Wow josien, wat super! Er klopt een hartje! Er zit een beebje in je buik! Ukkie hou je vast! Gefeliciteerd Josien, ben zo blij te horen dat deze uk goed op zijn of haar plekkie zit!
wauw josien! wat goed! ook al een kloppend hartje gezien! ik ben echt heel blij voor jullie! lekker genieten nu, over 8 maanden een mooie beeb!
Josien, wat hartstikke fijn! En al een kloppend hartje, wauw! Geniet ervan! En hoe gaat het nu verder met het lege vruchtzakje? Of hoeft daar niks mee?
@ Toontje, wat ontzettend naar dat het mis is gegaan . Heel veel sterkte meis! @ Josien, wat zat jij in spanning vandaag zeg, maar gelukkig heb jij een goed bericht een klein eskimootje met kloppend hartje! Ik ben heel blij voor je! Het moet deze keer gewoon goed blijven gaan!
@ alle nieuwe zwangere meiden, Gefeliciteerd en welkom hier! @ misselijheid, hier lijkt het langzaam op te komen zetten de ochtendmisselijkheid. Voel me gewoon 's ochtends niet erg lekker, maar hang nog niet boven de pot. Welheb ik dat tegenstrijdige gevoel met eten wil ik het nou wel of niet, toch maar wel proberen maar het smaakt niet heel lekker etc. Verder merk ik ook dat ik een beetje rustiger aan moet doen, zo niet, dan krijg ik flinke buikpijn en dan maak ik me weer zorgen Gelukkig heb ik een baan waarbij ik bijna de hele dag achter een bureau zit Ik vind dat vaak wel heel saai, maar nu is het wel lekker @ weekend, Joepie bijna weekend, nog even een paar uurtjes volhouden maar dan . We hebben een heel druk weekend voor de boeg. Vanvond vrienden op bezoek, dus alle zwangerspullen verstoppen Zij mogen het nog niet weten. Morgen naar mijn ouders om te vertellen dat we zwanger zijn. Zondag naar een goede vriendin en mijn schoonouders en ook aan hen gaan we vertellen dat we zwanger zijn. Mijn vriendin heb ik de afgelopen week al twee keer moeten afpoeieren aan de telefoon omdat ik niet door de telefoon wil vertellen. Dus eindelijk geen smoesjes meer . Een lekker emo-weekendje dus maar wel erg veel zin in . Ben wel bang dat ik zondagavond gesloopt ben maar dat zien we dan wel weer Helaas zal ik dus niet zoveel tijd hebben om hier te kletsen maar dat komt volgende week dan wel weer
@ Toontje, kippenvel jee meid heel veel sterkte. Josien wat geweldig zeg. De droom van iedereen. Lijkt me heel bijzonder. Geniet ervan. Ik heb zelf nu erg last van hoofdpijn. Zijn er meer meiden die daar nu mee zitten
O Josien, wat fijn. Hopelijk zijn jullie nu weer een beetje van de schrik bekomen. Wat een mooie echo trouwens!
@toontje nee he, meid veel sterkte de komende tijd. @Josien gefeliciteerd met de mooie echo, geniet ervan. ik vind het wel vreemd om tegen de ene te sterkte en de ander gefeliciteerd. zo zie je maar dat geluk en verdriet hier dicht bij elkaar liggen. hier gaat het goed, wij hebben dit weekend een logee van 5 jaar. dus het word een leuk weekend. XXX Gusam
@ Toontje - heel veel sterkte meid. Wat een naar nieuws .... @ Josien - Gefeliciteerd meid! Wauw een prachtig kloppend hartje. Super!
Josien, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad En Toontje, ik hoop zo dat je gauw weer zwanger bent... Veel sterkte met je verdriet
Dank jullie wel lieverds! Een hele dikke knuffel voor jullie. Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. Woensdag de tweede echo (die datum hebben ze gewoon lekker laten staan en dat vinden wij natuurlijk niet erg ). Ben benieuwd of de ukkepuk dan al een beetje gegroeid is. Net nog telefoon gehad van het ziekenhuis. Mijn hCG was 20.000 . We zijn happy! Liefs, Josien
Toontje meisie wat erg zeg hele dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst. Weet hoe je je voelt. Liefs Sbabe
Heerlijk om te lezen Josien! Fijn dat jullie weer helemaal happy zijn Ik merk trouwens dat wanneer ik het me weer wat drukker gemaakt heb, ik meteen last van m'n buik heb. Vandaag naar college, zit nu dus met een kruik op m'n buik omdat ik last van krampen had wordt nog wat als ik volgende week weer en moet werken en moet studeren. Trouwens, m'n sollicitatie van gisteren is op niets uitgelopen maar dat vind ik niet erg want ik bedacht me zelf al dat ik het eigenlijk niet wilde en a.s. dinsdag heb ik weer ergens anders een gesprek dus dat is super
Hallo meiden Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben nog maar net zwanger van de 2e en ben volgens mijn eigen berekening 13 oktober uitgerekend. 2 maart heb ik de eerste afspraak bij de VK en dan tevens de termijnecho! Ik las het net van Toontje, sterkte meid! Wat verschrikkelijk! Liefs, Shaula
hoi shaula, Gezellig dat je mee komt kletsen! We zijn even ver in het zwangerschapsduur! maar ben je dan niet 12 oktober uitgerekend? Ik kom steeds op die datum.. Gefeliciteerd!