Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    #10601 Niboma, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Pfff, probeer nu al 2 dagen alles weer zo terug te krijgen als ik had, maar vindt het wel een gedoe:(. Hopenlijk hierna niet nog een keer.

Wat ik zo gauw terug heb gelezen zijn er geen nare berichten meer geweest, en is zo goed als iedereen de 20 weken gepasseerd:). Gelukkig!!

2. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ha meiden, een hele goede morgen!
    Ik heb vandaag mijn vrije dag en werd dus net pas om half 10 wakker (ahum) maar ik heb wel heel lekker geslapen! :D

Verder ga ik vandaag het laatste muurtje van de babykamer sauzen en dan kunnen de meubeltjes erin!!! Helaas staat de wieg nog bij mijn ouders, maar wel met een goed doel, want mijn moeder is bezig die lekker fris en nieuw te bekleden.

@Leonie; hier betaal je voor zowel je rijbewijs als paspoort bijna 50 euro... helaas niet zoveel aan te doen, maar 17 juni is al wel heel snel! Zal voor je duimen!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey ladies

Blijei de cyste was 4 weken geleden nog maar 2 bij 2 en nu was ie weg dus hartstikke mooi.

saskia welkom meid.

Hier we zijn druk met de babykamer en hebben de rest van het verf werk boven ook maar meteen meegenomen.
    er moeten nog 3 deuren gedaan worden en sauswerk en als dat klaar is wat behangen. Maar het word nu al vreselijk mooi allemaal

Enige pech nu we hebben lekkage in de badkamer maar goed dat maakt de aannemer weer ( voor de 3e keer).
    ze zijn nu tegels aan het halen en daarna word de hele douche eruit gesloopt gelukkig kunnen we in bad douchen maar leuk is anders

4. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen :)

@jip: wat een supernieuws! Fijn om te horen!

@Leoniiee: spannend nu de datum is vastgesteld! Je haalt het vast wel.

Laat je even weten hoe ze het vond?

@Natjes: welkom terug. Als je me even een pb stuur met je gegevens zet ik je terug op de lijst ;) We hadden inderdaad een lijstopruiming gedaan! Leuk een jongetje, gefeliciteerd!'

@Danjo: balen van die lekkage zeg :(

@babykamer: leuk dat iedereen er zo druk mee bezig is. Wij zijn ook bezig, 2 groene vlakken op 1 muur geschilderd van het weekend en de lamp is opgehangen. Manlief gaat nog de kozijnen wit schilderen en dan kan het gordijn opgehangen worden en dan kunnen bij ons de meubeltjes er ook in. Dus voor de 22e willen we klaar zijn want dan worden ze geleverd.

Ik heb een brakke nacht gehad, ben de hele nacht roze pinguins wezen redden. Manlief moest net hard lachen toen ik het vertelde :D gek he!

nou fijne dag iedereen!

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hahaha roze pinguins weet je zeker dat het pinguins waren??? enne niet olifantjes??? hahaha.

Meiden met een echo vandaag veel plezier.

Ik ga er een lekker lui dagje van maken nadat ik alles heb schoongemaakt hier.

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hallo allemaal!!

Jeetje wat is er veel veranderd!! Ziet er wel goe duit, wat ik tot nu toe heb gezien!

IK heb nog niks terug gelezen, even geen tijd voor. Sinds zatrdag zijn we hier aan t verbouwen enzo dus de computers staan onder een zeil enzo hahaha

Vandaag de 20weken echo gehad!!! Het wordt een MEISJE!!!!!

Dus nog meer meiden erbij hahaha. Alles was goed gelukig. MOet nog wel heel erg aan t idee wennen. Was er heilig van overtuigd dat t een jongetje zou worden. Ook alleen maar jongesnamen bedacht hahaha. Vriendje helemaal blij, want die had t wel verwacht!

Ik ga weer even door, ik ga vanavond op jullie reageren!

groetjes

7. hoi dames

vandaag 20 weken, nu aftellen naar vrijdag ;)

8. Maia

Maia Niet meer actief

@sannie: wat leuk zeg, een meisje! Gefeliciteerd!

@elsken: gefeliciteerd met je 20 weken :D

stand j/m:
    11 j
    17 m

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Sannie leuk ook een meid

Elsken gefeliciteerd met je 20 weken meid

10. gho ik zie dat de jongens een inhaalpoging zijn aan het doen...

ben benieuwd hier...

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Sannie: wat leuk een meisje. Gefeliciteerd. Nou dat wordt hard nadenken voor een meisjesnaam ;).

Hier hebben we gisteren het geboortekaartje uitgekozen. Wordt weer heel byzonder.

12. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Sannie; een meisje, wat leuk weer! Gefeliciteerd en nu maar nadenken over een meisjesnaam....

@klussen; wat zijn we allemaal goed bezig zeg! En volgens mij zijn we inmiddels ook bijna allemaal op of over de helft! Ook dat gaat dus de goede kant op...

@maia; roze pinguins redden, hoe kom je erbij???:D:D:D

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    :):):):):):):):):):):):)

Ik ben hyper-blij-ei vandaag!!!!

Alles was goed op de 20wkn echo en.....

we krijgen een ZOON! had gewoon tranen in mn ogen bij de echo.

Ben ook echt super opgelucht dat alles goed is.

Zo nu ga ik weer verder genieten van mn mannetje in mn buik.

14. Maia

Maia Niet meer actief

@blij ei: wat leuk, een jongen! Gefeliciteerd!!!

vraagje: wie van jullie gaan van de zomer naar een "warm" land op vakantie en denk je dat het meevalt?

wij zitten toch te denken om even wat kasten niet te kopen en toch maar een weekje weg te gaan maar we twijfelen of we lekker naar turkije (bijv.) kunnen of niet.

15. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @Blij ei: wat gaaf! En fijn dat alles goed was! Mooi dat jij ervoor zorgt dat de jongens weer een beetje beter vertegenwoordigd worden op dit forum!!!

@Maia: wij gaan eind juni voor 3 weken naar Costa Rica. Normaal gesproken gaan we altijd trekken met de rugzak langs hotelletjes en hostels enzo. Dit jaar gaan we ook wel met rugzak, maar een stuk relaxter, voornamelijk in hotelletjes en minder reizen. Mijn vriend wil heel graag surfen, dus dan ga ik in die tijd lekker relaxen op het strand. Volgens de verloskundige was een dergelijke vakantie geen enkel probleem, maar ik heb dan ook helemaal geen klachten tot nu toe. Krijg ik die wel, dan passen we onze vakantie gewoon aan.
    Als ik jou was zou ik het er nog even lekker van nemen!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Blij ei: super dat alles goed was en wat leuk een klein ventje.

Sannie: fijn dat alles ook goed was bij jou en leuk een meid.

Elsken: gefeliciteerd met je 20 weken.

Wij kunnen na het weekende waarschijnlijk naar de zolder om te slapen. Kunnen we eindelijk Yannick verhuizen en beginnen aan beeb haar kamer.

Vrijdag lekker naar Guus Meeuwis toe in het PSV stadion. We hebben zit plaatsen, neem maar een kussentje mee misschien denk ik. Die harde stoeltjes daar.
    Zaterdag misschien nog even naar Eindhoven toe om wat dingen te halen die ze hier niet hebben.

Heb ook tweederhands van iemand de nieuwe kolf van Medela (de freestyle) over kunnen kopen. Had ze maar 3 maanden gebruikt. In mijn oude woonplaats en volgens mij ken ik haar haha. Wel toevallig. Goed steriliseren alles.

En over 2 dagen de 20 weken echo. Kan niet wachten. Hopelijk is alles goed en zien we nu het geslacht goed.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Blei ei: een stoer jochie wat leuk!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!
    iedereen met een goede echo, gefeliciteerd! de jongens lopen in he? over zo`n 20 weken weet ik ook bij welk rijtje ik me mag voegen.
    booboo, ik ga voor je duimen dat straks blijkt dat je gewoon mag bevallen!
    ik ben vandaag 20 weken zwanger, mijlpaal.
    de kinderkamer, maxi-cosi en kinderwagen zijn net geleverd, super allemaal! heb de kinderwagen in mijn uppie in elkaar gezet en liep er net al trots rondjes mee door de kamer.:)
    de meubels zitten nog in dozen, moeten we zelf in elkaar zetten. eerst maar es behangen.

we hebben van t weekend een andere auto gekocht! onze peugeot partner (bestelwagentje) heeft plaats gemaakt voor een ford focus station! nou daar past wel een kinderwagen in hoor! heerlijk, wat een ruimte! ben er superblij mee.

over kleertjes, weet niet meer wie t vroeg, ik heb 3 pakjes in maat 50/56, die geschikt zijn voor jongens en meisjes. als de baby er is, komen mijn ouders en schoonouders met stoere jongenskleren of lieve meidenkleren. heb ik ze al gevraagd. goed geregeld toch?
    en mijn mannetje heeft nog nooit kinderkleertjes gekocht, maar die zal echt wel wat moois voor zijn pas geboren zoon of dochter kunnen uitzoeken!

leo, balen dat je 5 werkdagen moet wachten op je rijbewijs, maar dat is in heel nl zo hoor! en er zijn heel veel gemeenten waar t zo duur is... maar ja, als je ook nog een paspoort moet, tikt t wel lekker aan ja...
    dus over 2 weken is het al zover! super!

ik ga gauw even naar de bakker.
    doei doei!

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    bannercheck

20. ellen1983