Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @thirza....maakt mij niets uit hoor dat je veel plaatst. Maar je zou ook ervoor kunnen kiezen om 2 tabs open te hebben, de ene om de berichten terug te lezen en de ander voor je eigen reactie.....maar nogmaals, mij maakt t niets uit

@nwe site; ik vind het wel meevallen die aanpassingen, ennuh juist goed om mn verweekte hersenen te laten werken ;)

@regen, het gaat hier opeens heel hard regenen..blehhhh

@echo, zoveel zin in morgen, gelukkig al om 10 uur, ben best boel zenuwachtig

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Blij ei: Dat is ook een idee!
    Goh, dat ik daar zelf niet opkom...
    (ik ben ook blond.... ;))

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Jammie: fijn dat alles goed was :)

@voelen: ik voel m'n baby meestal ook maar op 1 plek, maar ik begin het steeds vaker door m'n hele buik heen te voelen, alleen op sommige plekken een stuk lichter dan op andere!

@cindy: ik moest ook even wennen, maar het gaat heel snel!

@yoga: nou ik had m'n yoga dvd binnen en daarstaks even gedaan. Merk dat ik al een paar maanden nu helemaal niets heb gedaan dus het was wel zwaar maar wel heerlijk! Ik ga het nu gewoon elke dag doen voor zover dat gaat (is de planning in elk geval)

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo, volgens mij heb ik weer een onderschrift en een avator! Ik snap nog niet goed hoe ik bij mn eigen gegevens kom, maar goed daar zal ik ooit wel goed achter komen, voor nu is het in ieder geval gelukt. Vandaag 22 weken, whoehoe! Mn dagboek waarin ik de vorderingen bij hou heeft begint vanaf volgende week al met overlevingskansen enzo. Voor mn gevoel zitten we er nog heel ver vanaf, maar nog een paar weekjes en dan komen we al in het veilige gebied natuurlijk, spannend hoor!

@ voelen, manlief kan het nu echt heel goed voelen, heel leuk. Ik begin ook steeds meer verschillende bewegingen te voelen en ik kan steeds beter voelen waar en hoe de kleine ligt. Soms kruipt hij als het ware in je hand, super!! Ik voel hem trouwens overal, hij schopt zowel bij mn navel (in mn maag, yay...) of gebruikt mn blaas als trampoline, heerlijk ;)

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Moet nog wel erg wennen aan de max 1 smiley per bericht :eek:

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    yoga??? lijkt mij ook wel wat. Heb je ook zwangerschapsyoga dvd's dan??

7. Maia

Maia Niet meer actief

@cindy: jeps, van Gaiam. Ik doe sowieso aan yoga maar was even gestopt omdat ik steeds zo moe was, en in het blad Yoga (ben ik op geabonneerd) stond een aanbieding. Dus die besteld en hij is wel zwaar maar goed te doen en ik vind het heerlijk!

@smiley: ja ik moet ook wenen aan 1 smiley per bericht!

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    zijn die er ook voor beginners? hahahahah

9. MvN

MvN Niet meer actief

@ voelen: Ik voel de baby nu ook pas bewust sinds 1 week. Misschien dat het daardoor komt dat ik het maar op 1 plek voel?

10. MvN

MvN Niet meer actief

Ik ga even een filmpje kijken.. naja 2.. Vriendlief is bezig met de babykamer.. en ga ik confessions of a shopaholic kijken en daarna als colin klaar is gaan we Friday the 13th kijken.

Gister had ik the omen gekeken.. Niet slim.. normaal ben ik voor zulke films helemaal niet bang en droom ik er niet over.. Tegenwoordig droom ik over elke film?

Voel me echt een beetje raar vandaag! Beetje lamlendig!

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, zo doe ik dat ook normaal gesproken ;)

Leuk weer een nieuwe lay-out. Gelukkig nog niet veel moeite gehad met aanpassingen. Als je vragen hebt, kan je daar trouwens ook veel antwoorden over lezen bij 'Over deze site'. Wie weet helpt je dat!

Hier verder alles goed. Gisteren naar de musical Joseph geweest. Was mooi. We zaten helemaal tegen de concertbak aan. De kleine uk heeft dus heerlijk mee liggen drummen hahaha.

Groetjes,
    Josien

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    oja dat had ik jullie nog niet eens verteld.
    Zoals veel van jullie weten woon ik echt in een supergroot dorp (ja is sarcastisch bedoeld). Maar zo lief en vredig blijkt het hier niet zo te zijn.
    Ik had jullie al verteld dat een van mijn katten baddr een keer thuis was gekomen helemaal onder de mest, dus die hebben we als een gek in bad gedaan.
    Vorige week kwam zijn broer binnen met 2 kale plekken op zijn rug. Mijn vriend zei al : het lijkt wel een scheermes kaleplek: ik had zoiets van nee kan niet hij zal wel gevochten hebben. Nu keek ik gisteren nog eens goed en ik vind het meer het werk van een tondeuze. Heel raar
    Gisterochtend had ik een hele planning en die werd in het roet gegooit toen ik naar de container buiten liep daar kwam baddr tussen vandaan al mank lopende. Hij weigerde op zijn rechter achterbeen te staan. Dus ik de dierenarts weer bellen en wij met spoed naar de dierenarts. Daar hebben ze fotos gemaakt. Gelukkig konden ze geen breuk zien. Maar in zijn urine zat wel onwijs veel bloed en zijn nageltjes van de achterpootjes waren bijna helemaal afgebroken. Dus zei de dierenarts. Het lijkt wel of hij ergens vanaf is gevallen of hij is aangereden door een auto of hij heeft een rotschop gehad. Nu moeten we hem in de gaten houden als het niet beter gaat met hem moet hij onder narcose om zijn ruggewervels goed op de foto te zetten. Hij ligt nu heel zielig op een oud slaapzak in de huiskamer.
    Ik heb zo het idee dat hier ergens een kattehater zit. Want ik vind het ondertussen allemaal wel heel toevallig allemaal. Ik hoop het natuurlijk niet.
    Ik durf gewoon mijn katten niet meer naar buiten te laten, maar om ze nou binnen te laten dat vind ik zo zielig dan worden ze knettergek.

13. Maia

Maia Niet meer actief

@cindy: ja hoor, die dvd's zijn ook prima te doen voor beginners ;)
    Och jeetje wat een verhaal zeg over je katten. Dit is inderdaad geen toeval meer. Wat erg! Hopelijk komt hij er snel weer bovenop!

@Josien: wat leuk zeg, Joseph, daar wilde ik ook zo graag heen maar helaas...

@Roos: ik durf tegenwoordig dus ook al helemaal geen heel enge films te kijken (was er toch al nooit fan van maar nu helemaal niet) want geheid dat ik een paar nachten achtervolgd word ofzo!

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames:

voelen:ik voel de kleine echt overal in mijn buik het wordt steeds duidelijker ook kan ik nu voelen als ie draait en dan voel je soms echt ergens een bult op je buik dit is ook echt heel speciaal want als je dan een beetje op die bult drukt (wat waarschijnlijk zijn voetjes ruggetje kontje of zoiets is) kan je je baby toch op 1 of andere manier aanraken maar dan draait ie wel meteen weer weg want dat vind ie vast niet fijn haha.

veel liefs jaja

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hello dan,

Nou ik probeer dus ook een banner te krijgen en snap er helemaal niks van! Ligt het aan mij of aan m'n hormonen....

Blij ei: lekker hoor, vrijdag vakantie! Wij hebben trouwens ook morgen de 20 weken echo..... Spannend!!!

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Geen banner dus!:(

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Joenka, misschien heb je een banner van beebiesite.nl????? Die schijnen het niet te doen.

Ik moet wel weer ff wennen aan al die veranderingen hoor, ik vind vooral het kader met naam en plaatje zo groot boven ieder bericht. Dat vond ik toch mooier als het aan de zijkant stond.

Mijn dorp ( ook sarcastisch) spoort ook niet althans het was een vreemde ochtend. Eerst om 6 uur een vechtpartij voor de deur met een stel cokesnuivende huurders van verderop en later in de ochtend een loslopende vreemde hond die zich niet wilde laten vangen.
    Hert moet ook niet gekker worden!

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Leuk zwangerschapsyoga gewoon thuis! Is misschien ook wel wat voor mij! :D

Ik heb ons topic even opgevrolijkt met paarse bloementjes! (banner)
    Nu moet ik wel veel posten natuurlijk, anders hebben jullie er niets aan...

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Oe, wat een enge smiley! Deze --> :D

Cindy, wat naar, zo'n kattenhater in de buurt! Hopelijk is het wel toeval!

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ga even met Aaron met de blokken spelen, en dan koken...
    Lekker boeiende info he!
    Ik denk niet dat ik hier vandaag nog ben, dus tot morgen allemaal!
    xxx

Deel Deze Pagina