Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

Of met Eyoore te spreken: good morning, if it is a good morning, which i doubt!

Oftwel: lag ik lekker te slapen vannacht, word ik wakker van wat gestommel en blijkt dat een stelletje eikels bezig zijn met mijn scooter. Of het ze om de scooter of om de helm ging is niet duidelijk, scooter heb ik nog, helm is pleitos maar scooter viel om dus ze schrokken. Niet meer geslapen, door het uit m'n bed springen had ik me toch een spiertje in m'n lies verrekt dus ik loop nu ook voor geen meter (tip: spring niet supersnel je bed uit als je zwanger bent :)) enzovoorts dus ik zit nu met een duffe kop achter m'n pc. Wie wil er nu een knalroze scooter stelen? Of een knalroze helm?

Met babe is wel alles goed, die voel ik lekker trappen dus dat is wel weer heerlijk.

Ik ga nu wel even teruglezen en reageren.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Maia; balen zeg!! dan verschiet je ook als je wat hoort en blijkt dat ze je scooter willen jatten! stond hij voor de voordeur of waren ze echt in de achtertuin ofzo? snap goed dat je daarna niet meer kon slapen.

en ook nog een spier verrekt, auww :(

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Babydream: fijn dat alles goed was! Ik ben inmiddels al 6 kg aangekomen (bijna 7) dus ach. Fijn dat je verloskundige zo achter je staat! Wat een raar ziekenhuis!

@joenka: beterschap voor je dochter!

@kitty: goed dat je het gaat melden want dit is wel te erg! Rust nu maar lekker uit!

@daantje: succes met de pretecho straks! Veel plezier moet ik zeggen :D
    Nee hij stond in de voortuin (we hebben geen achterom) en wij slapen ook aan die kant dus gelukkig hoorde ik het! Zijn nu bezig met online aangifte.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daantje ik geef je groot gelijk
    die zaterdag 8 aug is mannetje ook jarig dus we vangen 2 vliegen in 1 klap vandaar dat we ook dan het feesje geven ( 40 man ong)
    Mn schoonouders hebben een kei grote tuin dus daar houden we het dan ook
    Die maandag gaan we alleen met ouders/broers/zussen en getuiges na het gemeente huis en daarna gaan we in de stad ff ergens lunchen. ( anders is het helemaal zo afgezaagd).

Jeetje Maia balen zeg maar gelukkig staat de scotter er nog
    ik snap dat niet he bah

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden,

allemachtig kan het niet bijhouden hoor zo :) Even kijken wat ik nog weet!

Knuffel, van harte met jullie meid, super mooie beelden! Heerlijk om te kijken, ben vandaag ook 19 + 4 en het idee dat dat in mn buik zit :eek:

Sloppy, fijn dat het gelukt is! Hier heeft ze mijn bod ook geaccepteerd, even gegevens uitwisselen - tis iemand die hier al 5000 berichten heeft geplaatst dus die zal me vast niet willen tillen ;) Heb ik een nieuwe ultramarijn shelter, whoehoe :D

Maia, wat bizar zeg, gelukkig staat je scooter er nog maar balen van je helm!

Leonie, yay meid lekker dat is al de eerste helft binnen, whoehoe ;)

Elsken, sjee meis wat een ellende voor je, een dikke knuf van mij!!

Daan, vooral die bruidssuite maakt het wel echt een feestje, dat vond ik ook super :) Leuk meid, schiet al op voor je! Wij hebben 3 juni ook een bruiloft, de derde van de maand is in trek ;)

Danjo, lekker je eigen ding doen he :) Het is jullie dag :D Mooie dikke buik in je jurk ;)

Sannie, dat is toch echt al een babybuikje hoor! Mooi buikje juist!!

Zo nou weet ik het niet meer, allemaal een fijne dag vandaag!

Ow ja, Kitty geod dat je het gaat aangeven meid, zet em op!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Maia: Ben je weer lekker mee!! Nu moet je weer een nieuwe helm kopen.

Ik heb geen foto's kunnen vinden, misschien wil mn mannentje straks ff een foto van mn maken.

Vandaag heb ik een hele rare dag, ik ben echt heel erg emotioneel en ik zit niet lekker in mn vel........hebben jullie dit ook wel eens??
    Verder heb ik net weeeeer mn schoonmoeder aan de lijn met heel veel negatieve dingen en gezeur over hoe zielig ze zelf is!
    Mijn mannetje was even weg, sporten, en toen hij thuis kwam had ik haar nog aan de telefoon. Hij kreeg in de gaten wat zn moeder aan het doen was en hij is echt heeeeeel boos op haar geworden!
    Ze vraagt niet hoe het gaat of niks ze begint gewoon moet alle zielige verhalen die ze kan bedenken en hij was het nu zat!
    Ik ben zo blij als ze eingelijk op vakantie zijn! Dan krijg ik eindelijk rust!
    Ik mag van mn vriend de telefoon ook niet meer opnemen als er geen nummer in het beeldschermpje staat, hij wil niet hebben dat ik weer overstuur ben als hij er niet is.

Maar goed ik ga nu even een lekker kopje thee zetten!
    We hebben vanavond afgesproken met vrienden en daar gaan we lekker naar toe en ik heb voor mezelf alcohol vrije rose gekocht om mee te nemen en we gaan er een leuke avond van maken!! Ik heb er heel veel zin in.......met mn nieuwe kleren aan :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Odess heb ik ook last van hoor als ik ff niet ben geweest haha.
    En we gaan er zeker wel een leuk dagje van maken.

Sloppy ik heb ook wel eens van die dagen hoor helemaal als ik terug denk aan de tijd dat we 4 jaar bezig zijn geweest en 3 mks hebben gehad.
    Heb je geen nummer melder als ze belt pak je niet op mens zou je uit de flat gooien sorry hoor

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze belt zonder nummer herkenning............en dat doen mijn ouders ook dus ik moet wel nemen!

Ze heeft nu net weeeer gebeld om excus te maken en te huilen aan de telefoon, mijn vriend heeft haar nu aan de lijn om het te proberen uit te leggen. Ze begrijpt hem niet eens! Hij zit nu al weer 10min op haar in te praten..........nog geen effect.
    Als ik zeg dat ik moeite heb met alles wat ze zegt dan krijg ik dan te horen dan bel ik wel niet meer.
    Het is af en toe net of een kind d'r moeder beld om uit te huilen en niet anders om!
    Nog een paar dagen en dan zijn ze weg! Ik tel de minuten!

Oh sorry hoor dat ik er weer over begin hoor maar ik trek het echt niet meer!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sloppy als ze weer belt met gezeik gewoon ophangen je laat je zelf toch niet gek maken door zon mens

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nu ook toestemming van mn mannetje. Ik zeg gewoon Marcel belt je straks wel even terug! :)

Ik moet nu gaan opschieten want we moeten zo weg en ik had al klaar willen zijn!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Groot gelijk meid
    veel plezier

Ik wacht op mn droger dan kan ik me aankleden dan nog 1 wasje erin en als die klaar is ga ik ook naar vrienden ( mannetje is daar aan het klussen) en dan strakkies gezellie bbqen

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan ook bbqen!!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lekker he hahahahaha
    Nou eetsmakelijk strakkies.
    Ik ga nog even beneden wat doen in huis

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jij ook!

Mannetje is nog ff hond aan het uitlaten en dan kunnen we gaan :)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Verslaafde en dat zei ik hahahahaha.
    Nu eerst ff een bakkie koffie beetje bij beetje komt het wel af en anders morgen weer een dag

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Ben hier niet zo veel meer. Ben de laatste dagen zo druk en vind het moeilijk bij te houden :) Toch probeer ik steeds bij te lezen :D

Vorige week paniek in de tent verloor ineens wat bloed dus de volgende morgen voor een echo maar gelukkig zag alles er goed uit. Ook werd de placenta en baarmoederhals nagekeken maar alles was prima. Ons kindje lach mooi op schema met groei en gewicht en deed het perfect. Dus was enorm opgelucht. Morgen hebben we de 20 weken echo en heb er enorm veel zin in.

Sorry dat ik nu niet reageer maar moet eerst weer even een paar paginas terug lezen :D

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Meiden bedankt die me lieve woorden hebben geschreven. Het is toch gek he die hormonen, denk Sloppy dat jij dat nu ook even hebt. Gelukkig ga je nu leuke dingen doen met leuke mensen!

Wij hebben eergisteren via marktplaats babykamer gekocht :) heel blij.

Iedereen een fijne dag, denk dat er veel gaan bbq-en, wij hopelijk zaterdag.

18. SeaShell

Even snel op mijn mobiel:

@aylin: jeetje meid, dat was schrikken dat je ineens bloedverlies had, maar gelukkig is alles goed!

@ sloppy: dikke knuf voor jou meid.. Vind het verschrikkelijk voor je hoe je schoonmoeder doet

@ mega tip kinderwagen baby-dump:

Ik had een stokke xplory kinderwagen besteld en nu krijg je bij de babydump een bijpassende luiertas bij elke kinderwagen. Net even geweest en heb nu een luiertas van 100 euro gratis! Krijg de kinderwagen eind juni, dus als je hebt besteld gewoon even terug gaan en maken ze een aparte bon voor je en krijg je de luiertas die bij jou kinderwagen hoort gratis :D

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hallo!!

Sloppy: ik zou ook gek worden van zo'mensen...jeetje. Goed dat je t nu kan afkappen voordat ze je helemaal overstuur maakt!

Wij zijn bezig geweest met de kamer verbouwen. Heb als beloning marsijsjes gekocht :) hahahaha Volgende week komt de muur erin en dan kunnen we echt aan de slaapkamer en babykamer beginnen. Heb er wel zin in!

Ik voelde gister en eergister avond wel wat borrelenm in mijn buik. Ik ga er gewoon vanuit dat t de baby is hehehe

Iedereen lekker bbqen! Wij zaterdag als t goed is!!

Ik heb trouwens een fietsdraagding voor de maxicosi gevonden!!! Wij hebben geen auto en beetje duur om er nu nog 1 te kopen. Dus ik koop ipv een auto een goeie fiets en daar gaat zo'n ding op. Geweldig!

Zo, ik zit ff chippies te eten nu. Zo lekker op de bank hangen!!!

Groetjes

20. SeaShell

oeeeh Sannie, marsijsjes.. mmm :D
    lekker zeg dat jullie bezig zijn geweest met de babykamer en je de baby hebt gevoeld!! :D

ik wist trouwens nog ineens dat die dingen bestonden voor de fiets! weer wat geleerd..

@ mezelf; ben zoooo meega zenuwachtig voor vanavond.. nog minder dan 4 uurtjes wachten maar de tijd gaat sloom.. ben als afleiding naar winkelcentrum Woensel geweest en naar de babydump waar ik nu dus de luiertas gratis erbij heb gekregen die ik steeds al wou maar gewoonweg veeeelte duur vond :D

en nu zit ik dus maar een beetje te internetten.. ben vooral zenuwachtig omdat deze goede man ook gecertificeerd is om 20 weken echo's uit te voeren en dus veel kan zien.. dus het voelt nu een beetje als een vervroegde 20 weken echo..

ik kom vanavond wel even snel vertellen hoe het is geweest :D als het goed is duurt het daar ongeveer een uurtje, dan nog naar huis, etc.. dus dat wordt wel laat haha

nog een fijne avond iedereen!!

Deel Deze Pagina