5 werkdagen dat duurt indd best lang. Volgens mij toen ik mijn rijbewijs haalde 7 jaar geleden mocht ik hem gelijk meenemen. Helemaal zeker weet ik niet meer. De rest duurt indd 5 werkdagen. Mag je in die 5 werkdagen wel gewoon autorijden (met een vervangend bewijs ofzo) of moet je je nog inhouden
hahaha ik zit mn vriend aan zn kop te zeuren voor een mopshondje. Ik wil al zoooooooooooooo lang een mopshondje. Nu zei hij net aan de telefoon we praten er woensdag wel over. Dus ben maar alvast op zoek gegaan naar een goede fokker in de buurt hahaha. (vooruit werken).
Sannie !! Een meisjeeee! Wat leukkkk!! gefeliciteerd! Blij ei een kereltje!! woehoeee.. Ook gefeliciteerd fijn dat alles goed wat bij jullie allebei!! Ellen: Aaah mooie auto hoor!! Altijd leuk een nieuwe auto kopen .. Nou ik ben net terug van rijles, wat een drama!! Hahah! had maar een uurtje, maar t ging echt verschrikkelijk. Mn rijinstructice zegt dat iedereen wel is zon dagje heeft dus daar hou ik het maar even op! En nee niet 2 weken, volgende week woensdag al! Klopt dat het overal duur is, maar dat vind ik ook gewoon belachelijk! je betaald je al scheel aan belasting, rijlessen, toetsen en weet ik et. maarjaaaaaa.. wie ben ik om er over te klagen toch!! ; ) Cindy, haha nee je moet gewoon echt een week wachten in mijn geval, heb woensdag examen. tot 5 uur. Dus kan ik donderdags pas aanvragen, en dan duurd het 5 werkdagen. Pfff.. &..... heb je al een mops gevonden?! Haha pushertt!!
@sjimf: ben je niet bang dat je last gaat krijgen van de warmte? wij willen rond 10 juni vertrekken dus dan zou ik ongeveer 28 weken zijn en we willen maar een weekje. Een zonnig land zou ons heerlijk lijken maar ik ben het dus even aan het bedenken, een weekje Frankrijk ofzo kan anders ook leuk zijn maar we willen echt relaxen en ik weet zeker dat we bijv. Frankrijk wel constant kastelen ofzo gaan bekijken
sjimf:ind ben je niet bang voor die hitte want je weet niet hoe je daar op reageert want echt veel warme dagn hebben we nog niet gehad ik weet niet in welke periode je wil gaan???? maar als je het wel ziet zitten gewoon doen hoor! leonie:ieeeeeeee je mag al kei snel afrijden spannend en zon les waar niks goed gaat hoort erbij had ik ook hoor haha cindy:het is zo leuk een hondje maar weet je wel zeker dat je er nu 1 wil want het kost echt heel veel tijd en energie zon puppy veel mensen vergissen zich daarin. veel liefs jaja
Heeej!! Pfff wat was de baby vandaag actief... Ik had verschillende examens en het was flink aan het trappen! Ik luisterde vanochtend ff met de angelsound maar op een gegeven moment leek het alsof het hartje stopte en langzaam weer op gang kwam.. Hebben meer mensen dit?
@roos: ik ben wel eens het hartje een paar seconden kwijt maar volgens mij draait hij/zij zich dan even ofzo.
Ooh maia sorry! Ik zou je nog vertellen wat ze er van vond. Ze vond het heel leuk!! haha! Ze was helemaal ontroerd dat ik een stukje in haar taal had gedaan. Ze zweette peentjes toen ze die tekst zag, totdat ze zag dat het turks was. Ze kan nmlk niet tot nauwlijks Nederlands. Maar dankzij dat kaartje wil ze me nu bellen na haar vakantie ( in september. ) omlangs te komen. eN dat was nou ook weer net niet de bedoeling! Bedanktt nog! Jaja: haha idd! je maakt me zenuwachtig!!! Gelukkig maar dat iedereen dat zo nu en dan heeft.. Pff.. maar ik had ook laarzen aan, had het bloedheet, was heel erg moe. En zat helemaaaal niet fijn! Had gisteren ( ssst ) een heel eind gereden in Wierden, en onze auto rijd zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel fijner dan die rukk les auto!! En zit wat hoger. Brr. vond het verschrikkelijk. maargoed. Duim maar heeeel hard voor me volgende week woensdag om 4 uur
over vakantiee: wij gaan missch een weekendje weg of midweek. Maar niet ver!! Lekker in NL.. Ik hoop sloppy nog over te kunnen halen om haar huisje even een weekje te verhuren ! :d Ik ben dr bang voor! Maar k zou gewoon goed naar mezelf kijken of ik dat aan kan ja of nee, naar een warm land.
Hee meiden! Ik zag dat er weer een jongen en een meid bij is gekomen leuk zeg! Fijn ook dat de 20 weken echo's goed waren. Ik voel me meisje ook steeds meer. En van het weekend ging ik met de angelsound luisteren zwom ze volgens mij elke keer weg. @ Roos ik heb dat ook hoor dan lijkt wel of het hartje zachter gaat tikken. Maar dan zal het kindje wel draaien ofzo.
& roos ik ben ook wel is t hartje zo ineens kwijt geraakt. Maar maak je niet druk want dan zwemt je kleintje gewoon vrolijk bij de angelsound weg.
leonie:ik zal voor je duimen meid en zenuwen zijn meestal goed he!!!!! En volgende week wel goede schoenen aan doen he hihi. veel liefs jaja
@Leoniiee: @vakantie: we hebben nu besloten toch een klein beetje de warmte op te zoeken maar niet de bloedhitte want dat zie ik toch niet zitten, dus ik denk dat het zuid fr gaat worden maar we gaan vanavond even kijken.
Prfffffmfffmmm.... die kleine trapt me vandaag finaal in elkaar. Poe poe! Hij denkt zeker: feestje.... 24 weken oud vandaag! @Blij ei: wat leuk dat jij de jongens weer een beetje beter vertegenwoordigd laat zijn! Verder hier niets nieuws te melden. Ben druk aan het studeren voor mijn examen volgende week donderdag. Ik heb anderhalve week vrij genomen om er eens goed voor te gaan zitten, maar ik heb af en toe het gevoel dat mijn hoofd een zeef is. Hoop niet dat ik tijdens het examen zo'n black-out krijg... Liefs, Josien
thanks meiden, dit stelt me weer gerust... Ik vond het zo eng.. in ene keer het hartje kwijt en vervolgens was kwam het langzaam aan terug ( het hartje ging van langzaam naar steeds snellen kloppen) terwijl ik op dezelfde plek mijn angelsound had.
Hoi meiden! Daar ben ik ook weer na een heerlijk weekend weg!!Lekker geshopt, ja ook voor onze dame natuurlijk hahaha, en lekker gerelaxed!Vandaag zijn mannetje en ik 2 jaar getrouwd!En wat een verschil in weer zeg...Toen was het 32 graden met een stralende hemel en nu.... Vandaag hebben we de box , kinderstoel en kinderwagen opgehaald!! De wagen staat in elkaar en box en stoel staan te schitteren in de woonkamer!Ben er onwijs blij mee!! Sinds gisteravond voel ik eindelijk echt beweging in mijn buik, en dat is echt een heerlijk gevoel
hey meiden ik ben nu terug van de gyn alles goed met ons beebje maar lag heel laag met het hoofdje in de bekken maar geen problemen daarmee xxx
@Maia en Jaja; ik ben niet zo bang voor de hitte. Mocht ik daar wel last van krijgen dan zoeken we gewoon een wat koeler gebied op of we maken het ons comfortabel. Wij hebben al veel gereisd en ik kan normaal gesproken ook redelijk goed tegen de warmte. Als we gaan ben ik 26 weken zwanger en als we terugkomen 29 weken. Het gaat vast goed komen. En nu kan het nog, volgend jaar blijven we zeker dichtbij huis...
We gaan lekker dames... hebben al bijna meer berichten hier getypt dan de augustus-mamma's. Ik ben blij dat we het hier samen zo gezellig hebben! Hè, dat wou ik even kwijt !
@ Babydream gefeliciteerd! Heerlijk gevoel dat geschop in mijn buik Er is weer niks op tv. Net al druk voor mijn werk verslagen gemaakt. @ Josien wat een kletskousen zijn we ook, vind het ook gezellig hier.