Veel plezier vanavond Daantje! Wij zijn vanmiddag even weggeweest, eerst poging tot meubelboulevard cruquius (wonen we om de hoek) maar toen we de rij auto's zagen zijn we snel doorgereden en daar ergens aan de ringvaart op een terrasje gaan zitten. Op dit soort momenten mis ik het wel dat ik geen alcohol mag. Niet om de alcohol, maar gewoon omdat het zo gezellig is om met z'n 2en dan zo te gaan zitten en een wijtje erbij enzovoorts. Met cola/limo/of weet ik veel wat is dat toch anders Maar ach, komt volgende zomer wel We zouden eerst niet op vakantie gaan maar even alles goed doorgerekend en we hebben nog best wel wat geld over denk ik dus best kans dat we in juli een weekje naar Frankrijk vertrekken met de auto. Ben nu lekker aan het surfen naar leuke hotelletjes e.d.
hoi, Sorry ben al bijna een week niet geweest. Erg druk gehad. Wij zijn vorig jaar verhuisd en moet nog wel e.e.a. gebeuren, waaronder de tuin. Afgelopen zaterdag is de lounge-set geleverd dus kan nu eindelijk van de zon genieten. Ik heb een aantal pagina's teruggelezen, maar ben het al weer kwijt... Sorry. Oja Leonie, super van je theorie! Alles goed verder met iedereen?
@ Daantje wij hebben de wandelwagen vorige week al gekregen, jammer anders hadden we ook z'n tas kunnen krijgen
@Rose: kan je niet gewoon bellen en vragen? Nee heb je, ja kan je krijgen. @Curly: wat heerlijk een loungeset @Blij ei: hebben jullie de babykamer ook al in huis? Hoe ziet hij er ongeveer uit? Ik lig nu lekker op de bank te niksen en manlief zit in de tuin! Vandaag lekker uitgerust na die rare nacht, morgen gaan we gezellig even Leiden in (ik moet daar een boek uit de bieb hebben en hij is vrij dus hij gaat gezellig mee) en van het weekend weer de kozijnen schilderen.
Waarschijnlijk kunnen we de kamer eind juni ophalen...heel spannend. Oja en straks komt mn vriendje thuis met de box (bopita driehoek) die we van zijn zusje lenen. Raar idee dat we zo al de box in huis hebben en leuk De foto is niet heel duidelijk de kamer te zien, maar voor het idee. @Maia hoop dat je vannacht een lekkere rustige nacht hebt
Ha Meiden, Ik kan het gewoonweg niet bijhouden hier, maar wil toch reageren, weten jullie dat ik er gewoon nog ben! @Leonie, lekker je theorie binnen! goed gedaan! @huilerig, moe en hormoongevoelig zijn. Ik heb dat zo nu en dan ook. Vanmorgen moest ik ineens huilen omdat we een kindje krijgen en dat ik dat zo mooi en bijzonder vind... (gek hormonenlijf) Wij hebben een heerlijk dagje zandvoort achter de rug met z'n tweetjes. Ik had een hotelletje geboekt voor gisteravond en we hebben lekker aan het strand gegeten bij ondergaande zon! Vandaag lekker uitgewaaid aan het strand. Erg genoten! Ik moest nog aan je denken Sloppy. Vroeg me toen ik over de boulevard liep wel even af in welk hotel je woont en ben eigenlijk ook wel jaloers op je! @daantje veel plezier bij de pretecho! @blij ei: mooi kamertje hoor!
Hoi meiden, Daan: veel plezier straks met de echo. Blij ei: mooi kamertje hoor. Leonie: gefeliciteerd met je theorie. Nu de praktijk nog. Maar gaat goed komen hoor. Rose: ik zou ook gewoon met je bon terug gaan en het vragen. Nee heb je idd en ja kan je krijgen. Zou mooi meegenomen zijn. Hier heeft mannetje gisteren en vandaag de planken van de zolder geschilderd. Morgen komen ze het vinyl leggen. Dan nog een ombouw en waarschijnlijk 1 kant nog wit texen want mannetje heeft een beetje gespat met het verven haha. Vandaag ook nog bij de boerenbond een verduisteringsgordijn besteld voor ons dakraam van Velux. Weten we tenminste zeker dat ie past. Maar amai wat zijn die dingen duur zeg. Betaal je alleen voor het merk. Vanmorgen ook nog even naar de jaarmarkt geweest. 2 tutjes gekocht voor onze beeb. Maar het slenteren was niet goed voor mijn bekken helaas. Doe ik dus ook niet meer. En gisteren te horen gekregen dat we met mannetjes zijn werk naar de efteling gaan. Kids en partner mogen mee en daarna nog uit eten. Gezelli. 27 juni gaan we daar naar toe. Komende dinsdag ook de echo om 14.00 uur. Heb er zo ontzettende zin in.
hoi meiden! Ben net terug van de echo we weten nu het geslacht !! yeaaah echt super!! we houden het wel geheim! We hebben een dvd van een uur meegekregen ( zijn bijna 1,5 uur binnengeweest haha) ook hebben we een dvd met 80 foto's en heeft de echoscopist dingen nagekeken. de niertjes zagen er mooi uit, de maag ook en de blaas ook. het hartje was ook netjes maar de kleine heeft helaas wel een softmarker in het hartje maakte me er best zorgen over net, alleen de echoscopist zegt dat het geen gevolgen heeft voor de gezondheid, alleen moet hij het vermelden voor bij de 20 weken echo.. ik ben nu 17+2 zwanger en de metingen kwamen gemiddeld op 18,0 weken uit en de baby weegt nu 220 gram en zal als het zo doorgroeit 8 pond gaan wegen haha fijn voor mama die maar 57 kilo weegt haha, maar papa is 2 meter en weegt 110 kilo hahaha de baby zit nu op de bovenste groeicurve, en is nu ongeveer 22 cm groot ik zal eens kijken of ik straks wat foto's kan uploaden van onze kleine wokkel haha ik lees morgen weer bij, maar ben nu veeel te hyper haha
Daan: wat geweldig zeg. Nu ben ik wel heel benieuwd naar het geslacht hihi. Zo, dat wordt een flinke dan (zegt ikke die kindjes van rond de 6 pond iedere keer krijgt haha). Wat balen zeg van dat softmakertje in zijn of haar hartje. Geen idee wat het precies inhoud. Ben benieuwd naar je foto's. Hoe was de man verder? Is hij zo zoals je gehoord had? Wij gaan er 11 juli heen.
Hee super Daantje dat verder alles er goed uit ziet! Leuk dat je het geslacht nu weet (ben stiekum wel erg nieuwsgierig)
Daantje, fijn dat je zo'n uitgebreide echo gehad hebt en het geslacht weet! Wat is een softmakertje als ik vragen mag? Sanne, ik heb zo'n maxicosi-drager voor op de fiets, maar ik heb er nooit mee durven fietsen. Ik had um via marktplaats en um zelf op mijn fiets gezet, verkeerd dus want de drager trok door het fietsen en wiebelen mijn bagagedrager kapot (op de laspunten). Ik vond de maxicosi met m'n meissie er zo in wiebelen dat ik niet verder gefietst heb dan alleen een proefrondje in de straat. Dus ik zou adviseren om um nieuw te kopen en um te laten installeren. Maar misschien ben je zelf erg handig (of manlief) en niet zo bang aangelegd als ik haha. Maar ik wilde het in ieder geval even zeggen. Ik heb trouwens ook wel verhalen van mensen (1 collega) gehoord die er wel heel tevreden over zijn en er vele mee gefietst hebben.
heey mamavanjordy; ja die man is echt heeel aardig en grappig en neemt echt de tijd voor je! een softmarker kan oa een cyste zijn in het hartje, maar kan wel weer wegtrekken, maar hoeft niet.. hebben heel veel kindjes rond dit termijn.. maar als het goed is mág je 1 softmarkertje hebben ( ze komen vaak bij het hart, hersens en nieren voor) als je er meerdere hebt moet je volgens mij voor verder onderzoek hier een foto (L)
@ mamavanjordy; fijn dat jullie al lekker aan de zolder bezig zijn, en 27 juni naar de efteling gaan wij gaan morgen weer @ Sjimf; mm lekker zeg uitwaaien in Zandvoort.. wil ik ook snel een keertje doen! @ blij ei; wauw zeg, echt een mooi kamertje, past ook wel bij mijn stijl! @ rose; volgens mij geld het bij babydump totaan de uitgerekende datum, tenminste zo hebben ze het mij altijd verteld.. ik zou gewoon even terug gaan en de tas alsnog vragen ( normaal heb je ook dat je bijv een kinderwagen 1 of 2 weken mag ruilen, dus als je de tas niet krijgt kan je altijd nog zeggen en als ik de kinderwagen nu terugbreng en opnieuw bestel, krijg ik de tas dan ineens wel? Wedden dat je hem dan krijgt
ik dacht al dat jij dat ook had Gusam..dus had ff paar daagjes terug gezocht.. mijn kleine heeft dus ook een whitespot oftewel een softmarker..was die bij jou kleintje weg met de 20 weken echo? af en toe sturen ze je door naar het academisch ziekenhuis in Nijmegen daarvoor las ik bij anderen, maar 9 van de 10 keer wil het niks zeggen, maar ik maakte me toch even druk..