Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daantje gefeliciteerd meid en ja je maakt ons idd nieuwsgierig

Sloppy mooie kleren hoor

Hier geloof ik last van nesteldrang of zo
    Heb Danjo onder de douche gedaan alle hoezen van de bank afgehaald en gewassen etc etc
    Nu straks nog stofzuigen en dweilen en 1 bank nog opmaken haha

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Zo het vinyl ligt erin, boven is het nu grotendeels geschilderd op zolder, alleen mijn vader komt morgenmiddag nog 2 latten doen waar wij niet bij kunnen. Is in de nok. Mannetje is nu boven wat draden aan het bijtrekken voor stopcontacten. Handig zo'n eigen elektromonteur haha.

Roos: gelukkig was het maar een droom. Brrr eng hoor.

Zag een mooie jurk voorbij komen van sloppy. Prachtig hoor meid. Je straalt helemaal haha.

Odess: veel plezier met taarten bakken. Ruikt je hele huis zo lekker altijd haha. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo :D

Odess, nee wij mochten nog een keer terugkomen omdat ze heel veel dingen toen niet goed kon bekijken omdat ons eigenwijsje meisje in een rare houding lag. Je zal wel niet alleen terug mogen komen voor het geslacht denk ik. Dan gaan we alsnog voor een pretecho denk ik haha.

Sloppy, je zag er prachtig uit op de foto!

Roos, niet van die enge dromen hebben he! ;) Word je alleen maar onzeker van!

Verflucht, ik vind het nu juist heeeeeeeeeeeeeeerlijk ruiken. Net als benzine! OOOOOH zo slecht maar die geur vind ik nu echt zaaaaaaaaaalig! =P~ Erg he? Als ik niet zwanger ben heb ik dat niet zo. Ik had dit bij de eerste ook al.

Nestdrang is hier ook toegeslagen. We hebben net onze slaapkamer, die van Aïsha en de hele huiskamer onder handen genomen. Er zijn 13!!!! vuilniszakken vol naar de container gegaan. Daarbij ook nog 4 zakken vol voor de kledingbak. Wij (ik vooral) ben nu helemaal klaar voor de verbouwing...laat het maar beginnen! (Zal alleen nog even moeten wachten tot na de vakantie....)

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hallo!!

Sloppy: ziet er goed uit!!! Heel leuke kleren!!!

Odess: alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik krijg door jouw verhaal spontaan zin in koekjes dus die ga ik zo maar eens bakken ;) Goed idee!

Shaula: 14 zakken!!!! wow. Is jullie huis wel stukje leger nu hahahah. Wel lekker gevoel he!!! Wij hebben de helft al verkocht via marktplaats en de andere helft weggeooid. Heerlijk!

Leonie: Ik heb geluncht bij de mac. Heb netjes gewacht tot 12 uur (met moeite hoor hahaha). Lekker een mckroket en een cheeseburger en een milkshake.....mjammie. Als ik t zo weer opschrijf krijg ik er weer trek in....
    Maar je kan volgens mij ook ontbijten bij de mac. Heb je iets van bagels ofzoiets toch...geen idee

Bij mij is t hele huis schoon. Wasje hangt buiten te drogen (gaat erg snel in deze wind hahaha) Dus nu maar weer de keuken vies maken :) met koekjes bakken!!!

doeidoei

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Shaula ben dus niet de enige haha
    Ik vorige week van het zolder 6 weken weggegooid dat ruimt dan lekker op
    Ga morgen even de keuken kasjes doen want nu is alles toch al super schoon haha

6. Maia

Maia Niet meer actief

hallo :)

@sloppy: leuke kleertjes!

@nestdrang: ook hier!

Oké, manlief heeft me gisteravond flink zitten uitlachen. Ik had trek en ben rond 10 uur pannekoeken gaan bakken :oops: .. maar het was wel lekker :D
    Vandaag zijn we even naar de Baby-Dump geweest en ik heb ook leuke nieuwe kleertjes gekocht en we hebben de box nu alvast in huis :D

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meiden,

@ sloppy; wauw zeg, echt een mooi truitje!! Mijn smaak :)

@ Odess; veel plezier met het maken van de taartjes, en fijn dat je mannetje lekker alles verft :)

@ Roos; wow meid, wat een nare droom! Ik heb de laatste tijd ook enge dromen en dan praat ik echt in mijn slaap merk ik..

@ Danjo; haha ik heb ook van die schoonmaakuitbarstingen.. de ene dag kan het me niet veel schelen, en de andere dag MOET en zal alles schoon en netjes

@Mamavanjordy; fijn he als het begint op te schieten met het klussen? Vind ik wel altijd.. dan heb je toch een gevoel van ‘’ rust’’
    @ Shaula; wow, 13 vuilniszakken haha, doe je goed!!

@ Sanne; mm lekker ontbijten bij de mach aha. Ik heb vanmorgen om 11 uur ook al een frietje mayo en een hamburger op :)

@ mezelf; Vandaag naar de efteling geweest.. op de ‘’ drukke dagen kalender ‘’ van de efteling stond dat het een zeer rustige dag zou worden.. nou, niet dus!!! Waren zo’n 30.000 mensen en de mensen moesten zelfs op knollenvelden parkeren zo MEGA druk.. overal meer dan 1,5 uur wachttijd en zijn dus om 14.00 gegaan en toen maar naar de prenatal gegaan om kleertjes te shoppen haha

8. SeaShell

@ Leonie; thanks voor je berichtje meid, echt SUPER LIEF !!! :D

hahaha heb net het berichtje gelezen over de ruzie in de efteling ..

er was een vechtpartij bij de vliegende hollander omdat een man in de rij een scheet had gelaten en mensen hem daar op aan spraken en toen werd er gevochten, om een scheet :) echt zielig..

mensen waren volgens mij allemaal aangebrand door het lange wachten.. bij de vliegende hollander was de rij langer dan 2 uur :confused:

9. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hoihoi

J ik heb t ook gehoord op de radio idd. Om een scheet whhahaahhaha. Wel boetes van 500 en 350 euro gekregen die mensen. Balen dat het zo druk was joh...komt zeker door t mooie weer.

Ik heb net koekjes gebakken, maar geloof dat ik een beetje teveel boter had gebruikt, ze waren nog helemaal zahct toen ze uti de oven kwamen hahaha. Nu zijn ze wel harder geworden gelukkig, en ze smaken super...ook belangrijk haha.

Zo meteen lekker bowlen. Voor Shaula's verjaardag nog. Dus dat wordt gezellig! NU Shaula zwanger is hebben wij ook een beetje kans om te winnen hahahahha.

doeidoei

Oja, de pagina is weer lekker langzaam. Er wordt nu wel wat aan gedaan gelukkig!!!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

ROos: ik schrik me helemaal kapot!!! Ik had het zinnetje: ik heb raar gedroomd, niet gelezen!
    En dan lees ik ineens dat je bij je oma bent en liters bloed verloor.. AAHH.. Gek kind! Niet zo raar dromen hoor! ;) Daar schrikt ik van!!

Shaulaa: Hahah! Zullen wij samen is een keertje een bezoekje aan de verfafdeling en een benzinepomp doen? HEEERLLIJKKK he!! :D Hahah! YOur'e not alone!!!! ;)

Sannie: hahah! Ik moet echt om jou lachen, de eerste keer dat ik kijk zit je te snacken bij de mac, en de tweede keer heeft mevrouw koekjes gebakken en zo te zien ook alweer allemaal op! hahah! Lekker hoorr!!! Veel plezier met het bowlen!! Enne, shaula ook dan neem ikaan?

Maia!! Hahah ! Dan heb je het verkeerd aangepakt, ik laat die van mij altijd pannenkoeken bakken.. HOezo zelf maken!? ;)
    Laat ze maar lekker lachen :p,.. nu heb je iig een excuus!! Hebben ze wel gesmaakt?

Daantje: Hahah! Ja wat een verhaal ofniet! Ik moest meteen aan je denken!! Jij bent wel zon pechvogel, ik dacht echt: zul je net zien dat het haar vriend was die een ruft liet. Haha Gelukkig maar!! Niks van meegekregen dus?DUs toen heb je de prenatal maar leeggekocht? En wat erggg van die drukte. Bah , daar heb ik wel zon hekel aan..
    Maarja, ruzie om een enorme fart.. waar gaat het toch naar toe hier in nl .. ;)

( zeg ik terwijl mijn lieftallige vriend een wind laat en ik hem een mep verkoop )

Danjo: Volgens mij verklaarde jij mamavanjordy ( of iemand anders, dat was de eerste naam die in me op kwam ) uit voor gek omdattie zo druk aan het poetsen was! ;)

Wij hebben gisteren de hele inboedel ververst :D heerlijk! Weg al die andere troep!
    Net kwam 2 mensen hier onze boekenkasten ophalen , hadden we verkocht via marktplaats.
    Staan we buiten, waait er 1 om.. hahah donders beschadigd. ja nouja, niet mijn fout want hun hadden m zo raar neer gezet.
    Heb net heeerlijke hollands pannetje op! :D MMMM

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Allemachtig wat zeg ik vaak : Hahah ..
    :confused:

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja leonie maar ben nu kapot mn rug doet echt zeer
    Dus maar weer rustig aan doen want dit trek ik dus niet meer

De site is weer lekker langzaam dus zal hier vanavond niet veel meer zijn

14. MvN

MvN Niet meer actief

Leonie: Ik heb ook een hahah tik ;)

@ die droom van mij: Jaaa ik wil ook nooit meer zo raar dromen !!! ik werd trillend wakker..

@ vechten in efteling: Hwhahahaha ik heb ook weleens per ongeluk zown poeperd gelaten in zown wachtrij hahaha

@ nesteldrang: DIe mag bij mij wel gaan toeslaan.. ik heb helemaal geen zin om schoon te maken.

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe gaat het hier..??

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er prima uit! Ook een heleboel echo's meegekregen op een usb stick. Heb er al een paar in mijn album staan!

Iedereen al aardig last van nesteldrang zie ik :)

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ik geloof dat we weer een paar weken zijn terug gezet...
    Nou ja, eens even testen hoe dit er nu uit ziet.
    Volgens mij zijn er nieuwe smileys;) en je kunt een smiley naast t onderwerp zetten geloof ik....
    Even posten...

17. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Heeej de site doet het weer...

Hoe is het met de dames? Hier alles oke, vandaag hard geklust in de babykamer!!! Het gaat helemaal leuk worden!

Liefs Sjimf

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hey,
    Ziet er leuk uit!
    Jammer van alle berichten.

Alles goed met iedereen?

:p

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Krijg mn afbeelding er nog niet in, maar nu wel de juiste tijd denk ik.

Ik vind het er mooi uit zien :)

20. SeaShell

heey meiden !!

Wennen zeg het nieuwe forum! Was ik net aan het oude gewend haha :D maar ziet er wel leuk uit !

Vandaag mijn trouwjurk laten aanpassen en over 2 weekjes weer terugkomen en 2 dagen voor mijn trouwen ook weer

Verder voel ik de kleine echt hard schoppen terwijl ik mijn placenta voor heb liggen. ooit schopt de kleine zo hard dat ik er zelfs van verschiet haha, echt leuk!

Ik ga weer verder voetbal kijken met vriendlief haha

Nog een fijne avond iedereen!!

Deel Deze Pagina