Daantje, ik ben vorig jaar ook bij jack geweest in Helmond he?! Vond um ook erg aardig en neemt zeker de tijd. Nu wil ik rond 27/28 weken weer een pret-echo. Zal binnenkort es bellen.
Daaantjee! Wat fijnnn dat de echo mooi en goed was!!! En wat een mooie foto ! Wauw! Wat zullen jullie trots zijn nu! Hahah en een 8 ponder!! Ik wens je veel succes! Haha! Maak je maar niet te druk dan om die softmarker. Hij zegt dat dat ook kan.. Dus niet doen hoor!! Geniet lekker van die mooie fotos en de mooie dvd!! AAHH WAT KNAP , dat jullie het geheim houden. Rrr... ik zou hélemaal gek worden! Geniiet ervan meid! Ik gun het je !
@ zonneschijn; ja ik ben idd bij jack geweest! Héle aardige en kundige man, en is ook bevoegd om 20 weken echo's uit te voeren woon je ook vlakbij dan @ Leonie; het is ook ontzettend moeilijk om voor me te houden, maar we proberen het toch haha. heb de foto van het profiel meteen in het echo lijstje gedaan, echt lief Nu ga ik lekker slapen.. morgen vroeg naar de efteling welterusten meiden!!
@daantje, ik had idd ook een softmarker of te wel een white spot, die was bij mij afgelopen week met de 20weken echo ook te zien. ze kon bij mij het hartje niet heel goed beoordelen omdat de kleine met het ruggetje naar mijn buikwand lag, nu moet ik volgende week terug komen om nog een keer te kijken naar het hartje, maar ze zei zoals ze nu het hartje al gezien had hoefde ik me geen zorgen te maken. volgende week weet ik mischien meer. vandaag zijn de muren bijgewerkt met verf, en is het laminaat gelegt voor de babykamer, morgen de bahangrand en poetsen en zo en dan kamertje erin. XXX Gusam
Hey Gusam, Balen he van die white spot maak jij je er ook een beetje druk om al zeggen ze dat het niet hoeft? Maar gelukkig zag het hartje van je kleine er verder goed uit van wat ze gezien hebben! De echoscopist zei gister tegen mij dat de vlek misschien niet weggaat maar zwart wordt ( dus lijkt of hij weg is) voor de rest zag het hartje er bij mijn kleine ook goed uit, en Klopte mooi regelmatig ( 149 bpm) Gelukkig is 1 softmarker niet erg zeggen ze, maar dit maakt voor mij de 20 weken echo wel spannender.. Ben toch blij dat ik er nu een beetje op voorbereid ben..bij de gyn zien ze deze dingen gewoon weg niet met gewone echo aparatuur.. Fijn dat je vandaag het kamertje klaar gaat maken meid! Gaat snel zeg! Hoe is het nu verser met je? Vind het zo erg wat je allemaal htbt doorgemaakt liefs mij @ placenta: de mijne ligt aan de voorzijde maar voel de kleine overduidelijk! Nog meer meiden die dit hebben? Ik voel de baby wel aan de zijkant trappen bij mijn liezen ( waar de placenta dus niet meer zit) en daar hoor ik ook het hartje! Overigens hebben wij echt een druk kindje haha, de baby heeft gister een uur lang acrobatische bewegingen verricht en was erg moeilijk te fotograferen zonder handen voor het hoofd haha Ik ga me klaarmaken, straks naar de Efteling ben wel erg moe, bijna niet geslapen door de spanningen van gister! Fijne dag vandaag iedereen!!
Goedemorgen, Wow Daantje wat een gave echo zeg, lijkt me heel bijzonder. Veel plezier bij de Efteling lekker even niet aan de softmarker denken. Leuk Gusam kamertje al heel ver, is het geworden zoals je in gedachten had? Bedankt voor de leuke reacties op het kamertje, heb zoveel zin om m in huis te hebben, oja en ik zit nu naar de box te kijken. Staat wel stoer hoor een box in de woonkamer Kan meteen mn katten 'afleren' om erin te gaan. Ik zo werken....terwijl mn hoofd nog een groot sleepy-head is....nou ja daarna weer lekker weekend.. Iedereen lekkere dag vandaag
goeienmorgen allemaal T is mijn vrije dag, maar ben al wakker vanaf half 7 Zonneschijn: bedankt voor de tip!!! Wij zijn ook allebei niet zo heel handig hahaha. Ik zal t eens gaan overleggen. Dan heb ik idd ook liever dat ie wordt geinstalleerd dan dat je zelf helemaal verkeerd doet...pffff wil je niet aan denken he. Daantje: Gefeliciteerd meid!!! Gelukkig dat alles goed was, op het witte stipje na. Veel plezier in de efteling vandaag!!! Mooie foto trouwens Gusam: lekker dat t kamertje al zo ver is!! Je schiet lekker op! Blij ei: wat een mooi kamertje!!! Als je voor en 3d echo wil, moet je daar nu al voor bellen en betalen of zou dat eventueel ook 2 weken van te voren kunnen... IK weet nog niet of wij tegen de tijd dat t kan ook wel geld hebben namelijk dus durf nog geen afspraak te maken. Verschilt zeker per echo-ding. Hier is t nog mooi weer. Straks in mijn eentje bij de mac lunchen daar heb ik zooooooooooooooooooooooo'n zin in!!!!! ahhahahaha doeidoei
goedemorgen. Zo weer efe raar gedroomd zeg ik heb iedere keer snachts buikpijn wordt er ook iedere keer wakker van en vannacht weer ik werd er wakker van en viel toch weer in slaap maar toen ging ik dromen dat ik ging bevallen en ik was helemaal alleen ik kon geen kant meer op en had geen telefoon bij me en wat denk je ipv 1 baby kreeg ik er 3 whhhaaaa freaky volgens mij kwam dit gewoon door mijn buikpijn want toen er 1 uit was had ik waarschijnlijk nog steeds buikpijn en kwam er nog maar 1 maar gelukkig werd ik na de 3e wakker van de buikpijn. dus dit was mijn story haha. daantje:mooie fotos hoor. wij weten ook het geslacht en houden het ook geheim eigenlijk vind ik het wel lekker nu hebben men man en ik samen een geheimpje haha. blij ei:jij hebt er ind werk van gemaakt is toch een lekker gevoel he als je al zover bent de rest ben ik weer kwijt iedereen een hele fijne dag het wordt het hele weekend lekker weer mmmhhhh veel liefs jaja
dus ik ben niet de enige met buikpijn 's nachts. vind het zo vervelend en het maakt me zo onzeker.. jou ook? alleen als ik op mn rug lig, gaat het wel goed
Goedemorgen dames! Ik heb al die tijd wel meegelezen maar had geen zin/tijd/puf om te reageren. Ik ga vast een hoop vergeten, alvast excuses daarvoor! @Leoniiee, alsnog gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examen! Nu op naar het 2e deel! @blij ei, wat een mooie kamer! @Daantje, gefeliciteerd met de mooie en goede echo! Ben wel nieuwsgierig naar het geslacht haha maar dat wordt nog een week of 20 afwachten Veel plezier in de Efteling! @Sannie, lunch ze bij de Mac! Ik ga grote schoonmaak en opruiming houden in mn huis met mn moeder. Aïsha is naar het KDV en ik ga zometeen los @Jaja, wat vervelend van je buikpijn . Ik heb dat niet maar ik heb wel ook rare dromen. Maandag droomde ik dat ik in mijn slaap was bevallen van een kindje van 19 weken oud. Hij (ja het was een jongetje) leefde nog wel maar lag in het Alexander Ziekenhuis (geen idee of dat bestaat) Maar niemand wilde me erheen brengen dus ben ik er maar naartoe gaan lopen haha. Je kan echt raar dromen af en toe hihi. @Mezelf, vanavond lekker bowlen voor mijn verjaardag met wat vrienden. Heb er zin in! A.S. maandag hebben we de 20 weken echo en ik ben zooooo benieuwd! Ik ga er van uit dat ze het geslacht niet kunnen zien maar ik hoop het wel! Bij Aïsha moest ik nog een keer terugkomen...En ik kan het toch niet geheim houden dus zodra ik het weet, weet iedereen het
goedemorgen! vannacht wel weer redelijk geslapen, heb alleen de laatste paar dagen dat ik wakker word van erge steken in m'n buik dus dat is irri maar so be it. @daantje: wat leuk zeg! wat een mooie foto!
Goede morgen allemaal! Ik heb een heerlijke middag gehad! Het was alleen heel vermoeiend.....omdat ik geen kans meer had gehad om te rusten en ik moest terug rijden vanuit almere. Maar het was het meer dan waard. Zo meteen moet ik weer naar mn vrijwillegers baantje, ik werd net al gebeld door mn "baas" met wat ik kan doen en ik mag leuke dingen met exel doen dus helemaal leuk. Heb veel leuke dingen gelezen! @ Daantje: Eindelijk meid FOTO'S!! En wat voor foto's! Veel plezier bij de efteling vandaag kan je ook ff niet denken aan het hartje van je kleintje! Verder ga ik vanmiddag ff reageren op de rest hoor1 Heb nog een foto van mn nieuwe kleertjes
Sloppy, looking good Daantje, leuk dat je de echo hebt gehad! En wat leuk dat je weet wat het is, maakt me wel nieuwschierig, volgt ie nou wel of niet de oktober trend O Duidelijke foto! En die softmarker, ja de kans is zo groot dat het niets is dus rustig de 20 weken echo afwachten Shaula, maandag is het al bijna En dan ook bijna dinsdag want dan mag ik Ben benieuwd wat je krijgt! Maar mocht je nog een keer terug komen ivm met het niet zien van het geslacht voor een medische echo?? Jaja, ik droom ook erg raar. Mn man mag afstuderen maandag en ik droomde dat hij het deed in een clownspak... Vond ie niet leuk toen ik hem dat net vertelde Gusam, dat schiet lekker op voor je meid!! Sannie, o o o haha, geniet van je lunch!! Wij willen ook wel een echo denk ik maar dat hebben we ook allemaal nog niet geregeld hoor! Blij ei, leuk dat je een mooi kamertje hebt gevonden!! Zo hier is manlief aan het verfen, ik zit een kamer verder met de deur open. Ik wordt al duizelig als ik in de verflucht sta, dus... Hij is niet zo'n verfer maar nu heel fanatiek dus dat is super Zometeen even naar een verjaardag, even shoppen en dan morgen mn eigen verjaardag vieren dus heel veel taartjes bakken! Dat wordt nog wel een grote klus! Hoop dat mn moeder me wil helpen [-o< Maar we zijn in het bezit van een mooie oven en nu kan ik dus voor het eerst mooi thuis taartjes bakken, yay! En de afzuigkap zit er ook boven, dus helemaal super!
Sloppy: Mooie kleren hoor! Lekker zomerachtig.. En dan dat uitzicht op de achtergrond: grrrr, dat was zeker om ons jaloers te maken! Oooh, wat heerlijk .. smorgens een lekkere duik maken.. hmm! Odess: wat gezellig! Veel plezier met taartjes bakken !! En als je het even niet meer weet, gewoon ff maia posten.. Kun je niet tegen verflucht nu je zwanger bent, of nog nooit tegen gekunt? Success iedereen: bedankt voor de felicitaties ben er ook ergg blij mee.
Helloo everyone!! Had gister een druk dagje dus niet gereageert en ga zo even teruglezen!! Zag net wel die foto van sloppy, je maakt me jaloers! en je hebt idd leuke kleding! Ik had vanacht ook weer zown rare droom Ik was bij me oma en toen verloor ik allemaal bloed.. niet met druppeltjes maar het plonsde er gewoon uit. Toen ik wakker werd gelijk na de wc om te kijken of het echt zo was haha en gelijk de angelsound gepakt.. maar de kleine was weer flink aan het duikelen enz dus die deed het goed Van zulke dromen word je toch weer bang.