalen ik kan bijna niet wachten! En als je een muffin overhoud dan kan je hem naar mij sturen hoor!! Maar ik ben bang dat ik zelf muffins moet gaan bakken....

@gusam: Gewoon laten staan hoor! Mijn eerste uitgerekende datum was 20okt en ik sta nu op 13okt.....dat is een hele week maar een dag zal het niet uitmaken hoor! Je kindje is gewoon iets harder gegroeit als normaal en dat is goed betekend dat je goed voor jezelf en die kleine zorgt!

Ik ben net ff met mn mannetje naar Haarlem geweest, ik wilde een lappie stof hebben om wat leuks te maken voor vrouwen met een dikke buik.
    Dus ik stoffie gekocht en daarna zijn we nog even de stad verder in gegaan.........naar de dikkebuiken winkel. Hij zegt we gaan gewoon even kijken.
    Nou dat werd dus niet kijken........ik heb een mooie jurk, een witte skinny jeans, een rose hempje en een leuk tuniek met bloemen gekregen! mijn man vind dat ik er leuk uit moet zien! ik ben echt heel erg verwend!!
    Ik ga even kijken of ik foto's kan vinden van wat ik gekregen heb!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sannie: Muts!! hahah! Je begint op mij te lijken ! ;)

Knuffelkonijn: gefeliciteerd! :D 2 meiden!! Leukleukk!

Gusam: ik ben volgens vk uitgerkent op 17 oktober terwijl de kleine precies op 14 okt groeit zeg maar, maar ik hou het gewoon op 14 oktober!! tis maar net wat je zelf wilt natuurlijk!!

Zonneschijn: Dit zijn allemaal party''s inderdaad! :D ik kan ook bruidsmake-up of dat iedereen mee doet met opmaken, mooi zwanger workshop, mannen workshop enzz.. maar afspraken met party''s zijn stukken makkelijker te krijgen ;) dat andere komt vanzelf wel!!

Maarrr... BEN GESLAAGD VOOR MN THEORIEEE !! WOEHOEE!! Van de 40 vragen had ik de 3 fout, en van de 25 inzichtvragen had ik er 5 fout waar je er 13 fouten van mag ehbben.. Duss gelukkig dikk geslaagd! :D Gelukkig maar!! vrijdag meteen aanvragen!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    GEFELICITEERD!!! Wat goed he!!!
    Nu nog ff je afrijden voor je rijbewijs! Je gaat als een speer!!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Knuffelkonijn: super! Weer een meid erbij! En wat een mooie foto's zeg! Ik ben jaloers... gisteren bij de 20-weken-echo niet 1 fotootje gekregen :cry:...

@iedereen: ik ben kapot, echt bekaf. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag kan slapen. Mijn buik zit ook heerlijk in de weg op het moment. Iets oppakken van de grond is niet echt leuk :( Hebben jullie daar ook 'last' van.

Voor de ervaren mamma's nog een vraagje... weten jullie op welke hoogte je bed moet staan voor de bevalling en kraamverzorgster? Ik ben vandaag even langs de beddenzaak geweest waar ons nieuwe bed vandaan komt. De boxspring is 63 centimeter hoog, maar ik vroeg me af of dat hoog genoeg is of dat er toch nog klossen onder moeten. Jullie weten dat vast!

Liefs,
    Josien

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    joepieeee leonieee gefeliciteerd!! Nog ff afrijden, is zo gebeurd ;)

Wow sloppy, je bent zeker verwend. Lief hoor!!!

Wij hebben gister weer met de angelsounds geluisterd. Ik had t smiddgags geprobeerd, maar elke keer als ik luister dan hoor ik niks. :confused: . Savonds vriendje weer geprobeerd en die had t hartje meteen... Hij heeft een hele tijd geluisterd met zijn ogen dicht. Heerlijk!!!

Ik heb toruwens een nieuwe buikfoto geplaatst. Als ik zo naar die foto's kijk dan lijk ik zo dun. In t echhie ben ik veel dikker, helemaal van bovenaf. Hebben jullie dat ook???

groetjes

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hihiii.. Danku danku :D
    VOelt goedd!

Sanniee,, lekker he luisteren naar t hartje!
    Maar hoezo trouweens van je buikfoto?? Je hebt toch een mooi bol buikje!!!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind ook dat je een heeeel mooi buikje hebt hoor!!

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Josien:

Je bed moet op 70 a 80 cm staan in de kraamweek. Niet alleen voor de kraamverzorgende maar ook als je ondanks dat je in het ziekenhuis wilt bevallen toch ineens voor thuis beslist of dat het zo vlug gaat dat het ziekenhuis niet meer haalbaar is.
    Je kan i.p.v. klossen (verkrijgbaar bij de thuiszorgwinkel trouwens) ook een extra matras aan jouw kant erop leggen.

Ik zag dat er weer een meid bij was gekomen (sorry ben ff de naam kwijt). Gefeliciteerd.

9. Maia

Maia Niet meer actief

@knuffelkonijn: wat leuk zeg, gefeliciteerd weer een meisje!

@Leonie: gefeliciteerd met je theorie :)

@Josien: doe rustig aan en laat je lekker vertroetelen.

10. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Leonie ; gefeliciteerd!Die heb je weer mooi op zak!

@Josien; doe rustig aan he meid!Voor jou en je wondertje!

@sloppy; wat heerlijk dat je zo verwend ben door je mannetje!

@mezelf; net weer bij de vk geweest. Bloeddruk was helemaal goed was wel 4 kilo aangekomen!pff dalijk waggel ik door het huis hahaha!
    We gingen het hartje luisteren en gelukkig was die nu gelijk te vinden!Volgens de vk lag ons ukkie lekker te slapen want t bleef netjes op 1 plekje..
    Verder nog gesproken over de bevalling/ziekenhuis en wat ben ik blij dat de vk achter me staat! Ze zei; we gaan zo laat mogelijk naar het zkh, je kleintje blijft na de geboorte minimaal een uur op je borst, we gaan je kleintje binnen het uur aanleggen, na de geboorte gaat kleintje niet in bad en het liefst vanuit de verloskamer gelijk naar huis toe!Nou ik kan je zeggen ik ben opgelucht..Van de vk hoorde ik nu ook waarom het in dit zkh nog wel de gewoonte is om de kindjes in bad te doen na de geboorte.Als een kindje niet in bad is geweest moet de verpleging het de hele tijd verzorgen met handschoenen aan en daar hebben ze geen zin in.Het is dus pure luiheid van de verpleging!

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hallo allemaal,

@knuffelkonijn weer een meid! Wauw de meiden nemen nu de onderhand!

@Leonieeee: Kijk die beautycase is in de pocket en je theorie ook! Wat wil je nog meer!

@Josien: Doe je rustig aan! Wel goed aan jezelf denken he!

@ Alles wat ik alweer vergeten ben, SORRY

En dan mezelf:

Zit nu eindelijk na een lange dag werken op de bank! Kwam thuis om 19:00, had dochterlief opgehaald van oma en wil haar in bed leggen. Toch maar ff getempt, ze hoest al een poosje en was al niet helemaal fit. Had ze 39,1.... Op zich niks ernstig maar ze heeft al 3 weken rond de 38/38,5 en we gaan natuurlijk vannacht op vakantie. Dus maar voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld. Mochten gelijk langskomen, wat blijkt weer oorontsteking (ze is een echte kno patiënt) en dus antibiotica meegekregen. Dus dat was nog ff stress zo voor het begin vd vakantie! Nu duik ik ook zo m'n bedje in en dan vannacht echt weg!

Dus over 2 weken ben ik bang dat ik een week moet bijlezen!!!! [-X
    Dames doe rustig aan, geen gekke dingen en vooral genieten van het zwanger zijn!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

JOenka! Beterschap met je dochtertje. En een heeeeeele fijne vakantiee! :D
    Geniet er lekker van!!
    Wat zul jij veel missen in die 2 weken! ;)
    Hihi.. veelplezier en een goeie reis!!!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

babydream: fijn dat je er met je vk uit bent gekomen!! Beter dan die mensen die je laatst half uitlachtten :S ..
    Fijn toch dat de vk je wel serieus neemt en wel voor je wil werken.
    MOoi dat je bloeddruk goed was!! ;)

Fijne avond iedereenn!!

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ik heb mijn zware werkdag overleeft nu vrijdag ook nog van zeven tot zes en dan ga ik het melden dat het te zwaar aan het worden is voor mij
    elsken buddy hopelijk krijg je binnenkort ook eens goed nieuws want zo is het niet zo leuk

xxx

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gelukkig kitty dat je gisteren bent doorgekomen! Vandaag maar een rustig dagje maken!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

goedemorgen meiden!

@ Leonie; GEFELICITEERD MEID!! Ik zei het toch dat je het zou halen :D super zeg!! En je praktijk haal je ook in 1 keer, let maar op!! En 12 party’s, wauw zeg dat zijn er echt veel.. wanneer heb je je eerste? En heb je nog lekker in de koffer gesnuffelt? Ik krijg trouwens ook steeds meer striae.. de zijkant van mijn buik staat al aardig vol :(

@ Danjo; wanneer gaan jullie trouwen? :) wij 3 juli.. komt echt snel in zicht.. moeten jullie nog veel regelen? Wij gelukkig niet echt veel meer, alleen mijn jurk vermaken.. hopelijk kunnen ze er nog wat fatsoenlijks van maken haha

@ knuffelkonijn; wauw zeg een meisje!! Echt super!!! De meisjes gaan wel erg aan kop deze maand he :D

@ sloppy; door jou krijg ik ineens erge zin om te shoppen haha! Lijkt me wel erg mooi wat je allemaal gekocht hebt. Heb je de foto’s nog gevonden?

@ sannie; fijn is dat he om naar het hartje te luisteren :D schopt jullie kleine ook zo tegen de angelsound?

@ babydream; fijn dat alles goed was bij de vk en je erover hebt kunnen praten wat je dadelijk precies wil en dat hun je wel snappen !

@ Joenka; een hele fijne vakantie gewenst meid!! En heel veel beterschap voor je dochtertje, hoop dat ze snel opknapt van de antibiotica!

@ klossen; ik leg gewoon een extra matras aan mijn kant op het bed.. wij hebben ook een boxspring en als ik die op klossen moet zetten.. pff.. vind het een gedoe en dadelijk mol ik heel m’n bed haha.. vind een matras wel een makkelijke oplossing.. als de controles zijn uitgevoerd kun je het matras er snel weer afhalen en weer lekker ‘’ gewoon’’ langs vriendlief slapen.

@Jo1979, sannehai : ik mis Jo.. weet iemand hoe of wat? Sannehai is hier ook lang niet geweest of wel? Viel me ineens op.
    .
    @ jan en jolanthe; zei zou toch ook spelen in de nieuwe voetbalvrouwen?? De heeft wel al goed geoefend vantevoren, bah

@ mezelf; pff vanavond de pretecho.. pas om 20.15.. ik ben ZOOO zenuwachtig en nieuwsgierig.. heb er gewoon hoofdpijn van haha.. heb gister als een gek alles gepoetst en kan nu niet meer overeind met mijn bekken,, erg slim van mij haha.. en vandaag is alles spik en span en heb dus niks meer om te poetsen en dus ook geen afleiding..even wat bedenken om te doen dan haha.
    We houden het geslacht trouwens wel geheim, (wat overigens erg moeilijk is denk ik)

liefs Daantje

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Veel plezier vanavond Daantje! :)

@ babydream: Fijn dat je VK je wel snapt.

@ Joenka fijne vakantie ( ben jaloers) Ga er lekker van genieten. En hoop dat de kleine meid snel weer opgeknapt is.

@ Josien doe het rustig aan meid.

Dadelijk lekker shoppen hier in de buurt de winkels zijn open :)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie ik zei het je toch komt goed haha gefeliciteerd.

Josien van het bukken etc komt me heel bekend voor en van het moe zijn ook
    het is vervelend maar het hoort erbij.

Daantje wij 3 aug maar doe geen jurk etc we trouwen gratis op maandag en geven zaterdag 8 aug een party voor goeie vrienden en fam.
    Dus gewoon lekker knus ( we maken elke keer geid zo van een trouwjurk kunnen we niet betalen nu hoor is veeeeelste veel stof haha) nee ik haal een leuk jurkje of broek met leuk truitje en mannetje mooie spijkerbroek met blouse ( of pak heeft ie er zat van)

19. SeaShell

@ Rose; waar woon je ergens? :) wij gaan dadelijk lekker winkelen in winkelcentrum woensel.. heb even heel koopzondag.com afgespeurd naar dingen die er open waren haha

@ Roos; heey meid, bedankt voor het stemmen op mijn poll :D ben zooo benieuwd haha

20. SeaShell

@ Danjo; precies een maandje na ons gaan jullie trouwen dan :D
    wij trouwen in het eftelinghotel, alleen ook erg klein.. er komen maar 15 personen ( alleen erg goede vrienden en familie, had geen zin om mensen uit te nodigen waarvan ik weet dat ik ze daarna toch niet meer zie, of omdat '' het hoort'' om ze uit te nodigen) en na het trouwen gaan we met z'n allen het park in en worden er trouwfoto's gemaakt.
    Daarna gaan de gasten naar huis en gaan wij 2tjes lekker eten en gaan we slapen in de bruidssuite.

de volgende dag gaan we wokken met alle gasten die op de trouwdag kwamen. ik heb ook geen dure jurk, voor de prijs van een trouwjurk kan je tegenwoordig de hele bruiloft betalen :confused: mijn jurk ziet er hetzelfde uit als een bruidsjurk maar is het niet haha.

Deel Deze Pagina